Ik niet hoor, helemaal met je eens!quote:Op zondag 11 februari 2007 17:39 schreef Bubblicious het volgende:
Het T-bag verhaal word mij wél te langdradig, hoewel anderen dit weet een boeiende verhaallijn vinden.
quote:Op zondag 11 februari 2007 21:04 schreef nlboy het volgende:
Ik ben 't even vergeten, maar had T-Bag nog steeds het de zak met geld?
zuchtquote:Op zondag 11 februari 2007 21:04 schreef nlboy het volgende:
Ik ben 't even vergeten, maar heeft T-Bag nog steeds het zak met geld?
Lijkt me ook ja.quote:Op maandag 12 februari 2007 07:47 schreef Rossdale het volgende:
Hij zal nog wel herenigd worden met linc lijkt me.
Weet niet.quote:Op maandag 12 februari 2007 11:21 schreef Augustina het volgende:
Dus geen PB vanavond in de VS?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 08:09 schreef Crane. het volgende:
Ja, ik vannochtend helemaal in de mood for prisonbreak. Komt ie niet -_-'
Ik gelijk fok checken natuurlijk, die weten er altijd meer van.
quote:Op maandag 12 februari 2007 00:42 schreef __Saviour__ het volgende:
LJ zit nu toch bij die overgelopen ex-company mensen. Zijn verhaallijn is wel afgerond nu, die zien we niet meer terug denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,, Michael? "........ Why?
- I''m getting you out of here!
,, It's impossible.
Not if you designed the place, it isn't!
Was bekend noobquote:Op dinsdag 13 februari 2007 07:24 schreef SKa_BoSS het volgende:
Goedverdoeme! Ik had me er al helemaal op verheugd om vandaag de nieuwe aflevering naar binnen te sleuren, blijkt dat er volgende week een dubbelaflevering is en vandaag helemaal nop! Aaaaaaaargh! Nog een week wachten!
(bron: www.next-episode.net)
Hi-la-risch ben je.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:53 schreef prisonbreakrocks het volgende:
Vette aflevering weer vandaag!!
T-BAg meesterlijk
Geen toeval, opzettelijk.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:03 schreef Atreidez het volgende:
Kom er ook pas net achterWel een dubbele 24, toeval?
Jupquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:49 schreef Twisted_Logic het volgende:
Hmm verheug je je dus een hele dag op Prison Break, is er geen. Volgende week wel weer?
Zo dom ben jij wel.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:09 schreef Nashje het volgende:
Je bent niet de enige. Snel naar huis gegaan om Prison Break te kopen (), vindt meneer Torrent niks
. Wist 't niet eens
fox, hoe kom je daar nou weer op?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:59 schreef _petjan het volgende:
Op het 'next week on fox' schema op hun site stond laatst maar 1 pribre ep voor volgende week...
Nee die site heeft niks met PB te maken, geen idee waarom ze dat adres toen zeiden. Toeval denk ik.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:00 schreef Syd het volgende:
http://www.europeangoldfinch.net/
Weet iemand hier een vertaling voor?
neem aan dat de berichten die er staan ook bij de serie horen ?
.edit
moet wel in bron staat verwijzing naar fox.com
Die site zal echt niet per toeval in Prison Break genoemd worden. Kijk trouwens naar de broncode van de site:quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:43 schreef Sander-B het volgende:
[..]
Nee die site heeft niks met PB te maken, geen idee waarom ze dat adres toen zeiden. Toeval denk ik.
1 |
Aangezien de site van Fox is lijkt het mij duidelijk dat de site met Prison Break te maken heeft.quote:Registrant:
Twentieth Century Fox Film Corporation
(DOM-1518208)
10201 W. Pico Boulevard Los Angeles
CA
90035 US
Ja dat denk ik ook, maar de berichten die er zijn, lijkt wel beetje op manier hoe het getyped is van toen Scofield dat op TV zei tegen Sarah over dat boek van afkickersquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:48 schreef One_conundrum het volgende:
Om contact met elkaar te kunnen houden ofzo meen ik
Dubbele 24, volgende week zijn er twee afleveringenquote:Op woensdag 14 februari 2007 08:17 schreef koenimex het volgende:
Die site had ik al eens gezien ja, beetje Lost-taferelen. Heroes doet het trouwens ook met die website van die papierfabriek.
Waarom was er eigenlijk geen EP deze week? Superbowl ofzo?
Nope, helaas niet. Dubbele aflevering wil zeggen 2 afleveringen in 2 weken daarna weer een week geen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
volgende week zijn er twee afleveringen.
ik denk het nietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:04 schreef Repeat het volgende:
die site is gewoon gemaakt door fox als geintje.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dubbele 24, volgende week zijn er twee afleveringen.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:25 schreef Sannelie het volgende:
Even een vraagje.. het was toch episode 18 van seizoen 2 wat maandag uitgezonden is?? Ik wil hem downloaden maar er staat allen afl. 17... Weet iemand dit toevallig?
Tenenkrommend, ik wil er wel een goeie voor je maken hoor knulquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:45 schreef Syd het volgende:
ja weet jij een betere danik heb alle plaatjes hier nog op me pc
Als je me weet te vertellen welk progie goed isquote:Op woensdag 14 februari 2007 23:27 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Tenenkrommend, ik wil er wel een goeie voor je maken hoor knul
Ja, maar wat heb je er aan?quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:20 schreef Syd het volgende:
in de herhaling
Maar nu iets beter
[afbeelding]
Zelfde als een auto zonder benzinequote:
Leuk gedaanquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:20 schreef Syd het volgende:
in de herhaling
Maar nu iets beter
[afbeelding]
Al een stuk beterquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:20 schreef Syd het volgende:
in de herhaling
Maar nu iets beter
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor de vrouwtjes onder ons: Scofield in een iets andere rol:
http://www.youtube.com/watch?v=nNxSavX86oQ
hahaha, hij blijkt dus niet alleen monotoon te kunnen praten..
Episode list:
17-Bad Blood
18-Wash
19-Sweet Caroline
20-Panama
21-Fin Del Cami (meaning "End of the road")
[ Bericht 30% gewijzigd door Scofield op 16-02-2007 00:50:02 ],, Michael? "........ Why?
- I''m getting you out of here!
,, It's impossible.
Not if you designed the place, it isn't!
Met Adobe Image Readyquote:Op vrijdag 16 februari 2007 01:37 schreef nlboy het volgende:
@Syd, hoe/met welke programma's maak je zulke gifjes?
indeedy.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:07 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Haywire![]()
Ik zeg het nogmaals, volgende week GEEN twee afleveringen, die informatie is fout, TV.com is vaker fout, 24 komt gewoon, dus hoe zouden ze er 2 moeten uitzenden? (Niet dat ik het niet wil, maar ik voorkom graag teleurstelligen)
gewoon eentje hoor, moge dat duidelijk zijnquote:Op zondag 18 februari 2007 23:52 schreef Jorjan het volgende:
En gewoon 2 afleveringen!11!! WOEEHH
jawel wel 2 afleveringen en dan weer een week niks.quote:
Ik had me verheugd op 2 stuks, ach ja.quote:Op maandag 19 februari 2007 10:37 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ja, wat denk je dan?
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:02 schreef TwyLight het volgende:
Bel ff op dan dat je weet waar ze zitten, misschien worden ze dan wel gepakt volgende aflevering.
Mja je hebt gelijk, beetje voorspelbaarquote:
Ik kan hem pas aan het einde van de dag downloaden. Hopelijk aan het begin van de avond, daarna moet ik weg en daarna kan ik hem kijkenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 08:32 schreef TwyLight het volgende:
* TwyLight download hem nuHeb alleen altijd het probleem dat ik hem pas aan het eind van de dag kan kijken
![]()
Same Herequote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:13 schreef Scofield het volgende:
... toen Lincoln Kimmie toch zo'n enorme trap in zijn porum gaf... DANG! zelfs ik voelde um!![]()
Ik heb de nieuwe aflevering nog niet gezien, maar die site heeft er 100% mee te maken, check maar naar de post overquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:10 schreef Bubblicious het volgende:
Ik neem mijn woorden terug over de T-bag verhaallijn.. Ik zei echt serieus hardop 'aaahhhwww', bij de shot van hem in de portier van de Volvo.... Echt een hele mooie draai aan het verhaal!
Verder vond ik het een goedgevulde aflevering, alleen niet zo spannend als je gewend bent...
Ik ga me eens buigen over die Goldfinch-site, kijken of ik wat kan ontcijferen
Nope, dat was ep 16.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:36 schreef Sannelie het volgende:
was afl. 17 nou dat ze in die trein zaten en dat ze die kleren aan die andere gasten hadden gegeven? ik ben nl ff in de war..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |