Mac OS X dus ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Unix en alle Unix clonen/afstammelingen FTW!![]()
idd jij snapt hemquote:
nee dit is een amder topic dit is het: fans boys die elkaar de hersens in slaan topic zodat ze andere topics niet volspammenquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:33 schreef sanni het volgende:
tussen alles door een andere vraag. Is dit topic de opvolger van die OSX owned Vista?![]()
Ik miste die namelijk.![]()
Die is volgeluld... Om de volgende SC niet weer te laten verzanden in een flamewar is er een speciale topicreeks (quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:33 schreef sanni het volgende:
tussen alles door een andere vraag. Is dit topic de opvolger van die OSX owned Vista?![]()
Ik miste die namelijk.![]()
Yeah waar is de grote flamewar nou? Anyway windows zuigtquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:22 schreef prof.bierbekje het volgende:
Gezellig.....
Heel veel bedrijven hebben het moeilijk met virtueel gebruik op dit moment. Het is dan ook wel wat flauw om het direct een apple tax te noemen. Zo heeft Oracle ook bepaalde regels ingesteld voor gebruik in een virtuele omgeving, om maar wat te noemen. Ik gebruik zelf ook veel virtuele pc's en ben als Windows gebruiker dus net zo goed de dupe van zo'n regel. Beetje calimero gedrag dus.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dat bootcampen kan trouwens best een duur grapje worden...
Dat bedoel ik dus, met geen stok rede in te rammenquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Windows zuigt, OSX niet
Dat bootcampen kan trouwens best een duur grapje worden...
Mwah, humoristisch vooralquote:
Yeah en de mobs doen nu lekker mee ipv dat ze ons uit een topic moeten vegenquote:
Het zou wel goed zijn om elke vorm van Flamen in de rest van DIG naar dit topic te verbannen...quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Yeah en de mobs doen nu lekker mee ipv dat ze ons uit een topic moeten vegen.
Er is nu immers een speciaal topic voor!quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:11 schreef whoops het volgende:
[..]
Het zou wel goed zijn om elke vorm van Flamen in de rest van DIG naar dit topic te verbannen...
Behalve SCO ofcoursequote:Op donderdag 8 februari 2007 12:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Unix en alle Unix clonen/afstammelingen FTW!![]()
* whoops is nogsteeds erg gecharmeerd door de bouw en werken van de nokia software... (Pre S60)quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Oh, niets kan op tegen PSP OS. Wat een eenvoud en logica
.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:45 schreef Swetsenegger het volgende:
MSX rulez...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |