Ik vind DSDS echt wel leuk... maar gewoon balen dat UPC RTL uit het pakket heb gevold... Maar zolang de filmpjes op die site komen te staan.... vind ik het ook geen probleemquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:20 schreef PeRi het volgende:
TT verbeterd..
Ben benieuwd, ik ga het proberen online te volgen. Altijd leuk DSDS!
quote:Dennis Haberlach
Ruf-/ Spitzname: Denni
Geburtstag: 08.09.81
Sternzeichen: Jungfrau
Besondere Kennzeichen: Tattoo am Nacken: 4 Schriftzeichen von oben nach unten die bedeuten: Familie, Vater, Mutter, kleine Schwester
Lebensmotto: Gib niemals auf. Drachen steigen auch nur gegen den Wind zum Himmel hinauf
Dennis lebt zurzeit mit seiner Schwester Jenny, seinen Eltern sowie Hund Kira und Katze Fluffy in einer Ferienwohnung in Northeim, da die Wohnung im Herbst wegen eines Kurzschlusses abgebrannt ist. Dennis hat all seine persönlichen Sachen verloren! Er ist Single. Dennis hat eine Ausbildung als Mediengestalter gemacht und jobbt momentan als Lagerarbeiter bei einer Logistik-Gruppe. Seine Freizeit verbringt er gerne mit seiner Schwester Jenny (21) und Freunden beim Billard spielen, im Kino oder beim Sport.
Lisa vind ik ook erg goed.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben nu de filmpjes aan het kijken van de recall. Ik moet zeggen dan ik Lisa wel een relaxe stem vind hebben!
http://dsds.rtl.de/dsds4player.php?videoid=MTM2MzUwfDMxNA%3D%3D&cat=74
Ik vind het nog steeds... maar ik vin Arcangelo welquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind de mannen wel een beetje lelijk eigenlijk
Zij was echt ergquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik krijg bij Nebiha echt Judith Burmeisterkotsneigingen... Ik mag toch hopen dat zij niet doorgaat
Voor diegene die niet weten wie Judith is:
http://www.youtube.com/watch?v=YU2tJiyXZPE
[afbeelding]
Zij is de Alice van DSDS
jah ik las het. Mara mijn duits is niet supe rgoed meer... maar hij zing volgende week dan ofzo?quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:40 schreef m-materazzi het volgende:
De kijker heeft het vanavond trouwens al voor het zeggen. Roman zingt vanavond overigens niet, hij heeft keelonsteking en koorts. Ik vind inderdaad ook de jongens beter dan de meiden. Al zijn Francisca en Lisa wel goed naar mijn mening.
Alice was zelfs nog wel redelijk tegenover haarquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
erg? Zij was verschrikkelijk
Hij moet wel door... ik vind hem echt welquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:42 schreef m-materazzi het volgende:
Hij zingt vanavond niet, maar volgende week woensdag krijgt hij nog een kans om zich te kwalificeren voor de mottoshows.
Ik was Roman inderdaad vergeten net bij mij lijst. Hij zingt erg goed ja. Vorig jaar moest je op de RTL site inderdaad betalen, maar toen waren de optredens meestal wel op de dinsdag na de show al te downloaden via bearshare, of via youtube te bekijken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij moet wel door... ik vind hem echt wel![]()
Maar weet jij of alle filmpjes op die site komen te staan? Dus ook de mottoshows? Ik weet nog van vorige keer, dat je moest betalen(op de rtl site)
Niet van iedereen doet het filmpje hetquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:27 schreef charmed_angel het volgende:
Das sind die Songs der Jungs
Dennis Haberlach (25) singt "When You Say Nothing At All" von Ronan Keating
Arcangelo Vigneri (26) singt "I Believe I Can fly" von R. Kelly
Lindsay Stebe (18) singt "Father And Son" von Cat Stevens
Martin Stosch (16) singt "Home" von Michael Bublé
Aleksan Cetinkaya (26) "Now And Forever" von Richard Marx
Max Buskohl (18) "Bad day" von Daniel Powter
Jonathan Enns (19) singt "Hero" von Enrique Iglesias
Thomas Enns (24) singt "Circle Of Life" von Elton John
Mark Medlock (28) singt "Easy" von Lionel Richie
Zo goed vind ik die Thomas niet geloof ikquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:41 schreef m-materazzi het volgende:
Ik vind Mark ook erg goed. Jammer dat Roman vanavond niet mee kan doen. Ook wel leuk 2 broers zo ver gekomen. Kan de familie Hendriks zich een voorbeeld aan nemen.
Er vallen er 5 af, maar er staan er maar 9 in je lijstje? Mis je er eentjequote:Op woensdag 7 februari 2007 14:56 schreef m-materazzi het volgende:
Vanavond vallen van de mannen 2 af en volgende week woensdag 3
dus 5 mannen door. Ik moet mijn lijst dus zowieso aanpassen, aangezien ik net ook geen rekening hield met Roman en ik 6 mannen en 4 vrouwen had, wordt dus 5-5. Mark Arcangelo Martin en Roman mogen dan van mij sowieso door. Dan hebben de 2 broers dus pech. Bij de vrouwen zie ik Francesca en Lisa graag doorkomen. Van Max heb ik nog bijna niks gehoord, dus wordt vanavond een verrassing als die bad day gaat zingen.Lauren heeft ook wel wat aparts.
In mijn lijst stonden er 10. Volgens mij ben je in de war met de lijst van wat de jongens zingen vanavond. Maar die lijst van mij is toch ofutquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Er vallen er 5 af, maar er staan er maar 9 in je lijstje? Mis je er eentje?
Laura of Lauren? Als je Laura bedoeld moet ik eens op de site gaan kijken, want dan weet ik niet wie je bedoeldquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:29 schreef AssyriskaFF het volgende:
Laura die is gooooooeeeed
Lisa heeft ook wel een lekkere stem.
Ik bedoel die vanavond zingen. Uit die 9 gaan er 5 naar de liveshows, begrijp ik dat goed?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:01 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
In mijn lijst stonden er 10. Volgens mij ben je in de war met de lijst van wat de jongens zingen vanavond. Maar die lijst van mij is toch ofutgeen rekening gehouden met de verhouding man vrouw en geen rekening gehouden met die Max en Roman en Roman hoort denk ik wel bij de betere.
Dsds is woensdag en zaterdag om 20.15en vanaf de mottoshows alleen op zaterdag om 20.15
Ik vond vorig seizoen wel goed eigenlijk, Tenminste de laatste 4. Nevio Vannessa Mike en Tobias.
Op zich wel, maar vanavond vallen er 2 van de 9 af, en volgende week mag Roman zich ook nog bewijzen en dan zullen er 3 afvallen, dus in totaal vallen 5 jongens en nog 5 meiden af.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik bedoel die vanavond zingen. Uit die 9 gaan er 5 naar de liveshows, begrijp ik dat goed?
Ah, ok. Waarom zit die Roman er volgende week pas bij?quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:35 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Op zich wel, maar vanavond vallen er 2 van de 9 af, en volgende week mag Roman zich ook nog bewijzen en dan zullen er 3 afvallen, dus in totaal vallen 5 jongens en nog 5 meiden af.
Keelontsteking en koorts. Ik verheug me trouwens veel meer op dsds dan xfactor. Het niveau ligt daar op een uitzondering toch hoger dan hier in Nederland. Ik denk dat vorig jaar de 4 laatst overgebleven Idols 3 hadden gewonnen. Sharon is dan wel iemand met uitzonderlijke klasse.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah, ok. Waarom zit die Roman er volgende week pas bij?
Klopt, die vind ik het beste van wat ik hebt gezienquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:29 schreef AssyriskaFF het volgende:
Lisa heeft ook wel een lekkere stem.
Van de dames vind ik haar samen met Francisca erboven uit steken. Ik vind Mark en nog een aantal heren ook erg goed.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:40 schreef Woelli het volgende:
[..]
Klopt, die vind ik het beste van wat ik hebt gezien
Daar vond ik hem ook (een van) de beste.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:50 schreef PeRi het volgende:
Nee, wel zn filmpje die online staat. Deze. En daar vind ik 'm echt niks dus.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
en wie zijn eruit? Of is de uitslag een andere dag?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:31 schreef m-materazzi het volgende:
http://dsds.rtl.de/dsds4player.php?videoid=MTM2MzUwfDM1NA%3D%3D&tl=1&cat=37
Dit is echt heel erg goed. Ik had ook goed dat Aleksan en Lindsay konden vertrekken.
Ik denk eigenlijk dat Martin wel verder zal komen en ik vrees voor Dennis, mocht Roman volgende week goed presteren. Die lag er trouwens beroerd bij. Ben benieuwd hoe de dames het zaterdag doen. Dat gekloot aan dat oortje viel me ook op.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:01 schreef BVO het volgende:
Mark en Arcangelo zijn favoriet bij mij. Ook Max, Martin en Dennis mogen dan door. Waarvan Martin denk ik afvalt als Roman beter blijkt te zijn, die heb ik nog niet gehoord. Martin heeft wel een goede stem, maar heeft op dat poidum toch minder uitstraling dan die Dennis en Max denk ik.
Thomas en Jonathan zijn inderdaad niet goed. Gewoon niet zuiver, slechte uitspraak, echt niks.
Afvallers wel terecht. Nouja, die Lindsay was wel iets beter dan die broers, maar een echt idool is daar ook niet verloren aan gegaan.
Wat zaten ze trouwens allemaal aan dat oortje te kloten.
Ontvang jij ook geen RTL ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:01 schreef BVO het volgende:
Ik zie Martin ook wel de top 10 halen hoor, dit was m'n persoonlijke voorkeur.
Leuk dat het zo online te volgen is, blijf het zo wel volgen denk ik.
Neequote:
oeps over heen gelezenquote:
Hij is al samen met Dieterquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:30 schreef Silvieja het volgende:
Ik ben verliefd op Mark. Wat een heerlijke stem heeft hij..
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:47 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Hij is al samen met Dieter.
En je hebt een piemel?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:11 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Ik heb ook een hele mooie stem![]()
Nee! Dan ben ik vanaf nu wel verliefd op jou m-materazzi! Wat heb je toch een geweldige stem.quote:
Nebiha mag er zeker weten uit jah! Ik vind hara echt slechtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:32 schreef m-materazzi het volgende:
Dominika en Nebiha vertrekken denk ik sowieso vanavond. Lisa Lauren en Francisca waren heel goed. Lisa was zelfs steengoed. Laura was ook wel erg goed, die kon ik nog niet zo. Ik vrees behalve Dominika en Nebiha ook voor Madeleine of Priscilla. Een van die 2 zal ook afvallen denk ik.
Bedoel je deze Mark:quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:30 schreef Silvieja het volgende:
Ik ben verliefd op Mark. Wat een heerlijke stem heeft hij..
Geil in Duitsland heeft een andere betekenis dan in Nederland... Daat betekend het meer zoiets als super of zo...quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Zo goed vind ik die Thomas niet geloof ik. Maar aan de "geil!"-reacties eronder zal hij wel ver komen
.
in de recall vond ik haar ook verschrikkelijkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:40 schreef m-materazzi het volgende:
In de recall ging ze nog wel. Maar vandaag was echt vreselijk.
ik denk dat bvo dat ook wel weet!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Geil in Duitsland heeft een andere betekenis dan in Nederland... Daat betekend het meer zoiets als super of zo...
Nu luister ik Laura.... Zeker gewoon goedquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:30 schreef AssyriskaFF het volgende:
Allemaal troep op Priscilla en Laura na. De rest was gewoon saai of slecht.
En dat mens dat don't speak zong. Noem je dat zingen?
ow sorry hoor... Je kunt ook nogmaal reageren...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dat bvo dat ook wel weet!
wat is daar niet normaal aan danquote:Op zondag 11 februari 2007 00:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ow sorry hoor... Je kunt ook nogmaal reageren...
Lauren is dat... verschrikkelijk... ze heeft een hele aparte stem... en ik vind het verschrikkelijk....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:30 schreef AssyriskaFF het volgende:
En dat mens dat don't speak zong. Noem je dat zingen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |