quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:02 schreef Trigalti het volgende:
Ehm.. Jane Siberry?
Edit trouwens: Die lp, ken ik niet!
Noem 3 songs waarin deze bassline te horen is.quote:“Good Times“, easily the most sampled disco bass line of all times
quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:09 schreef schaap001 het volgende:
manic street preachers
Dit vond ik:quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:09 schreef jerver73 het volgende:
Si(a)mple..... de bassline van queen is nagespeeld is dus meer een interpretatie en hoort dus niet thuis in sample lijstjes...
Dat lijkt me een zeer plausibele verklaring.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:09 schreef jerver73 het volgende:
Si(a)mple..... de bassline van queen is nagespeeld is dus meer een interpretatie en hoort dus niet thuis in sample lijstjes...
Meen je dat?quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:44 schreef jerver73 het volgende:
Opgezocht ik ken het nummer inderdaad maar artiest noch titel had ik ooit geweten...
quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:44 schreef jerver73 het volgende:
Opgezocht ik ken het nummer inderdaad maar artiest noch titel had ik ooit geweten...
Ik ben het nummer nu ook heel vaak aan het luisteren zodat ik het niet meer vergeet..quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:48 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Meen je dat?
Maar ja, en ik wil toch echt de uitvoerende horen, hoor!Daar worden de punten mee verdiend!
Superbekend nummer: maar met name die 'piano-solo' is best een beetje apart. Mijn aandacht werd er weer door getrokken, omdat ik las dat Pete Townshend er zoveel mee te maken had (wizzik dus eerder ook niet).quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:58 schreef jerver73 het volgende:
[..]
Ik ben het nummer nu ook heel vaak aan het luisteren zodat ik het niet meer vergeet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |