abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 februari 2007 @ 18:43:18 #151
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_46433966
Och Phluphy,,,
pi_46434479
Phluphy wat is het een mooie site geworden!
Bloemetje hele bijzonder mooie bwerkingen!
  zondag 18 februari 2007 @ 19:06:18 #153
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_46434617
Humpeltje, kan me heel goed voorstellen dat je de bevalling onbewust hebt tegengehouden. Misschien ergens ook wel goed. dat die twee kindjes los van elkaar staan, niet door datum aan elkaar verbonden. Hoe ver ben je nu in je zwangerscgap? Al over de 40 weken? Veel sterkte in deze ongetwijfeld moeilijke, en in alle opzicten dubbele tijd.
  † In Memoriam † zondag 18 februari 2007 @ 19:15:31 #154
81992 Githa
pi_46434866
Phluphy! Ik vind het een ontzettend mooie en warme site geworden. Je hebt zo mooi neer gezet hoe Danyel was en wat hij voor jullie betekende. Ik vind hem prachtig! niet onzeker over zijn.
de foto's vind ik ook erg mooi, vooral die met jullie handen bij elkaar vind ik zoveel zeggen.... bloemetje

Heel mooi, echt waar
  Jubileum moderator zondag 18 februari 2007 @ 19:27:38 #155
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_46435191
Pluphy wat een ontroerend mooi eerbetoon aan Danyel is het geworden. Zo'n dapper mannetje...
Ik moest huilen bij het verhaal over die kusjes, prachtig echt waar
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 18 februari 2007 @ 19:34:59 #156
103793 kozakken
Living the life
pi_46435406
Fluf... wat is de site prachtig geworden.
Die bloemetjesfoto vind ik zo verschrikkelijk mooi.
En die foto van zijn kleine handje in die van jullie.
Gelukkig voor altijd door jullie gedragen.
pi_46437065
Phluph, ik vind het ook een hele mooie fijne rustige site geworden. En de foto's zijn erg mooi geworden. Complimenten hoor!
En over die liedjes, ik dacht dat ik na de begrafenis van Danyel nooit meer naar 'in de maneschijn' kon luisteren. Maar als ik het nu hoor denk ik altijd aan Danyel en dat is eigenlijk wel een mooi idee.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator zondag 18 februari 2007 @ 20:41:01 #158
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_46437680
Fluf bij de links naar de topics over Danyel in OUD staat een klein foutje. Als je op het bovenste topic drukt kom je niet in deel 1 maar in deel 2.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_46437829
Phluphy, zoals ik al in de email zei: De website wordt heel mooi! De achtergrond vind ik zo mooi met de twinkelende sterren! En de titel naam met de hartjes erbij is zo lief!
Echt Danyel kijkt vast met heel veel plezier mee naar deze mooie website speciaal voor hem!

De foto's heb ik 'met veel plezier' voor je bewerkt! En ik ben blij dat jij en Jeroen ze mooi vinden!
En wow, ik voel me ook een beetje verlegen met de reacties hier, maar ook namens mij erg bedankt aan iedereen hier!

En phluph: ga zo door! Het wordt een heel mooi internet plekje voor Danyel!
pi_46437837
Humpeltje, het zou heel goed kunnen dat je het tegengehouden hebt. Veel sterkte meisje

Phluphy, zo mooi, zo mooi. Echt prachtig! En de herinneringen-pagina is zo lief
Variety is the spice of life
  zondag 18 februari 2007 @ 20:59:05 #161
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46438475
Phluphy, wat een warme site is het geworden. Die foto's zo mooi, jullie verhalen zo lief en het ventje zo ontwapenend.
Wees trots op jezelf dat je dit gedaan hebt, een mooie 'tribute'.
Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 18 februari 2007 @ 21:03:02 #162
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_46438668
bl0emetjE Nogmaals enorm veel hulde voor jou. Ik ga natuurlijk nog op je mail reageren.

Lois, bedankt voor de tip. Ik heb het veranderd.
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 18 februari 2007 @ 21:05:37 #163
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_46438767
quote:
Op zondag 18 februari 2007 20:25 schreef snoopy het volgende:
En over die liedjes, ik dacht dat ik na de begrafenis van Danyel nooit meer naar 'in de maneschijn' kon luisteren. Maar als ik het nu hoor denk ik altijd aan Danyel en dat is eigenlijk wel een mooi idee.
Op de begrafenis van Ruben eergisteren, zong dezelfde zangeres. "in de maneschijn" heeft ze (gelukkig?) niet gezongen, wel "slaap kindje slaap". Ik heb van de gelegenheid gebruik kunnen maken haar nog een keer persoonlijk te bedanken voor haar bijdrage op Danyel's begrafenis. Ze heeft inmiddels zelf ook een baby als het goed is.
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 18 februari 2007 @ 21:06:31 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46438804
Ik vind de foto op de startpagina met die madeliefjes zo mooi! Het is net alsof hij echt zelf in dat veld ligt!
pi_46439249
Ik vond het heel erg bijzonder dat er live gezongen werd
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_46439274
Phluph, de site is hartstikke mooi geworden!

Humpeltje, sterkte!

Bar

mvp hoe isset met je?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † maandag 19 februari 2007 @ 11:50:41 #167
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_46453079
Wat ontroerend mooi !
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  maandag 19 februari 2007 @ 12:38:57 #168
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46454239
Pluphy ik ga na het carnaval op mijn gemak de site van Danyel bekijken, sterkte met alles, want je gaat echt letterlijk door allerlei vervelende dingen heen, en dan de aanloop naar Danyel zijn overlijden 1 jr later een heel dikke en een dikke knuffel, want het is allemaal niet gemakkelijk, en zo een site maken gaat vast ook niet heel gemakkelijk, maar denk met veel emoties herrineringen en noem het maar op

Humpeltje ontzettend veel geluk en sterkte, een rare combinatie maar wel zoals het is, ik hoop voor je dat de bevalling straks lekker mag vlotten, en je je kindje in je armen mag sluiten
En sterkte met de herrineringen aan Esmee, tis ook allemaal zo dubbel bij je

MvP ik hoop dat het met je oog allemaal wat beter gaat

Alle anderen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_46489851
Humpeltje, ik wil je alleen even laten weten, dat mijn gedachten vandaag bij je zijn.
Mocht jouw kindje vandaag geboren worden, zie dat dan als een geschenk van Esmee aan jou. Het zou iets heel bijzonders zijn, als de verdrietigste dag van je leven tevens 1 van de mooiste dagen uit je leven wordt. Ik vind je een heel bijzonder mens, en het is niet voor niks dat jouw kindjes jou uitgezocht hebben als hun moeder. Een hele dikke knuffel.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 20:57:55 #170
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46503676
Humpeltje, ook ik heb vandaag een paar keer heel sterk aan jou en Esmee gedacht. Hopelijk red je het een beetje vandaag en was het niet alleen maar vreselijk pijnlijk en naar.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 21:07:38 #171
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_46504131
Ik ben ook zo benieuwd hoe je dag was Humpeltje. Hoe ben je 'm doorgekomen, heb je iets speciaals gedaan, was je alleen of juist met veel mensen? Heb je 'm überhaupt kunnen beleven, of diende babymeis zich aan? Etc. etc. etc.
Ik hoop dat je in de gelegenheid zult zijn wat van je te laten horen. En natuurlijk hoop ik ook dat je het allemaal "goed" hebt doorstaan.
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 20 februari 2007 @ 22:30:03 #172
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46508328
wat een mooie en lieve site Phluphy
  woensdag 21 februari 2007 @ 10:40:55 #173
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_46519277
Ik post hier vrijwel nooit, omdat ik niet op m'n werk in tranen uit wil barsten, maar moet het nu toch even kwijt; Ik ben echt diep ontroerd door Danyel's site, heel mooi gedaan Phluphy - wat een 'tribute' voor zo'n speciaal ventje, echt heel indrukwekkend.

Humpeltje, ik hoop dat je gisteren 'goed' bent doorgekomen

Voor Bar en alle anderen die het nodig hebben
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_46520419
Phluphy, wat een ontroerend mooie site voor Danyel. Er straalt zoveel liefde vanaf. Heel bijzonder. Voor iedereen die het kan gebruiken een dikke knuffel.
pi_46522240
Lieve Fluf, heb met ontroering de site voor Danyel gelezen... Wat een mooi en dapper menneke....
Inderdaad, die groene bloem..... Mooi symbool....
Jullie moeders van engeltjes, ik bewonder jullie om je kracht.
Ben inmiddels oma van vivi's Dean, maar ik moet zo huilen als ik dit lees....het is zo oneerlijk allemaal...
Maar tóch hoe dan ook, jullie engeltjes worden nooit vergeten!!!!! dag na dag en jaar na jaar worden ze er bij betrokken!!!! en dat moet ook!!!
waar ik me over verbaasde was het verhaal van Bar.....over dat vogeltje....Bar ga met die vrouw s prten, wat een mooi bericht....
Ik heb vannacht over de M v P gedroomd. Heel gek.
Ze woonde in een heel klein huisje (van buiten gezien) maar binnen was het heel groot. 100 meter lengte of zo.
Ze was met haar familie en er was een klein jongetje....
die huppelde door het huis.....
MvP was vrolijk, ze had een mooi leven zei ze en was sterker geworden zei ze.... ...
Het was een grote familie, donkere mensen allemaal, ik dronk koffie en verbaasde me over het aantal mensen daar....maar het was er zoooooooooo groot...en iedereen was zo lief voor elkaar....
ik werd wakker en moest meteen aan haar denken, maak me ook wel eens zorgen om haar, las van die scan...
M v P laat me even weten hoe het allemaal gaat ok? heb je ook al gewone email gedaan, over de neefjes van Pepijn..(de foto).
Dag lieve ouders van engeltjes, en Bar...... voel je niet schuldig om te genieten...volgens mij is dat lieve ventje gewoon in jouw buurt.
groetjes, van oma...zagreb.
pi_46530423
Wat een ontzettend mooie en liefdevolle site phluphy.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_46544021
Mooi gedaan Phluphy Ik vond het erg ontroerend om te lezen.

Humpeltje, hoe is het met jouw? Ben je al bevallen of hou je het nog een beetje uit?

MvP kan je niet even heel snel wat van je laten horen. Al zijn het maar een paar woorden. Maak me een beetje ongerust eigenlijk

Bar, zo te horen kun je toch een beetje genieten van het carnaval. Dat vindt ik fijn voor je. Zo kan en mag het ook
pi_46544097
Ik vind de site ook erg mooi geworden, Phluphy.
pi_46544931
ik maak me ook ongerust over MvP.
Misschien dat Bar weet of er iets is? Volgens mij kennen ze elkaar heel goed.
Of lieve MvP laat even wat van je horen.
Ik ga vrijdag een week op vakantie, dan heb ik even geen internet....
Humpeltje alle kracht toegewenst hoor! wat een emotie zal er door je heen gaan straks.....
Bar, heb je genoten van Carnaval? Het is je gegund hoor!!!!!
pi_46555522
Mja, sorry mensen. Ik wacht nog op de uitslag van de scan. Neuroloog gaat doodleuk op vakantie. En het gaat nog niet echt beter.

Wat ontzettend lief dat mensen wel aan mij blijven denken.
Phluphy wat een mooie site
Bar wat een bijzondere ervaring met die vrouw zeg
Humpeltje het is een beetje stil dus misschien heb je wel je nieuwe meisje in je armen? Geluk en verdriet zo verweven

Ik ben of bezig met ziek zijn of ik probeer op een positieve manier met mijn verdriet over de komende tijd om te gaan. Veel buiten wandelen, genieten van de natuur. Helaas ben ik vaak gevloerd door die hoofd/oog pijn.
Morgen ga ik een gebakje eten voor Pepijn en komen er neefjes op bezoek. We gaan die bijzondere dag vieren i.p.v. zitten sippen. Daar heb ik alle andere dagen genoeg tijd voor. Deze dag was 3 jaar geleden zo mooi, het was 2 jaar geleden geweldig. Waarom het nu omdopen tot een sombere dag? Mijn kindje verjaart al is het tussen de sterretjes.
Neemt niet weg dat het een uitermate rotsituatie is dat mijn kindje daarboven verjaart en het hier op aarde nooit ouder dan één jaar zal zijn.

Kindje van drie
hoe had je er nu uitgezien?
Kindje van drie
had je al kunnen fietsen misschien?
Kindje van drie
zou je blonde haartjes hebben gekregen?
Kindje van drie
hoeveel had je nu moeten wegen?
Kindje van drie
ik hou zoveel van jou
Het doet dan ook verschrikkelijk veel pijn
dat je nooit een kindje van drie zult zijn
grá mo chroí
pi_46555725
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:46 schreef mama_van_pepijn het volgende:

Kindje van drie
hoe had je er nu uitgezien?
Kindje van drie
had je al kunnen fietsen misschien?
Kindje van drie
zou je blonde haartjes hebben gekregen?
Kindje van drie
hoeveel had je nu moeten wegen?
Kindje van drie
ik hou zoveel van jou
Het doet dan ook verschrikkelijk veel pijn
dat je nooit een kindje van drie zult zijn
Mooi
Lijkt me ook moeilijk dat je je dat altijd zal blijven afvragen.
pi_46555763
gelukkig..... je bent ok.
ja dat van die artse dat kén ik....
Je zit in onzekerheid en sturen je gewoon weg omdat ze vakantie gaan....maar ja, als je het maar goed onder controle houdt.
MvP heb jij mijn andere mailtje nog gelezen over het schilderij enz?
Ik zal morgen een kaarsje branden voor jullie alle 3....
en dat gedicht...meisje toch.....zo mooi en vol liefde voor je manneke....
laat je nog even wat van je horen?

Humpeltje, ik leef helemaal met je mee, ook al ken je me niet, wat een nieuwe emotie zal er op je af komen en zoals MvP het zo mooi verwoordt...geluk zo met verdriet verweven...
wens je alle kracht echt!!!

Pluphy, hoe is je dag vergaan met het verdriet wat je weer moest doorstaan? Gaat het weer een beetje?
pi_46556596
MvP, prachtig verwoord inderdaad maar o zo verdrietig . Heel veel sterkte morgen..

Phluphy, ik heb Danyel's site gisteravond bekeken (ook thuis vanwege tranen die dan onherroepelijk komen). Ik vind de site erg mooi.

Ik ben ook benieuwd hoe het met Humpeltje is...
pi_46556745
Hoe moet die pijn voor jullie zijn...Als ik, met mn monstertjes om me heen, al zo'n verschrikkelijke pijnscheut voel bij jullie verhalen, jullie wanhoopskreten, jullie mooie gedichtjes en herinneringen...
Tranen stromen over mn ogen bij je laatste gedichtje MvP
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_46564296
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:28 schreef zagreb het volgende:
waar ik me over verbaasde was het verhaal van Bar.....over dat vogeltje....Bar ga met die vrouw s prten, wat een mooi bericht....
en Bar...... voel je niet schuldig om te genieten...volgens mij is dat lieve ventje gewoon in jouw buurt.
groetjes, van oma...zagreb.
Lieve Zagreb met die vrouw zal ikniet zo snel gaan praten over Thijs of over het helegebeuren althans nu nog niet, zolang ik het nog niet kan plaatsen, of er nog niet klaar voor ben, wil ik me niet te veel inladen met mensen die schijnbaar wel dat kontackt kunnen leggen met overledenen.
Vooral ook omdat ik er wat angstig tegenover sta.

Daarbij ben ik nog midden in het verwerkingsproces omtrent het plotselinge overlijden van Thijs, en dat ligt nu ook even stil omdat de psycholoog papa geworden is
En datgeeftmij ook weer even adem ruimte, om gedachte gangen eens rustig na te lopen, nadenken over de toekomst en mijn rol daarin.

Het ziek zijn de eerste dagen heeft mij best wel beetje van "streek"gemaakt vanwege de koorts van me en wat ik weer aanlinkte aan Thijs waardoor ik dus maar met moeite in slaap durfde te komen...

Carnaval daar heb ik echt heel erg van genoten, heb 4dagen echt gefeest, 4 dagen lol gehad, 4 dagen geen zorgen, geen gedachten, gewoon lol, dansen, lachen, zingen en ziek worden

En voor de rest doe ik lekker mijn eigen dingen op een mannier die voor mij prettig is, en kijk toch wel beetje uit naar mijn verjaardag.

mvp: sterkte meid ik zal een kaarsje voor Pepijn branden.
pi_46564382
Mvp er is mij ooit keertje verteld dat de kindertjes ook daar gewoon doorgroeien, dus als ik daneven jou pepijn voor ogen probeer te trekken:

Pepijn samenmet zijn papa aan tafel een grote taart, een driewieler en stralen stralen stralen
pi_46565458
Phluphy, wat een vreselijk mooie site.
Tranen en kippenvel.

Ik wil iedereen hier gewoon even een dikke en een knuffel geven.
pi_46565891
Hi Bar,
Natuurlijk, je hebt gelijk.... en als het jou angstig maakt om contact te leggen met overledenen, dan is dat voor jou niet goed.
Smmigen hebben er duidelijk behoefte aan, sommigen hebben genoeg aan het gevoel dat diegene (in dt geval Thijs) er nog is.
Ik heb ook heel erg meegeleefd met dit topic, ook al ben ik er zo maar binnen in gevallen. Als je dochter een baby krijgt, volg je alles op de voet, daar kom je dan ook de verdrietige dingen tegen, helaas.
Ik heb altijd gevonden dat je super sterk met het verdriet omgaat, dit geldt ook voor humpeltje en phluphy en MvP.
Ongelooflijk.....waar ik steeds kippenvel krijg, beuren jullie elkaar weer zo mooi op soms.
Zoals nu dat éne zinnetje...Pepijn morgen op zijn 3e verjaardag, met zijn pap, een 3-wieler en een grote taart, stralen stralen stralen.
Geweldig Bar...en dat je even van Carnaval hebt genoten, super! Even afleiding, goed voor je!!!
Doe vooral de dingen op jouw manier, ik denk dat dat de énige manier is om Thijs te laten voelen dat jij wéét dat ie nog bij je is......
pi_46566097
Tis voor mij juistheel dubbel,toen mijn moeder in 2000 overleed wilde ik dolgraag weten hoe het met haarzou zijn, en of ze nog boos om zou zijn (ja we hadden ruzie toen ze overleed)
Ik had later graag wat meer willen vragen aan mijn mams hoe het zou zijn enzenz.

dan een aantal jaren later komtdan je eigen kindje te overlijden, en dan ineens vind je het maarangstig allemaal.

Maar misschien later, en misschien ook niet
pi_46567185
Oh ik kan me dat helemaal zo voorstellen. Dat moet óók moeilijk voor je zijn geweest!!!! Maar tóch denk ik dat wanneer je je kindje verliest het zoveel méér pijn doet!!!!
Ik heb soms ook van die aanvallen(je weet over nmijn status), maar heel vaak denk ik er niet meer over na. Dan ben ik helemaal niet angstig....
Maar ik voel wel dat ik enorm graag mensen zou willen helpen, al is het alleen maar om naar ze te luisteren.
Ik begrijp zo diep de pijn....
Als ik naar Dean kijk, denk ik vaak, hoe lang zal ik hem nog mee maken, snap je, dat is weer van de andere kánt bekeken.
Maar Bar, je moedertje heeft het je al lang vergeven hoor!! mensen die overgegaan zijn leven zo in liefde met elkaar....en als jij nu rustig bent in de loop der tijd, zal Thijs dit ook voelen en zul je op jouw manier en op jouw tijd veel meer ervaren dat ie om je heen is....
Zo'n mooi knulletje.... onwerkelijk, onrechtvaardig, maar zo mooi dat je hem even hebt mogen kennen.
Zo bijzonder moet dat voelen, ik denk dat hij nooit ophoudt te bestaan Bar...daarvoor was ie téveel manneke van jullie...Modderprinsje....
pi_46567369
Wat mij werkelijk het allermeeste pijn doet, is het nooit echt afscheid hebben kunnen nemen van beide niet, niet bij mijn moeder, niet bij mijn knulletje...

En dat er dan niets uit de autopsie gekomen is bij Thijs, aan de ene kant "fijn"de kans bij een volgend kindje is dan net zo klein..
Aan de andere kant... je blijft zitten met dingen waar je gewoon nooit antwoord op krijgt, al denk ik zelf persoonlijk dat de vele stuipen teveel geweest zijn voor Thijs.

Hoorde namelijk vandaag van Marco dat Thijs toen zehem vonden nog net zo in het bedje lag als toen Marco Thijs in slaap zag vallen....
En dat was op zijn buik, zijn beer onder zijn arm geklemd, en knietjes omhoog zoals hij vaker in zijn bedje heerlijk lag te slapen
pi_46567600
OMG, zo werkelijk onrechtvaardig Bar...
Hoorde je dat vandaag? Oh meisje, je hebt hem dus niet kunnen knuffelen of laten voelen dat je er was...
Maar...aan de andere kant is hij heel vredig en rustig ingeslapen, moet wel anders kon ie niet zo lekker in zijn egen houding liggen met zijn beer onder zijn armpjes geklemd... .
Maar dat ze niet weten waaraan hij is gestorven? Ik vind het maar vreemd... ja stuipen hebben natuurlijk vreselijk veel impact op zijn klein lijfje, dat kleine hartje, maar het moet toch aantóónbaar zijn? Wel weer een 'geruststelling" dat het idd, niets iets genetisch erfelijks is of zo....
Pfffff....
Lieve Bar, krijg zo even een vriendin op visite, maar ik kom nog terug hoor vanavond...ze blijft maar een uurtje of zo, zei ze
en geef je dan weer antwoord. Wil niet dat je denkt dat ik zomaar niet meer reageer....
pi_46567728
Ze hebben hem volledig onderzocht, en er is niets uitgekomen, buiten dat hij wat verkouden was en dat het nog hetmeeste leek op een verlate wiegendood....
Dus ja het kan echt, geen doodsoorzaak.

Genietse met jevriendin
pi_46568190
ze is er nog niet, maar verlate wiegedood?
ik begrijp er niets van..... en daar moet je het dan maar mee doen....
Maar het helpt ook niet om jezelf te stressen, Thijs helpt het niet meer en jou zou het alleen maar nóg ongelukkiger maken (als dat al niet zo is)

Hoop wel dat je genoeg steun om je heen het Bar, ook van Marco?
Hoe gaat het met hem? Hoe gaat Hij er mee om?
Zal ik Thijs ook eens voor je natekenen? zou jedat mooi vinden? Doe het graag voor je hoor!!!!
pi_46568645
Marco en ik gaat met vlagen goed samen om er over te kunnen praten, maar ook vaak zijn we samen heel erg in ons eigen gekeerd, maar we kunnen ook flink er samen "ruzie"over maken (net nog gedaan)

Marco word wel steeds opener, en uit meer, reageer wel beter op signalen van hem, zodat ik eventuele heftige discussies kan vermijden, of dingen erger maken dan het zou moeten zijn.
Marco is weer aardig veel aan het gamen dus veel op zich zelf.

En momenteel komt er aardig terug wat boven drijven, omdat we een aantal uur geleden te horen hebben gekregen dat de vader van een heel goede vriend van ons is overleden.

Dus ben emotioneler dan ervoor...

Het lijkt me heel bijzonder om ook een getekende Thijs te hebben , dan wel een met een stralendelach
pi_46568872
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 19:25 schreef _Bar_ het volgende:
En momenteel komt er aardig terug wat boven drijven, omdat we een aantal uur geleden te horen hebben gekregen dat de vader van een heel goede vriend van ons is overleden.
Wat vervelend Bar. Jullie hebben bij mijn bezoek nog over hem verteld. Veel sterkten voor jullie allen

En wat heb je dat mooi gezegd over hoe ik voor me moet zien dat Pepijn en William daarboven samen ook een feestje bouwen.
Bijzonder ook omdat ik zelf wel eens denk aan een beeld waarbij Pepijn op een driewieler door de wolken heen fietst.
grá mo chroí
pi_46569075
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 19:32 schreef mama_van_pepijn het volgende:

[..]

Wat vervelend Bar. Jullie hebben bij mijn bezoek nog over hem verteld. Veel sterkten voor jullie allen

En wat heb je dat mooi gezegd over hoe ik voor me moet zien dat Pepijn en William daarboven samen ook een feestje bouwen.
Bijzonder ook omdat ik zelf wel eens denk aan een beeld waarbij Pepijn op een driewieler door de wolken heen fietst.
Tis ook moeilijk, Thijs heeft in elk geval binnekort weer gezeldschap van een heel fijn iemand.

Probeer zo een beeld maar wat vast te houden, geeft misschien wat lucht de aankomende dagen, in zeer moeilijke tijden
pi_46569225
Mvp ik hoop trouwens dat je je snel ook wat beter voelt, aldoor met vlagen koppijn is ook geen pretje
pi_46569261
Bar je bent een schatje!
grá mo chroí
pi_46571009
MVP, wat een prachtig gedichtje. Hoop dat je snel wat hoort van de scan, want met koppijn blijven lopen is flink K.

Bar, gecondoleerd

Humpeltje, hoe isset daar?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')