klinkt en ziet er uit als een programma dat videobestanden afspeelt en daarom heen allerlei meuk heeft:quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:17 schreef sanni het volgende:
Vergeet VLC e.d. er is iets nieuws en leuker:
[afbeelding]
info&download![]()
alleen mijn pc heeft er wat moeite mee (AMD athlon 1.92Ghz, 1.25GB ram, Geforce 6800 128MB ram, direct X 9c)quote:Video: MPEG4 Video (H264) 1280x720 23.98fps [Video]
Audio: MPEG Audio Layer 3 48000Hz stereo [Audio]
Subtitle: Advanced SubStation Alpha [Subtitle]
Dan ga je in irssi irc'en waardoor het lijkt alsof je aan het automatiseren bent.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:38 schreef whoops het volgende:
[..]
En als je daarna niets meer te doen hebt kan je altijd nog gaan documenteren waarom je bepaalde keuzes hebt gemaakt... Als je echt niets meer te doen hebt that is...
> : (create new file, overriding old one if already present)quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:04 schreef SHERMAN het volgende:
Hmm, hoe kan ik de output van een command line actie saven naar een file?
Ik dacht met "print" en dan naar een file, maar dat werkt niet.
Thanks..!quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:17 schreef slakkie het volgende:
[..]
> : (create new file, overriding old one if already present)
>> : (create new file, append to file if already present)
Bijvoorbeeld (ls is onder Windows dir):
ls * > file
ls * >> file
jammer, was best een aardig project...quote:Dear Uptime-Community,
After the last very successful 5 years with about 1.7 million data records and more than 20000 active users, we would like to say "thank you" to everyone who helped the project grow to what it is right now.
+++ We are very sad to say it, but we decided to close down the Uptime-Project on the 1st of March 2007. +++
Surely this wasn't an easy decision because of all the time we invested in the project but we don't have enough time to keep the site alive. Another problem is, and always was, the increasing costs for servers and traffic. (Thanks to our sponsors!)
Please shut down all the uptime-clients you're running because we can't keep the domain name forever and we don't want somebody to get his hands on the user data the clients are sending.
Why don't we give away the project for free and let somebody else run it?
That question is easy to answer. With more than 20000 users, there is a lot of user data in our database (for example the email-addresses). We don't want somebody to get his hands on this data to maintain the user.s privacy.
Again, thank your very much for competing in the Uptime-Project!
Sincerely the Uptime-Project staff
Ambtenaar!quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:48 schreef slakkie het volgende:
Mijn weekend is begonnen!
Ik las het inderdaad, best jammer aangezien 't een leuk project wasquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:35 schreef mschol het volgende:
[..]
jammer, was best een aardig project...
Ik ging zonet naar die site toe krijg ik deze pop-upquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:35 schreef mschol het volgende:
[..]
jammer, was best een aardig project...
hehe dat eerste deed hij bij mij ook, de 2de gaf een time outquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ging zonet naar die site toe krijg ik deze pop-up
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07074/Afbeelding3.png]afbeelding][/url]
Dus ik klik natuurlijk dat ding weg (let trouwens vooral op de laatste zin...)
Start dat ding automatisch een site op en scant mijn computer in 2 seconden
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07074/Afbeelding2.png]afbeelding][/url]
Ik vind dat toch knap 103 gevonden items... Op een Mac
Oja en het is GRATISCH
Neuj. kutprogramma.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor Mac OS X
Is dat Stuffit Deluxe nog de moeite waard, of kan ik voorruit met Stuffit expander en UnrarX. Voor het inpakken van bestanden kan ik toch gewoon gzip gebruiken?
ja maar, ja maar..quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:24 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Neuj. kutprogramma.
Laatst liep mijn Finder bij elke 3e rechtermuisklik vast door een bug in hun programma.
Bovendien zijn er genoeg andere optie's
quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:31 schreef TwyLight het volgende:
Het is tenminste een OS. Windows is nou niet bepaald operatief.
Goh, en dat is natuurlijk bij Windows niet het geval, neeeeeeeee dan is het allemaal Micro$choft schuld als een app crasht.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ligt eerder aan degene die de software gemaakt hebben dan aan Mac OS X geloof ik in dit geval...
Net als VLC, wat nog enigzins wat kuren heeft.
Maar goed, ik moet het maar houden bij Stuffit expander en UnrarX, welk ander grafisch inpakprogramma kan ik gebruiken?
Zie hier boven...quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:45 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Waar zijn jouw argumenten dan?
Dat een PC automatisch herstart is ook een beveiliging in Windows.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:48 schreef TwyLight het volgende:
Dat de finder herstartte is een beveiliging in os x.
Sure, heb pas nog een mac volledig in kernelpanic gezien omdat de gebruikster een document uit mail naar de desktop wou slepen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:48 schreef TwyLight het volgende:
Dan nog, een programma kan niet os x helemaal verneuken, wat in windows wel kan.
Dat de finder herstartte is een beveiliging in os x.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, en dat is natuurlijk bij Windows niet het geval, neeeeeeeee dan is het allemaal Micro$choft schuld als een app crasht.
Dank voor het maken van mijn punt..
XP blijft ook prima draaien als er een app crasht hoor. Hell zelfs IE (wat altijd ZO diep in het OS zou zitten) krijgt mijn XP niet onderuit...quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]Zeg ik dat dan? VLC crashed net zoals onder Windows ook op een Mac. Alleen op een mac wat minder vaak meegemaakt. Scheelt alleen dat je OS er niet onder leidt dat je en restart nodig hebt..
Maar verder weinig problemen heur...
Ik ga niet van de daken lopen schreeuwen dat MAC nooit crashed, ik kan alles laten crashen als ik wil
Het kenmerk van de ware professionalquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
ik kan alles laten crashen als ik wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |