Doei hequote:Op woensdag 7 februari 2007 15:58 schreef jpjedi het volgende:
edit: Kan het niet laten: De dag dat ze de moerdijkbrug opblazen ga ik beter vieren dan 100 jaar carnaval bij elkaar. Wat zeg ik? Heel Holland lossteken met de spade en laten afdrijven.![]()
ja ik ga niet meer reageren hoor, anders wordt ik nog gebanned voor V&A bashen, al teveel gedaan vandaagquote:
je bent goed bezig jaquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:59 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ja ik ga niet meer reageren hoor, anders wordt ik nog gebanned voor V&A bashen, al teveel gedaan vandaag![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:58 schreef jpjedi het volgende:
niet veel tijd dus alleen tvp.
edit: Kan het niet laten: De dag dat ze de moerdijkbrug opblazen ga ik beter vieren dan 100 jaar carnaval bij elkaar. Wat zeg ik? Heel Holland lossteken met de spade en laten afdrijven.![]()
Ja, jeepjes ftw... Tanks en APC zijn wel kudt met vehicles dan, maargoed, lekker special opps spelen is wel eens leukquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:09 schreef staticdata het volgende:
3lmo,
grootste nadeel van de 32 player map is dat het altijd, maar dan ook altijd uitkomt op een sniper battle tussen train & gatehouse.
jij wil gewoon niet hele stukken lopen, luide donder
Als je niet werkt, en niet fokt.. wat doe je er uberhaupt dan..quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:21 schreef Sickert het volgende:
en weer een tvp op pagina vier
houd er eens rekining mee dat er ook mensen Werken!! nouja... aanwezig zijn op het werk
mischien dit soort dingen? Antitankwapen op Marktplaats te koopquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Als je niet werkt, en niet fokt.. wat doe je er uberhaupt dan..
En als ik nu de hele dag op mijn werk bier zit te drinkenquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:30 schreef ursel het volgende:
Een sigaret kost je 2 minuten van je leven
Een groot glas bier kost je 4 minuten van je leven.
Een dag werken kost je 8 uur van je leven..
Dan zou ik als de wiederweerga een levensverzekering afsluiten..quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
En als ik nu de hele dag op mijn werk bier zit te drinken![]()
HOMOO!!!!quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:22 schreef Mr_Baus het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=_r9N1Og12IA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMFG!!!!
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:22 schreef Mr_Baus het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=_r9N1Og12IA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMFG!!!!
voor wanneerquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:57 schreef Mr_Baus het volgende:
Ben je de texten al aan het instuderen Foxy? Je begrijpt natuurlijk wel dat je moet optreden op de housewarming van Mutsie?
Hier is offtopic ontopic en andersom, ofzoquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:00 schreef sanni het volgende:
vraagje: Wat is nu het grootste verschil tussen dit topic
en deze? Alleen maar dat hier het BOF clubje zit en daar niet? Ik zie nl.ook gasten van BOF
daar posten dus op een bepaalt moment wordt het wel erg verwarrend waar nu wat te posten
omdat er 2 threads simultaan lopen..![]()
quote:Leden van Band of FOK!kers kennen elkaar, zoals de naam al doet vermoeden, van het FOK! forum. In het vroegere Grote Battlefield 2 topic kwamen ze voor het eerst bij elkaar en het duurde dan ook niet lang tot iemand met het idee kwam een clan op te richten. Dit gebeurde in de zomer van 2005. In de daaropvolgende maanden werd het steeds gezelliger in het Grote Battlefield 2 topic, een beetje te gezellig naar mening van sommigen. Uiteindelijk werd ons vriendelijk verzocht een eigen topic aan te maken zodat het Grote Battlefield 2 topic schoon kon blijven. Vanaf die dag is de Grote BoF BF2 topic reeks ontstaan en daarin zijn de leden van BoF nog steeds dagelijks te vinden.
1 tip lees de OPquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:00 schreef sanni het volgende:
en deze? Alleen maar dat hier het BOF clubje zit en daar niet? Ik zie nl.ook gasten van BOF
daar posten dus op een bepaalt moment wordt het wel erg verwarrend waar nu wat te posten
Leden van Band of FOK!kers kennen elkaar, zoals de naam al doet vermoeden, van het FOK! forum. In het vroegere Grote Battlefield 2 topic kwamen ze voor het eerst bij elkaar en het duurde dan ook niet lang tot iemand met het idee kwam een clan op te richten. Dit gebeurde in de zomer van 2005. In de daaropvolgende maanden werd het steeds gezelliger in het Grote Battlefield 2 topic, een beetje te gezellig naar mening van sommigen. Uiteindelijk werd ons vriendelijk verzocht een eigen topic aan te maken zodat het Grote Battlefield 2 topic schoon kon blijven. Vanaf die dag is de Grote BoF BF2 topic reeks ontstaan en daarin zijn de leden van BoF nog steeds dagelijks te vinden.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:00 schreef sanni het volgende:
ik ben linkshandigquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:30 schreef dekkered het volgende:
ijs ben jij links? 'Alle homo's zijn links'
adminquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:28 schreef C7PR1X_NL het volgende:
ik heb een admin nodig er is iemandduidelijk aan het aimbotten / wallhacken lol ik heb hem zelf een tijdje gevolgt met de camera (c als je dood bent)![]()
en dan weet je wie cheat en niet cheat:)![]()
ook niet zo heel toevallig is dat hij 3 x dood is gegaan gedurende een hele ronde en dat hij boven aan staat![]()
Het gaat om de user grego555![]()
http://bf2s.com/player/69446362/
Niet dusquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:36 schreef FJD het volgende:
laat die gozer er nog heel even in!!!!
Zie nu hoe ik PB screenshots kan maken. Laat mij t dus maar regelenkijken of ik m kan pakken
voor?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:40 schreef RudyCarell het volgende:
Klopt het zo? Heb nog geen afrekening gehad van januari...
1 Jasper/Rudy - Betaald
2 Ashrin - Maat Rudy - Betaald
3 Vriend 3 zwager Jedi - Betaald
4 Postman - BoF - Betaald
5 Vriend 2 zwager Jedi - Betaald
6 Sickert - BoF - Betaald
7 Veer - Vriendin Sickert - Betaald
9 Ziggy - Maat Rudy - Betaald
10 Gert Jan - Maat Rudy - Betaald
11 Ruben - Maat Rudy - ?
12 Egg-Bird - BoF
13 Jedi - BoF - Betaald
14 Voske - BoF - Betaald
15 Zwager Jedi - Betaald
16 Vriend zwager Jedi - Betaald
17 Lies - BoF - Betaald
18 Relaxteb - BoF - Betaald
19 Vondutch1 - BoF - Betaald
20 Benjamin - Broer Lies - Betaald
21 Roland - Broer van Lies
22 Ruud - Neef Lies
23 Karlijn - Vriendin van Neef Lies
24 Dr. Bravo - BoF
25 Martijn - Broer van Dr. Bravo
26 Joris - Maat Rudy?
27 Joris' Maat 1?
28 Joris' Maat 2?
29 Dre - Broertje Lies ?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:41 schreef C7PR1X_NL het volgende:
ik weet het zeker en anders kom ik net zolang niet op de server tot hij weg is
En wat nou als ik dat zou hebben..quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Niet dusWaarom werkt dat systeem niet gewoon standaard en eenvoudig *zucht*
Ik twijfel nog even of hij er uit geschopt moet worden. Wel veel punten maar is een 4:1 k/d zo dramatisch goed
Ik kijk naar zijn Accuracy.. vette aimbotquote:
met alle respect, maar zondag zei je ook volgens mij van 3 gasten dat ze aan het cheaten warenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:41 schreef C7PR1X_NL het volgende:
ik weet het zeker en anders kom ik net zolang niet op de server tot hij weg is
Hij loopt altijd te zeiken over cheaters als hij op de server is.. Dit is ook hetzelfde mannetje dat zei dat hij zelf een aimbot had uit geprobeerd en daardoor weet hij precies wie er cheat en wie nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:51 schreef staticdata het volgende:
[..]
met alle respect, maar zondag zei je ook volgens mij van 3 gasten dat ze aan het cheaten waren
De bastard... Als jullie hem nou even vast houden, dan zal ik hem wel even wat tikjes geven..quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:55 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Hij loopt altijd te zeiken over cheaters als hij op de server is.. Dit is ook hetzelfde mannetje dat zei dat hij zelf een aimbot had uit geprobeerd en daardoor weet hij precies wie er cheat en wie niet![]()
Laatst was er ook een commander wat actief met het spotten.. begon hij daar over te zeuren dat hij niet zo moest spammen of anders gekicked zou worden oid..
Ja dan krijg je natuurlijk meteen een banquote:
Alleen cheaters kennen deze informatie...quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:59 schreef C7PR1X_NL het volgende:
ok for all noobs here i will explain what a cheat is and how it works from different manafacture's
You got all kind of cheats
-Wallhacks
-Car droppers
-Suply hack
-Commander hack
-Aimbotting
-Collored people
etc etc
As you all know these cheats are forbidden and punkbuster is trying to ban those people
but now there is a new company wich is called MSX Security
this company is specialiced in making cheats wich punkbuster can't see or even screenshot (it's anti pb screen) an option in this cheat
You got 2 kind of cheats a BETA and a FULL version.
if you use the BETA u got less options but PB can't catch u
if you use the full version u got loads of options but pb can catch u and ban u
MSX Security
This company updates his software every day and it will make sure u won't be caught by pb...
offcourse u have to pay for this sick service....
Those people who uses msx we call cheaters...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |