ik ben ziek dus ook de hele dag vrijquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:09 schreef Silver_Shark het volgende:
denk ik te pimpen dat ik hele dag vrij bent zitten jullie hier ook te posten
ziek in je hoofd jahquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:09 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik ben ziek dus ook de hele dag vrij
ach zolang in NL TBS-ers met levenslang een peeskamer in de bajes hebben voor als het vrouwtje komt zijn er denk ik idd eerst wel andere maatregelingen om josties te voorkomenquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:10 schreef FJD het volgende:
maar als anticonceptie het doel is dan blijft de vraag waarom we pil vergoeden terwijl het spiraaltje net zo goed presteert. Voordeel daarvan is weer dat je een spiraaltje niet vergeet en de pil wel. Scheelt toch weer een paar josties in Nederland
Probleemwijken ontruimen, op de boot naar Terschelling, boot laten zinken en waddenzee uitgraven (anders lopen ze bij eb zo weer terug).quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:12 schreef IJsmuts het volgende:
ach zolang in NL TBS-ers met levenslang een peeskamer in de bajes hebben voor als het vrouwtje komt zijn er denk ik idd eerst wel andere maatregelingen om josties te voorkomen![]()
als we dan maar niet selectief gaan ontruimenquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Probleemwijken ontruimen, op de boot naar Terschelling, boot laten zinken en waddenzee uitgraven (anders lopen ze bij eb zo weer terug).
klinkt goed! buitenlanders, homofielen en mensen zonder vaste woon of verblijfplaats kunnen ook optiefen! gaan we eindelijk eens een beschaafde bevolking kwekenquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:22 schreef FJD het volgende:
Sowieso heel Amsterdam natuurlijkIedereen met een warm hart voor Ajax of Amsterdam heeft natuurlijk al een probleem. Friezen, Groningers en Limburgers ook, tis niet dat die er iets tegen in te brengen hebben. Alhoewel dat hebben ze wel maar niemand die ze verstaat
Dag BoFquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:25 schreef IJsmuts het volgende:
klinkt goed! buitenlanders, homofielen en mensen zonder vaste woon of verblijfplaats kunnen ook optiefen! gaan we eindelijk eens een beschaafde bevolking kweken![]()
Das wel weer waar maar waar denk je dan aan?quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:29 schreef IJsmuts het volgende:
er zijn nog meer akelige sexuele afwijkingenmisschien kunnen die dan naar BoF
![]()
is goed. misschien kunne we gewoon alles boven NAP in 1x mee nemen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:28 schreef FJD het volgende:
[..]
Brabant koppelen we trouwens los van Nederland maar daar hebben we het de komende weken nog wel over. Dan zijn die brabos zo lam van het carnaval vieren dat ze alles zouden tekenen.
Op z'n Ali B's. Ben je down met ons zijn we down met jouquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:30 schreef IJsmuts het volgende:
is goed. misschien kunne we gewoon alles boven NAP in 1x mee nemen?
het schijnt dat er mensen zijn met een sexuele voorkeur voor dieren. die misschien? kan de ontgroening ook weer gewoon op het BoFschaap plaatsvindenquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Das wel weer waar maar waar denk je dan aan?
screens en laten bannen voor opzettelijke TK, diamond moet je gewoon op zn muil slaanquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:32 schreef Silver_Shark het volgende:
klote server
FF moet uit
Elke keer als ik nade gooit springt steeds de zelfde persoon erin dan heb ik iets van![]()
en diamond geeft me ook nog een warning omdat ik te schelden op die gozer.
waar gaat het heen...
mooie quote voor de campagne "Ben je down met ons zijn we down met jou "quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Op z'n Ali B's. Ben je down met ons zijn we down met jouAlles boven NAP is niet down en gaat naar Terschelling. Wordt wel wat krap. We kunnen ook gewoon een Groningen/Friesland van het vaste land scheiden met een goed kanaal.
Das ook wel weer waar. Als we rechthoekige kooien maken van 40x40x220 dan kunnen we ze ook gewoon stapelen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:35 schreef IJsmuts het volgende:
mooie quote voor de campagne "Ben je down met ons zijn we down met jou "en over dat het te druk wordt, varkens leven bij ons ook gewoon in kleine hokjes, die hoor je toch ook niet klagen
![]()
Terecht,quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:32 schreef Silver_Shark het volgende:
klote server
FF moet uit
Elke keer als ik nade gooit springt steeds de zelfde persoon erin dan heb ik iets van![]()
waar gaat het heen...
Die warning was niet eens serieus bedoeld... maargoed minder zeiken meer spelen daar blijf ik voorstander van. Evenals FF uitquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:32 schreef Silver_Shark het volgende:
klote server
FF moet uit
waar gaat het heen...
en dit bedoel ik dus met dat er nu ADMINS moeten zijn... main reason waarom we ooit naar ff-off zijn gegaan... dat gezeik met TK's... mesnen unbannen die per ongeluk met een nade 3 friendlies kill... nou succes!quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:33 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
screens en laten bannen voor opzettelijke TK, diamond moet je gewoon op zn muil slaan![]()
Lijkt me heerlijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:33 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
screens en laten bannen voor opzettelijke TK, diamond moet je gewoon op zn muil slaan![]()
rudy heeft een punt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:02 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
en dit bedoel ik dus met dat er nu ADMINS moeten zijn... main reason waarom we ooit naar ff-off zijn gegaan... dat gezeik met TK's... mesnen unbannen die per ongeluk met een nade 3 friendlies kill... nou succes!![]()
als commander ben ik altijd sniper (of zat ik er niet bij?)quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:14 schreef staticdata het volgende:
[..]
rudy heeft een punt.
laten we gewoon ook testen met de optie dat claymores tk's kunnen veroorzaken dat kan het niveau al hoger tillen.
Gisteren in mijn team van 13 waren er 6!!! snipers
quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:19 schreef dekkered het volgende:
nog 1 tje dan
quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:52 schreef IJsmuts het volgende:
goddomme ferdi, heb je iedereen hier al op de boot naar terschelling gezet??!!
Kut, er is een ontsnapt!quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mogguh....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |