Daar vond ik hem ook (een van) de beste.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:50 schreef PeRi het volgende:
Nee, wel zn filmpje die online staat. Deze. En daar vind ik 'm echt niks dus.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:36 schreef charmed_angel het volgende:
en wie zijn eruit? Of is de uitslag een andere dag?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:31 schreef m-materazzi het volgende:
http://dsds.rtl.de/dsds4player.php?videoid=MTM2MzUwfDM1NA%3D%3D&tl=1&cat=37
Dit is echt heel erg goed. Ik had ook goed dat Aleksan en Lindsay konden vertrekken.
Ik denk eigenlijk dat Martin wel verder zal komen en ik vrees voor Dennis, mocht Roman volgende week goed presteren. Die lag er trouwens beroerd bij. Ben benieuwd hoe de dames het zaterdag doen. Dat gekloot aan dat oortje viel me ook op.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:01 schreef BVO het volgende:
Mark en Arcangelo zijn favoriet bij mij. Ook Max, Martin en Dennis mogen dan door. Waarvan Martin denk ik afvalt als Roman beter blijkt te zijn, die heb ik nog niet gehoord. Martin heeft wel een goede stem, maar heeft op dat poidum toch minder uitstraling dan die Dennis en Max denk ik.
Thomas en Jonathan zijn inderdaad niet goed. Gewoon niet zuiver, slechte uitspraak, echt niks.
Afvallers wel terecht. Nouja, die Lindsay was wel iets beter dan die broers, maar een echt idool is daar ook niet verloren aan gegaan.
Wat zaten ze trouwens allemaal aan dat oortje te kloten.
Ontvang jij ook geen RTL ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:01 schreef BVO het volgende:
Ik zie Martin ook wel de top 10 halen hoor, dit was m'n persoonlijke voorkeur.
Leuk dat het zo online te volgen is, blijf het zo wel volgen denk ik.
Neequote:
oeps over heen gelezenquote:
Hij is al samen met Dieterquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:30 schreef Silvieja het volgende:
Ik ben verliefd op Mark. Wat een heerlijke stem heeft hij..
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:47 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Hij is al samen met Dieter.
En je hebt een piemel?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:11 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Ik heb ook een hele mooie stem![]()
Nee! Dan ben ik vanaf nu wel verliefd op jou m-materazzi! Wat heb je toch een geweldige stem.quote:
Nebiha mag er zeker weten uit jah! Ik vind hara echt slechtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:32 schreef m-materazzi het volgende:
Dominika en Nebiha vertrekken denk ik sowieso vanavond. Lisa Lauren en Francisca waren heel goed. Lisa was zelfs steengoed. Laura was ook wel erg goed, die kon ik nog niet zo. Ik vrees behalve Dominika en Nebiha ook voor Madeleine of Priscilla. Een van die 2 zal ook afvallen denk ik.
Bedoel je deze Mark:quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:30 schreef Silvieja het volgende:
Ik ben verliefd op Mark. Wat een heerlijke stem heeft hij..
Geil in Duitsland heeft een andere betekenis dan in Nederland... Daat betekend het meer zoiets als super of zo...quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Zo goed vind ik die Thomas niet geloof ik. Maar aan de "geil!"-reacties eronder zal hij wel ver komen
.
in de recall vond ik haar ook verschrikkelijkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:40 schreef m-materazzi het volgende:
In de recall ging ze nog wel. Maar vandaag was echt vreselijk.
ik denk dat bvo dat ook wel weet!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Geil in Duitsland heeft een andere betekenis dan in Nederland... Daat betekend het meer zoiets als super of zo...
Nu luister ik Laura.... Zeker gewoon goedquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:30 schreef AssyriskaFF het volgende:
Allemaal troep op Priscilla en Laura na. De rest was gewoon saai of slecht.
En dat mens dat don't speak zong. Noem je dat zingen?
ow sorry hoor... Je kunt ook nogmaal reageren...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk dat bvo dat ook wel weet!
wat is daar niet normaal aan danquote:Op zondag 11 februari 2007 00:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ow sorry hoor... Je kunt ook nogmaal reageren...
Lauren is dat... verschrikkelijk... ze heeft een hele aparte stem... en ik vind het verschrikkelijk....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:30 schreef AssyriskaFF het volgende:
En dat mens dat don't speak zong. Noem je dat zingen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |