abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46190822
quote:
Op zondag 11 februari 2007 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
Madleine.... Unfaithful is al een verschrikkelijk nummer... en het wordt nu ook helemaal verkracht Was ook helemaal gevoelloos
ze ligt eruit dus.... TERECHT!
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
Nebiha... heb ik snel afgezet.... VERSCHRIKKELIJK
Ook terecht eruit
quote:
Op zondag 11 februari 2007 00:01 schreef charmed_angel het volgende:
Dominika... was wel ok Maar niet geweldig
Ook eruit... maar ik had liever Lauren zien gaan

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2007 00:18:46 ]
  zondag 11 februari 2007 @ 00:16:47 #102
101884 PeRi
Allons-y!
pi_46190829
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 21:13 schreef PeRi het volgende:
m-materazzi zou je voortaan je eerste post willen editten tijdens een uitzending ofzo of een post klaarzetten en dan telkens aanvullen? Ik snap dat je telkens wil posten wat er gebeurt en dat het spannend en / of leuk is, maar het is een beetje irritant al die posts onder elkaar omdat er niemand meepost en erg onoverzichtelijk. In buitenlandse showstopics doen we dan graag dat iedereen 1 post plaatst. .
Dit geldt natuurlijk voor iedereen .
Whatever I want.
pi_46209430
Ik vond Lauren, Francisca en Lisa erg goed. Lisa was het beste. Ik vond haar Hurt inderdaad beter dan die van Sharon, wat ook erg goed was. Lauren vond ik ook erg goed, het is apart, maar ik vind het erg mooi. Francisca heeft ook alles wat een ster nodig heeft. Laura vond ik ook nog wel goed. Ik denk dat Sarah en Julia nog zullen afvallen.
pi_46250691
- Max Buskohl singt "Sweet Home Alabama“ von Lynyrd Skynyrd

- Dennis Haberlach singt „Every Breath You Take“ von The Police

- Arcangelo Vigneri singt “Senza Una Donna” von Zucchero

- Thomas Enns singt “Still Got The Blues” von Gary Moore

- Roman Lob singt “Und wenn ein Lied” von Söhne Mannheims

- Jonathan Enns singt „Breathe Easy“ von Blue

- Mark Medlock singt “Ain’t No Sunshine” von Bill Withers

- Martin Stosch singt “Mandy” von Westlife

Ik kan niet wachten tot ik Mark, ain't no sunshine hoor zingen. Nummer matcht zijn stem!
pi_46258726
Komt dit woensdag er weer? Wat raar trouwens dat ze twee afvalrondes hebben. Kunnen ze dat niet in één keer doen?
pi_46260546
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 14:49 schreef AssyriskaFF het volgende:
Komt dit woensdag er weer? Wat raar trouwens dat ze twee afvalrondes hebben. Kunnen ze dat niet in één keer doen?
wij hebben er zelfs 3... 3 workshoprondes
pi_46261840
Ow ja dat klopt ja. Maar zij doen er vier. Wij maar 3 .
pi_46263315
Het is overigens niet zeker of Roman morgen mee kan doen.
pi_46300851
Roman doet definitief niet mee. Tristan, degene die bij de recall "eerste afvaller" was, neemt zijn plaats in.
pi_46301879
Waarom is dat?
That's all folks!
pi_46302353
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 18:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom is dat?
Roman is nog niet hersteld van zijn keelontsteking, en kan daarom wederom niet zingen.
pi_46310976
Mark stak er wederom bovenuit. Ik vrees voor Tristan, Jonathan en Martin( al twijfel ik over deze )
pi_46317658
Hmmm het Jim-effect is ook al overgewaaid naar Duitsland. Die Martin is door :S. Die gast zingt gewoon SLECHT. Als je die reacties leest onder de video's zie je ook dat die mensen net zo verbaasd zijn.

Die Italiaan en die Dennis zijn eruit. Geloof je hetzelf? Zij waren met Mark de beste 3. De rest is troep.

Maar ik weet dat DSDS veel jeugdige kijkers heeft in Duitsland. Mijn nichtjes van onder de 16 kijken er allemaal naar en geilen op die schattige kutkopjes van sommige mannelijke artiesten.
  donderdag 15 februari 2007 @ 00:02:01 #114
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_46318007
Arcangelo en Dennis eruit en die tweeling door ?
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_46319024
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 00:02 schreef BVO het volgende:
Arcangelo en Dennis eruit en die tweeling door ?
Ja want zingen kunnen ze niet maar ze zijn zoooo schattig

Ik vind J.Lo ook een lekker wijf maar zingen kan ze niet dus koop ik nooit een album van haar.
Waarom kijken mensen alleen naar het uiterlijk en de hele onzin eromheen? Hebben ze de hele dag een foto voor zich als ze naar de muziek van deze artiesten luisteren?

Ach ja seizoen twee van DSDS was de beste met een terechte winnaar en hele goede zangers. Op één na dan.
pi_46337266
Ik vond de tweeling helemaal niet zo slecht eigenlijk. Bij Dennis, was ik het optreden niet slecht, maar was ik het wel zo vergeten. Martin had het gisteren niet verdiend om door te gaan. Dat was echt heel erg mager. Mark is de beste van het programma, dus ook van de mannen. Gevolgd door Max, Thomas, Jonathan en Martin. Bij de vrouwen gaan denk ik Lisa Lauren Francisca Laura en Priscilla richting mottoshow.
pi_46340497
Max... ik vind dit niet goed... maar ik denk dat je er van moet houden

Dennis... matig.... niet mijn favoriet in ieder geval

Arcangelo... waarom issie eruit? Ik vind hem helemaal niet slecht Ik vond hem zelfs erg goed Ook het stemgedrag in duitsland is een beetje vreemd

Thomas.... Ik vind dat zo creep om te zien.... yak. Maar hij was niet superslecht . Redelijk, matig

Tristan... ook al zo engnek om te zien.... en supergoed gezongen heeft hij ook niet Waarom ligt hij er niet uit

Jonathan... dat is het enige wat ik er over zeg WTF is hij door gekke duitsers... hij is nog eens lelijk ook

Mark... Goed natuurlijk! 1 van de beste! Klinkt lekker zijn stem

Martin.... redelijk... hij verkracht het nummer Mandy een beetje.... En duitsers kunnen echt niet goed engels De uitspraak is echt bagger
pi_46340613
WTF die jonathan die reageerde wel debiel hoor... wat een freak
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:50:51 #119
167723 sanni
Acima de seu
pi_46366495
Ik weet niet wat het is maar ik heb nu eens zitten kijke naar de Duitse Idols
en ik vind het ivg de onze wat 'braaf'allemaal en te stijfjes..Of benik gewoon
bevooroordeeld vanwege de nederlandse versie.
pi_46369321
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:50 schreef sanni het volgende:
Ik weet niet wat het is maar ik heb nu eens zitten kijke naar de Duitse Idols
en ik vind het ivg de onze wat 'braaf'allemaal en te stijfjes..Of benik gewoon
bevooroordeeld vanwege de nederlandse versie.
Denk het wel. Ik vind het juist ontzettend fijn om een aardige jury te zien, die onder elkaar lacht. Bijvoorbeeld toen Dieter begon over dat hij met Yvonne Catterfeld 2 nummer 1 hits heeft opgenomenl, en Heinz hem onderbreekt ; Damit ihr dass allen nie mehr vergessen sollt. (Zodat jullie dat nooit meer vergeten zullen). Als Henk en HJ dat hier hadden, was weer oorlog. Ik kijk veel liever dsds dan xfactor.
pi_46369515
# Julia Falke singt Melissa Etheridge - “Like the way I do”
# Laura Martin singt Rod Stewart - “Have I told you lately”
# Lauren Talbot singt Norah Jones - “Don’t know why”
# Sarah Jahncke singt Christina Aguilera - “I turn to you”
# Lisa Bund singt Alicia Keys - “A woman’s worth”
# Francisca Urio singt Oleta Adams “Get Here”
# Priscilla Harris singt Tina Turner “What’s Love Got To Do With It
pi_46374981
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 15:20 schreef m-materazzi het volgende:
Nou, dat gaat niet meevallen met de Anjaversie in het achterhoofd.
pi_46401820
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 15:20 schreef m-materazzi het volgende:
# Laura Martin singt Rod Stewart - “Have I told you lately”
# Lauren Talbot singt Norah Jones - “Don’t know why”
# Sarah Jahncke singt Christina Aguilera - “I turn to you”
# Lisa Bund singt Alicia Keys - “A woman’s worth”
# Francisca Urio singt Oleta Adams “Get Here”
# Priscilla Harris singt Tina Turner “What’s Love Got To Do With It
Lisa die mag van heeeeeeeel erg ver komen
pi_46401842
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 16:52 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Lisa die mag van heeeeeeeel erg ver komen
Zeer eens! Heerlijk om naar te luisteren en te kijken.
pi_46402314
|Misschien dat jij dat weet

http://dsds.rtl.de/dsds4player.php?videoid=MTM2MzUwfDMxNA%3D%3D&cat=74

Bij 1:42 ongeveer roept die kale haar terug en zegt nog wat.... maar wat? ik snap/hoor hem niet zo goed

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2007 17:11:37 ]
pi_46403488
Hij vraagt haar wat ze zelf nou vond van haar optreden, op een schaal van 1 tot 10, en zij geeft zichzelf een 10.
pi_46404000
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 17:51 schreef m-materazzi het volgende:
Hij vraagt haar wat ze zelf nou vond van haar optreden, op een schaal van 1 tot 10, en zij geeft zichzelf een 10.
aha ok... thx
pi_46410692
Ben nu Julia aan het luisteren.... Ik vind haar wel goed eigenlijk... lekkere stem

Wow Laura is ook wel goed

Lauren Ik hou echt niet van haar stem... bah... ik vind het net ene kinderstemmetje, en ze ging even vals. Exit graag

De rest staat nog niet op de site

Priscilla staat er inmiddels ook op.... ik vond haar matig, niet goed maar ook niet slecht

Sahra niet 1 van de beste, maar beter dan Lauren.... beetje vreemd in elkaar gezet het liedje... Ze zat er soms wel naast.

Lisa Echt super gezongen

Francisca staat er ook op nu. Goed begin... ook zeker 1 van mijn favorieten....

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2007 22:19:58 ]
pi_46411010
Weet iemand waar ik videofilmpjes van 2003 kan terugvinden...

En dan de liveversie van i believe in miracles
pi_46418140
Toch opmerkelijk dat een land met 6x zoveel inwoners als Nederland geen betere talenten heeft dan ons. Mindere talenten zelfs....

Je merkt trouwens ook aan de uitspraak dat Duitsers echt erg slecht Engels kunnen.
pi_46420581
wie zijn eruit?
pi_46420600
quote:
Op zondag 18 februari 2007 05:46 schreef Greetings het volgende:
Toch opmerkelijk dat een land met 6x zoveel inwoners als Nederland geen betere talenten heeft dan ons. Mindere talenten zelfs....

Je merkt trouwens ook aan de uitspraak dat Duitsers echt erg slecht Engels kunnen.
Sarah en Priscilla, ik moet de filmpjes ook nog kijken.
pi_46420615
Wie presenteert het eiegenlijk???
pi_46420632
quote:
Op zondag 18 februari 2007 12:03 schreef m-materazzi het volgende:

[..]

Sarah en Priscilla, ik moet de filmpjes ook nog kijken.
hmmmzzzz vreemd... ik had echt Lauren verwacht
pi_46496924
quote:
Op zondag 18 februari 2007 12:03 schreef charmed_angel het volgende:
Wie presenteert het eiegenlijk???
Die man in zijn eentje.

Zaterdag :

• Mark Medlock singt “Hello” von Lionel Richie - Mark Medlock + DER Song = auf jeden Fall weiter!
• Max Buskohl singt “Fly Away” von Lenny Kravitz - Passt super zu Max. Ist weiter.
• Julia Falke singt “What´s Up” von 4 Non Blondes - Wenn sie gut singt könnte es reichen.
• Francisca Urio singt “Lady Marmalade” von Christina Aguilera - Kein guter Song, aber Francisca machts.
• Laura Martin singt “Don’t Wanna Lose You” von Gloria Estefan - Tricky, meine Ausstiegs-Kandidatin diesmal.
• Lauren Talbot singt “I’m Like A Bird” von Nelly Furtado - Schwerer Song, aber Lauren hat die Fans…
• Lisa Bund singt “Because Of You” von Kelly Clarkson - Super Song, Super Stimme, Super Fans. Kein Problem.
• Martin Stosch singt “Tears In Heaven” von Eric Clapton - Will ich sehen, wie er das mit seiner Stimme macht. Aber er hat die Mädels hinter sich…
• Jonathan Enns singt “Angels” von Robbie Williams - Der Song könnte ihn Samstag noch einmal retten.
• Thomas Enns singt “Iris” von Goo Goo Dolls - Mit dem Song und seiner Stimme ist Thomas sicher weiter.

Commentaar is van die persoon van die site. Jonathan met 'angels', ben ik heel bang voor. Zo'n nummer kun je niet evenaren of overtreffen. Op Mark Max en Lisa verheug ik me nu al

Martin's eerdere versie van tears in heaven wat goed. Lauren moet je denk ik van houden, ik houd er van. Ik vrees voor Laura of Jonathan.

[ Bericht 4% gewijzigd door m-materazzi op 20-02-2007 18:08:19 ]
pi_46547648
quote:
Op zondag 18 februari 2007 05:46 schreef Greetings het volgende:

Je had seizoen 2 moeten zien. Daar waren er een stuk of 6 heel goed. Heel goed Engels ook. En leuke en aardige mensen. Seizoen 1 en 3 vond ik slecht. Laatste seizoen was echt dramatisch.
pi_46553213
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:43 schreef m-materazzi het volgende:

[..]

Alice was zelfs nog wel redelijk tegenover haar
Laten we niet overdrijven. Alice was echt vele malen slechter dan deze dame.
pi_46562009
Ik ben de mensen die er nog inzitten net even afgegaan. Wat me opvalt is dat het niveau bij de vrouwen stukken hoger ligt.

Mark: lekkere stem, opvallende verschijning. Komt ver denk ik.
Max: mag wel wat aan z'n styling doen. Stem verveelt na verloop van tijd.
Julia: leuke verschijning, onervaren, maar heeft potentie.
Francisca: uitstekende zangeres, goede uitstraling, komt ver.
Laura: mooie uitstraling, zingt met veel gevoel, een van m'n favorieten.
Lauren: aparte babystem die ik maar niets vind.
Lisa: geweldige stem, lieve uitstraling, ook een van m'n favorieten.
Martin: Gay-erig type, mist het gevoel om nummers goed te brengen.
Jonathan: Heeft moeite om zuiver te zingen, slechtste van het hele stel.
Thomas: hij kan wel zingen, met Mark de beste bij heren. Komt ook een eind.
That's all folks!
pi_46562965
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben de mensen die er nog inzitten net even afgegaan. Wat me opvalt is dat het niveau bij de vrouwen stukken hoger ligt.

Mark: lekkere stem, opvallende verschijning. Komt ver denk ik.
Max: mag wel wat aan z'n styling doen. Stem verveelt na verloop van tijd.
Julia: leuke verschijning, onervaren, maar heeft potentie.
Francisca: uitstekende zangeres, goede uitstraling, komt ver.
Laura: mooie uitstraling, zingt met veel gevoel, een van m'n favorieten.
Lauren: aparte babystem die ik maar niets vind.
Lisa: geweldige stem, lieve uitstraling, ook een van m'n favorieten.
Martin: Gay-erig type, mist het gevoel om nummers goed te brengen.
Jonathan: Heeft moeite om zuiver te zingen, slechtste van het hele stel.
Thomas: hij kan wel zingen, met Mark de beste bij heren. Komt ook een eind.
Qua stem zijn Jonathan en Martin ondermaats. Dus is over het algemeen bij vrouwen beter ja, maar ik vind dat Mark boven ze allemaal uitsteekt. Ik denk ook dat hij zal gaan winnen. Bij de vrouwen zijn Lisa Francisca en Lauren het beste ( vind ik ) en is het kwaliteitsverschil met Julia en Laura niet groot. Bij de mannen zijn Mark Max en Thomas het beste, maar is er wel duidelijk kwaliteitsverschil met Jonathan en Martin.

Mijn favorietenlijstje ziet er zo uit :

1. Mark
2. Lisa
3. Max
4. Thomas
5. Francisca
6. Lauren
7. Julia
8. Laura
9. Martin
10. Jonathan.

Edit : Ik vind de liedjeskeuze bij DSDS stukken leuker en ik denk dat we zaterdag afscheid moeten nemen van Laura die samen met Jonathan bij de 2 met de minste stemmen zit. ( wannabee-prono in mijn eentje)
pi_46565114
De nummerkeuze is inderdaad erg leuk. Een favorietenlijstje vind ik moeilijk om te maken, zoveel heb ik nog niet gezien. Maar uit het bovenstaande valt wel veel af te leiden over m'n smaak.
That's all folks!
  donderdag 22 februari 2007 @ 17:45:37 #141
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_46565176
Meeste van die nummers zijn in NL toch ook al geweest?
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_46565762
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 17:45 schreef BVO het volgende:
Meeste van die nummers zijn in NL toch ook al geweest?
Het thema ( grootste hits aller tijden ) is vergelijkbaar met ons 'top 2000'. Dat vond ik echt geen leuke liedjes die toen gekozen werden.

Ik denk trouwens ook dat als Roman er gewoon bij had kunnen zijn, Jonathan er niet bij was geweest.
pi_46589722
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:43 schreef m-materazzi het volgende:

Edit : Ik vind de liedjeskeuze bij DSDS stukken leuker en ik denk dat we zaterdag afscheid moeten nemen van Laura die samen met Jonathan bij de 2 met de minste stemmen zit. ( wannabee-prono in mijn eentje)
Ik vind Laura samen met Lisa 1 van de beste. Ze zong de laatste keer ehct helemaal foutloos... echt geweldig
pi_46590066
Lisa moet wel zorgen dat ze niet gaat overacten met de emoties in een nummer. Hoe puurder ze zingt, hoe mooier het is vind ik.
That's all folks!
pi_46623896
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 12:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Lisa moet wel zorgen dat ze niet gaat overacten met de emoties in een nummer. Hoe puurder ze zingt, hoe mooier het is vind ik.
Dat is wel waar jah.... ben benieuwd naar vanavond Jammer dat ik geen RTL meer heb
pi_46630350
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
Jammer dat ik geen RTL meer heb
Wij hebben het wel, maar dan alleen beeld en geen geluid.
pi_46631177
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 18:29 schreef Andiyan het volgende:

[..]

Wij hebben het wel, maar dan alleen beeld en geen geluid.
Wij hebben zelfs met beeld en geluid .
pi_46632418
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 19:04 schreef m-materazzi het volgende:

[..]

Wij hebben zelfs met beeld en geluid .
ja en wij HADDEN beeld en geluid... kut UPC
pi_46638897
Je hebt alleen de goede optredens van Mark, Laura Martin ( geweldig om sommige gedeeltes in het spaans te zingen ) en Francesca en die gast met de piercing en die blondine op het eind gemist. De rest is bagger en moet een cursus Engels gaan nemen en zangles.
Dat kutwijf met die heese stem moet echt oprotten. Hoe kun je zo iemand door laten gaan? Ik noem dit geen zingen maar hijgen. Echt ik kan dat niet aanhoren.
pi_46642194
Die Duitsers zijn echt dom of gewoon doof. Die Laura Martin is er uit en dat terwijl ze beter zingt ( en ook nog beter uitziet) dan laten we zeggen 5 andere kandidaten.
Echt een suf programma. Hoef ik dus ook niet meer te kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')