Voor wat het waard is, ik kijk even mee.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:27 schreef Jarno het volgende:
Tvp.
Je vergat het slotje.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:26 schreef remlof het volgende:
iets zegt mij dat jij niet lang meer post hier
Nogal ja.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:40 schreef Stofje het volgende:
Ik begin in te zien dat Dirkh wel een puntje had.
Ik kan 'm geen ongelijk geven, nee.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:40 schreef Stofje het volgende:
Nare Japie. Ja, TS heeft wel een punt.
Bagger?quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
zoals een naamtopic hoort te zijn.
Niet Jogy.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:44 schreef EgoTrippin het volgende:
No Joy
"Ter Lering ende Vermaeck"quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:39 schreef EgoTrippin het volgende:
Overigens sta ik compleet voor een raadsel hoe ik onzinnige dingen kan posten die niet op slot gaan.
Ik zeg altijd Aks-is.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:45 schreef Stofje het volgende:
Hoe spreek je NJ eigenlijk uit? Is het echt EnDjee? Of is het meer EnJee?
Ik spreek het meestal uit als 'oh jee'quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:45 schreef Stofje het volgende:
Je kan een hoop van NJ zeggen, maar niet dat hij een Jood is.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:47 schreef Lariekoek het volgende:
Necrofiele Jood misschien?
Wat jij wil.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:45 schreef Stofje het volgende:
Ha. Nu je het zegt.quote:
Ik ben niet van het bashen, ik ben van het bannen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:56 schreef EgoTrippin het volgende:
Nou zeg, NJ heeft niet eens zin om me te bashen.
oei, dat klinkt ook niet al te vriendelijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik ben niet van het bashen, ik ben van het bannen.
Dat moet nog fijner/gemener voelen dan een banaanvraag doenquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik ben niet van het bashen, ik ben van het bannen.
Zowaar, ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:58 schreef EgoTrippin het volgende:
Waar is Dirkh als je hem nodig hebt?
Heerlijk.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat moet nog fijner/gemener voelen dan een banaanvraag doen.
Ga een Breezer zuipen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:34 schreef Sala-adin het volgende:
K4Nk3r tOpIc
NJ, als het toch zo heerlijk is om die ban-knop te gebruiken, mag ik je vast wel een paar hints geven.quote:
Je icon wat doequote:Op woensdag 7 februari 2007 17:27 schreef NJ het volgende:
Ik was trouwens even een afleveringetje Stargate kijken, maar ik zie dat ik hier niet veel gemist heb.
Hij is e rnog nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:09 schreef Tezz het volgende:
ik denk dat ik nog snel even binnen het slotje post.
Bij deze.
Krijg een boom op je hoofdquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
NJ, als het toch zo heerlijk is om die ban-knop te gebruiken, mag ik je vast wel een paar hints geven.
Ik ookquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:30 schreef NJ het volgende:
Hey Stofje, ik zie een vrijwilliger.
Is de knop te huurquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:30 schreef NJ het volgende:
Renesite biedt zichzelf aan. Doe het!quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:30 schreef NJ het volgende:
Hoeveelste is dat al?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:27 schreef Jarno het volgende:
Tvp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |