Zeg, you is de oude X-Ray begrijp ik?quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:07 schreef rameijer het volgende:
Hallo, ik ben nieuw in dit topic![]()
Mag mijn 2e dochtertje, Fani (12-9-2006) er ook bij?
Hé, great minds think a like.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:21 schreef LadyS het volgende:
MeNicole, dat is een lekker schema wat je daar hebt
Ik wil ook weer zelf hapjes gaan maken. Iris is trouwens niet zo een hapjes eter, ze eet een klein beetje fruit en een klein beetje groente. Maar eigenlijk alleen maar uit potjes tot nu toe.
Bij de AH hebben ze dat boek Opperdepop en daar staan ook hapjes in vanaf 6 maanden. De courgette viel toen in goede smaak hier
Welkomquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:07 schreef rameijer het volgende:
Hallo, ik ben nieuw in dit topic![]()
Mag mijn 2e dochtertje, Fani (12-9-2006) er ook bij?
Romijn laatst al 10.8 kg met zn 6 maandenquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:22 schreef pinquit het volgende:
weet je wat zwaar is? 10 kiloik kan max net 1 minuut dragen
poeh!
oioioi, ik hoop dat romijn snel langs of aan de handjes kan lopenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:23 schreef Martineke het volgende:
[..]
Romijn laatst al 10.8 kg met zn 6 maanden
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:07 schreef snoopy het volgende:
Toen ik Lis van de creche haalde zat ze in de Babybjörn. Het sneeuwde en ze ging met haar hoofdje helemaal achterover hangen om de sneeuwvlokjes te voelen en probeerde ze met haar mondje op te vangen en op te eten![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:07 schreef snoopy het volgende:
Toen ik Lis van de creche haalde zat ze in de Babybjörn. Het sneeuwde en ze ging met haar hoofdje helemaal achterover hangen om de sneeuwvlokjes te voelen en probeerde ze met haar mondje op te vangen en op te eten![]()
Het tandje is er alleen nog niet hoor... Maar misschien weet hij meer dan ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:59 schreef owlet het volgende:
Wat klinkt dat lief Snoopy!
PV, ik denk dat dat heel goed kan. Ronja deed het wel iig, je kon zien dat het raar en nieuw voelde voor haar.
Hier inderdaad ook niet! Merlijn lekte nóóit, maar met de gewone Baby Dry Pampers juist wél..quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:39 schreef cattie het volgende:
Dank je, ik zal eens kijken of die goed werken. Een paar maanden geleden hadden we "gewone" pampers, maar die bevielen totaal niet.
Kruidvatluiers hebben ook elastiekquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:22 schreef lcicle het volgende:
[..]
Hier inderdaad ook niet! Merlijn lekte nóóit, maar met de gewone Baby Dry Pampers juist wél..
Normaal gebruik ik altijd Etos luiers. Daar zit ook elastiek in, maar niet zulke speciale als in de nieuwe Rups Flex Pampers schijnt te zitten.
Hebben de luiers van C1000 ook elastiek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |