als het aan mij ligt welquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:06 schreef opgebaarde het volgende:
dat zal toch wel lukken remlof?!
Je gaat toch terug naar Arnhem?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:05 schreef remlof het volgende:
[..]
dat valt nog mee... ik moet om 01:00 vannacht in paradiso zijn en dan met de eerste trein om 5:15 terug naar arnhem
Aanstellerquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:17 schreef pussydeluxe het volgende:
Het sneeuwt hier ook..
Vanmiddag maar niet hardlopen..
bron?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:18 schreef murp het volgende:
openbar vervoer, dus treinen, bussen gaan staken morgen
veel succes!![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:18 schreef murp het volgende:
veel succes!![]()
Bron?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:18 schreef murp het volgende:
veel succes!![]()
Z'n linker duim.quote:
quote:ik bagger niet..
Hebben de chaufs, conducteurs en jehova's getuigen ook nog wilde plannen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:18 schreef murp het volgende:
veel succes!![]()
Na de carnaval zit ik hier minimaal 1 dag zonder stroom....quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:21 schreef -skippybal- het volgende:
Grr, het wasmachinerepareervolk moet de stroom afsluiten![]()
M'n 24/7 pc, wat doen ze?
quote:
gaan jullie nu staken voor een 16 jaar baanzekerheid want de 8 jaar die je nu hebt zuigt?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:24 schreef murp het volgende:
jullie merken het wel
gna gna gna gnaaaaaaa !!![]()
ja met de eerste reisgelegenheid na afloop van het concert om ca. 3amquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:16 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je gaat toch terug naar Arnhem?
lemonpartyquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:26 schreef opgebaarde het volgende:
wiezo is dat concert van 1 tot 3, aparte tijd me dunkt
Amy Winehouse, zie www.paradiso.nlquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:26 schreef opgebaarde het volgende:
wiezo is dat concert van 1 tot 3, aparte tijd me dunkt
Houd het daar wil jequote:Op donderdag 8 februari 2007 11:51 schreef Stofje het volgende:
Het begint hier in Utrecht, op een kleine kilometer van het CS, nu toch echt keihard te sneeuwen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |