Lieve Fluf, heb met ontroering de site voor Danyel gelezen...
![]()
Wat een mooi en dapper menneke....
Inderdaad, die groene bloem..... Mooi symbool....
Jullie moeders van engeltjes, ik bewonder jullie om je kracht.
Ben inmiddels oma van vivi's Dean, maar ik moet zo huilen als ik dit lees....het is zo oneerlijk allemaal...
Maar tóch hoe dan ook, jullie engeltjes worden nooit vergeten!!!!! dag na dag en jaar na jaar worden ze er bij betrokken!!!! en dat moet ook!!!
waar ik me over verbaasde was het verhaal van Bar.....over dat vogeltje....Bar ga met die vrouw s prten, wat een mooi bericht....
Ik heb vannacht over de M v P gedroomd. Heel gek.
Ze woonde in een heel klein huisje (van buiten gezien) maar binnen was het heel groot. 100 meter lengte of zo.
Ze was met haar familie en er was een klein jongetje....
die huppelde door het huis.....
MvP was vrolijk, ze had een mooi leven zei ze en was sterker geworden zei ze.... ...
Het was een grote familie, donkere mensen allemaal, ik dronk koffie en verbaasde me over het aantal mensen daar....maar het was er zoooooooooo groot...en iedereen was zo lief voor elkaar....
ik werd wakker en moest meteen aan haar denken, maak me ook wel eens zorgen om haar, las van die scan...
M v P laat me even weten hoe het allemaal gaat ok? heb je ook al gewone email gedaan, over de neefjes van Pepijn..(de foto).
Dag lieve ouders van engeltjes, en Bar...... voel je niet schuldig om te genieten...volgens mij is dat lieve ventje gewoon in jouw buurt.
groetjes, van oma...zagreb.