Ik gebruik Eclipse, maar ik ben tot dusver nog geen goede Oracle SQL plugin tegengekomen. Nog maar eens zoeken dan. Ik zal eens naar Cocoa(MY)SQL kijken, maar het gaat me voornamelijk om de ondersteuning van PL/SQL, voor het draaien van queries zijn er wel voldoende tools beschikbaar (en voldoende goede platformonafhankelijk).quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
Eclipse met Oracle SQL plugin, allemaal Java based...
En misschien dat Cocoa(MY)SQL ook nog een goed alternatief is. Ik gebruik hetzelf alleen voor MySQL databases.
Niet als je er maar één nodig hebt. Machine en/of OS dus.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]Of je nou 2 OS'en op 1 machine draait of 2 OS'en op 2 aparte machines?
Eerste optie is dan goedkoper toch?
Oh ja, het is heel netjes. Het is alleen een oplossing voor een probleem wat ik volgens mij niet hebquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, het kan tenminste. Ik kan (officieel) geen OSX op mijn PC draaien. Koppelverkoop anyone.
Ik geloof idd dat je dan wat beter moet zoeken, zeker omdat Oracle nu een betere bijdrage geeft aan het Eclipse platform de laatste tijd..quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik gebruik Eclipse, maar ik ben tot dusver nog geen goede Oracle SQL plugin tegengekomen. Nog maar eens zoeken dan. Ik zal eens naar Cocoa(MY)SQL kijken, maar het gaat me voornamelijk om de ondersteuning van PL/SQL, voor het draaien van queries zijn er wel voldoende tools beschikbaar (en voldoende goede platformonafhankelijk).
Ligt het aan mij, of is dit alleen maar een databasebeheertool? Geen developmenttool? En dan nog mySQL only. Niet helemaal wat ik zochtquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zal eens naar Cocoa(MY)SQL kijken.
Nou ja, nu heeft het niet zoveel haast, deze machine gaat nog wel een paar jaar mee. Hebben ze nog een paar jaar voorsprong om het naar mijn maatstaven te ontwikkelenquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik geloof idd dat je dan wat beter moet zoeken, zeker omdat Oracle nu een betere bijdrage geeft aan het Eclipse platform de laatste tijd..
Het is voornamelijk iets om queries in te bouwen en dingetjes na te kijken in je database ja. Maar goed, ik had niet helemaal door wat je precies bedoelde. Het is geen interface ofzo waar je tegenaan kan programmeren met Java oid.. dan moet je gebruik maken van de goeie Eclipse plugin's.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of is dit alleen maar een databasebeheertool? Geen developmenttool? En dan nog mySQL only. Niet helemaal wat ik zocht.
Nou ja, ik was niet direct geinteresseerd in de Holy War eerlijk gezegd. Ik wilde alleen het argument "elk programma bestaat ook wel voor OSX" even ontkrachten, alhoewel dat voor 99.9% van de gebruikers natuurlijk wel opgaat.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:54 schreef slakkie het volgende:
The Holy War is een stukkie verderop trouwens..
Het ging me meer om de gehele discussie die toch echt weer even op mijn OS is beter dan jouw OS ging lijken. Ik doelde niet op individuele posts, maar op het geheel.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, ik was niet direct geinteresseerd in de Holy War eerlijk gezegd. Ik wilde alleen het argument "elk programma bestaat ook wel voor OSX" even ontkrachten, alhoewel dat voor 99.9% van de gebruikers natuurlijk wel opgaat.
Alsof ik daarvan op de kast gejaagd kan worden...quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:54 schreef slakkie het volgende:
The Holy War is een stukkie verderop trouwens..
¤500/5jaar= ¤100 per jaarquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:51 schreef TwyLight het volgende:
De OEM versie komt tenminste dichterbij een normale prijs.
Meer als ¤500,- voor een ultimate licentie![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm, ¤129,- voor Leopard vind ik dan helemaal niet meer duur meer voor volle functionaliteit en zeker langer dan een paar jaar houdbaar...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:16 schreef mschol het volgende:
[..]
¤500/5jaar= ¤100 per jaar
¤100/250 dagen = ¤0,40 per dag... (en nu ben ik er vanuit gegaan dat je elk jaar je pc 250 dagen aan hebt (en dus je OS ook gebruikt)
das niet echt duur....
probleem is dat (ik in iedergeval) ¤500 in 1x betalen te veel vind, zou ik het in termijnen kunnen betalen, sure dan had ik em wel gekocht. maar aangezien Slim.nl in april met vista komt betaal ik liever minder
Dat is juist beter dan een veel duurdere prijs betalen voor de retailversie die hetzelfde kanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:44 schreef mschol het volgende:
http://www.nu.nl/news/979(...)el_goedkoper%27.html
dus we zijn weer terug bij af en bij het kopen van een computer onderdeel mogen we een OEM versie kopen?
Windows Fanboyquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
XP blijft ook prima draaien als er een app crasht hoor. Hell zelfs IE (wat altijd ZO diep in het OS zou zitten) krijgt mijn XP niet onderuit...
Een kunstacademie.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:25 schreef DutchErrorist het volgende:
Vertel eens wat is een goede school / opleiding voor design en vormgeving?![]()
Multimedia Vormgeving.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:25 schreef DutchErrorist het volgende:
Vertel eens wat is een goede school / opleiding voor design en vormgeving?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |