Like, duhquote:
so true....quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Like, duh![]()
Anders had ik ook wel op die boot gezeten he
quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:19 schreef RudyCarell het volgende:
Wat een harde werkers hier...
Vroeger was er ook eens zo'n mannetje die zette mensen op een treinquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Like, duh![]()
Anders had ik ook wel op die boot gezeten he
Limburgers, Groningers & Friezen versta ik niet. Amsterdammers luister ik niet naar. Brabos zijn te lam (carnaval) om fatsoenlijk te reageren. Ik verwacht weinig tegenspraak eigenlijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Vroeger was er ook eens zo'n mannetje die zette mensen op een trein![]()
Gezien het verleden geef ik je plan weinig toekomst, maar...
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Maar foxie was de hele tijd aan het klagen. K vond het ook irritant worden al dat geklaag. 1 of 2x is genoeg vooral van foxie, maar halve ronde klagenquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:33 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
screens en laten bannen voor opzettelijke TK, diamond moet je gewoon op zn muil slaan![]()
Het gaat ook niet om nationale tegenspraak, maar om de internationale tegenspraakquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Limburgers, Groningers & Friezen versta ik niet. Amsterdammers luister ik niet naar. Brabos zijn te lam (carnaval) om fatsoenlijk te reageren. Ik verwacht weinig tegenspraak eigenlijk
Daarnaast staan ze op Terschelling echt niet te kijken als er een boot met josties aankomt, dat overkomt ze toch al elke zomer
Je hebt wel gelijk hoor. Foxie klaagt gewoon te veel, dat is de leeftijd. Hoe honger ze zijn hoe meer ze klagen en denken dat er cheaters zijnquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Maar foxie was de hele tijd aan het klagen. K vond het ook irritant worden al dat geklaag. 1 of 2x is genoeg vooral van foxie, maar halve ronde klagen![]()
Moet je maar rekening houden dat er ook teammaten zijn. Ooit gehoord van teamwork.
Dan hoef je niet te nade spammen.
zo nu is mijn hartje ook gelucht
Net alsof ik die wel verstaquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het gaat ook niet om nationale tegenspraak, maar om de internationale tegenspraak
We hebben Rotterdam nogquote:Ik zie, ik zie een muur, een hele hoge muur, dwars door het land
sorry hoor, maar als hij gewoon in me nade springt vind ik dat echt geen Teamworkquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk hoor. Foxie klaagt gewoon te veel, dat is de leeftijd. Hoe honger ze zijn hoe meer ze klagen en denken dat er cheaters zijn
dat nieuwe figuur kan er ook wat van.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Maar foxie was de hele tijd aan het klagen. K vond het ook irritant worden al dat geklaag.
Asus p5n32quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:39 schreef IJsmuts het volgende:
ff vraagje voor de hardware freaks hier. als ik ga overstappen op C2D, wat is dan een goed (lees snel) moederbord en snel (lees retesnel) geheugen? vooral dat werkgeheugen snap ik nooit, al die verschillende Mhz![]()
zoek dus eigenlijk het snelste geheugen, graag in reepjes van 1 gig
dank u
xxx n00b
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Daarnaast staan ze op Terschelling echt niet te kijken als er een boot met josties aankomt, dat overkomt ze toch al elke zomer
waarom nier ddr3 of 4? wat is ocz of crucial? waarom is 533 voldoendequote:Op woensdag 7 februari 2007 14:38 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Asus p5n32
OCZ geheugen of Crucial zijn de bom.. DDR2 533 is voldoende
Dat klopt, maar blijkbaar heb je er een half uur over doolopen zeiken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:31 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
sorry hoor, maar als hij gewoon in me nade springt vind ik dat echt geen Teamwork![]()
Die snelheid is vrij simpel.. busfrequentie van je mobo delen door 2 (Double Data Rate) dus 1066Mhz / 2 is DDR2 533quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:39 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
waarom nier ddr3 of 4? wat is ocz of crucial? waarom is 533 voldoende![]()
sorry, weet het echt niet
Tja ik probeer het nog enigszins te redden, aangezien ik een paar jaar geleden nog met de boot naar terschelling ben gevarenquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:38 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
wederom bewijst ferdi waarom hij niet op de boot zit![]()
Ik wist wel dat er een markt voor is!quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als blijkt dat het opzettelijk is, dan is er vast nog wel een plekje voor hem op de boot naar terschelling
Maar een 32 spelers map?quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe de bof server erbij stond toen we nog niet waren overgestapt op inf only![]()
50 van de 10 keer leeg. Dus we zijn al blij dat we de server gevuld kunnen krijgen op inf only. Terug stappen op oude situatie zie ik nog lang niet gebeuren
Wel opleiden maar niet voortplanten? Als ze een opleiding hebben, werken ze, verdienen geld, zijn niet meer arm dus imho reden genoeg om voort te planten...quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik vind het een goeie zaak dat de pil in de basis zit. Ferdi denkt altijd maar dat iedereen voor zichzelf kan zorgen. De realiteit is helaas anders. Dit is hetzelfde als destijds met de schoolboeken discussie. Er zijn gewoon mensen die arm zijn. Daar kiezen ze echt niet voor. Zulke mensen moet je opleiden met gratis boekenen je moet voorkomen dat ze zich kunnen voortplanten, dus hup een pil d'r in
Team zonder commander is minder goed, pure tactiek, maargoed zal het niet meer doenquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:06 schreef dekkered het volgende:
3lmo volgende keer NIET MEER BASE RAPEN jij. (was gister trouwens)
Ik?quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:35 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
dat nieuwe figuur kan er ook wat van.
Daar hoop ik altijd opquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:09 schreef staticdata het volgende:
grootste nadeel van de 32 player map is dat het altijd, maar dan ook altijd uitkomt op een sniper battle tussen train & gatehouse.
Ja wat. Ik kan lekker in het gras liggen en een beetje op mannetjes schieten. Tis dat er geen terras is anders had ik er elke dag gezetenquote:
Idd... Wat heb ik een hekel aan die snipers... Kijk 1 per squad is goed, maar af en toe is de helft er een...quote:
Er is wel een terras, maar je hebt er maar weinig rust. Je hebt wel een mooi uitzicht op de boulevard, maar tegenwoordig komen er geen voertuigen meer langsquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja wat. Ik kan lekker in het gras liggen en een beetje op mannetjes schieten. Tis dat er geen terras is anders had ik er elke dag gezeten
sommige ja maar jij niet horquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:29 schreef Silver_Shark het volgende:
Snipers zijn pro's
potverdorie, daar issie!!quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:00 schreef FJD het volgende:
http://www.elsevier.nl/artimg/200702/Regeerakkoord(1).pdf
Istie dan he IJsIk ga m eens uitprinten en eens aandachtig doorlezen
![]()
Is er wel een ober die m'n bier komt brengenquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Er is wel een terras, maar je hebt er maar weinig rust. Je hebt wel een mooi uitzicht op de boulevard, maar tegenwoordig komen er geen voertuigen meer langs![]()
Je hebt wel veel last van terorristen, maar als je je een beetje verdedigt met claymores heb je er niet zoveel last van.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:29 schreef Silver_Shark het volgende:
Snipers zijn pro's
Tis niet dat het voetbal spannend gaat worden hequote:Op woensdag 7 februari 2007 15:33 schreef IJsmuts het volgende:
potverdorie, daar issie!!zal hem vanavond lezen in de arena. wordt weer gezellig bashen morgen
![]()
geef nou maar gewoon toe dat je niet de weddenschap gaat winnenquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:39 schreef Stefan740 het volgende:
Me stats worden maar voor de helft bijgewerkt, hij registreert dat ik gister 2 uu heb gespeeld wat er 4 waren en dat zo 4x de afgelopen week
Ben je je weddenschap aan het verliezen jongetjequote:Op woensdag 7 februari 2007 15:39 schreef Stefan740 het volgende:
Me stats worden maar voor de helft bijgewerkt, hij registreert dat ik gister 2 uu heb gespeeld wat er 4 waren en dat zo al 2x de afgelopen week
aangezien ik natuurlijk superdruk ben, kan je ook ff een linke met de pijlers van het accoord posten?quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis niet dat het voetbal spannend gaat worden he
Ding zit al in m'n tas hoor
Heb nu al zin in een potje ouderwets bashen
Bos + JP + Rouvoet = akkoordquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:42 schreef IJsmuts het volgende:
aangezien ik natuurlijk superdruk ben, kan je ook ff een linke met de pijlers van het accoord posten?
54 pagina's lezen zonder plaatjes is me wat te gortig voor een Poliblabla BoF Bash Battle![]()
XFactorquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:53 schreef dekkered het volgende:
foxie of ijs of allebij samen? hier naar toe? [TK] Kaartjes Halve Finale X-Factor (17 februari 2007!) kosten maar 26 euro(al bied hij ze aan voor 30 euro stuk maar dat mag dus niet)
gereageerdquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:53 schreef dekkered het volgende:
foxie of ijs of allebij samen? hier naar toe? [TK] Kaartjes Halve Finale X-Factor (17 februari 2007!) kosten maar 26 euro(al bied hij ze aan voor 30 euro stuk maar dat mag dus niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |