Met 2GB geheugen, 1GB voor OS X en 1GB voor de gevirtualiseerde machine draait het native. Boh. O ja, geen videodrivers, maar och, Visual Studio is meestal 2D hequote:Op woensdag 7 februari 2007 16:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, leuk, kan ik me als Visual Studio developer wagen aan OS X. Ik durf geeneens te denken aan de belabberde performance die dat oplevert.
Daarnaast is Apple de enige die dwars ligt in het hele OS-X-virtualisatie-debacle. Niemand anders.
Hallooooooo. Le-zen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
belabberde perfomance? mac pro? anyone?![]()
Native op gevirtualiseerde hardware draaien.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Met 2GB geheugen, 1GB voor OS X en 1GB voor de gevirtualiseerde machine draait het native. Boh. O ja, geen videodrivers, maar och, Visual Studio is meestal 2D he
Ja, gut, raar hoor.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:56 schreef TwyLight het volgende:
Wat ik raarder vind is dat Vista nog maar een paar dagen uit is en dat ik na de install al gelijk een hele lijst met updates kreeg.
Ok......quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
OS X wil niet installeren onder VMWare óf Virtual PC, dankzij de beperkingen die Jobs daarop heeft gelegd en zelfs actief wil pushen (beperkingen in performance, pas nog op Tweakers). Elk ander OS kun je wél virtualiseren, tot aan Solaris toe.
nerds hequote:Op woensdag 7 februari 2007 16:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ok......![]()
...zo ver reikt mijn tweakers-kennis nu ook weer niet![]()
Ten eerste klopt het aantal niet (nog geeneens als je de language packs en extra's meerekent) en ten tweede mag je blij zijn met zo'n actief patch beleid. En doe nou niet alsof dat raar is, als ik Red Hat op full update gooi kan ik ook een dsl lijntje bij nemen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:59 schreef DutchErrorist het volgende:
hoezo dom?
Tegenwoordig zitten in alle macs minimaal dual-core processoren. Door de strakke samenwerking van software en de hardware kan hij 1 core native draaien. Remember, het is geen emulatie.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Native op gevirtualiseerde hardware draaien.. Weet je wel wat je zegt?
Ik weet wat virtualisatie is, maar een cpu doorgeven aan je guest os maakt het nog geen native platform hoor.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Tegenwoordig zitten in alle macs minimaal dual-core processoren. Door de strakke samenwerking van software en de hardware kan hij 1 core native draaien. Remember, het is geen emulatie.
Kijk, dat bedoel ik dus. Windows gebruikers zijn dom... Hier trek ik dus de grens tussen argumenten en dom fanboy gelul.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]niet, als jij zo dom was om windows te kopen dan moet je maar met de consequenties leren leven
Grappig, met die laatste zin doe je precies waar je anderen van beticht. Beetje fanboy uithangen...quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik dus. Windows gebruikers zijn dom... Hier trek ik dus de grens tussen argumenten en dom fanboy gelul.
Noem 1 multinational die op OSX-server draait, en dan wel ff incl databases, email. CRM etc..
Apple is voor amateurs, Windows voor professionals. Klaar. En het leuke is, je kan OOK nog gamen!
Goh, oog om oog heet datquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Grappig, met die laatste zin doe je precies waar je anderen van beticht. Beetje fanboy uithangen...
Ik moet toevallig echt totaal helemaal niets..quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:05 schreef TwyLight het volgende:
Maar hij moet sowieso ophouden met zn fanboy gelul, gister zei whoops het al maar ik erger me er nu zelf ook aan.
Ik meende dat ook zo serieus hequote:Op woensdag 7 februari 2007 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik dus. Windows gebruikers zijn dom... Hier trek ik dus de grens tussen argumenten en dom fanboy gelul.
Noem 1 multinational die op OSX-server draait, en dan wel ff incl databases, email. CRM etc..
Apple is voor amateurs, Windows voor professionals. Klaar. En het leuke is, je kan OOK nog gamen!
Ik ga er ook alleen maar puur voor de lol op in hoorquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik meende dat ook zo serieus he
Dat scheeltquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga er ook alleen maar puur voor de lol op in hoor.
Mwah, anders vooralquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:18 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat scheeltmaar mac blijft beter
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |