quote:"Ik wil niet zeggen dat ik nu Moeder Teresa ben of Ozzy een heilige, maar zijn publiek is altijd goed voor hem geweest en hij wil zo iets terugdoen."
bronquote:Ozzy Osbourne bedankt fans met gratis concert
Uitgegeven: 7 februari 2007 13:05
AMSTERDAM - Het is Ozzy Osbourne niet te doen om het geld. Ozzfest, het Amerikaanse heavy metal-evenement dat hij elk jaar organiseert, wordt gratis.
De prijzen van de kaartjes voor het rondreizende festival rezen inmiddels de pan uit. De afgelopen twaalf jaar bereikte de toegangsprijs hoogten van 115 euro.
Sharon, de vrouw van de Britse rocker en mede-organisator van het festival, vertelt het initiatief te hebben genomen omdat de toegangsprijzen te hoog dreigden te worden voor de trouwe fans van Ozzy. "Ik wil niet zeggen dat ik nu Moeder Teresa ben of Ozzy een heilige, maar zijn publiek is altijd goed voor hem geweest en hij wil zo iets terugdoen."
Geldschieters
Maar al te goed is buurmans gek: de Osbournes zijn ook weer niet van plan de kosten voor het evenement zelf op te hoesten. Ze hebben volgens Sharon al zes sponsors gevonden en zijn op zoek naar meer geldschieters.
Black Sabbath
Op Ozzfest spelen elk jaar bekende heavy metalbands en enkele nieuwe en onbekende bands. Ozzy zelf speelt elk jaar ook op het hoofdpodium met zijn band Black Sabbath. Het evenement start dit jaar op 7 juli in Los Angeles.
Als het van Ozzy's lichaam is, komt het nooit voorbij de keuringsdienst van waren. Wat me weer terugbrengt bij mn stamkroeg...quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:16 schreef jerver73 het volgende:
Ah er komt ozzy brood? Gemaakt van ozzy s lichaam uiteraard.
quote:gaat in september samen met het Noord Nederlands Orkest op tournee met repertoire van de Engelse formatie Pink Floyd. De hits van de groep krijgen klassieke arrangementen. Naast
worden zangers Bert Heerink en Erik Mesie aangetrokken voor de productie.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:34 schreef PDOA het volgende:
Antonie Kamerling dus.
quote:Novum) - Antonie Kamerling gaat in september samen met het Noord Nederlands Orkest op tournee met repertoire van de Engelse formatie Pink Floyd. De hits van de groep krijgen klassieke arrangementen. Naast Kamerling worden zangers Bert Heerink en Erik Mesie aangetrokken voor de productie.
De 40-jarige acteur, zanger en musicalster is zeer enthousiast over het project en blij dat het doorgaat. "Ik heb er heel veel zin in", schrijft hij op zijn website. "Pink Floyd is een van mijn favoriete popgroepen." Volgens Kamerling worden aan het klassieke orkest elektrische gitaar, bas en mogelijk drums toegevoegd.
Het Noord Nederland Orkest voerde ook nog gesprekken met David Gilmour, de gitarist van de band. Hij liet het orkest echter weten geen tijd te hebben voor het project.
Pink Floyd wordt gezien als de pioniers van de progressieve rock- en symfonische muziek. Syd Barrett, Roger Waters, David Gilmour, Rick Wright en Nick Mason verkochten wereldwijd meer dan 250 miljoen albums. Grootste successen behaalden zij in de jaren zeventig met de albums 'Dark side of the moon', 'Wish you were here' en begin jaren tachtig met 'The Wall'. Twee jaar geleden trad Pink Floyd voor het eerst sinds 24 jaar weer samen op, op het door Bob Geldof georganiseerde Live 8, in Hyde Park in Londen.
Bert Heerink werd bekend als zanger van de rockformatie Vandenberg. In de jaren negentig maakte hij een comeback als solozanger en scoorde een top tien-hit met het nummer 'Julie July'. Mesie was in de jaren tachtig leadzanger van de popgroep Toontje Lager, waarmee hij hits scoorde als 'Stiekem gedanst' en 'Zoveel te doen'.
Dat komt omdat je het niet goed schrijft.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:40 schreef Z het volgende:
Google kent Hayao Miyaza niet eens.
Check eens één post hoger...quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:05 schreef horned_reaper het volgende:
wtf manhet is Joe Hisaishi
serieus dat weet ik haast zeekr
Ik zie niks...quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:05 schreef horned_reaper het volgende:
[afbeelding]
iedereen kent deze toch wel ?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:05 schreef horned_reaper het volgende:
[afbeelding]
plaatje ken ik wel, film niet gezienquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:05 schreef horned_reaper het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:27 schreef bartrid het volgende:
mad capsule markets?
Amenquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
, Godzijdank niet, ik haat al die Japanse getekende bagger...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |