Voorgaande topics:quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:07 schreef Roi het volgende:
Als al die boeren met hun dorpjes topics gaan openen dan kan deze enige échte stad natuurlijk niet ontbreken.
laatst met een russische ex-junkie gepraat die ook op de tram stond te wachtenquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:23 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Praat eens met iemand.
verklaar u naderquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:57 schreef Gellius het volgende:
die je zo veroordeelt en waar je niks mee te maken wil hebben
ja ik ook, daarom snap ik jouw opmerking niet zo.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:02 schreef Gellius het volgende:
Die krijgen geld (of niet) afhankelijk van mijn stemming en het weer. Ik heb inzake de zwervers geen hermetisch afgetimmerd beleid geformuleerd. De schuldvraag interesseert me daarbij nauwelijks. Ook al heeft iemand werkelijk alles fout gedaan in zijn leven, waardoor hij in de goot is terecht gekomen, dan kan ik hem of haar daar alleen maar om beklagen, en als ik daar zin in heb, een kleinigheidje toestoppen. Of het laten.
Ja, de tand des tijds ontziet ook mij niet. Met een beetje pech heb ik over een half jaar een vaste baan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:59 schreef Gellius het volgende:
Ach, je bent nog jong IR. Vol van jezelf. Maar goed, dat is natuurlijk ook voor jou al een aflopende zaak.
Dan heb je emoticons onjuist geinterpreteerd. Ik meende daaruit op te maken dat je niets dan spot en vlijm voor ze over had.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:05 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja ik ook, daarom snap ik jouw opmerking niet zo.
Wat, niet voor drank en drugs? Ik moet niet gekker worden met die gasten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:10 schreef VeX- het volgende:
Ghehe, ik geef nooit een cent aan die mensen. Ze hebben het er zelf naar gemaakt en gebruiken het ws. toch ergens anders voor.
Ik ben wel altijd heel erg onder de indruk van de daklozenkrantverkoper bij de AH Westermarkt. Als ik 's ochtends om half 9 naar m'n werk fiets staat ie er al, en als ik om 6 uur terugkom nog. En dat ongeveer elke dag, al minstens 1,5 jaar.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:55 schreef Bubblebuddy het volgende:
Er zit ook altijd zo ex-russiche junk bij de AH op zo'n stoeltje krantjes te verkopen zeg ik goeiendag tegen haar geeft ze geen antwoord![]()
Ken je het buurt"verhaal" van haar?quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik ben wel altijd heel erg onder de indruk van de daklozenkrantverkoper bij de AH Westermarkt. Als ik 's ochtends om half 9 naar m'n werk fiets staat ie er al, en als ik om 6 uur terugkom nog. En dat ongeveer elke dag, al minstens 1,5 jaar.
Vanuit liberaal oogpunt valt dat natuurlijk alleen maar toe te juichen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:45 schreef De_Ananas het volgende:
Op de FP stond gisteren dat zwervers verrekte veel verdienen [afbeelding]
Ja, maar ik had het over de westermarkt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:20 schreef anti-virus het volgende:
[..]
Ken je het buurt"verhaal" van haar?
Ze was zwaar aan de speed, waardoor ze helemaal was doorgedraaid. Ze vermoorde haar eigen kinderen, werd wegestopt toen kwam ze vrij en toen zat ze op de stoep van de westerstraat
Zoiets, Hans het kaasboertje kan het veel beter vertellen
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, maar ik had het over de westermarkt.
Die bij de Westerstraat zie ik ook wel eens, maar daar kom ik toch minder vaak.
Als jij bier betaaldquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:00 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wanneer komt de Amsterdam voor vriendelijke mensen meet?
Kwestie van alles contant doenquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:28 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:. Ik sta altijd 999,9 euro rood, als ik geld heb.
Geen idee, maar op zoiets komt gegarandeerd heel meetend Fok af. Onder het mom van "Ik ben ooit een dag in Amsterdam geweest, dus ben een beetje Amsterdammer".quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:00 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wanneer komt de Amsterdam voor vriendelijke mensen meet?
Nou en. Dan zeggen we: we spreken daar en daar af! En dan zijn wij er allemaal 1000x sneller en gaan we stiekem ergens anders heen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:27 schreef Panick het volgende:
[..]
Geen idee, maar op zoiets komt gegarandeerd heel meetend Fok af. Onder het mom van "Ik ben ooit een dag in Amsterdam geweest, dus ben een beetje Amsterdammer".
Had dat aan mij gegevenquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:27 schreef Franneh het volgende:
Ik had een keer popcorn over van de bios toen een paar van die zwervers vroegen of ik wat kon missen..
Popcorn wel, geld nooit.
Maar wat waren ze er blij mee.![]()
Met oude plaatjes jaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:03 schreef Aventura het volgende:
Ik heb de OP oude stijl weer in ere hersteld
Nee, maar ik wil wel popcorn van jequote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:00 schreef Franneh het volgende:
[..]
Sta jij ook te zwerven op straat dan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |