Ja ik maak ook zelf de hapjes klaar. Doe alleen niet in de diepvries maar maak het gewoon klaar als ie het krijgt zeg maar. Maar zal hij dan bijvoorbeeld nog wel een stuk banaan mogen als ie nog wil. Of zou hij daar last van krijgen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:08 schreef lcicle het volgende:
MeNicole, ik maak alle hapjes zelf en doe ze in zo'n Avent potje in de vriezer. Die zitten helemaal vol, zo'n 180cc. Als ik naga hoeveel fruit er in 1 potje zit, denk ik ongeveer 1 appel en 1 banaan.
Maar ik heb nooit na gevraagd of dat een goede hoeveelheid isMerlijn lijkt tevreden, en dan vind ik het goed.
We vermijdden het niet, maar ja, we hebben ook niet zo vaak verjaardagen. En dan gaat het vaak mis. Als het voor haar druk is geweest, kan ze ergens anders moeilijk in slaap komen. In dr eigen bedje is het geen probleem, maar ergens anders dus wel.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:32 schreef dutchie het volgende:
CM, maar da's ook normaal toch?
Het is alleen voor jezelf zo lastig. Maar hoe gaat het op bijv. een verjaardag ofzo dan? Of vermijd je dat soort gelegenheden?
Heel begrijpelijk. Maar zou Sarah dat niet ook aanvoelen? Een gespannen mama.... Wellicht toch oefenen? En haar bij je houden. Dat ze wel jou geborgenheid heeft. Lastig hoor...quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:35 schreef CrazyMoon het volgende:
Ik zie er ook altijd tegen op om weg te gaan.
Ik zie nu pas dat ik hem dichtgooide..quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:08 schreef linda856763 het volgende:
Niks te melden eigenlijk, maar ik dacht, het duurt zo lang, ik open hem maar....
Eva is lief, dat wel![]()
Ik doe fruit en warm eten ook vers. Mika eet gewoon al met ons mee. Als wij iets eten wat hij niet mag dan krijgt ie een potje of paar stukjes courgette.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:13 schreef Belana het volgende:
fijn he icicle... (schoon)ouders...
fruit doe ik meestal al vers eigenlijk, want dat heb ik toch liggen.
Ik vind het met groente wat lastiger, apart koken enzo en bovendien hebben we geen ruimte inde vriezer. maar die potjes vind ezra echt niet lekker, dus tja...
arme MeNicole... sterkte vandaaghet is een faaaaaaase
Wij koken nooit gekruid en aardappelen enzo doen we gewoon zonder zout. Maar moet wel eerlijk zeggen dat wij niet van die aardappel eters zijn hoor. Dus Mika krijgt ook vaak een potje. Maar ik doe ook wel heel vaak in de vriezer. (Maar dat vergeet ik er dan uit te halen met als gevolg dat ie toch nog een potje moetquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:40 schreef Belana het volgende:
Maar MeNicole, als ik kook, kook ik aardig kruidig en met zout en dat mogen ze toch nog niet tot een jaar, dat vind ik er lastig aan.
Haha!quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:40 schreef Belana het volgende:
Maar MeNicole, als ik kook, kook ik aardig kruidig en met zout
Zeg, you is de oude X-Ray begrijp ik?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:07 schreef rameijer het volgende:
Hallo, ik ben nieuw in dit topic![]()
Mag mijn 2e dochtertje, Fani (12-9-2006) er ook bij?
Hé, great minds think a like.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:21 schreef LadyS het volgende:
MeNicole, dat is een lekker schema wat je daar hebt
Ik wil ook weer zelf hapjes gaan maken. Iris is trouwens niet zo een hapjes eter, ze eet een klein beetje fruit en een klein beetje groente. Maar eigenlijk alleen maar uit potjes tot nu toe.
Bij de AH hebben ze dat boek Opperdepop en daar staan ook hapjes in vanaf 6 maanden. De courgette viel toen in goede smaak hier
Welkomquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:07 schreef rameijer het volgende:
Hallo, ik ben nieuw in dit topic![]()
Mag mijn 2e dochtertje, Fani (12-9-2006) er ook bij?
Romijn laatst al 10.8 kg met zn 6 maandenquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:22 schreef pinquit het volgende:
weet je wat zwaar is? 10 kiloik kan max net 1 minuut dragen
poeh!
oioioi, ik hoop dat romijn snel langs of aan de handjes kan lopenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:23 schreef Martineke het volgende:
[..]
Romijn laatst al 10.8 kg met zn 6 maanden
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:07 schreef snoopy het volgende:
Toen ik Lis van de creche haalde zat ze in de Babybjörn. Het sneeuwde en ze ging met haar hoofdje helemaal achterover hangen om de sneeuwvlokjes te voelen en probeerde ze met haar mondje op te vangen en op te eten![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:07 schreef snoopy het volgende:
Toen ik Lis van de creche haalde zat ze in de Babybjörn. Het sneeuwde en ze ging met haar hoofdje helemaal achterover hangen om de sneeuwvlokjes te voelen en probeerde ze met haar mondje op te vangen en op te eten![]()
Het tandje is er alleen nog niet hoor... Maar misschien weet hij meer dan ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:59 schreef owlet het volgende:
Wat klinkt dat lief Snoopy!
PV, ik denk dat dat heel goed kan. Ronja deed het wel iig, je kon zien dat het raar en nieuw voelde voor haar.
Hier inderdaad ook niet! Merlijn lekte nóóit, maar met de gewone Baby Dry Pampers juist wél..quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:39 schreef cattie het volgende:
Dank je, ik zal eens kijken of die goed werken. Een paar maanden geleden hadden we "gewone" pampers, maar die bevielen totaal niet.
Kruidvatluiers hebben ook elastiekquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:22 schreef lcicle het volgende:
[..]
Hier inderdaad ook niet! Merlijn lekte nóóit, maar met de gewone Baby Dry Pampers juist wél..
Normaal gebruik ik altijd Etos luiers. Daar zit ook elastiek in, maar niet zulke speciale als in de nieuwe Rups Flex Pampers schijnt te zitten.
Hebben de luiers van C1000 ook elastiek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |