quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:02 schreef draculettetje het volgende:
Ow hellup waarom moet ik nou zo'n ding dicht gooien en een nieuwe openen
is me niet iemand voor alsjeblieft?
ha ha ha
Ik zal later foto bij doen
ik postte als laatste
Ik is trots op zoessie
omdat je minimini monster in eigen bedje doetquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:17 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Omdat ik fietsen leuk ga vinden?
Hoop dat het niet teveel slapeloze nachten en mannetjes op de bank gaat kosten..quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
omdat je minimini monster in eigen bedje doet
het levert aardig wat op he!! 2000 euro in de maand belastingvrijquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:31 schreef Metro2005 het volgende:
ik ga ook maar bedelen dan.
Lijkt altijd langer te duren dan het in werkelijkheid isquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:44 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hoop dat het niet teveel slapeloze nachten en mannetjes op de bank gaat kosten..
quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:03 schreef Marietje_34 het volgende:
Goeiemorgen
Ben ff bij in aan het lezen in FB, ik heb weer es een relletje gemist![]()
Ja, is je leven rel? Sommige mensen trekken het aanquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik ook dan
Alsof mijn leven nog niet genoeg rel is
Ach... eigenlijk duurt het al een jaar of 10!! Met tussenpozen, dat wel!quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lijkt altijd langer te duren dan het in werkelijkheid is
quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:22 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ach... eigenlijk duurt het al een jaar of 10!! Met tussenpozen, dat wel!
quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:22 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ja, is je leven rel? Sommige mensen trekken het aan![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik ook dan
Alsof mijn leven nog niet genoeg rel is
quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:22 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ach... eigenlijk duurt het al een jaar of 10!! Met tussenpozen, dat wel!
En dat zie je goedquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ja. Nou... aantrekken.... laat ik zeggen dat als het zo voorkomt ik een van de weinigen ben die er niet voor wegloopt.
Ik sta voor dingen.
quote:
Halloquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:35 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
Goeiemorgen DV! Hoe gaat het?
Ja, ik kan me voorstellen dat het lastig is als je geen rust in je hoofd hebt. Misschien dat je het beter geleidelijk afbouwt?quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:43 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hallo![]()
Met mij gaat het wel en met jou?
Even begonnen met de stemmings-stabilisator weer. Ik was zomaar gestopt en merkte ineens dat ik de hele dag onrust in me had zitten. Zomaar stoppen is not doneVoel me weer wat rustiger nu
Bij mij is rust dus echt basis behoefte, rust is nog belangrijker dan voedsel lijkt het wel af en toe. Als ik onrustig ben dan krijg ik geen hap door mijn keel en smaakt het voedsel dus ook niet. En zonder rust kan ik niets doen.
Die rel van Daniel.J. Hij maakt zich te druk op fok! en hij plaatst zichzelf teveel in de schijnwerpers. Als je jezelf zo in de schijnwerpers plaats dan krijg je vanzelf de volle lading over je heen. Heb ook vaak het idee dat hij de controle mist hier. Maar sowieso, als je jezelf zo in de schijnwerpers plaatst en begint met schreeuwen en roepen dan is het logisch dat je alles over je heen krijgt. Als je dan blijft happen dan stopt het niet voordat het topic op slot gaat.
Vooral in feedback.
Gisteren opgeruimd boven en gepoetst en morgen of vandaag afronden. Vannacht al stukken beter geslapen omdat het gedeelte waar het bed staat helemaal schoon is nu. Slapen in een rommelige en stoffige kamer is niet goedAlsof het slapen dan verstoord wordt.
Nee, dat lijkt mij ook niet te doenquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Geen rust in het hoofd wil zeggen dat de hele dag naar de klote gaat omdat je alleen nog maar met onrust bezig bent. Zelfs op de bank liggen om te rusten is niet te doen door onrust. Niets is te doen, alleen maar overleven om de dag door te komen is toch geen leven hebben?
da's wel waar wat je zegt denk ik. Als ik helemaal happydepeppie ben erger ik me ook minder snel aan dingen. Maar waar ik me de laatste tijd vooral aan stoor, is hoe onbeschoft en asociaal mensen kunnen zijn. In de bus, in de tram, in de trein, in de supermarkt.quote:Die rotzooi maken hoort er net zoveel bij als opruimen en poetsen, een huis moet in geleefd worden
Ergeren heb ik ook vaker maar ook dat heeft met onrust te maken. In balans en met vrede met mezelf erger ik me niet zo snel, dan kun je me de pis compleet lauw maken en ik reageer nog kalm en bedaard.
Irritaties aan mezelf zorgen vaak ervoor dat ik me ook irriteer aan anderen
Ik neem vrede met de huidige maatschappij, ik probeer daarbij te kijken naar de voordelen die te zien zijn. Maar op straat let ik er niet zo erg op. Ik leef recht vooruit op straat en doe net alsof het allemaal niet bestaat. Een beetje negeren van wat ik opmerk dus.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:01 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt mij ook niet te doen![]()
[..]
Die onrust went dus ook niet, dat is het probleem ervan.
[quote]
da's wel waar wat je zegt denk ik. Als ik helemaal happydepeppie ben erger ik me ook minder snel aan dingen. Maar waar ik me de laatste tijd vooral aan stoor, is hoe onbeschoft en asociaal mensen kunnen zijn. In de bus, in de tram, in de trein, in de supermarkt.
Zit ik gister nog in de bus op weg naar huis, en bekijk al die mensen die instappen. Ik denk dat er van de +_ 50 man die instapte er een stuk of 5 waren die het fatsoen had om de buschauffeur normaal te begroeten.![]()
Da's dan toch ook een hondenbaan, de hele dag die sjaggerijinige en/of agressieve koppen die je ziet.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En in die tussenpozen nam je de gelegenheid om er meer van te krijgen
Waarom nodig je die mensen niet uit tot meepraten hierquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:11 schreef Marietje_34 het volgende:
Moet weg, komen allemaal mensen binnen. Tot later
quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:03 schreef Marietje_34 het volgende:
Goeiemorgen
Ben ff bij in aan het lezen in FB, ik heb weer es een relletje gemist![]()
Al zing je vals, zingen is goedquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik merk dat ik me vandaag beter voel omdat ik aan het zingen ben vaker
Het nummer avond van Boudewijn de Groot ben ik aan het zingen hier
" En nu hoef je nooit je jas meer aan te trekken....".
Zolang ik nog kan zingen is het toch okey of niet
jij relbelust tiepje!quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:51 schreef senesta het volgende:
Ik zie helemaal geen rel!
quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:54 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
jij relbelust tiepje!![]()
't Was ook maar een klein relletje, over die aanvraag van een eigen forum van danielj.
nogal ja, volgens mij het dan nog zachtjes uit.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:36 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Oh die, Ik had hem gisteren al gelezen, ik denk dat daniel het internet een beetje te serieus neemt.
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:48 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
nogal ja, volgens mij het dan nog zachtjes uit.
Ik ga maar es een beetje opruimen hier, iedereen is vroeg weg en dat wil ik eigenlijk ook.![]()
Daar zijn schilderijen o.a. voor....voor mensen die de voorkeur van medebewoners voor witte muren te omzeilenquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:17 schreef draculettetje het volgende:
Mogguh
voor de zoessie voor de dag van vandaag
Ik vind de schilderij ook mooi, het valt me wel op dat je veel van die kleuren gebruikt ook in wat ik hiervoor heb gezien. Ik vin da wel mooie kleuren hoor daar nie van.
Ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:17 schreef draculettetje het volgende:
Mogguh
voor de zoessie voor de dag van vandaag
Ik vind de schilderij ook mooi, het valt me wel op dat je veel van die kleuren gebruikt ook in wat ik hiervoor heb gezien. Ik vin da wel mooie kleuren hoor daar nie van.
Mijn man zou al eerder naar huis komen, hij belde me straks.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:57 schreef Dromenvanger het volgende:
Rond de avond spits zou het harder gaan sneeuwen volgens het nieuws. Problemen in de spits straks dus.
Verstandig, anders staat ie straks 3 uur stil ergens.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Mijn man zou al eerder naar huis komen, hij belde me straks.
Ik vind het ook wel een prettig ideequote:Op donderdag 8 februari 2007 11:58 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Verstandig, anders staat ie straks 3 uur stil ergens.
1 uur eerder vertrekken kan al voldoende zijn zeker?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een prettig idee![]()
dat kan helaas niet, want het is een kantine, waar eerst iedereen moet eten en koffiedrinken. Daarbij heb ik de laptop van de ploegmanager nodig, en die komt pas om 15.30 binnen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Kun je het niet nu al klaar zetten?
Hoef je het straks niet te doen.
Das lastig dan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:25 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat kan helaas niet, want het is een kantine, waar eerst iedereen moet eten en koffiedrinken. Daarbij heb ik de laptop van de ploegmanager nodig, en die komt pas om 15.30 binnen.
Ik hoop dat de treinen het nog een beetje blijven doen tot een uur of 4. Als dat zo is grijp ik die manager zodra ie binnenkomt in zijn nek om zijn laptop op te eisen en dan zet ik alles gelijk klaar. Mocht intussen nou het hele spoor volsneeuwen en ik moet toch eerder weg, dan zet ik de beamer en de microfoons vast aan en laat ik instructies achter over hoe de laptop aan te sluiten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:26 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Das lastig dan.
Hoe ga je het nu oplossen?
Goed planquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:29 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de treinen het nog een beetje blijven doen tot een uur of 4. Als dat zo is grijp ik die manager zodra ie binnenkomt in zijn nek om zijn laptop op te eisen en dan zet ik alles gelijk klaar. Mocht intussen nou het hele spoor volsneeuwen en ik moet toch eerder weg, dan zet ik de beamer en de microfoons vast aan en laat ik instructies achter over hoe de laptop aan te sluiten.
Nou gelukkig maar danquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:38 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik had al geen kiespijn meer omdat het kwam door de voorhoofdholte ontsteking. Tandarts kon ook niets vreemds vinden dus ik was zo weer buiten. Maakte me ook niet druk daar, ik lag lekker op de stoel en liet alles gebeuren
Kiespijn en hoofdpijn is al een tijdje weg.
Zometeen nog eens in de studie-gids bladeren, eerst een korte cursus volgen om daarna te kijken hoe het bevalt.
Ik zag parapsychologie staanquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:41 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar danIk ben zelf echt als de dood voor de tandarts.
Goed plan, om eerst een korte cursus te gaan doenHeb je al enig idee wat je wilt gaan doen?
Lijkt me allebei leukquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:43 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik zag parapsychologie staanMaar ik weet niet wat ik erbij moet voorstellen dus ik zal eerst eens zoeken wat het inhoudt exact. Tis een cursus van een paar maanden en niet van een paar jaar. Of gewone psychologie, de basis ervan en niet de 4 jarige opleiding.
En hier nog steeds niets....quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:34 schreef nokwanda het volgende:
Nederland op zijn smalst. Iedereen is hier naar huis gestuurd om dat beetje sneeuw. Half land op z'n kop![]()
Nou... ik werk gewoon lekker door en maak straks een heerlijke sneeuwwandeling naar huis door het Kronenburgerpark. Prachtig als het sneeuwt en er loopt niemand. Ik vind dit genieten.
Dus je hebt het kantoor voor jezelf helemaal nuquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:34 schreef nokwanda het volgende:
Nederland op zijn smalst. Iedereen is hier naar huis gestuurd om dat beetje sneeuw. Half land op z'n kop![]()
Nou... ik werk gewoon lekker door en maak straks een heerlijke sneeuwwandeling naar huis door het Kronenburgerpark. Prachtig als het sneeuwt en er loopt niemand. Ik vind dit genieten.
Hier radio aan.quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:13 schreef senesta het volgende:
Ha ha, Samara probeert naar haar oren te kijken, je wil niet weten wat voor gezichten ze trekt.
Lijkt me ook niet echt snugger op de fiets.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:02 schreef vamperotica het volgende:
Ik vind het ook niet erg hoor die sneeuw! Alleen een beetje eng om met fiets volgepakt met kiddies die vooral niet stil willen blijven zitten doorheen te moeten... En ik kan de slee niet vinden!!!
Mickje ligt ikbentochstiekumwelwatziekeralsverkouden op de bank...quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet echt snugger op de fiets.
Mick is 3... laten lopen. En Damien in de buggy
Ow ja.. mick is ziekjes. Net die ene keer in het jaar dat ie lekker door de sneeuw zou kunen baggeren. Maar ja.... als het toch al dooitquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:01 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mickje ligt ikbentochstiekumwelwatziekeralsverkouden op de bank...
Kids zijn lopend naar school en vriendje komt eerder naar huis zodat Mick niet mee naar allerlei afspraken voor de andere kids hoeft worden meegesleept!
En bah.... het dooit
Hoor ik net met een zielig stemmetje vanaf de bank....quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow ja.. mick is ziekjes. Net die ene keer in het jaar dat ie lekker door de sneeuw zou kunen baggeren. Maar ja.... als het toch al dooit
Hier alles nog helemaal wit.![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:45 schreef Normalneo het volgende:
wat zeg je dan? ga maar snel naar buiten ff spelen..?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 06:48 schreef Normalneo het volgende:
cum com up jongens nog een paar uurtjes..en dan is het weekend..!
![]()
ff doorzetten nog voor degene die moeten werken..ff doorzetten nog!
fijne dag verder..
Lekker tegen mama aan op de bank hangen... Dekentje erbij en tekenfilmpjes kijken... Lekker veel dropjes sabbelen, soms een hapje proberen te nemen van een zacht broodje met monstervlokjes die hij zelf heeft uitgekozen in de winkel En als dat niet lukt lekker een bakje koude appelmoes of vla!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:13 schreef Normalneo het volgende:
ohw vampje dat is sneu voor dat jochlekker open-haard aan dan en spelletjes spelen dan maar..en warme sjaal om de nek he..
![]()
![]()
dank jequote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:01 schreef nokwanda het volgende:
Da' s een gezellig studiootje
Jippie!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:31 schreef senesta het volgende:
Leuke studio inderdaad Sara, ziet er netjes uit![]()
Hier zijn de werkzaamheden in huis klaar![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:31 schreef senesta het volgende:
Leuke studio inderdaad Sara, ziet er netjes uit![]()
Hier zijn de werkzaamheden in huis klaar![]()
![]()
![]()
Baggerverbinding. daarom duurt het heel lang voor ze eindelijk een pagina heeft. Dan is fokken een grote ergernis.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:11 schreef senesta het volgende:
Dat had ik nou ook Vamp, lekker schoonmaken en doorluchten en eigenlijk gewoon het huis weer van mezelf maken.
Hoi Mirage, we zien je weinig, je bent druk zeker?
Hoe gaat het met je arm?
jouw bootje?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
morgen avond cruisefeestje op deze boot
[afbeelding]
i wish .... aan de andere kant weet je hoe veel werk het is om schoon te houden... en ik heb toch geen helicopter dus heb ook geen heli dek nodigquote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:47 schreef Mirage het volgende:
he lekker ding !
Voor jou wacht ik wel een minuutje of 4 op de pagina hoor
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
i wish .... aan de andere kant weet je hoe veel werk het is om schoon te houden... en ik heb toch geen helicopter dus heb ook geen heli dek nodig
en dan nog een kater die steeds wil....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:08 schreef nokwanda het volgende:
@Sara... Klopt. Purrr is mijn jongste poes van de 4.
Niet lang meer de jongste dan. Ze is wel erg jong voor een nestje vond ik. Maar ja.....
ja, die kater... je hebt em gehoord hey. Hij is , euh...... nogal welbespraaktquote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en dan nog een kater die steeds wil....
ondanks dat je haar te jong vind kan je hier weinig aandoen is het dan toch ook stiekem een beetje leuk?
ja die kater maakt echt een hoop kabaal! Dank je voor dequote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja, die kater... je hebt em gehoord hey. Hij is , euh...... nogal welbespraaktDan snap je dat ik hem er dus echt telkens vriendelijk doch beslist weer uitzet.. Hij is prachtig maar hij stinkt verschrikkelijk en maakt lawaai en de 4 dames poes vinden het ook niet altijd even leuk.
Ik ga straks uitzoeken van wie hij nou precies is en eens kijken of we afspraken kunnen maken want hij is meer hier dan thuis, hoe vaak ik hem er ook uitzet. Dan zit ie gewoon voor mijn raam te schreeuwen of hij ligt te pitten op de tuinstoel.
En voor het verhaal hierboven..... die had je al min of meer gehad, maar nog een keer virtueel:![]()
![]()
![]()
En ik ben benieuwd naar de nieuwe schoen
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:46 schreef vamperotica het volgende:
Ik wil kunnen toveren
Niet echt over gehad, ik heb het gehad over depressie en over het feit dat het allemaal niet vanzelf gaat na het stoppen van de anti depressiva. Ik had even geen zin om over stoppen te praten van dat ene middel.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:42 schreef senesta het volgende:
Wat vervelend dat je niet lekker in je vel zit dromenvanger.
Wat hadden de artsen eigenlijk gezegd over het stoppen met je medicijnen?
Hebben ze je nog een beetje kunnen uitleggen wat dat zou doen?
Dat is absoluut waar.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Psychologie en parapsychologie, en schrijven en criminologie en journalistiek
Heb me net een lekker soepie gemaaktBospaddestoelensoep van Unox
Met soep-balletjes, van die krokante soepballetjes
Zo erg is het niet eens hier in mijn situatie, vaak maak ik het erger dan het is omdat ik me teveel ermee bezig hou wellicht. Wie weet moet ik meer afleiding zoeken dus ook. De aandacht gaat al snel naar negatieve zaken als je bezig bent met.....niets
Gezelligheid is erg belangrijk, samen een spel spelen of zo doen we hier ook regelmatig de laatste tijd.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Komt vanzelf goed
Tis de tijd van het jaar dan maar![]()
Ik hou me dus altijd in met schrijven over negatieve gevoelens, ik vind mezelf dan zeuren
Gezelligheid ervaren, zomaar gezelligheid ervaren in het huis. Af en toe komt spontane gezelligheids-ervaring naar voren, en af en toe ben ik koud
Nu positief zijn
Gezelligheid
Mijn hond zal toch eerst naar de kapper moeten en dat is pas in Maartquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:09 schreef senesta het volgende:
Kom je je hondje trouwens ook nog even opgeven voor huisdier van het jaar?
Huisdier van het jaar verkiezing!
hmmm, momenteel zou ik best wel mijn gevoel willen wegtoveren en heeeel graag een paar mooie oogkleppen om op te zetten en niet meer af te doen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:09 schreef vamperotica het volgende:
Ik hoef ook niet alles te kunnen toveren hoor... Alleen dat kleine monsters niet ziekjes hoeven te zijn
Hmm doe mij ook maar een paar danquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
hmmm, momenteel zou ik best wel mijn gevoel willen wegtoveren en heeeel graag een paar mooie oogkleppen om op te zetten en niet meer af te doen.
Hoi Neo,quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:35 schreef Normalneo het volgende:
heja goedemiddaghow's things hanging..?
![]()
Ha ha, dus de film is grotendeels gemist?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:30 schreef Normalneo het volgende:
ja heel goedThx for asking
..ben weer aan de slag gegaan
![]()
elk doek dat ik "af-maak" zal ik hier heel even posten zodat jullie ook een beetje op de hoogte blijven
![]()
gisteren een beetje heel erg laat geworden en kwam pas om half vier uit mijn bed rollen na vanochtend met mijn wazige brakke hoofd Kill Bill II aan te zetten. Dat hield niet lang stand want ik had een echte headache![]()
Nee, ik noemde het als voorbeeld over hoe snel klimaatsveranderingen ook gaan zonder menselijke invloeden.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:37 schreef Normalneo het volgende:
uhm nokwanda..we zitten toch niet in een ijstijd..?![]()
![]()
maar k het is duidelijk zat..alles heeft zijn invloed..
Weet ik toch... En dus zeker niet persoonlijk aangetrokken!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Was niet op jou gericht vampieOf heb je het ook niet persoonlijk aangetrokken?
Toveren kan handig zijn als je ziektes kunt wegtoveren inderdaad, ik zou ook graag mijn sombere gevoel willen wegtoveren maar het gaat niet, ik moet het zelf doen. Hoewel het toveren wel leuk zou zijn om het makkelijker te maken
Maar het leven is niet zo makkelijk. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt om je kinderen als ze ziek zijn, en dan kan ik me voorstellen dat je wel eens met de staf wilt zwaaien als tovenares.
Het leven is geen koek en ei. Ziektes horen erbij
In de winkel bij C1000 lagen gratis boeken, staat zo'n man te kijken en zeg ik tegen hem..." Neem maar mee, tis toch gratis". Maar het schijnt dat hij op zoek was naar een bijbel" Hier verkopen ze geen bijbels zei ik vervolgens
"
Weet nu niet of hij als grap bedoelde dat hij een bijbel wilde kopen in de supermarkt maar goed, je weet het niet. Hij was aan het lachen dus het zal wel niet serieus geweest zijn.
Het heil zoeken in de bijbel doen sommige mensen die het even niet zien zittenIk weet dat het voor mij geen redmiddel is. Heb al het genesis verhaal gelezen en het was geen steun voor mij.
Was net weer even aan het denken om 10 MG anti depressiva mee te beginnen, omdat het op dit moment lijkt alsof ik aan het vechten ben tegen een kracht waar ik niet van kan winnen. Maar dan zit ik weer aan de anti depressiva, hoewel het middel wel een beetje vrolijkheid kan bieden. 10 MG inplaats van 20 MG dus.
Maar dat is voor later. Ik wacht nog ff af hoe het gaat als het mooier weer wordt. Ik wil niet zomaar pillen nemen tegen klachten.
Gevoel? Wasda?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
hmmm, momenteel zou ik best wel mijn gevoel willen wegtoveren en heeeel graag een paar mooie oogkleppen om op te zetten en niet meer af te doen.
o jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Gevoel? Wasda?
Dan heb je die oogkleppen ook niet meer nodig toch?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:57 schreef Mirage het volgende:
oke, het is definitief....
mijn hersens zijn nu echt aangetast...
Leren interieur onderhouden?
quote:Op zondag 11 februari 2007 00:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
waardoor?
Ow trouwens... blij om te zien dat ze je hebben laten gaan![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 00:33 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
eigenlijk zou ik hier mijn mobiele nummer neer moeten zetten
Doe ik wel als ik weer ove rga naar mijn normale sim/telefoonnummer
uhuh..das nie eg lief hequote:De Consumentenbond waarschuwt voor e-mailtjes met anomieme liefdesbetuigingen die op Valentijnsdag worden verstuurd. Internetcriminelen willen privé-gegevens van banknummers en creditkaarten stelen, meldde de organisatie op haar eigen website, enkele dagen voor Valentijnsdag.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:57 schreef Mirage het volgende:
oke, het is definitief....
mijn hersens zijn nu echt aangetast...
Leren interieur onderhouden?
Goed om te horen Dromenvangerquote:Op maandag 12 februari 2007 11:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede morgen
Gisteren een zware dag en vandaag een stuk beter![]()
Auto's zijn leuk zolang ze het doen hequote:Op maandag 12 februari 2007 11:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
we kwamen er zaterdag avond achter dat mijn linker achterlager kapot was. afspraak gemaakt voor maandag met de garage... leenauto gefixt... stap ik vanochtend in me auto... accu leeg![]()
kan dus niet naar de garage en niet naar mijn werk!nu wacht ik tot de garage bij mij komt.
Goede morgen Senestaquote:Op maandag 12 februari 2007 11:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Goed om te horen Dromenvanger![]()
Goedemorgen iedereen![]()
![]()
idd... heb nu al 4000 euro in deze auto gepompt .... er komt maar geen einde aanquote:Op maandag 12 februari 2007 11:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Auto's zijn leuk zolang ze het doen he![]()
Jeetje dat gaat lekker inderdaad.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd... heb nu al 4000 euro in deze auto gepompt .... er komt maar geen einde aan
Wow, je hebt een mooie reeks gemaakt gisteravond, ik zal zo even lezen.quote:
Fijn dat je je weer beter voelt DVquote:Op maandag 12 februari 2007 11:36 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Goede morgen Senesta
Een vooruitgang van 10 % is al genoeg om me beter te voelenIk merk dus de kleinste verbetering op, geen heavy feelings and thoughts is al genoeg om de toekomst positief in te zien.
Vanmorgen werd ik wakker door het huilen van mijn hond![]()
Barra
Auto's inderdaad, op de meest onmogelijke momenten gaan ze stuk. Nog steeds zijn ze niet in staat om er een stabiel stuk techniek van te maken
Mijn hond voelde zich eenzaam onder en daarom moest hij me wakker makenquote:Op maandag 12 februari 2007 12:12 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Fijn dat je je weer beter voelt DVEn waarom huilde je hond?
Heb je mijn oude auto gekocht ofzoquote:Op maandag 12 februari 2007 11:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd... heb nu al 4000 euro in deze auto gepompt .... er komt maar geen einde aan
Ik ga over 2 weken ook de trap doen bij mij thuisquote:Op maandag 12 februari 2007 12:23 schreef sararaats het volgende:
eerder de woonkamer en keukentje
ben de kasten aan het herschikken, er was precies een bom ontploft
ik ga de trap versieren
ik zal dan wel foto's posten. beloofd
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:33 schreef Normalneo het volgende:
ik kan hier duizend keer naar kijken, maar ik kan er niks van maken..lieve truthertjes doet es ff meekijken voor mij aub..
[afbeelding]
Wat ga je doen met de trap? Een lift maken ?quote:Op maandag 12 februari 2007 12:34 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik ga over 2 weken ook de trap doen bij mij thuisNouja, mijn vader dan
en ik help
![]()
*duimt mee*quote:Op maandag 12 februari 2007 14:22 schreef Mirage het volgende:
mijn hondje is ziek...
eind van de ochtend begon ze te wankelen.
Omdat ze telkens wel probeerde te rennen en te spelen heb ik het even aangekeken.
Ze verloor telkens haar evenwicht en dat werd heel snel erger, op een gegeven moment zakte ze zo om door haar pootjes.
Eerst kon ze nog weer opstaan, maar daarna niet meer.
Water geprobeerd te geven van alles niets... ze maakte wel slikbewegingen toen ik water met een lepel in haar bekkie deed.
Net lag ze helemaal voor pampers, tongetje scheef uit haar bekkie en haar oogjes weggedraaid op de grond. Ook op haar naam reageerde ze niet meer.
Toen ik haar optilde draaide ze haar ogen wel weer terug en zuchte ze, maar het is helemaal niet goed met haar.
Os is nu met haar naar de dierenarts.
Ik heb het niet meer.
(ze stonk trouwens ook erg uit haar bek, naar poep leek het haast??)
Duim alsjeblieft mee ?
ik hoop het...quote:Op maandag 12 februari 2007 14:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
*duimt mee*
komt vast wel goed popjemijn woefie heeft het ook een keertje gehad.
Hij had vorig jaar zelfs rattegif gegeten.... maar hij was zo groot en zwaar dat hij er alleen doodziek van werd
auto is opgehaald.
*duimt door voor mirage en OS der hondje*
mja .... maar een spons obsorbeert ook het vocht wat ze binnen probeerd te krijgen... en ik neem ook aan dat je goed ziek word van ajax waterquote:Op maandag 12 februari 2007 14:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik hoop het...
ik kan me niet voorstellen wat er aan de hand kan zijn,
ze heeft vannacht inderdaad in een vertrek gezeten waar ze niet hoort.
Daar stond een emmer met (ajax) dweilwater en een soort sponsachtig iets wat je als matrasje of vulling van een stoel/bank kan gebruiken.
Het sponsding heeft ze aan stukken gereten en het dweilwater.. nou ja.. niks aan te zien maar zou ze van kunnen hebben gedronken, zeker omdat ze de laatste tijd haar waterbak omgooit (en dus zonder water zit als ik slaap of even weg ben).
Het ajaxwater... ik denk niet dat ze daar zo ziek van wordt als ze daarvan gedronken zou hebben (toch ?). En dat sponsding... als ze daar wat van binnen heeft gekregen kan ze natuurlijk wel verstopt raken ofzo, maar dan zou ik haar buik opgezet moeten voelen.. en die heb ik afgetast en ik voelde niets extreems. (en zelfs dan denk ik dat ze toch buikpijn zou krijgen ipv dat ze zo ziek wordt ?)
er zijn zoveel honden die hele bankstellen uit elkaar vreten...
(doet zij gelukkig nietze heeft haar Kongo/Dongo hoe heet het en haar touw met knopen enzo...
Mijn maag zit in de knoop.
* Meeduimt *quote:Op maandag 12 februari 2007 14:22 schreef Mirage het volgende:
mijn hondje is ziek...
eind van de ochtend begon ze te wankelen.
Omdat ze telkens wel probeerde te rennen en te spelen heb ik het even aangekeken.
Ze verloor telkens haar evenwicht en dat werd heel snel erger, op een gegeven moment zakte ze zo om door haar pootjes.
Eerst kon ze nog weer opstaan, maar daarna niet meer.
Water geprobeerd te geven van alles niets... ze maakte wel slikbewegingen toen ik water met een lepel in haar bekkie deed.
Net lag ze helemaal voor pampers, tongetje scheef uit haar bekkie en haar oogjes weggedraaid op de grond. Ook op haar naam reageerde ze niet meer.
Toen ik haar optilde draaide ze haar ogen wel weer terug en zuchte ze, maar het is helemaal niet goed met haar.
Os is nu met haar naar de dierenarts.
Ik heb het niet meer.
(ze stonk trouwens ook erg uit haar bek, naar poep leek het haast??)
Duim alsjeblieft mee ?
you're welcomequote:Op maandag 12 februari 2007 14:33 schreef Normalneo het volgende:
metro hehe k this is very nice thk u![]()
![]()
Blijf nou maar gewoon rationeel denkenquote:Op maandag 12 februari 2007 15:12 schreef Mirage het volgende:
weet je.. ik zou er haast paranoide van worden...
nog even en ik zet mijn healthy thinking opzij en ik ga voor een conspiracy.
Als ik dat doe dan ga ik het hardop uitspreken ook !
Ik klik de link aan, hopend op 50 foto's van je verbouwing maar heulmaal niksquote:
Epica ken ik jaquote:Op maandag 12 februari 2007 15:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Kent iemand de groep Epica?
Heb een cd geleend waar in het hoesje gesproken wordt over de Maya's en 2012, die muziek gaat dus ook daarover.
En Mirage, ik kan begrijpen dat je even zorgen maakt over je hond, maar volgens mij komt het wel goed. Als een mens Ajax drinkt dan wordt een mens ook ziek.
keep with the healthy thinking....quote:Op maandag 12 februari 2007 15:12 schreef Mirage het volgende:
weet je.. ik zou er haast paranoide van worden...
nog even en ik zet mijn healthy thinking opzij en ik ga voor een conspiracy.
Als ik dat doe dan ga ik het hardop uitspreken ook !
ik toon alleen foto's van het resultaatquote:Op maandag 12 februari 2007 15:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik klik de link aan, hopend op 50 foto's van je verbouwing maar heulmaal niks![]()
![]()
ik hou het wel ff in de gaten
Eerste nummer geluisterd en inderdaad goede muziekquote:
Doorwerken dusquote:Op maandag 12 februari 2007 15:32 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik toon alleen foto's van het resultaat
sorry mensen
nee... nog niets gehoord.. ik heb hem al gebeld maar hij nam niet opquote:Op maandag 12 februari 2007 15:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Eerste nummer geluisterd en inderdaad goede muziekHeb 2 albums geleend van ze, er lagen er meer maar ik wilde eerst proeven van de muziek.
Anathema nog geleend qua artiest, maar die moet ik nog even beoordelen
Heeft oversight nog geen belletje gepleegd? Even een update geven vanaf de dierenarts?
Ken je Anathema dus?quote:Op maandag 12 februari 2007 15:39 schreef Mirage het volgende:
[..]
nee... nog niets gehoord.. ik heb hem al gebeld maar hij nam niet op
laat me tzt weten wat je van Anathema vindt
Ayreon ken je toch ook of niet?quote:
ze heeft al een redelijk formaat, maar het is nog een pup (nog geen jaar)....quote:Op maandag 12 februari 2007 15:43 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ken je Anathema dus?
Morgen ga ik weer terug om nieuw materiaal van Epica te halen, muziek bevalt me wel, overwinningsmuziek noem ik het wederom.
Is het een grote hond die ziek is?
Jemig Mirage, ik duim hier heel erg met je mee.quote:Op maandag 12 februari 2007 14:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik hoop het...
ik kan me niet voorstellen wat er aan de hand kan zijn,
ze heeft vannacht inderdaad in een vertrek gezeten waar ze niet hoort.
Daar stond een emmer met (ajax) dweilwater en een soort sponsachtig iets wat je als matrasje of vulling van een stoel/bank kan gebruiken.
Het sponsding heeft ze aan stukken gereten en het dweilwater.. nou ja.. niks aan te zien maar zou ze van kunnen hebben gedronken, zeker omdat ze de laatste tijd haar waterbak omgooit (en dus zonder water zit als ik slaap of even weg ben).
Het ajaxwater... ik denk niet dat ze daar zo ziek van wordt als ze daarvan gedronken zou hebben (toch ?). En dat sponsding... als ze daar wat van binnen heeft gekregen kan ze natuurlijk wel verstopt raken ofzo, maar dan zou ik haar buik opgezet moeten voelen.. en die heb ik afgetast en ik voelde niets extreems. (en zelfs dan denk ik dat ze toch buikpijn zou krijgen ipv dat ze zo ziek wordt ?)
er zijn zoveel honden die hele bankstellen uit elkaar vreten...
(doet zij gelukkig nietze heeft haar Kongo/Dongo hoe heet het en haar touw met knopen enzo...
Mijn maag zit in de knoop.
quote:Op maandag 12 februari 2007 16:31 schreef Mirage het volgende:
kortom: ze hebben nog geen idee en gaan alles nu stap voor stap uitsluiten.
Sterkte! Dat ze maar gauw weer beter is.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:31 schreef Mirage het volgende:
kortom: ze hebben nog geen idee en gaan alles nu stap voor stap uitsluiten.
ja, koorts heeft ze ook idd.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:37 schreef Metro2005 het volgende:
heel veel sterkte mir![]()
Hoop dat ze snel weer op de been is..
ajax water drinken is toch ook vergiftiging?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:38 schreef yvonne het volgende:
Sjezus! Sterkte met het beestje!
Misschien een rare vraag, maar is vergiftiging uitgesloten?
Zo vreemd is dat niet. Er zijn zat dierenhaters die eens in de zoveel tijd ergens gif in een lekker hapje stoppen om maar een beestje te vermoorden.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ajax water drinken is toch ook vergiftiging?
je bedoeld opzettige poging tot moord op de hond dmv orale inbreng van het een of het ander
ajax-water lijkt me nou niet deze symptomen te geven, en wat nokwanda zegt, het komt vaker voor dan je denkt.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ajax water drinken is toch ook vergiftiging?
je bedoeld opzettige poging tot moord op de hond dmv orale inbreng van het een of het ander
Dat is wel wat in mij omhoog kwam,quote:Op maandag 12 februari 2007 17:38 schreef yvonne het volgende:
Sjezus! Sterkte met het beestje!
Misschien een rare vraag, maar is vergiftiging uitgesloten?
dank je wel !quote:Op maandag 12 februari 2007 18:32 schreef Normalneo het volgende:
ik heb ook een keer gehoord van botten en koekjes die op het gras liggen die mensen erneer gooien en waar de hond vervolgens lekker op gaat knabbelen. Met alle gevolgen van-dien als ze die bijv. in het ratten-gif dopen..![]()
![]()
heel vervelend idd mirage.. dit is niet kewl..hoop dat het heel snel beter gaat en zal nog extra duimen voor je hond! (ik ken hem van het plaatje samen met jou)
niet zon ziekte....quote:Op maandag 12 februari 2007 18:54 schreef Normalneo het volgende:
kan het geen teek-enbeet zijn? weet ik het met dit weer enzo..dan kan ik me voorstellen dat die beesten weer tevoorschijnkomen..die schijnen een ziekte te kunnen overbrengen..
Ik zou even navraag doen hoe dat bij jullie zit, als het een dierenhospitaal is is er meestal 24uurs zorg.quote:Nog een kwartiertje....
hoe zit dat bij een dierenarts eigenlijk ?
Als een hond echt ziek is of als ze nog niet weten wat er aan dehand is.. laten ze die dan alleen s nachts of blijft er iemand in de buurt zoals je thuis ook zou doen ?
Een voorzichtigequote:Op maandag 12 februari 2007 19:48 schreef Mirage het volgende:
We weten nog niet wat er aan de hand is,
maar ze lijken het wel te weten nu.
Het gaat zoals ik het begreep ook iets beter met haar, dus we mogen haar ophalen.
Ze zouden bij het ophalen alles wel vertellen.
Os is haar NU dus aan het halen.![]()
Ik hoop dat het allemaal echt goed is of komt..
ben benieuwd wat ze nou vastgesteld hebben en wat ze gedaan hebben of nog moeten doen.
chocolade is hier op het moment helemaal niet in huis.. zelfs niet in de vorm van een marsje oid....quote:Op maandag 12 februari 2007 19:55 schreef senesta het volgende:
Chocolade is ook erg giftig voor honden, ik kan me met kleine kinderen nog wel voorstellen dat ze dat ergens heeft gevonden?
Laat je haar de komende nacht bij jullie slapen?quote:Op maandag 12 februari 2007 21:13 schreef Mirage het volgende:
ze is thuis
![]()
maar we weten nog niet wat ze heeft.
ze hebben haar vanmiddag verschillende injecties gegeven.
De langstwerkende werkt 36 uur en op dit moment is ze weer aardig bewegelijk.
Ze konden haar alleen niet meer verder onderzoeken sinds ze weer wat opgenknapt was..
ze was doodsbang geweest (duh.. het is een kind.. ze zakte weg in mijn armen en komt bij in een steriel hok bij "vreemden" op een vreemde plaats en geen baasje te bekennen), de arts kon niet meer bij d'r komen want ze hapte !!
Dat is natuurlijk niet handig, maar dat doet ze normaal nooit (het is geen probleem dus).
Morgenvroeg moeten we bellen en dan moeten we vertellen hoe ze dan is en gaan we overleggen wat en hoe te doen.
Het kan zijn dat er iets in haar borstkast zit, maar dat konden ze nu niet zien.
Ze mag niets eten en moet rustig blijven.
Ik ben er in ieder geval een stuk geruster op dan vanmiddag.
*pview*!!!
quote:Op maandag 12 februari 2007 19:56 schreef Normalneo het volgende:
vampje .. gaan we dat verhaal nog afmaken vanavond ??
of iig ermee verder?
Nee, ze is nog niet helemaal de oude (je "ziet" dat ook nog gewoon... geen idee eigenljk of dat aan haar houding, haar oogjes of wat dan ook is ),quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:16 schreef senesta het volgende:
Ze is nog niet helemaal haarzelf dus?
Ik ben benieuwd wat de dierearts wil gaan doen.
Gelukkig maar dat ze niet meer helemaal van de wereld is.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nee, ze is nog niet helemaal de oude (je "ziet" dat ook nog gewoon... geen idee eigenljk of dat aan haar houding, haar oogjes of wat dan ook is ),
maar ze loopt weer rond, ze is weer enthousiast als ze je hoort (zelfs liggend wappert dat hetle achterlijk heen en weer met kwispelen) en je krijgt weer echt contact met haar.
Dat ze gisteren niet meer reageerde vond ik het engst... dat maakte dat mijn maag volledig omdraaide...
Eten en drinken doet ze ook weer, ze mag nu weer wat eten proberen.
Ik heb haar vanochtend zien plassen en poepen (niet veel maar ze had gisteren ook niet veel gegeten natuurlijk). De ontlasting nog wel wat dunnig, maar geen spuitpoep ofzo.
oeh dat slaapt inderdaad prettig !!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga mijn bed afbreken
Nieuwe bed wordt morgen opgezet. Heb al even gevoeld aan de box-spring en het lijkt me een bed om heel prettig in te slapenWie weet wordt ik wat uitgeruster wakker straks
Inderdaad 12 pootjes eronder, simpel qua opzetten. Poten erop draaien en klaar is kees. Hoofd-eind eist ook geen schroef-werk. Oude bed was een en al schroefwerk en dit bed helemaal geen enkele schroef die vast gedraaid moet worden.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
oeh dat slaapt inderdaad prettig !!
Hier ook een boxspring.
Met pootjes eronder en een extra matrasje/dekmatras er bovenop.
visual krijgtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:15 schreef nokwanda het volgende:
ik hou van ouwe kraakbedden. Heeft iets
Ik heb een metalen/rieten bed. Ooit van een dinnetje gekregen.
De eerste jaren was het bed jaloers.
Als ik er alleen in lag ging alles goed, maar zodra ik er iemand bij uitnodigde die niet mijn kind of een van mijn katten was, zakte het ding met een harde klap in. (Dat was in mijn langdurige vrijgezelle periode jaaaaren geleden).
Uiteindelijk de bedbodem op andere manieren maar zo goed vastgezet dat dat niet meer kon
@Mir... jouw bed ligt ook lekker.
mijn bed he.. niet ik...quote:
en daar was verder toch ook niks mee. Zou menig kerel hier willenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
mijn bed he.. niet ik...
en ja ik lag ernaast...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |