abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46340979
Pluphy mischien al onderweg, maar toch nog heel veel sterkte toewensen in gedachten bij jullie, in gedachten bij Ruben, voor de ouders, de vrienden, de fam.

Bluezz ook jij de fam de vrienden enz enz heel veel sterkte en ook in gedachten bij jullie

Ik weet niet goed het volgende te plaatsen, hier, het speeltuinbankje, of toch in true...
Ik had vanmiddag dus een rare ervaring en weet niet goed waar te plaatsen, en wat ik er mee aan moet...

Ik liep vanmiddag lekker te genieten van het weer door het dorp, toen ik een vreemde vrouw met haar hondje tegen kwam, we raakten in gesprek, en ze begon al heel snel ineens over Thijs...
Ik was al verbaasd,
Huh Thijs... ja en hij is elke avond een uurtje bij je, naast je op de bank....
En Oma past goed op em....
Ow en vanmorgen heb je Thijs dan niet gehoord...
Ik nog veel verbaasder, en hoezo gehoord moeten hebben?

de vrouw ja dat vogeltje die in de buurt was..

Nu ben ik dus vanmorgen wakker geworden door een vogel die telkens tegen de deur op vloog bij Thijs op de kamer....

Ik weet waar de mevrouw woont, en mag ten alle tijden langskomen...
Vind het raar en appart
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_46341075
Dank je, Spuuglokje.

Wat naar, Nanook. Veel sterkte voor de ouders en mensen eromheen.

Bluezz en Phluphy, veel sterkte morgen. Het zal niet meevallen.

En gelukkig, Bar, positief nieuws.
pi_46341260
Wat apart Bar
Echt stof tot nadenken, ga je een keer bij haar langs denk je?

Dank allemaal voor de steun Ik zie er erg tegenop.

Phluph jij ook heel veel sterkte!!!
pi_46341383
Ik weet het niet, vind het appart en ergens ook wel heel "eng" en toch is mijn nieuwschierigheid toegenomen.
Hoe kan die mevrouw weten over Thijs, hoe kan ze het weten van die vogel...

We hebben het ook nog even gehad over zieltjes die van boven ouders uitkiezen die er samen sterk genoeg voor zijn, en dan een paar keer opnieuw geboren worden...
pi_46341384
Bar misschien een keertje langs gaan? Het klinkt raar, maar als het je een goed gevoel geeft dan moet er zeker een keertje heen. Ik geloof wel degelijk dat hij om je heen is.

voor de mensen de het kunnen gebruiken
pi_46341466
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 19:21 schreef Anitra het volgende:
Bar misschien een keertje langs gaan? Het klinkt raar, maar als het je een goed gevoel geeft dan moet er zeker een keertje heen. Ik geloof wel degelijk dat hij om je heen is.
Heb jij al meer gehoord van de fluisteraar Anitra eigenlijk?

Ik weet het niet, moet het eerst eens laten bezinken, ga eerst wel carnaval vieren denk ik
pi_46341773
Ja hij is nog bezig met RTL en dat sciet jniet echt op. Hij heeft vorige week nog gemaild. Hij baalt ook want hij wil graag helpen, maar als hij een overeenkomst krijgt met RTL dan zijn wij 1 van de gezinnen waarschijnlijk en dus kan hij nog niks ondernemen.
pi_46346773
_Bar_ wat ontzettend bijzonder die ontmoeting met die mevrouw vanmiddag. Het lijkt me heel fijn om bevestigd te krijgen dat degene van wie we zoveel houden goed terecht zijn gekomen aan de andere kant en dat ze af en toe nog even bij ons zijn al merk je daar niet altijd iets van. (Of leg je er niet altijd de link mee, zoals bij jou met het vogeltje bij Thijs zijn kamertje vanmorgen.)

Bleuzz en Phluphy ook vanaf hier heel veel sterkte gewenst.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_46357300
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 19:21 schreef _Bar_ het volgende:
Ik weet het niet, vind het appart en ergens ook wel heel "eng" en toch is mijn nieuwschierigheid toegenomen.
Hoe kan die mevrouw weten over Thijs, hoe kan ze het weten van die vogel...

We hebben het ook nog even gehad over zieltjes die van boven ouders uitkiezen die er samen sterk genoeg voor zijn, en dan een paar keer opnieuw geboren worden...
Wat een bijzondere ervaring!
Zelf heb ik de aanwezigheid van Esmée de eerste maanden nog vaak gevoeld. Rook haar een paar keer en heb zelfs een keer haar stemmetje gehoord. Ze speelde met Vera.
Gelet op de reacties van Vera, denk ik, dat Veer haar ook kon zien.
Soms als ik met Veer naar het bos liep, liep ik met 2 kindjes, een die ik kon zien, een die ik alleen kon voelen. Ze renden dan samen en hadden veel plezier, zo mooi.
Hele bijzondere tijd. Helaas na paar maanden hield het op...
Groetjes, Carolien, mama van
Kimberly {09/03/1993}
Esmée {01/05/2003-20/02/2006}
Vera {09/08/2004} en Thamber {21/02/2007}
pi_46357346
Vandaag is het een jaar geleden dat het leven nog zo mooi was! Er rende toen een heerlijk levendig grietje om me heen, klom op het klimrek, schommelde, speelde met Veer en Ryan in de zandbak, rijden op fietsjes...

Morgen is het een jaar geleden, dat ze niet wakker werd, maar in doodsstrijd in haar bedje lag. Zomaar, ineens, zonder ook maar een enkel signaal vooraf.
Weet nog niet wat ik wil morgen, ben eigenlijk beetje bang dat baby besluit te komen op die dag, alles mag, maar liever niet de 17e. Maar heb af te wachten, ze beslist zelf, wanneer ze komen wil. Weet ook nog niet wat ik wil doen morgen, misschien dat ik de meiden meegeef aan mijn moeder en kies voor een dagje alleen.

De 20e is haar eerste sterfdag, voel daar een vreemd soort rust bij. Kan dat gevoel eigenlijk niet beschrijven.

Van de week met Veer op de peuterspeelzaal wezen kijken. Esmée was maar 2x geweest en ze vond het geweldig! Raar om daar nu weer te komen. Ik was vergeten dat het valentijnsdag was. Hetzelfde boekje werd voorgelezen, als op de 1e schooldag van Es. Hetzelfde liedje, hartjes plakken, poeh... hoop indrukken.
Veer vond het leuk en voelde ook fijn daar te zijn. Es was zo onder de indruk vorig jaar.
Kimberly {09/03/1993}
  vrijdag 16 februari 2007 @ 07:51:58 #111
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46357403
Humpeltje, heel veel sterkte vandaag. Lijken me vreselijk moeilijke dagen nu weer extra. Sterkte en doe inderdaad wat voor jou het beste voelt.

Bluezz en Fluf, beiden heel veel sterkte vandaag bij het afscheid van twee kindjes. Ik zal aan ze denken en ook aan jullie.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_46357417
Humpeltje,veel sterkte de komende dagen.
Toch op een vreemde, nare en toch lieve manier manier vind ik het wel heel bijzonder dat je derde meisje zich aankondigt in de periode dat je afscheid hebt moeten nemen van Esmée.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 09:49:33 #113
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46359049
Humpeltje veel sterkte vandaag, morgen en overmogen en de dag daarna en zeker ook de dag daarna!
ik hoop dat je kleine meisje niet besluit om te komen op 1 van deze dagen, maar aan de andere kant zou dat zeker wel heel bijzonder zijn.

Fluf en jeroen veel sterkte vandaag in limburg

Bluezz ook sterkte gewenst

en Bar wat een bijzondere ervaring.
pi_46359196
Siem stond hier in de krant, daar schrok ik toen al van, zo jong nog. Voor jou natuurlijk extra moeilijk Bluezz. Sterkte straks.

Pluph ook heel veel sterkte. Het lijkt me zo ontzettend confronterend om daar weer te staan, maar dan voor een ander kindje. Misschien komt het allemaal wel terug ook.

Bizar iets Bar. Vreemd zeg, maar misschien de moeite waar erop terug te komen.

Zou wel bijzonder zijn Humpeltje als de derde nu zou komen. Maar wel moeilijk voor jou lijkt me. Of je hebt iets positiefs om naar uit te kijken, ik weet niet wat je het beste kunt hebben. Sterkte met deze dagen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 16 februari 2007 @ 09:58:52 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46359247
Humpeltje, wat een vreselijke tijd moet dit zijn, zoveel herinneringen, zoveel pijn...
  vrijdag 16 februari 2007 @ 10:06:22 #116
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_46359406
Humpeltje, heel veel sterkte de komende dagen.

En ook alle andere mama's van een engeltje, veel sterkte. Ik weet eigenlijk niets anders te zeggen.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_46360520
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 09:56 schreef YPPY het volgende:
Siem stond hier in de krant, daar schrok ik toen al van, zo jong nog. Voor jou natuurlijk extra moeilijk Bluezz. Sterkte straks.

Pluph ook heel veel sterkte. Het lijkt me zo ontzettend confronterend om daar weer te staan, maar dan voor een ander kindje. Misschien komt het allemaal wel terug ook.

Bizar iets Bar. Vreemd zeg, maar misschien de moeite waar erop terug te komen.

Zou wel bijzonder zijn Humpeltje als de derde nu zou komen. Maar wel moeilijk voor jou lijkt me. Of je hebt iets positiefs om naar uit te kijken, ik weet niet wat je het beste kunt hebben. Sterkte met deze dagen.
Ik zat net zoiets te typen, ik sluit me hier helemaal bij aan

Tnxx yp.

jij ook sterkte, las ik
pi_46370601
Was erg indrukwekkend en ook mooi, in de schouwburg van Gorinchem.

Zo'n klein kistje (helemaal beschilderd door zijn broertje van 4 jaar), een zee van speelgoedautootjes (had bijna iedereen op verzoek meegenomen) en knuffelbeesten er om heen.
Een mooie dia-voorstelling met allemaal foto's van het kleine mannetje, begeleid door toepasselijke muziek.
Een knappe toespraak (waar ie alles nog eens op een rijtje zette, van eerste ontdekking van de leukemie tot zondag aan toe) van mijn neef (z'n papa) en daarna nog een kort filmpje van de tijd in het ziekenhuis.
(dat schateren van hem, mijn hart brak)
Bij het filmpje draaiden ze zo'n mooi nummer, volgens mij van Katie Melua.. erg mooi erbij.

Daarna met z'n allen (er waren zeker 250 mensen) naar buiten in het zonnetje om daar allemaal ballonnen (met kaartjes met wensen erop) tegelijk los te laten in de lucht.
De feitelijke crematie vindt later vanmiddag in zeer besloten kring (vader,moeder en broertje alleen) plaats.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 16:02:55 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46370861
Pfoe Bluezz... hoe zoiets vreselijks toch tegelijk zo'n mooie ervaring kan zijn...
pi_46372653
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 15:54 schreef Bluezz het volgende:
Was erg indrukwekkend en ook mooi, in de schouwburg van Gorinchem.
Fijn dat het zo gegaan is, klinkt zo raar, "fijn". De herinnering aan een uitvaart blijft levenslang bij je. Is zo fijn om er met een "goed gevoel" op terug te kunnen kijken.

Na deze drukke dagen, komt de stilte...
Kimberly {09/03/1993}
  vrijdag 16 februari 2007 @ 18:40:39 #121
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_46375516
Bar, ik krijp helemaal kippenvel van je verhaal over die ontmoeting met die mevrouw. Heel bijzonder!
Bluezz, het klinkt erg bijzonder en aangrijpend, hoe het was vandaag. Veel sterkte.
Humpeltje, ik wens jou ook veel sterkte de komende dagen. En ook de andere dagen natuurlijk, maar deze dagen extra.
pi_46376325
De muziek die bij het filmpje werd gedraaid is inderdaad Katie Melua, het paste er zo prachtig bij :
quote:
You're beautiful so silently
It lies beneath a shade of blue
It struck me so violently
When I looked at you

But others pass, they never pause
To feel that magic in your hand
To me you're like a wild rose
They never understand why

I cried for you
When the sky cried for you
And when you went
I became a hopeless drifter
But this life was not for you
Though I learned from you
That beauty need only be a whisper

I'll cross the sea for a different world
With your treasure, a secret for me to hold

In many years they may forget
This love of ours or that we met
They may not know
How much you meant to me

I cried for you
And the sky cried for you
And when you went

Without you now I see
How fragile the world can be
And I know you've gone away
But in my heart you'll always stay

I cried for you
And the sky cried for you
And when you went
pi_46377306
Klinkt ondanks alles erg indrukwekkend lieve Bluezz, heb veel aan jullie gedacht vanmiddag.

Wat een mooi idee alleen al, dat beeld van al die speelgoedautootjes. En de beschilderde kist door zijn broertje. En dat het mooi weer was. Scheelt toch ook veel in de herinnering.

Hoop dat het volgende week nog even niet gaat vriezen want dan zal Siem het koud hebben daarboven.

ook een hug voor de anderen hier uiteraard
  vrijdag 16 februari 2007 @ 20:07:18 #124
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46378503
Ik weet gewoon niets te zeggen vandaag... sterker nog voel me ongemakkelijk omdat ik straks 2 dagen achter elkaar ga feesten, en vanavond alvast inborrelen....

heb gister giga veel last van panniekaanvallen gehad, en viel pas tegen de ochtendgloren in slaap...

Bluezz, humpeltje, Mama van Pepijn, Pluphy, Nanook,Pepper, Moussy
pi_46379006
Bar, voel je alsjeblieft niet ongemakkelijk, en probeer te genieten!
pi_46379919
Ik kreeg vandaag weer een update van mijn vriendin. Kleine Ruben word a.s. maandag gecremeerd. Zijn papa en mama zijn op dit moment nog vrij rustig onder de situatie. Wel heeft ze vandaag aan haar eigen dochtertje (3) uit moeten leggen dat Ruben nu een sterretje is, moeilijk maar verbazingwekkend hoe makkelijk haar dochtertje de uitleg oppakte.

Ik moet zeggen dat het bij mij ook wel weer een boel herinneringen ophaalt. Het is raar maar toen ik gisteren googlede op iets anders kwam ik op de een of andere manier op de site terecht van de begraafplaats waar (mijn) Thijs begraven ligt (zie mijn post in het voorstel topic) en vond zijn naam, geboorte en overlijdensdatum. Vreemd en ook weer confronterend dat zoiets nou juist op dit soort momenten onder je neus komt.

_Bar_ Wat fijn dat je de Teletubbie ballon naar Thijs kan gaan brengen. Hij is er vast heel blij mee!!! En probeer ondanks alles te genieten de komende dagen. Ik weet zeker dat Thijs je dit uitje van harte gunt en over je schouder meekijkt naar alle leuke dingen die je doet.

Bluezz en Phluphy, Ik heb veel aan jullie gedacht vandaag. Bluezz, ik kan het niet beter verwoorden dan dat Humpeltje het al gedaan heeft dus sluit ik me aan bij haar woorden. Phlup, Hopelijk was het voor jullie naast een moeilijke ook een mooie dag.

En natuurlijk ook voor alle andere papa's en mama's van engeltjes een dikke
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_46381828
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 20:07 schreef _Bar_ het volgende:
Ik weet gewoon niets te zeggen vandaag... sterker nog voel me ongemakkelijk omdat ik straks 2 dagen achter elkaar ga feesten, en vanavond alvast inborrelen....
Nou, meid, daar moet je van genieten! Dat heb je keihard nodig!

Veel plezier en drink er voor mij ook eentje
Kimberly {09/03/1993}
  vrijdag 16 februari 2007 @ 22:15:03 #128
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_46383020
Humpeltje, voor jou ook alvast sterkte voor morgen . Ik hoop dat de kleine zich dan nog niet aandient.

Bluezz, het klinkt als een mooi en indrukwekkend afscheid. Die tekst van dat liedje , tegelijkertijd zo mooi en zo verdrietig.

Bar, probeer te genieten van het carnaval. Wat erg voor je dat je vannacht weer zo'n paniekaanvallen hebt gehad.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 22:51:58 #129
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_46384410
Bar, wat een bijzonder verhaal over die vrouw. Mooie gedachte, en toch ook een beetje "eng", maar ja da's altijd zo bij "het onbekende". Ik hoop dat je de komende dagen even lekker zult kunnen ontspannen, even lekker carnaval vieren, probeer er maar lekker van te genieten.

Humpeltje wat een zware en beladen dagen voor jou. Al die mooie herinneringen, al die moeilijke herinneringen, en dan de spannend rondom de geboorte(dag) van babymeisje. Veel sterkte.

Bluezz, fijn dat het zo'n mooie herdenking was. Ik vind het gigantisch dapper van je neef dat hij het heeft kunnen opbrengen om zo'n toespraak te houden. Jeroen heeft het op Danyel's begrafenis ook gedaan, ik vond dat zo knap. We hadden het er vandaag nog over, dat hij zo blij is dat hij dat gedaan heeft. Een persoonlijker afscheid en eerbetoon kan ik me haast niet voorstellen. Ik denk dat het bij het verwerkingsproces bij je neef nog van veel waarde zal blijken te zijn.

Onze dag stond in het teken van heel veel (tegenstrijdige) gevoelens. Afscheid nemen, verdriet, beelden en herinneringen van Danyel's begrafenis die terugkwamen. Maar ook warme momenten, veel fijne mensen gezien, allemaal mensen uit het "epilepsie circuit": ouders, verpleging, therapeuten. Er was zo'n uitgesproken saamhorigheid, het voelde als thuiskomen.
Ook nog 2 ex-groepsgenootjes van Danyel gezien (die inmiddels weer thuis wonen). Heerlijk om zo'n kleintje weer te knuffelen, voelen, ruiken, aaien, geruststellen. Het bracht wel onmiddellijk een stuk fysiek gemis van Danyel naar boven, maar toch was het fijn.
... ♥ ik mis je ♥
pi_46384626
Humpeltje wat een moet het vreemd zijn om met je gedachten bij 2 kindjes te zijn. Sterkte

Bluezz en Phluph, allebei een bijzondere en zware dag gehad. Ik heb aan jullie gedacht
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_46385360
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 22:51 schreef phluphy het volgende:

Bluezz, fijn dat het zo'n mooie herdenking was. Ik vind het gigantisch dapper van je neef dat hij het heeft kunnen opbrengen om zo'n toespraak te houden. Jeroen heeft het op Danyel's begrafenis ook gedaan, ik vond dat zo knap. We hadden het er vandaag nog over, dat hij zo blij is dat hij dat gedaan heeft. Een persoonlijker afscheid en eerbetoon kan ik me haast niet voorstellen. Ik denk dat het bij het verwerkingsproces bij je neef nog van veel waarde zal blijken te zijn.
Hij zei het zo :
Dit afscheid hebben we helemaal zelf in de hand gehad, in tegenstelling tot alles wat er met Siem gebeurd is.
Heel treffend
quote:
Onze dag stond in het teken van heel veel (tegenstrijdige) gevoelens. Afscheid nemen, verdriet, beelden en herinneringen van Danyel's begrafenis die terugkwamen. Maar ook warme momenten, veel fijne mensen gezien, allemaal mensen uit het "epilepsie circuit": ouders, verpleging, therapeuten. Er was zo'n uitgesproken saamhorigheid, het voelde als thuiskomen.
Ook nog 2 ex-groepsgenootjes van Danyel gezien (die inmiddels weer thuis wonen). Heerlijk om zo'n kleintje weer te knuffelen, voelen, ruiken, aaien, geruststellen. Het bracht wel onmiddellijk een stuk fysiek gemis van Danyel naar boven, maar toch was het fijn.
Heel tegenstrijdig inderdaad, maar wat ontzettend fijn dat jullie je zo goed voelen tussen deze mensen die hetzelfde hebben meegemaakt
pi_46387708
Mis mijn jochie....
pi_46387732
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 00:46 schreef _Bar_ het volgende:
Mis mijn jochie....
  † In Memoriam † zaterdag 17 februari 2007 @ 09:29:20 #134
81992 Githa
pi_46391671
Hummpeltje, heel veel sterkte vandaag

Bluezz, wat klinkt het mooi, maar ook heftig.... het is zo oneerlijk en hard, zo'n klein ventje. Heel veel kracht voor jullie

Phluphy, wat moet het een dag vol herinneringen zijn geweest, moeilijk, maar misschien ook wel heel mooi.
Een dikke voor jullie beide....

Bar, ik begin met een dikke knuffel en een
Tuurlijk mis jij je mannetje, maar hij zou ook willen dat je lekker kon genieten. Ga carnavallen, geniet en maak plezier want Thijs geniet met je mee.

Hoe is het met mama_van_pepijn? Ik weet dat je last had van je ogen en niet lang achter de pc kunt zitten, maar ik vind het toch erg stil .....

Alle andere ook een Ik denk aan jullie.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 10:14:33 #135
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_46392156
Humpeltje, ik zal aan je denken vandaag. Wat een verdrietige dag. Heel veel sterkte!

Bar meis...

Bluez; wat klinkt het verdrietig en mooi tegelijk!

En Phluphy ook een dikke voor deze moeilijke tijd.
pi_46394102
Ik had nooit in dit topic moeten posten met mijn weke hartje.
Ik heb zelf geen kinderen maar ben wel dol op ze!!!

Ik heb niet zoveel met engeltjes, mag ik er in gedachten vlindertjes van maken?
  zaterdag 17 februari 2007 @ 23:10:38 #137
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_46413081
Vlindertjes, sterretjes, engeltjes. Kan wat mij betreft allemaal.
... ♥ ik mis je ♥
pi_46413669
Tjee Bluezz, hoe oneerlijk zit het toch af en toe in elkaar zeg Sterkte. Wat een verlies

Humpeltje, sterkte met de laatste loodjes. Lijkt me inderdaad een heel vreemd gevoel om nu een nieuw kindje te krijgen terwijl je een jaar geleden je Esje hebt moeten wegbrengen.

Phluph, jullie ook sterkte. Alweer een engeltje erbij. En nog een vraagje, maar sinds wanneer was er sprake dat Danyel het dan niet meer zou overleven? Ik had toen gewoon echt niet verwacht dat hij zou komen te overlijden. Dus het was best wel een schok toen ik het las. Ik wist wel wat er zich afspeelde dat hij constant zo ziek was, maar had gewoon niet gedacht dat hij zou overlijden.
  zondag 18 februari 2007 @ 00:10:09 #139
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46414519
MvP hoe is het met jou? je scan? het naar maart toegaan?
pi_46420529
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 22:51 schreef phluphy het volgende:

Wat een indrukken! Dat wat je schrijft over thuiskomen, die saamhorigheid, lijkt me heel fijn. Ik mis dat soms wel, bij ons was het zo plotseling, zo onverwacht. Wat Esmée had, was zo extreem zeldzaam. Heb zo veel gezocht naar hersenontsteking, maar het komt al bijna niet bij kinderen voor. Zeker de auto-immuun vorm niet.
Zou zo graag eens delen met ouders, waar het kindje hetzelfde had, echt hetzelfde.
Ik herken wel stukjes bij verhalen van andere kindjes die plotseling ziek werden, dood gingen, maar het zijn maar stukjes.
Kimberly {09/03/1993}
pi_46420672
Gisteravond weer tijdje weeen, maar het zet maar niet door. Lijkt wel of ik het op de een of andere manier tegen hou. Ben in gedachten ook veel bij Es. De andere kinderen zijn nog bij oma. Voelt fijn om even de tijd voor mezelf te hebben en mijn eigen gedachten.
Wat is het jaar toch snel gegaan. Lijkt nog zo kort geleden en aan de andere kant, is ze al weer zo lang weg. Toch voelt het nog steeds bij vlagen zo onwerkelijk, dat dit echt voor altijd is.
Zou haar zo graag nog even vast houden, even bij haar zijn. Mis de typische Es dingetjes, haar uitspraken, haar grapjes, haar ondeugendheid, haar lieve knuffels, haar aanhankelijkheid, haar stralende blijheid.
De herinneringen zijn zo pijnlijk mooi, ben toch zo blij dat ik 2¾ jaar van haar heb mogen genieten. Dat ik haar heb mogen leren kennen.
Kimberly {09/03/1993}
pi_46421400
Humpeltje, het zou best kunnen dat de weeën niet hebben doorgezet omdat je zo met Es bezig bent. Misschien nu die dag voorbij is dat het dan 'mag' van jezelf. Heel veel sterkte.
  zondag 18 februari 2007 @ 15:27:17 #143
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_46427701
Humpeltje, is het ook zo dubbel. En ik denk inderdaad dat er een verband is tussen je geestelijke gemoedstoestand, en het moment van bevallen. Ik heb er vertrouwen in dat de samenwerking tussen je lichaam en geest uiteindelijk ervoor zal zorgen dat het op het juiste moment zal gaan gebeuren.
Heel veel sterkte !!

De site voor Danyel is af. Nu ja, voor nu. Er zullen nog wel wat herinneringen etc. bij komen, maar de basis is er. Ook zullen er nog foto's van het monumentje en zo gemaakt moeten worden, zodra het staat.

Ik heb besloten om de site zelf te maken. Dit betekent niet de mooiste layout en technische snufjes, maar wel het meest persoonlijke resultaat. Daar hebben we bewust voor gekozen. Wel hebben we gebruik gemaakt van het aanbod van bl0emetjE, die prachtige foto-bewerkingen voor ons heeft gemaakt. Nogmaals dank.

De site gaat óver Danyel, maar is met name bedoeld vóór Danyel. Hij heet dan ook voor Danyel .
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 18 februari 2007 @ 15:41:22 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46428220
Mooi Phluph!
De bewerkingen van bl0emetjE zijn idd prachtig, en ik vind haar naam ook zo toepasselijk gezien het stukje over de kaartjes.
  zondag 18 februari 2007 @ 15:45:03 #145
24188 Belana
kloon van belana
pi_46428351
wow phluphy, wat mooi geworden. erg erg mooi. verdrietig en ook mooi
stormy waters...
sailin'
  zondag 18 februari 2007 @ 16:14:44 #146
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_46429435
Phluphy, echt prachtig.
Bar een dikke zoen
Humpeltje, hoe gaat het nu? Zo dubbel allemaal. Veel sterkte en succes.
pi_46430712
quote:
Op zondag 18 februari 2007 15:27 schreef phluphy het volgende:

De site voor Danyel is af.
Oh wat is de site ongelooflijk mooi geworden.
Deze tekst is zo herkenbaar voor mij :

Danyel’s “laatste fase” duurde 4 dagen, langer dan voor mogelijk werd gehouden. Danyel heeft ons deze dagen geschonken, om afscheid te kunnen nemen, om nog even samen te zijn en om langzaam aan het idee te wennen dat hij er niet meer zou zijn.

Ben zelf ook zo dankbaar voor die 3,5 dag die wij kregen...

Die liedjes top 10, Helikopter, Es kon dat liedje op haar manier net een beetje mee zingen, vlak voor ze doodging. Die tekst, die zegt zoveel!

En die groene bloem, en dat voorlees verhaal, zo mooi...

Die foto's echt prachtig! [de link naar site van blOemetjE geeft foutmelding].

Heel mooi gemaakt, een prachtige site, zo mooi en liefdevol beschreven naar je kindje.
Kimberly {09/03/1993}
  zondag 18 februari 2007 @ 17:01:26 #148
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_46431178
Helikopter... ja Da's ook mijn absolute favoriet. Het stond op de cd Lekkere Liedjes, met Gerda Havertong (van Sesamstraat).
Ik heb nog géén der cd'tjes kunnen draaien sinds Danyel is overleden.
Wel hoorde ik een keer een bekend (klassiek) deuntje in een film, een melodie die op één van de snoezel cd's stond. Ik schoot gelijk vol, heb de rest van de dag flashbacks gehad.

Voor Danyel was muziek zo belangrijk, het was er altijd, en veel van die melodietjes zijn onlosmakelijk voor altijd aan Danyel verbonden.

Bedankt voor de tip over de link naar bl0emetjE's site. Het is hersteld.

Ik ben blij met de positieve reacties, ik ben creatief niet zo sterk dus was nogal onzeker over de site.

Het is voor de verwerking echt een enorm positieve bijdrage geweest om hiermee bezig te zijn.
Een aanrader voor de lotgenoten.
... ♥ ik mis je ♥
pi_46431752
Ja Phluphy dat lijkt mij ook!
Erg mooi
pi_46432566
quote:
Op zondag 18 februari 2007 17:01 schreef phluphy het volgende:

Ik heb nog géén der cd'tjes kunnen draaien sinds Danyel is overleden.

Ik ben blij met de positieve reacties, ik ben creatief niet zo sterk dus was nogal onzeker over de site.

Het is voor de verwerking echt een enorm positieve bijdrage geweest om hiermee bezig te zijn.
Een aanrader voor de lotgenoten.
Heb de liedjes gelijk de dag na de uitvaart opgezet. Het waren niet alleen de lievelingsliedjes van Es, maar ook van Veer. Was heftig de eerste keer, nu voelt het alleen maar fijn en heel vertrouwd.

Onzeker zijn over je site, dat is niet nodig. Ik heb heel erg veel sites gezien, over/voor overleden kindjes. Ik vind er eigenlijk maar weinig echt mooi. Vaak springt en beweegt er zoveel in het rond, dat je amper nog doorhebt waar het over gaat. De jouwe is rustig, eenvoudig te begrijpen waar je moet klikken/lezen. Zeer compleet, mooi om te zien, en zo nog wel berg complimenten.

Ben het helemaal met je eens dat het fijn is, met een site bezig te zijn.
Kimberly {09/03/1993}
  zondag 18 februari 2007 @ 18:43:18 #151
105888 renzell
pi_46433966
Och Phluphy,,,
pi_46434479
Phluphy wat is het een mooie site geworden!
Bloemetje hele bijzonder mooie bwerkingen!
  zondag 18 februari 2007 @ 19:06:18 #153
105888 renzell
pi_46434617
Humpeltje, kan me heel goed voorstellen dat je de bevalling onbewust hebt tegengehouden. Misschien ergens ook wel goed. dat die twee kindjes los van elkaar staan, niet door datum aan elkaar verbonden. Hoe ver ben je nu in je zwangerscgap? Al over de 40 weken? Veel sterkte in deze ongetwijfeld moeilijke, en in alle opzicten dubbele tijd.
  † In Memoriam † zondag 18 februari 2007 @ 19:15:31 #154
81992 Githa
pi_46434866
Phluphy! Ik vind het een ontzettend mooie en warme site geworden. Je hebt zo mooi neer gezet hoe Danyel was en wat hij voor jullie betekende. Ik vind hem prachtig! niet onzeker over zijn.
de foto's vind ik ook erg mooi, vooral die met jullie handen bij elkaar vind ik zoveel zeggen.... bloemetje

Heel mooi, echt waar
  Jubileum moderator zondag 18 februari 2007 @ 19:27:38 #155
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_46435191
Pluphy wat een ontroerend mooi eerbetoon aan Danyel is het geworden. Zo'n dapper mannetje...
Ik moest huilen bij het verhaal over die kusjes, prachtig echt waar
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 18 februari 2007 @ 19:34:59 #156
103793 kozakken
Living the life
pi_46435406
Fluf... wat is de site prachtig geworden.
Die bloemetjesfoto vind ik zo verschrikkelijk mooi.
En die foto van zijn kleine handje in die van jullie.
Gelukkig voor altijd door jullie gedragen.
pi_46437065
Phluph, ik vind het ook een hele mooie fijne rustige site geworden. En de foto's zijn erg mooi geworden. Complimenten hoor!
En over die liedjes, ik dacht dat ik na de begrafenis van Danyel nooit meer naar 'in de maneschijn' kon luisteren. Maar als ik het nu hoor denk ik altijd aan Danyel en dat is eigenlijk wel een mooi idee.
  Jubileum moderator zondag 18 februari 2007 @ 20:41:01 #158
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_46437680
Fluf bij de links naar de topics over Danyel in OUD staat een klein foutje. Als je op het bovenste topic drukt kom je niet in deel 1 maar in deel 2.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_46437829
Phluphy, zoals ik al in de email zei: De website wordt heel mooi! De achtergrond vind ik zo mooi met de twinkelende sterren! En de titel naam met de hartjes erbij is zo lief!
Echt Danyel kijkt vast met heel veel plezier mee naar deze mooie website speciaal voor hem!

De foto's heb ik 'met veel plezier' voor je bewerkt! En ik ben blij dat jij en Jeroen ze mooi vinden!
En wow, ik voel me ook een beetje verlegen met de reacties hier, maar ook namens mij erg bedankt aan iedereen hier!

En phluph: ga zo door! Het wordt een heel mooi internet plekje voor Danyel!
pi_46437837
Humpeltje, het zou heel goed kunnen dat je het tegengehouden hebt. Veel sterkte meisje

Phluphy, zo mooi, zo mooi. Echt prachtig! En de herinneringen-pagina is zo lief
Variety is the spice of life
  zondag 18 februari 2007 @ 20:59:05 #161
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46438475
Phluphy, wat een warme site is het geworden. Die foto's zo mooi, jullie verhalen zo lief en het ventje zo ontwapenend.
Wees trots op jezelf dat je dit gedaan hebt, een mooie 'tribute'.
Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 18 februari 2007 @ 21:03:02 #162
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_46438668
bl0emetjE Nogmaals enorm veel hulde voor jou. Ik ga natuurlijk nog op je mail reageren.

Lois, bedankt voor de tip. Ik heb het veranderd.
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 18 februari 2007 @ 21:05:37 #163
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_46438767
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:25 schreef snoopy het volgende:
En over die liedjes, ik dacht dat ik na de begrafenis van Danyel nooit meer naar 'in de maneschijn' kon luisteren. Maar als ik het nu hoor denk ik altijd aan Danyel en dat is eigenlijk wel een mooi idee.
Op de begrafenis van Ruben eergisteren, zong dezelfde zangeres. "in de maneschijn" heeft ze (gelukkig?) niet gezongen, wel "slaap kindje slaap". Ik heb van de gelegenheid gebruik kunnen maken haar nog een keer persoonlijk te bedanken voor haar bijdrage op Danyel's begrafenis. Ze heeft inmiddels zelf ook een baby als het goed is.
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 18 februari 2007 @ 21:06:31 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46438804
Ik vind de foto op de startpagina met die madeliefjes zo mooi! Het is net alsof hij echt zelf in dat veld ligt!
pi_46439249
Ik vond het heel erg bijzonder dat er live gezongen werd
pi_46439274
Phluph, de site is hartstikke mooi geworden!

Humpeltje, sterkte!

Bar

mvp hoe isset met je?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2007 @ 11:50:41 #167
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_46453079
Wat ontroerend mooi !
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  maandag 19 februari 2007 @ 12:38:57 #168
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46454239
Pluphy ik ga na het carnaval op mijn gemak de site van Danyel bekijken, sterkte met alles, want je gaat echt letterlijk door allerlei vervelende dingen heen, en dan de aanloop naar Danyel zijn overlijden 1 jr later een heel dikke en een dikke knuffel, want het is allemaal niet gemakkelijk, en zo een site maken gaat vast ook niet heel gemakkelijk, maar denk met veel emoties herrineringen en noem het maar op

Humpeltje ontzettend veel geluk en sterkte, een rare combinatie maar wel zoals het is, ik hoop voor je dat de bevalling straks lekker mag vlotten, en je je kindje in je armen mag sluiten
En sterkte met de herrineringen aan Esmee, tis ook allemaal zo dubbel bij je

MvP ik hoop dat het met je oog allemaal wat beter gaat

Alle anderen
pi_46489851
Humpeltje, ik wil je alleen even laten weten, dat mijn gedachten vandaag bij je zijn.
Mocht jouw kindje vandaag geboren worden, zie dat dan als een geschenk van Esmee aan jou. Het zou iets heel bijzonders zijn, als de verdrietigste dag van je leven tevens 1 van de mooiste dagen uit je leven wordt. Ik vind je een heel bijzonder mens, en het is niet voor niks dat jouw kindjes jou uitgezocht hebben als hun moeder. Een hele dikke knuffel.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 20:57:55 #170
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46503676
Humpeltje, ook ik heb vandaag een paar keer heel sterk aan jou en Esmee gedacht. Hopelijk red je het een beetje vandaag en was het niet alleen maar vreselijk pijnlijk en naar.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:07:38 #171
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_46504131
Ik ben ook zo benieuwd hoe je dag was Humpeltje. Hoe ben je 'm doorgekomen, heb je iets speciaals gedaan, was je alleen of juist met veel mensen? Heb je 'm überhaupt kunnen beleven, of diende babymeis zich aan? Etc. etc. etc.
Ik hoop dat je in de gelegenheid zult zijn wat van je te laten horen. En natuurlijk hoop ik ook dat je het allemaal "goed" hebt doorstaan.
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:30:03 #172
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46508328
wat een mooie en lieve site Phluphy
  woensdag 21 februari 2007 @ 10:40:55 #173
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_46519277
Ik post hier vrijwel nooit, omdat ik niet op m'n werk in tranen uit wil barsten, maar moet het nu toch even kwijt; Ik ben echt diep ontroerd door Danyel's site, heel mooi gedaan Phluphy - wat een 'tribute' voor zo'n speciaal ventje, echt heel indrukwekkend.

Humpeltje, ik hoop dat je gisteren 'goed' bent doorgekomen

Voor Bar en alle anderen die het nodig hebben
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_46520419
Phluphy, wat een ontroerend mooie site voor Danyel. Er straalt zoveel liefde vanaf. Heel bijzonder. Voor iedereen die het kan gebruiken een dikke knuffel.
pi_46522240
Lieve Fluf, heb met ontroering de site voor Danyel gelezen... Wat een mooi en dapper menneke....
Inderdaad, die groene bloem..... Mooi symbool....
Jullie moeders van engeltjes, ik bewonder jullie om je kracht.
Ben inmiddels oma van vivi's Dean, maar ik moet zo huilen als ik dit lees....het is zo oneerlijk allemaal...
Maar tóch hoe dan ook, jullie engeltjes worden nooit vergeten!!!!! dag na dag en jaar na jaar worden ze er bij betrokken!!!! en dat moet ook!!!
waar ik me over verbaasde was het verhaal van Bar.....over dat vogeltje....Bar ga met die vrouw s prten, wat een mooi bericht....
Ik heb vannacht over de M v P gedroomd. Heel gek.
Ze woonde in een heel klein huisje (van buiten gezien) maar binnen was het heel groot. 100 meter lengte of zo.
Ze was met haar familie en er was een klein jongetje....
die huppelde door het huis.....
MvP was vrolijk, ze had een mooi leven zei ze en was sterker geworden zei ze.... ...
Het was een grote familie, donkere mensen allemaal, ik dronk koffie en verbaasde me over het aantal mensen daar....maar het was er zoooooooooo groot...en iedereen was zo lief voor elkaar....
ik werd wakker en moest meteen aan haar denken, maak me ook wel eens zorgen om haar, las van die scan...
M v P laat me even weten hoe het allemaal gaat ok? heb je ook al gewone email gedaan, over de neefjes van Pepijn..(de foto).
Dag lieve ouders van engeltjes, en Bar...... voel je niet schuldig om te genieten...volgens mij is dat lieve ventje gewoon in jouw buurt.
groetjes, van oma...zagreb.
pi_46530423
Wat een ontzettend mooie en liefdevolle site phluphy.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_46544021
Mooi gedaan Phluphy Ik vond het erg ontroerend om te lezen.

Humpeltje, hoe is het met jouw? Ben je al bevallen of hou je het nog een beetje uit?

MvP kan je niet even heel snel wat van je laten horen. Al zijn het maar een paar woorden. Maak me een beetje ongerust eigenlijk

Bar, zo te horen kun je toch een beetje genieten van het carnaval. Dat vindt ik fijn voor je. Zo kan en mag het ook
pi_46544097
Ik vind de site ook erg mooi geworden, Phluphy.
pi_46544931
ik maak me ook ongerust over MvP.
Misschien dat Bar weet of er iets is? Volgens mij kennen ze elkaar heel goed.
Of lieve MvP laat even wat van je horen.
Ik ga vrijdag een week op vakantie, dan heb ik even geen internet....
Humpeltje alle kracht toegewenst hoor! wat een emotie zal er door je heen gaan straks.....
Bar, heb je genoten van Carnaval? Het is je gegund hoor!!!!!
pi_46555522
Mja, sorry mensen. Ik wacht nog op de uitslag van de scan. Neuroloog gaat doodleuk op vakantie. En het gaat nog niet echt beter.

Wat ontzettend lief dat mensen wel aan mij blijven denken.
Phluphy wat een mooie site
Bar wat een bijzondere ervaring met die vrouw zeg
Humpeltje het is een beetje stil dus misschien heb je wel je nieuwe meisje in je armen? Geluk en verdriet zo verweven

Ik ben of bezig met ziek zijn of ik probeer op een positieve manier met mijn verdriet over de komende tijd om te gaan. Veel buiten wandelen, genieten van de natuur. Helaas ben ik vaak gevloerd door die hoofd/oog pijn.
Morgen ga ik een gebakje eten voor Pepijn en komen er neefjes op bezoek. We gaan die bijzondere dag vieren i.p.v. zitten sippen. Daar heb ik alle andere dagen genoeg tijd voor. Deze dag was 3 jaar geleden zo mooi, het was 2 jaar geleden geweldig. Waarom het nu omdopen tot een sombere dag? Mijn kindje verjaart al is het tussen de sterretjes.
Neemt niet weg dat het een uitermate rotsituatie is dat mijn kindje daarboven verjaart en het hier op aarde nooit ouder dan één jaar zal zijn.

Kindje van drie
hoe had je er nu uitgezien?
Kindje van drie
had je al kunnen fietsen misschien?
Kindje van drie
zou je blonde haartjes hebben gekregen?
Kindje van drie
hoeveel had je nu moeten wegen?
Kindje van drie
ik hou zoveel van jou
Het doet dan ook verschrikkelijk veel pijn
dat je nooit een kindje van drie zult zijn
grá mo chroí
pi_46555725
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:46 schreef mama_van_pepijn het volgende:

Kindje van drie
hoe had je er nu uitgezien?
Kindje van drie
had je al kunnen fietsen misschien?
Kindje van drie
zou je blonde haartjes hebben gekregen?
Kindje van drie
hoeveel had je nu moeten wegen?
Kindje van drie
ik hou zoveel van jou
Het doet dan ook verschrikkelijk veel pijn
dat je nooit een kindje van drie zult zijn
Mooi
Lijkt me ook moeilijk dat je je dat altijd zal blijven afvragen.
pi_46555763
gelukkig..... je bent ok.
ja dat van die artse dat kén ik....
Je zit in onzekerheid en sturen je gewoon weg omdat ze vakantie gaan....maar ja, als je het maar goed onder controle houdt.
MvP heb jij mijn andere mailtje nog gelezen over het schilderij enz?
Ik zal morgen een kaarsje branden voor jullie alle 3....
en dat gedicht...meisje toch.....zo mooi en vol liefde voor je manneke....
laat je nog even wat van je horen?

Humpeltje, ik leef helemaal met je mee, ook al ken je me niet, wat een nieuwe emotie zal er op je af komen en zoals MvP het zo mooi verwoordt...geluk zo met verdriet verweven...
wens je alle kracht echt!!!

Pluphy, hoe is je dag vergaan met het verdriet wat je weer moest doorstaan? Gaat het weer een beetje?
pi_46556596
MvP, prachtig verwoord inderdaad maar o zo verdrietig . Heel veel sterkte morgen..

Phluphy, ik heb Danyel's site gisteravond bekeken (ook thuis vanwege tranen die dan onherroepelijk komen). Ik vind de site erg mooi.

Ik ben ook benieuwd hoe het met Humpeltje is...
pi_46556745
Hoe moet die pijn voor jullie zijn...Als ik, met mn monstertjes om me heen, al zo'n verschrikkelijke pijnscheut voel bij jullie verhalen, jullie wanhoopskreten, jullie mooie gedichtjes en herinneringen...
Tranen stromen over mn ogen bij je laatste gedichtje MvP
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_46564296
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:28 schreef zagreb het volgende:
waar ik me over verbaasde was het verhaal van Bar.....over dat vogeltje....Bar ga met die vrouw s prten, wat een mooi bericht....
en Bar...... voel je niet schuldig om te genieten...volgens mij is dat lieve ventje gewoon in jouw buurt.
groetjes, van oma...zagreb.
Lieve Zagreb met die vrouw zal ikniet zo snel gaan praten over Thijs of over het helegebeuren althans nu nog niet, zolang ik het nog niet kan plaatsen, of er nog niet klaar voor ben, wil ik me niet te veel inladen met mensen die schijnbaar wel dat kontackt kunnen leggen met overledenen.
Vooral ook omdat ik er wat angstig tegenover sta.

Daarbij ben ik nog midden in het verwerkingsproces omtrent het plotselinge overlijden van Thijs, en dat ligt nu ook even stil omdat de psycholoog papa geworden is
En datgeeftmij ook weer even adem ruimte, om gedachte gangen eens rustig na te lopen, nadenken over de toekomst en mijn rol daarin.

Het ziek zijn de eerste dagen heeft mij best wel beetje van "streek"gemaakt vanwege de koorts van me en wat ik weer aanlinkte aan Thijs waardoor ik dus maar met moeite in slaap durfde te komen...

Carnaval daar heb ik echt heel erg van genoten, heb 4dagen echt gefeest, 4 dagen lol gehad, 4 dagen geen zorgen, geen gedachten, gewoon lol, dansen, lachen, zingen en ziek worden

En voor de rest doe ik lekker mijn eigen dingen op een mannier die voor mij prettig is, en kijk toch wel beetje uit naar mijn verjaardag.

mvp: sterkte meid ik zal een kaarsje voor Pepijn branden.
pi_46564382
Mvp er is mij ooit keertje verteld dat de kindertjes ook daar gewoon doorgroeien, dus als ik daneven jou pepijn voor ogen probeer te trekken:

Pepijn samenmet zijn papa aan tafel een grote taart, een driewieler en stralen stralen stralen
pi_46565458
Phluphy, wat een vreselijk mooie site.
Tranen en kippenvel.

Ik wil iedereen hier gewoon even een dikke en een knuffel geven.
pi_46565891
Hi Bar,
Natuurlijk, je hebt gelijk.... en als het jou angstig maakt om contact te leggen met overledenen, dan is dat voor jou niet goed.
Smmigen hebben er duidelijk behoefte aan, sommigen hebben genoeg aan het gevoel dat diegene (in dt geval Thijs) er nog is.
Ik heb ook heel erg meegeleefd met dit topic, ook al ben ik er zo maar binnen in gevallen. Als je dochter een baby krijgt, volg je alles op de voet, daar kom je dan ook de verdrietige dingen tegen, helaas.
Ik heb altijd gevonden dat je super sterk met het verdriet omgaat, dit geldt ook voor humpeltje en phluphy en MvP.
Ongelooflijk.....waar ik steeds kippenvel krijg, beuren jullie elkaar weer zo mooi op soms.
Zoals nu dat éne zinnetje...Pepijn morgen op zijn 3e verjaardag, met zijn pap, een 3-wieler en een grote taart, stralen stralen stralen.
Geweldig Bar...en dat je even van Carnaval hebt genoten, super! Even afleiding, goed voor je!!!
Doe vooral de dingen op jouw manier, ik denk dat dat de énige manier is om Thijs te laten voelen dat jij wéét dat ie nog bij je is......
pi_46566097
Tis voor mij juistheel dubbel,toen mijn moeder in 2000 overleed wilde ik dolgraag weten hoe het met haarzou zijn, en of ze nog boos om zou zijn (ja we hadden ruzie toen ze overleed)
Ik had later graag wat meer willen vragen aan mijn mams hoe het zou zijn enzenz.

dan een aantal jaren later komtdan je eigen kindje te overlijden, en dan ineens vind je het maarangstig allemaal.

Maar misschien later, en misschien ook niet
pi_46567185
Oh ik kan me dat helemaal zo voorstellen. Dat moet óók moeilijk voor je zijn geweest!!!! Maar tóch denk ik dat wanneer je je kindje verliest het zoveel méér pijn doet!!!!
Ik heb soms ook van die aanvallen(je weet over nmijn status), maar heel vaak denk ik er niet meer over na. Dan ben ik helemaal niet angstig....
Maar ik voel wel dat ik enorm graag mensen zou willen helpen, al is het alleen maar om naar ze te luisteren.
Ik begrijp zo diep de pijn....
Als ik naar Dean kijk, denk ik vaak, hoe lang zal ik hem nog mee maken, snap je, dat is weer van de andere kánt bekeken.
Maar Bar, je moedertje heeft het je al lang vergeven hoor!! mensen die overgegaan zijn leven zo in liefde met elkaar....en als jij nu rustig bent in de loop der tijd, zal Thijs dit ook voelen en zul je op jouw manier en op jouw tijd veel meer ervaren dat ie om je heen is....
Zo'n mooi knulletje.... onwerkelijk, onrechtvaardig, maar zo mooi dat je hem even hebt mogen kennen.
Zo bijzonder moet dat voelen, ik denk dat hij nooit ophoudt te bestaan Bar...daarvoor was ie téveel manneke van jullie...Modderprinsje....
pi_46567369
Wat mij werkelijk het allermeeste pijn doet, is het nooit echt afscheid hebben kunnen nemen van beide niet, niet bij mijn moeder, niet bij mijn knulletje...

En dat er dan niets uit de autopsie gekomen is bij Thijs, aan de ene kant "fijn"de kans bij een volgend kindje is dan net zo klein..
Aan de andere kant... je blijft zitten met dingen waar je gewoon nooit antwoord op krijgt, al denk ik zelf persoonlijk dat de vele stuipen teveel geweest zijn voor Thijs.

Hoorde namelijk vandaag van Marco dat Thijs toen zehem vonden nog net zo in het bedje lag als toen Marco Thijs in slaap zag vallen....
En dat was op zijn buik, zijn beer onder zijn arm geklemd, en knietjes omhoog zoals hij vaker in zijn bedje heerlijk lag te slapen
pi_46567600
OMG, zo werkelijk onrechtvaardig Bar...
Hoorde je dat vandaag? Oh meisje, je hebt hem dus niet kunnen knuffelen of laten voelen dat je er was...
Maar...aan de andere kant is hij heel vredig en rustig ingeslapen, moet wel anders kon ie niet zo lekker in zijn egen houding liggen met zijn beer onder zijn armpjes geklemd... .
Maar dat ze niet weten waaraan hij is gestorven? Ik vind het maar vreemd... ja stuipen hebben natuurlijk vreselijk veel impact op zijn klein lijfje, dat kleine hartje, maar het moet toch aantóónbaar zijn? Wel weer een 'geruststelling" dat het idd, niets iets genetisch erfelijks is of zo....
Pfffff....
Lieve Bar, krijg zo even een vriendin op visite, maar ik kom nog terug hoor vanavond...ze blijft maar een uurtje of zo, zei ze
en geef je dan weer antwoord. Wil niet dat je denkt dat ik zomaar niet meer reageer....
pi_46567728
Ze hebben hem volledig onderzocht, en er is niets uitgekomen, buiten dat hij wat verkouden was en dat het nog hetmeeste leek op een verlate wiegendood....
Dus ja het kan echt, geen doodsoorzaak.

Genietse met jevriendin
pi_46568190
ze is er nog niet, maar verlate wiegedood?
ik begrijp er niets van..... en daar moet je het dan maar mee doen....
Maar het helpt ook niet om jezelf te stressen, Thijs helpt het niet meer en jou zou het alleen maar nóg ongelukkiger maken (als dat al niet zo is)

Hoop wel dat je genoeg steun om je heen het Bar, ook van Marco?
Hoe gaat het met hem? Hoe gaat Hij er mee om?
Zal ik Thijs ook eens voor je natekenen? zou jedat mooi vinden? Doe het graag voor je hoor!!!!
pi_46568645
Marco en ik gaat met vlagen goed samen om er over te kunnen praten, maar ook vaak zijn we samen heel erg in ons eigen gekeerd, maar we kunnen ook flink er samen "ruzie"over maken (net nog gedaan)

Marco word wel steeds opener, en uit meer, reageer wel beter op signalen van hem, zodat ik eventuele heftige discussies kan vermijden, of dingen erger maken dan het zou moeten zijn.
Marco is weer aardig veel aan het gamen dus veel op zich zelf.

En momenteel komt er aardig terug wat boven drijven, omdat we een aantal uur geleden te horen hebben gekregen dat de vader van een heel goede vriend van ons is overleden.

Dus ben emotioneler dan ervoor...

Het lijkt me heel bijzonder om ook een getekende Thijs te hebben , dan wel een met een stralendelach
pi_46568872
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 19:25 schreef _Bar_ het volgende:
En momenteel komt er aardig terug wat boven drijven, omdat we een aantal uur geleden te horen hebben gekregen dat de vader van een heel goede vriend van ons is overleden.
Wat vervelend Bar. Jullie hebben bij mijn bezoek nog over hem verteld. Veel sterkten voor jullie allen

En wat heb je dat mooi gezegd over hoe ik voor me moet zien dat Pepijn en William daarboven samen ook een feestje bouwen.
Bijzonder ook omdat ik zelf wel eens denk aan een beeld waarbij Pepijn op een driewieler door de wolken heen fietst.
grá mo chroí
pi_46569075
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 19:32 schreef mama_van_pepijn het volgende:

[..]

Wat vervelend Bar. Jullie hebben bij mijn bezoek nog over hem verteld. Veel sterkten voor jullie allen

En wat heb je dat mooi gezegd over hoe ik voor me moet zien dat Pepijn en William daarboven samen ook een feestje bouwen.
Bijzonder ook omdat ik zelf wel eens denk aan een beeld waarbij Pepijn op een driewieler door de wolken heen fietst.
Tis ook moeilijk, Thijs heeft in elk geval binnekort weer gezeldschap van een heel fijn iemand.

Probeer zo een beeld maar wat vast te houden, geeft misschien wat lucht de aankomende dagen, in zeer moeilijke tijden
pi_46569225
Mvp ik hoop trouwens dat je je snel ook wat beter voelt, aldoor met vlagen koppijn is ook geen pretje
pi_46569261
Bar je bent een schatje!
grá mo chroí
pi_46571009
MVP, wat een prachtig gedichtje. Hoop dat je snel wat hoort van de scan, want met koppijn blijven lopen is flink K.

Bar, gecondoleerd

Humpeltje, hoe isset daar?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')