quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:23 schreef FJD het volgende:
Zo danProbeer dat maar eens te verklaren C7Pr1X
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:41 schreef C7PR1X_NL het volgende:
ik weet het zeker en anders kom ik net zolang niet op de server tot hij weg is
Ik kom op de server, schiet er 2 dood [waaronder hij natuurlijk], begint ie tegen mij te zeiken dat ik aan het spawnrapen wasquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:51 schreef staticdata het volgende:
met alle respect, maar zondag zei je ook volgens mij van 3 gasten dat ze aan het cheaten waren
Illegaal gamen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:41 schreef Silver_Shark het volgende:
Cheaten is zo 2006
ik moet een nieuw woord beginnen voor 2007![]()
Nederlanders enthousiast over regeerakkoordquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:54 schreef FJD het volgende:
Nou IJs die discussie kunnen we wel vergeten denk ik zo
Ik zou niet weten of de vorige regeerakkoorden ook zo waren maar dit gaat echt werkelijk waar nergens over. Zo tussen de regels door zijn er wel een paar punten uit te halen die interessant zijn zoals het woonbeleid en het maximeren van salarissen in de semipublieke sector maar over het algemeen is het oeverloos gezwam en zegt het niets meer dan "we weten dat er een probleem is en we gaan daar binnenkort een keer naar kijken".
Als je op tijd wakker kan wezen..quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:33 schreef IJsmuts het volgende:
WHEHEHEHE WESLEY HEEFT OOK 1337 H4X0RRRR SKILZ![]()
goddomma wat is het koud in die arena, snap nu wel waarom die goede oude negertijd van ajax history is![]()
maar 2e helft was ok, zaten achter het communistische doel![]()
en mn baas zei dat er weeralarm is afgegeven voor morgen en dat ik daarom maar in mn nestje moet blijven liggen![]()
alle tijd om het accoord te gaan lezen, maar zag al wel dat het weer een accoord is met kutconcessies van alle kanten![]()
nu ga ik lekker maffen & ik wil bij deze de TT van volgend topique claimen![]()
ooooooowwww, morgen om 20.30 naar de huiseigenaar!! hoop echt dat het gaat lukken. dat andere meisje wat ook interesse heeft in dit appartement is ook nog bezig met een ander appartement aan het museumplein, maar dat vond ze iets te duur (800 ex)quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:57 schreef Mr_Baus het volgende:
Ben je de texten al aan het instuderen Foxy? Je begrijpt natuurlijk wel dat je moet optreden op de housewarming van Mutsie?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ach toch 4-1 gewonnen met een aantal mooie goalsVanaf de 65ste minuut werd het goed.
Spy vs Spyquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:43 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en als het lukt BoF housewarming met een C64![]()
![]()
ispy?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:01 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Spy vs SpyDat is echt een ubergame
[afbeelding]
Ik zal voor je duimen morgenavond![]()
lolzquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:49 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
toen werd het echt leuk jah
![]()
foxy en dekkered, zo doe je dus goede kwartet post maken![]()
Ik maar 785 puntenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:55 schreef Stefan740 het volgende:
zo weer 1000 puntjes erbij, nog een weekje tot majoor![]()
![]()
![]()
Nederlanders hebben ook massaal op de LPF gestemd om vervolgens terug te keren bij de PvdA dat alleen een nieuwe lijsttrekker had maar geen nieuwe standpunten. Nee ik heb wel gemerkt dat de juiste richting dichterbij ligt als je precies de andere kant op gaat als wat "het volk" denktquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:29 schreef ursel het volgende:
Nederlanders enthousiast over regeerakkoord
Jij heb echt niets te doenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:55 schreef Stefan740 het volgende:
zo weer 1000 puntjes erbij, nog een weekje tot majoor![]()
![]()
![]()
Dat doet dekkered wel voor me..quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
tuurlijk, jij spamt voor morgen echt niet dit topic volik houd het iig voor gezien
![]()
Sorryquote:Op donderdag 8 februari 2007 07:39 schreef staticdata het volgende:
[..]
Jij heb echt niets te doen![]()
zo kan ik je nooit bijhouden. Kan je die TSC tag niet gaan weghalen en gewoon bof ervoor plaatsen?goedemorgen
Gisteren even op de server gespeeld en ook al staat FF aan, het noob gehalte bleef hoog. tot zover de eerste conclusie, meer volgt.
Weet ik nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:01 schreef staticdata het volgende:
heb ik met jou gespeeld dan
zoja noob![]()
![]()
![]()
Dan hebben we waarschijnlijk niet samen gespeeld.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:10 schreef staticdata het volgende:
ik zat er van 5 tot 6.
en ik ben Punisher
Ik loop ook altijd tegen de claymores opquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:18 schreef staticdata het volgende:
ja er zit ook nog een bug in bf2 dat als je soms een granaat pakt dat hij al automatisch uit je klauwen valt. dan moet je ook gaan rennen.
ik ben een voorstander om ook te testen met FF uit, maar dat claymores wel voor TK's kunnen zorgen.
zo hoop ik dat er minder snipers komen.
Nee ik ben aan het verliezen. Ik heb sinds 1 feb maar 7 uur bf2 gespeeld.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Ben je je weddenschap aan het verliezen jongetje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |