LAter in de middag vanavondquote:
Pics!quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:07 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zo net een puinhoop aan blikjes en shit naar de container brengen, glij ik uit en scheurt die hele zak open![]()
Lig je daar in je korte broek in de sneeuw...
Ja ik neem altijd m'n camera mee (die ik niet heb) als ik het vuil wegbrengquote:
Je draagt in de winter korte broeken?quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:07 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zo net een puinhoop aan blikjes en shit naar de container brengen, glij ik uit en scheurt die hele zak open![]()
Details.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:09 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja ik neem altijd m'n camera mee (die ik niet heb) als ik het vuil wegbreng![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:07 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb mezelf vandaag vrij gegeven omdat ik net zoveel vertrouwen heb in de NS voor vandaag als in alcoholvrij bier.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:09 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je draagt in de winter korte broeken?
Ik zit met 21 in lange broek eurquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:11 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik heb mezelf vandaag vrij gegeven omdat ik net zoveel vertrouwen heb in de NS voor vandaag als in alcoholvrij bier.
Kankerkachel op 19 zetten en lekker in de chill modus zitten![]()
50 euroquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:13 schreef Stofje het volgende:
Red Hot Chili Peppers in het Goffertpark. Mja, de Peppers live. Mja. Tja. Nja. Nah.
Maar jij hebt dan ook geen beenhaarquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:14 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik zit met 21 in lange broek eur
Gezellig. Neem allemaal jullie pyama mee.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:11 schreef longinus het volgende:
Stel je voor dat we insneeuwen in utrecht, dat wordt dan allemaal bij Stofje slapen
Oh ja, dat meot het wel zijnquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook geen beenhaar
Ik slaap bijna altijd naaktquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gezellig. Neem allemaal jullie pyama mee.
Ik ook.quote:
Ik heb vandaag toevallig wel een beetje last van m'n darmenquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:25 schreef -skippybal- het volgende:
Wie gaat dan tubgirl/boy doen?
Heb ik nog nooit live gezien![]()
Teveel infoquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag toevallig wel een beetje last van m'n darmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |