Iemand die geilt op het weerquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:07 schreef Litso het volgende:
Wat is een weerfan?
Toen bestond ik nog niet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:07 schreef remlof het volgende:
[..]
nou ja, da's ook 1x gebeurd, in '84/'85 ofzo
Hey toen ben ik geborenquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:07 schreef remlof het volgende:
[..]
nou ja, da's ook 1x gebeurd, in '84/'85 ofzo
Jahquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:25 schreef remlof het volgende:
Ben jij ook geboren in het Diaconessen ziekenhuis?
Nee, niet echt.quote:
vrijdag sneeuwballen gooien voor stairwayquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Mits je hebt gemist dat het morgen gaat sneeuwen![]()
Zouden we binnen mogen blowen vor deze keer, sneeuw is koud.quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:37 schreef remlof het volgende:
[..]
vrijdag sneeuwballen gooien voor stairway [afbeelding]
r.i.p aan de nabestaanden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:38 schreef -skippybal- het volgende:
M'n bier is op.
Zal je zien dat er geen trein meer van het station komtquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:37 schreef remlof het volgende:
[..]
vrijdag sneeuwballen gooien voor stairway [afbeelding]
Die meet gaat door godverdomme!quote:Op donderdag 8 februari 2007 04:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zal je zien dat er geen trein meer van het station komt![]()
Als ik jou was zou ik gewoon thuisblijven. De kans dat je niet meer terug kan komen zit er in.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Goedemorgen, wat zal ik nou doen vandaag. Wel of niet weg met de trein
Ja daarom, en aangezien het een treinreis is van 3 uur en een beetjequote:Op donderdag 8 februari 2007 08:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik gewoon thuisblijven. De kans dat je niet meer terug kan komen zit er in.
hopen dat we je nog terugzien dan! succesquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach ik ga wel gewoon de trein in
primaquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
We zien wel, anders bel ik je wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |