abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46067114
DSDS is weer in volle gang!

Clips zijn te luisteren en zien op:

http://dsds.rtl.de/dsds4home.php

Ik kan helaas geen RTL meer ontvangen, dankzij UPC... die heeft het uit het pakket gegooid, EIKELS!

Gelukkig kan je t/m de recall terugvinden op internet.
pi_46067147
TT verbeterd. .

Ben benieuwd, ik ga het proberen online te volgen. Altijd leuk DSDS !
Whatever I want.
pi_46067162
Ik ben nu de filmpjes aan het kijken van de recall. Ik moet zeggen dan ik Lisa wel een relaxe stem vind hebben!

http://dsds.rtl.de/dsds4player.php?videoid=MTM2MzUwfDMxNA%3D%3D&cat=74
pi_46067189
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 10:20 schreef PeRi het volgende:
TT verbeterd. .

Ben benieuwd, ik ga het proberen online te volgen. Altijd leuk DSDS !
Ik vind DSDS echt wel leuk... maar gewoon balen dat UPC RTL uit het pakket heb gevold... Maar zolang de filmpjes op die site komen te staan.... vind ik het ook geen probleem
pi_46067509
Die Lisa vind ik niet zo.

Roman - Wonderwall NICE!! Mooi, warm, heerlijk om te luisteren. Een favo! !!

Dennis Klinkt ook lekker, leuke kop ook .

Francisca Ook netjes .

Arcangelo, warme en heldere stem zeg. Klinkt lekker in het gehoor.

De vrouwen ben ik iig niet zo overtuigd van, de mannen des te meer.
Whatever I want.
pi_46067816
Ik vind de mannen wel een beetje lelijk eigenlijk
pi_46068190
Nou in het algemeen zijn ze wel ugly ja daar! Maar er zijn uitzonderingen! Ik heb zelf een vriend in Duitsland, die is ook niet lelijk. En die Dennis zou ik niet afwijzen hoor, helemaal niet !

quote:
Dennis Haberlach

Ruf-/ Spitzname: Denni

Geburtstag: 08.09.81

Sternzeichen: Jungfrau

Besondere Kennzeichen: Tattoo am Nacken: 4 Schriftzeichen von oben nach unten die bedeuten: Familie, Vater, Mutter, kleine Schwester

Lebensmotto: Gib niemals auf. Drachen steigen auch nur gegen den Wind zum Himmel hinauf

Dennis lebt zurzeit mit seiner Schwester Jenny, seinen Eltern sowie Hund Kira und Katze Fluffy in einer Ferienwohnung in Northeim, da die Wohnung im Herbst wegen eines Kurzschlusses abgebrannt ist. Dennis hat all seine persönlichen Sachen verloren! Er ist Single. Dennis hat eine Ausbildung als Mediengestalter gemacht und jobbt momentan als Lagerarbeiter bei einer Logistik-Gruppe. Seine Freizeit verbringt er gerne mit seiner Schwester Jenny (21) und Freunden beim Billard spielen, im Kino oder beim Sport.

Whatever I want.
pi_46068436
Mark is een cool figuur . Vanavond de top 20 show kijken. Overigens leveren de castings daar nog meer idiote situaties op als hier in Nederland. Ik noem die man die wat over Dieter en Heinz gooide. Die vrouw wat 20 minuten bleef staan, omdat ze haar niet door wilden laten.
pi_46068495
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 10:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben nu de filmpjes aan het kijken van de recall. Ik moet zeggen dan ik Lisa wel een relaxe stem vind hebben!

http://dsds.rtl.de/dsds4player.php?videoid=MTM2MzUwfDMxNA%3D%3D&cat=74
Lisa vind ik ook erg goed.
pi_46070559
Zo Roman is wel goed vind ik!
pi_46070668
Das sind die Songs der Jungs
Dennis Haberlach (25) singt "When You Say Nothing At All" von Ronan Keating

Arcangelo Vigneri (26) singt "I Believe I Can fly" von R. Kelly

Lindsay Stebe (18) singt "Father And Son" von Cat Stevens

Martin Stosch (16) singt "Home" von Michael Bublé

Aleksan Cetinkaya (26) "Now And Forever" von Richard Marx

Max Buskohl (18) "Bad day" von Daniel Powter

Jonathan Enns (19) singt "Hero" von Enrique Iglesias

Thomas Enns (24) singt "Circle Of Life" von Elton John

Mark Medlock (28) singt "Easy" von Lionel Richie
pi_46070752
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind de mannen wel een beetje lelijk eigenlijk
Ik vind het nog steeds... maar ik vin Arcangelo wel
pi_46070971
Ik krijg bij Nebiha echt Judith Burmeister kotsneigingen... Ik mag toch hopen dat zij niet doorgaat

Voor diegene die niet weten wie Judith is:

http://www.youtube.com/watch?v=YU2tJiyXZPE

Zij is de Alice van DSDS

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2007 12:39:06 ]
pi_46071041
De kijker heeft het vanavond trouwens al voor het zeggen. Roman zingt vanavond overigens niet, hij heeft keelonsteking en koorts. Ik vind inderdaad ook de jongens beter dan de meiden. Al zijn Francisca en Lisa wel goed naar mijn mening.
pi_46071055
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik krijg bij Nebiha echt Judith Burmeister kotsneigingen... Ik mag toch hopen dat zij niet doorgaat

Voor diegene die niet weten wie Judith is:

http://www.youtube.com/watch?v=YU2tJiyXZPE

[afbeelding]
Zij is de Alice van DSDS
Zij was echt erg
pi_46071076
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:40 schreef m-materazzi het volgende:
De kijker heeft het vanavond trouwens al voor het zeggen. Roman zingt vanavond overigens niet, hij heeft keelonsteking en koorts. Ik vind inderdaad ook de jongens beter dan de meiden. Al zijn Francisca en Lisa wel goed naar mijn mening.
jah ik las het. Mara mijn duits is niet supe rgoed meer... maar hij zing volgende week dan ofzo?
pi_46071110
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:40 schreef m-materazzi het volgende:

[..]

Zij was echt erg
erg? Zij was verschrikkelijk
pi_46071116
Hij zingt vanavond niet, maar volgende week woensdag krijgt hij nog een kans om zich te kwalificeren voor de mottoshows.
pi_46071144
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:42 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

erg? Zij was verschrikkelijk
Alice was zelfs nog wel redelijk tegenover haar
pi_46071173
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:42 schreef m-materazzi het volgende:
Hij zingt vanavond niet, maar volgende week woensdag krijgt hij nog een kans om zich te kwalificeren voor de mottoshows.
Hij moet wel door... ik vind hem echt wel

Maar weet jij of alle filmpjes op die site komen te staan? Dus ook de mottoshows? Ik weet nog van vorige keer, dat je moest betalen (op de rtl site)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2007 12:45:26 ]
pi_46071349
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:45 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Hij moet wel door... ik vind hem echt wel

Maar weet jij of alle filmpjes op die site komen te staan? Dus ook de mottoshows? Ik weet nog van vorige keer, dat je moest betalen (op de rtl site)
Ik was Roman inderdaad vergeten net bij mij lijst. Hij zingt erg goed ja. Vorig jaar moest je op de RTL site inderdaad betalen, maar toen waren de optredens meestal wel op de dinsdag na de show al te downloaden via bearshare, of via youtube te bekijken.
pi_46071375
http://dsds.rtl.de/dsds4player.php?videoid=MTM2MzUwfDMxNg%3D%3D

Je ouders moeten toch wel heel graag een meisje willen als ze een jongen Lindsay noemen.
pi_46073760
Zouden Martin en Jonathan vanavond met de gitaar erbij mogen zingen, heeft toch wat extra's. Vooral Martin die Home gaat doen van Michael Buble lijkt me een goeie keuze.

Zingen vanavond overigens alleen de jongens ?

[ Bericht 14% gewijzigd door m-materazzi op 07-02-2007 14:23:51 ]
  woensdag 7 februari 2007 @ 14:39:24 #26
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_46074514
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:27 schreef charmed_angel het volgende:
Das sind die Songs der Jungs
Dennis Haberlach (25) singt "When You Say Nothing At All" von Ronan Keating
Arcangelo Vigneri (26) singt "I Believe I Can fly" von R. Kelly
Lindsay Stebe (18) singt "Father And Son" von Cat Stevens
Martin Stosch (16) singt "Home" von Michael Bublé
Aleksan Cetinkaya (26) "Now And Forever" von Richard Marx
Max Buskohl (18) "Bad day" von Daniel Powter
Jonathan Enns (19) singt "Hero" von Enrique Iglesias
Thomas Enns (24) singt "Circle Of Life" von Elton John
Mark Medlock (28) singt "Easy" von Lionel Richie
Niet van iedereen doet het filmpje het . Die Mark vind ik geloof ik wel een goede stem hebben.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_46074598
Ik vind Mark ook erg goed. Jammer dat Roman vanavond niet mee kan doen. Ook wel leuk 2 broers zo ver gekomen. Kan de familie Hendriks zich een voorbeeld aan nemen.
  woensdag 7 februari 2007 @ 14:45:39 #28
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_46074697
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:41 schreef m-materazzi het volgende:
Ik vind Mark ook erg goed. Jammer dat Roman vanavond niet mee kan doen. Ook wel leuk 2 broers zo ver gekomen. Kan de familie Hendriks zich een voorbeeld aan nemen.
Zo goed vind ik die Thomas niet geloof ik . Maar aan de "geil!"-reacties eronder zal hij wel ver komen .
  woensdag 7 februari 2007 @ 14:51:44 #29
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_46074872
Mark en Arcangelo mogen zeker door van mij. Gaan er 3 door zeker? Derde plek mag naar Dennis of Max, heel misschien Martin. Heb Jonathan nog niet gehoord, die doet het niet.

edit: Jonathan doet het nu ook, hoeft ook niet door.
pi_46075005
Vanavond vallen van de mannen 2 af en volgende week woensdag 3
dus 5 mannen door. Ik moet mijn lijst dus zowieso aanpassen, aangezien ik net ook geen rekening hield met Roman en ik 6 mannen en 4 vrouwen had, wordt dus 5-5. Mark Arcangelo Martin en Roman mogen dan van mij sowieso door. Dan hebben de 2 broers dus pech . Bij de vrouwen zie ik Francesca en Lisa graag doorkomen. Van Max heb ik nog bijna niks gehoord, dus wordt vanavond een verrassing als die bad day gaat zingen.Lauren heeft ook wel wat aparts.
pi_46075074
Hm nee Thomas & Jonathan zijn echt drie keer niks.
Whatever I want.
pi_46075134
Bij Thomas heb ik meer het probleem met de liedjes die hij zingt. Duitstalig :x
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:51:58 #33
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_46076672
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:56 schreef m-materazzi het volgende:
Vanavond vallen van de mannen 2 af en volgende week woensdag 3
dus 5 mannen door. Ik moet mijn lijst dus zowieso aanpassen, aangezien ik net ook geen rekening hield met Roman en ik 6 mannen en 4 vrouwen had, wordt dus 5-5. Mark Arcangelo Martin en Roman mogen dan van mij sowieso door. Dan hebben de 2 broers dus pech . Bij de vrouwen zie ik Francesca en Lisa graag doorkomen. Van Max heb ik nog bijna niks gehoord, dus wordt vanavond een verrassing als die bad day gaat zingen.Lauren heeft ook wel wat aparts.
Er vallen er 5 af, maar er staan er maar 9 in je lijstje? Mis je er eentje ?
pi_46076824
Hoe laat komt dit altijd op RTL en wanneer? Seizoen twee was trouwens het beste seizoen. Zangeres die tenminste Engels konden ( Benny, Elly etc.). Vorig seizoen was echt dramatisch.
pi_46076978
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:51 schreef BVO het volgende:

[..]

Er vallen er 5 af, maar er staan er maar 9 in je lijstje? Mis je er eentje ?
In mijn lijst stonden er 10. Volgens mij ben je in de war met de lijst van wat de jongens zingen vanavond. Maar die lijst van mij is toch ofut geen rekening gehouden met de verhouding man vrouw en geen rekening gehouden met die Max en Roman en Roman hoort denk ik wel bij de betere.

Dsds is woensdag en zaterdag om 20.15en vanaf de mottoshows alleen op zaterdag om 20.15

Ik vond vorig seizoen wel goed eigenlijk, Tenminste de laatste 4. Nevio Vannessa Mike en Tobias.
pi_46079928
Laura die is gooooooeeeed
Lisa heeft ook wel een lekkere stem.
pi_46080242
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 17:29 schreef AssyriskaFF het volgende:
Laura die is gooooooeeeed
Laura of Lauren? Als je Laura bedoeld moet ik eens op de site gaan kijken, want dan weet ik niet wie je bedoeld .
  woensdag 7 februari 2007 @ 18:32:50 #38
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_46081791
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 16:01 schreef m-materazzi het volgende:

[..]

In mijn lijst stonden er 10. Volgens mij ben je in de war met de lijst van wat de jongens zingen vanavond. Maar die lijst van mij is toch ofut geen rekening gehouden met de verhouding man vrouw en geen rekening gehouden met die Max en Roman en Roman hoort denk ik wel bij de betere.

Dsds is woensdag en zaterdag om 20.15en vanaf de mottoshows alleen op zaterdag om 20.15

Ik vond vorig seizoen wel goed eigenlijk, Tenminste de laatste 4. Nevio Vannessa Mike en Tobias.
Ik bedoel die vanavond zingen. Uit die 9 gaan er 5 naar de liveshows, begrijp ik dat goed?
pi_46081857
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:32 schreef BVO het volgende:

[..]

Ik bedoel die vanavond zingen. Uit die 9 gaan er 5 naar de liveshows, begrijp ik dat goed?
Op zich wel, maar vanavond vallen er 2 van de 9 af, en volgende week mag Roman zich ook nog bewijzen en dan zullen er 3 afvallen, dus in totaal vallen 5 jongens en nog 5 meiden af.
  woensdag 7 februari 2007 @ 18:40:49 #40
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_46082029
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:35 schreef m-materazzi het volgende:

[..]

Op zich wel, maar vanavond vallen er 2 van de 9 af, en volgende week mag Roman zich ook nog bewijzen en dan zullen er 3 afvallen, dus in totaal vallen 5 jongens en nog 5 meiden af.
Ah, ok. Waarom zit die Roman er volgende week pas bij?
pi_46082730
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:40 schreef BVO het volgende:

[..]

Ah, ok. Waarom zit die Roman er volgende week pas bij?
Keelontsteking en koorts. Ik verheug me trouwens veel meer op dsds dan xfactor. Het niveau ligt daar op een uitzondering toch hoger dan hier in Nederland. Ik denk dat vorig jaar de 4 laatst overgebleven Idols 3 hadden gewonnen. Sharon is dan wel iemand met uitzonderlijke klasse.
  woensdag 7 februari 2007 @ 19:40:25 #42
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_46084266
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 17:29 schreef AssyriskaFF het volgende:
Klopt, die vind ik het beste van wat ik hebt gezien
pi_46084352
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 19:40 schreef Woelli het volgende:

[..]

Klopt, die vind ik het beste van wat ik hebt gezien
Van de dames vind ik haar samen met Francisca erboven uit steken. Ik vind Mark en nog een aantal heren ook erg goed.
pi_46085371
Ze beginnen.
pi_46085450
Begin mag er zijn.
pi_46085623
Ik wil het ook zien
pi_46085842
Lindsay was niet echt goed.
Arcangelo vond ik wel goed. Dieter was iets minder positief. Heinz wou hem al in de mottoshows en ( hoe heet die vrouw ) was ook positief
Dennis was erg goed
pi_46086288
Martin was erg goed.
pi_46086417
Aleksan was niet goed.
pi_46086638
Max was erg goed, eerste zin dacht ik, huh, maar daarna maakte hij er echt zijn ding van en erg leuk en goed.
pi_46086734
m-materazzi zou je voortaan je eerste post willen editten tijdens een uitzending ofzo of een post klaarzetten en dan telkens aanvullen? Ik snap dat je telkens wil posten wat er gebeurt en dat het spannend en / of leuk is, maar het is een beetje irritant al die posts onder elkaar omdat er niemand meepost en erg onoverzichtelijk. In buitenlandse showstopics doen we dan graag dat iedereen 1 post plaatst. .
Whatever I want.
pi_46086826
Oke, mijn excuses .
pi_46086867
Het geeft niet, het hoeft niet persé een post ofzo en ik snap je enthousiasme volkomen, maar hou het gewoon bij wat minder posts .
Whatever I want.
pi_46087458
Damn, ik denk dat we een winnaar hebben. Mark was gewoonweg "supergeile klasse". Met een straatlengte voorsprong de beste. Wat mij betreft vallen Lindsay en Aleksan af. In de finale komen denk ik : Mark Max Martin sowieso.
pi_46087526
Die Mark? Met dat rare kapsel? Die zonder pianobegeleiding ging zingen in die online filmpjes? HIj klinkt daar echt niet boeiend .
Whatever I want.
pi_46087618
Heb je het net gezien ?
pi_46087690
Nee, wel zn filmpje die online staat. Deze. En daar vind ik 'm echt niks dus.
Whatever I want.
pi_46087755
Hij was vanavond echt met uitstek de beste. Dat filmpje wat jij hebt gezien is inderdaad niet zo super. Hij vond het nummer niks, en hij wou ook de piano niet. Vanavond was hij echt goed. Morgen zal wel een filmpje van zijn optreden op clipfish staan.

http://dsds.rtl.de/dsds4home.php

De eerste filmpjes staan er al op. Mark was al laatste dus, misschien staat hij straks al erop.

[ Bericht 30% gewijzigd door m-materazzi op 07-02-2007 22:02:56 ]
  woensdag 7 februari 2007 @ 23:03:21 #59
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_46089519
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 21:50 schreef PeRi het volgende:
Nee, wel zn filmpje die online staat. Deze. En daar vind ik 'm echt niks dus.
Daar vond ik hem ook (een van) de beste.
pi_46096598
http://dsds.rtl.de/dsds4player.php?videoid=MTM2MzUwfDM1NA%3D%3D&tl=1&cat=37

Dit is echt heel erg goed. Ik had ook goed dat Aleksan en Lindsay konden vertrekken.
pi_46097843
Wat een bedroevend laag niveau zeg van sommigen.
Die broertjes zingen gewoon slecht en moeten beter Engels leren. Het is fortuuuuuuune niet fortun.
Die gast met de piercing was goed. Die jongen die Easy zong was goed. ArcAngelo ofo was goed en die Lindsay was niet slecht. De rest vind ik 3 keer niks.
pi_46098198
en wie zijn eruit? Of is de uitslag een andere dag?
  donderdag 8 februari 2007 @ 11:35:10 #63
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_46099918
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
en wie zijn eruit? Of is de uitslag een andere dag?
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 09:31 schreef m-materazzi het volgende:
http://dsds.rtl.de/dsds4player.php?videoid=MTM2MzUwfDM1NA%3D%3D&tl=1&cat=37

Dit is echt heel erg goed. Ik had ook goed dat Aleksan en Lindsay konden vertrekken.
pi_46099937
De uitslag was gisteren volgens mij. Volgens de website zijn Lindsay (onterecht) en Aleksan (heeeeeel terecht) eruit.
Ik snap niet dat die broertjes er nog inzitten. Deze lui zouden bij ons in de theaterronde niet eens verder komen :S.
pi_46100118
Trouwens dat vrouwelijke jurylid lijkt wel een travo. Dat andere mens was leuker ( kon ook heeel goed Engels :d)
pi_46100693
Ik zag gisternacht Aleksan nog, hoe dramatisch. Verder is de jury wel errg snel tevreden zeg.
That's all folks!
  donderdag 8 februari 2007 @ 12:01:30 #67
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_46100867
Mark en Arcangelo zijn favoriet bij mij. Ook Max, Martin en Dennis mogen dan door. Waarvan Martin denk ik afvalt als Roman beter blijkt te zijn, die heb ik nog niet gehoord. Martin heeft wel een goede stem, maar heeft op dat poidum toch minder uitstraling dan die Dennis en Max denk ik.

Thomas en Jonathan zijn inderdaad niet goed. Gewoon niet zuiver, slechte uitspraak, echt niks.

Afvallers wel terecht. Nouja, die Lindsay was wel iets beter dan die broers, maar een echt idool is daar ook niet verloren aan gegaan.

Wat zaten ze trouwens allemaal aan dat oortje te kloten .
pi_46101218
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 12:01 schreef BVO het volgende:
Mark en Arcangelo zijn favoriet bij mij. Ook Max, Martin en Dennis mogen dan door. Waarvan Martin denk ik afvalt als Roman beter blijkt te zijn, die heb ik nog niet gehoord. Martin heeft wel een goede stem, maar heeft op dat poidum toch minder uitstraling dan die Dennis en Max denk ik.

Thomas en Jonathan zijn inderdaad niet goed. Gewoon niet zuiver, slechte uitspraak, echt niks.

Afvallers wel terecht. Nouja, die Lindsay was wel iets beter dan die broers, maar een echt idool is daar ook niet verloren aan gegaan.

Wat zaten ze trouwens allemaal aan dat oortje te kloten .
Ik denk eigenlijk dat Martin wel verder zal komen en ik vrees voor Dennis, mocht Roman volgende week goed presteren. Die lag er trouwens beroerd bij. Ben benieuwd hoe de dames het zaterdag doen. Dat gekloot aan dat oortje viel me ook op.

[ Bericht 2% gewijzigd door m-materazzi op 08-02-2007 12:29:18 ]
  donderdag 8 februari 2007 @ 13:01:21 #69
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_46102770
Ik zie Martin ook wel de top 10 halen hoor, dit was m'n persoonlijke voorkeur .

Leuk dat het zo online te volgen is, blijf het zo wel volgen denk ik.
pi_46104627
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 13:01 schreef BVO het volgende:
Ik zie Martin ook wel de top 10 halen hoor, dit was m'n persoonlijke voorkeur .

Leuk dat het zo online te volgen is, blijf het zo wel volgen denk ik.
Ontvang jij ook geen RTL ?
  donderdag 8 februari 2007 @ 14:24:09 #71
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_46105739
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 13:53 schreef m-materazzi het volgende:

[..]

Ontvang jij ook geen RTL ?
Nee . Dus ik moet het met de online filmpjes doen. Maar zoals dat nu gaat is dat prima .
pi_46107105
Is inderdaad fijn zo, ook om na te kijken. Hoop ik voor je dat ze het vanaf de mottoshows niet hetzelfde doen als vorig jaar, dat je ervoor moet betalen. Ik woon praktisch op de grens dus krijg de duitse zenders wel. Nebiha woont in Aachen ( althans daar werkt ze ) las ik op de teletekst van RTL, dat is hier erg kort in de buurt. Volgens mij komt Mark zo uit de buurt van Koln. Zijn duits lijkt af en toe best op ons dialect in Kerkrade, wat weer lijkt op het dialect van Koln.
pi_46110282
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 11:35 schreef BVO het volgende:

[..]

[..]
oeps over heen gelezen
Wel terecht dat ze eruit zijn

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2007 16:39:18 ]
pi_46113077
Was inderdaad terecht. Vooral Aleksan was zeer slecht. Ik denk dat Jonathan en Thomas nog zullen afvallen. En dan weet ik het eigenlijk niet, maar vrees is voor Arcangelo of Dennis.
pi_46156345
- Lauren Talbot singt "Don't speak" von No Doubt
- Nebiha Celenler singt "Durch die Nacht" von Silbermond
- Lisa Bund singt "Hurt" Christina Aguilera
- Laura Martin singt "Against all odds" von Mariah Carey
- Julia Falke singt "Familiy Portrait" von Pink
- Sarah Jahncke singt "Glaub an mich" von Yvonne Catterfeld
- Dominika Mrugala singt "Dieses Leben" von Juli
- Madeleine Boly singt "Unfaithful" von Rihanna
- Priscilla Harris singt "Ain't nobody" von Chaka Khan
- Francisca Urio singt "Without you" von Mariah Carey

- Lisa Bund singt "Hurt" Christina Aguilera . Ik verheug me al op deze. Lauren met Don't speak wil ook graag horen!
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:12:41 #76
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_46156778
Morgenmiddag eens de theateroptredens luisteren dan. Tot nu toe alleen Franscisca gehoord, die vond ik wel vrij goed.
pi_46156856
Persoonlijk is Lisa mijn favoriet van de dames. Francisca is ook erg goed.. Lauren heeft gewoon een heel aparte stem. Voor de rest vond ik de mannen wel overtuigender, al moet ik zeggen dat ik ook meer gezien heb van de mannen in de recall.
pi_46178554
Ik ben verliefd op Mark. Wat een heerlijke stem heeft hij..
pi_46178971
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 18:30 schreef Silvieja het volgende:
Hij is al samen met Dieter .
pi_46179076
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 18:47 schreef m-materazzi het volgende:

[..]

Hij is al samen met Dieter .
mijn droom aan duigen..
pi_46179748
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 18:51 schreef Silvieja het volgende:

[..]

mijn droom aan duigen..
Ik heb ook een hele mooie stem
pi_46180096
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:11 schreef m-materazzi het volgende:

[..]

Ik heb ook een hele mooie stem
En je hebt een piemel?
pi_46180858
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:21 schreef Silvieja het volgende:

[..]

En je hebt een piemel?
Jep, jij niet hopelijk ?
pi_46180888
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 19:39 schreef m-materazzi het volgende:

[..]

Jep, jij niet hopelijk ?
Nee! Dan ben ik vanaf nu wel verliefd op jou m-materazzi! Wat heb je toch een geweldige stem.
pi_46180919
Houden we het hier ontopic? Slowchat kan in de Red Room of via het fotoboek, MSN, PM..
Whatever I want.
pi_46185024
Dominika en Nebiha vertrekken denk ik sowieso vanavond. Lisa Lauren en Francisca waren heel goed. Lisa was zelfs steengoed. Laura was ook wel erg goed, die kon ik nog niet zo. Ik vrees behalve Dominika en Nebiha ook voor Madeleine of Priscilla. Een van die 2 zal ook afvallen denk ik.
pi_46185312
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 21:32 schreef m-materazzi het volgende:
Dominika en Nebiha vertrekken denk ik sowieso vanavond. Lisa Lauren en Francisca waren heel goed. Lisa was zelfs steengoed. Laura was ook wel erg goed, die kon ik nog niet zo. Ik vrees behalve Dominika en Nebiha ook voor Madeleine of Priscilla. Een van die 2 zal ook afvallen denk ik.
Nebiha mag er zeker weten uit jah! Ik vind hara echt slecht
pi_46185337
In de recall ging ze nog wel. Maar vandaag was echt vreselijk.
pi_46187296
Allemaal troep op Priscilla en Laura na. De rest was gewoon saai of slecht.
En dat mens dat don't speak zong. Noem je dat zingen?
pi_46189781
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 18:30 schreef Silvieja het volgende:
Bedoel je deze Mark:
http://dsds.rtl.de/dsds4player.php?videoid=MTM2MzUwfDM1NA%3D%3D ?

Sorry... maar vreselijk! Zowel die kerel als die stem... sorry...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_46189818
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:45 schreef BVO het volgende:

[..]

Zo goed vind ik die Thomas niet geloof ik . Maar aan de "geil!"-reacties eronder zal hij wel ver komen .
Geil in Duitsland heeft een andere betekenis dan in Nederland... Daat betekend het meer zoiets als super of zo...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_46190183
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 21:40 schreef m-materazzi het volgende:
In de recall ging ze nog wel. Maar vandaag was echt vreselijk.
in de recall vond ik haar ook verschrikkelijk
pi_46190263
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 23:39 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Geil in Duitsland heeft een andere betekenis dan in Nederland... Daat betekend het meer zoiets als super of zo...
ik denk dat bvo dat ook wel weet!
pi_46190283
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 22:30 schreef AssyriskaFF het volgende:
Allemaal troep op Priscilla en Laura na. De rest was gewoon saai of slecht.
Nu luister ik Laura.... Zeker gewoon goed

Nebiha... heb ik snel afgezet.... VERSCHRIKKELIJK

Priscilla... SUPER maar zingt wel erg door haar neus ofzo Maar klinkt niet verkeerd Oeps op het einde gingg het niet erg goed.... ze ging een beetje mis

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2007 23:59:52 ]
pi_46190474
Sarah.... au dat ging vals aan het begin nee dit vind ik niks... telkens vals

Dominika... was wel ok Maar niet geweldig

Julia...ik hou gewoon niet van haar stem... belabberde engelse uitspraak

jeetje en het niveau ligt hoger dna in nederland Wie zei dat Ik vind tot nu toe alleen Laura goed.... even de rest luisteren

Lauren VErschrikkelijke stem... maar toch dnek ik dat ze wel doorgaat. Maar ik vind het niks

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2007 00:05:54 ]
pi_46190546
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 23:54 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik denk dat bvo dat ook wel weet!
ow sorry hoor... Je kunt ook nogmaal reageren...
pi_46190557
quote:
Op zondag 11 februari 2007 00:04 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

ow sorry hoor... Je kunt ook nogmaal reageren...
wat is daar niet normaal aan dan
pi_46190586
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 22:30 schreef AssyriskaFF het volgende:
Lauren is dat... verschrikkelijk... ze heeft een hele aparte stem... en ik vind het verschrikkelijk....
pi_46190643
Francisca... redelijk... wat hebben ze allemaal een belabberde engelse uitspraak zeg Ze zong niet vaak vals... ze zingt een beetje schel, dat het pijn aan me oren doet

Madleine.... Unfaithful is al een verschrikkelijk nummer... en het wordt nu ook helemaal verkracht Was ook helemaal gevoelloos

Lisa Mijn favoriet.... Ze zong hurt nog beter dan Sharon.... Ja goed gezongen

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2007 00:13:39 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')