Op de begrafenis van Ruben eergisteren, zong dezelfde zangeres. "in de maneschijn" heeft ze (gelukkig?) niet gezongen, wel "slaap kindje slaap". Ik heb van de gelegenheid gebruik kunnen maken haar nog een keer persoonlijk te bedanken voor haar bijdrage op Danyel's begrafenis. Ze heeft inmiddels zelf ook een baby als het goed is.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:25 schreef snoopy het volgende:
En over die liedjes, ik dacht dat ik na de begrafenis van Danyel nooit meer naar 'in de maneschijn' kon luisteren. Maar als ik het nu hoor denk ik altijd aan Danyel en dat is eigenlijk wel een mooi idee.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:46 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Kindje van drie
hoe had je er nu uitgezien?
Kindje van drie
had je al kunnen fietsen misschien?
Kindje van drie
zou je blonde haartjes hebben gekregen?
Kindje van drie
hoeveel had je nu moeten wegen?
Kindje van drie
ik hou zoveel van jou
Het doet dan ook verschrikkelijk veel pijn
dat je nooit een kindje van drie zult zijn
Lieve Zagreb met die vrouw zal ikniet zo snel gaan praten over Thijs of over het helegebeuren althans nu nog niet, zolang ik het nog niet kan plaatsen, of er nog niet klaar voor ben, wil ik me niet te veel inladen met mensen die schijnbaar wel dat kontackt kunnen leggen met overledenen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:28 schreef zagreb het volgende:
waar ik me over verbaasde was het verhaal van Bar.....over dat vogeltje....Bar ga met die vrouw s prten, wat een mooi bericht....
en Bar...... voel je niet schuldig om te genieten...volgens mij is dat lieve ventje gewoon in jouw buurt.![]()
groetjes, van oma...zagreb.
Wat vervelend Bar. Jullie hebben bij mijn bezoek nog over hem verteld. Veel sterkten voor jullie allenquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:25 schreef _Bar_ het volgende:
En momenteel komt er aardig terug wat boven drijven, omdat we een aantal uur geleden te horen hebben gekregen dat de vader van een heel goede vriend van ons is overleden.
Tis ook moeilijk, Thijs heeft in elk geval binnekort weer gezeldschap van een heel fijn iemand.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:32 schreef mama_van_pepijn het volgende:
[..]
Wat vervelend Bar. Jullie hebben bij mijn bezoek nog over hem verteld. Veel sterkten voor jullie allen![]()
En wat heb je dat mooi gezegd over hoe ik voor me moet zien dat Pepijn en William daarboven samen ook een feestje bouwen.
Bijzonder ook omdat ik zelf wel eens denk aan een beeld waarbij Pepijn op een driewieler door de wolken heen fietst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |