Mooi toch; een bedrijf dat zowel een OS bouwt en daar de hardware ook bijlevert.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmm, engels, ja dan wordt het lastig blijkbaar, want voor de rest staat er 100% wat er aan de hand is. En dit ligt meestal aan of brakke hardware of gekut van de user (uitzetten met de powerknop in gedrukt houden).
Kan ook stuk hoor. En dan doet je Apple het ook niet meer..quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Mooi toch; een bedrijf dat zowel een OS bouwt en daar de hardware ook bijlevert.![]()
Gewoon keurig in slaapstand gezet. Bij het opstarten startte hij niet door (er hing toen geen monitor aan), en toen ik er een monitor aan had gehangen zag ik deze error. Verder zie ik aan deze error echt niet dat mijn register verneukt is, en wat ik nu moet doen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmm, engels, ja dan wordt het lastig blijkbaar, want voor de rest staat er 100% wat er aan de hand is. En dit ligt meestal aan of brakke hardware of gekut van de user (uitzetten met de powerknop in gedrukt houden).
Krijg je nou serieus een harde plasser van wat business software?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Bedankt. Nu weet ik weer waarom Apple het nooit zal worden in de echte wereld. Wat een producten maakt MS toch ook.
Sharepoint..
SQL 2005..
Komt Apple aan met z'n mp3 gadgets en notebookjes.
Daar is niets mis mee hoorquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:36 schreef Biogarde het volgende:
Ik stap binnenkort over na 20 jaar Windows/PC
Ik luister muziek, kijk films, speel geen spelletjes, en wil gewoon een beutje intersletten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee hoor.
Ik doe het alleen gewoon niet, kan er te weinig mee persoonlijk.
Dat kan dan prima jaquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik luister muziek, kijk films, speel geen spelletjes, en wil gewoon een beutje intersletten.
Ik vind die iMac mooi. Met name de 24"![]()
Geweldig apparaat. Heb hem ook en kan hem van harte aanraden!quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik luister muziek, kijk films, speel geen spelletjes, en wil gewoon een beutje intersletten.
Ik vind die iMac mooi. Met name de 24"![]()
Ach, Ome Bill presenteerde z'n Vista in een slobbertrui alsof ie z'n auto aan het wassen was.quote:
Dat is het leuke van Apple. Je kunt voor hetzeflde bedrag misschien wel een machine met betere specificateis kopen, maar je moet het juist andersom bekijken. Kun je een vergelijkbare machine kopen voor hetzelfde bedrag of lager? Nee.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:43 schreef Biogarde het volgende:
Apple zuigt verder apenballen qua prijzen en het kunstmatig hooghouden hiervan, maar verder ziet dat OSX er wel geil uit.
-edit-
Zat afgelopen week een uur op zo'n iMac te kutten, kwam terug op m'n Windowsmachine, en vond Windows onlogisch![]()
Jobs loopt ook rond in een spijkerbroek en witte sneukers.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ach, Ome Bill presenteerde z'n Vista in een slobbertrui alsof ie z'n auto aan het wassen was.
Windows hoeft geen enkele moeite meer te doen, z'n zooi te verkopen.
90% van de wereld is afhankelijk van Windows. Kunnen we lang en kort over lullen, dat is nou eenmaal een gegeven.
Jobs daarintegen moet nog altijd z'n best doen, en presenteerde z'n spulletjes vol overgave, om zo 2% groeiwinst te pakken qua Apple gebruikers.
Ik moet lachen van die filmpjes bij product-presentatie's van Apple.
Prijzen als 2500 Dollar, en het publiek staat te juichen alsof ze een Hummer hebben gewonnen en na afloop mee naar huis mogen nemen. Sad.
Waarom? Voor 2500 fucking Dollars koop je een high-end systeem met de allerlaatste snufjes. Alleen moejedan Windows draaien.
NU ja. Eerder waren ze vele malen duurder dan PC's met mindere prestatie's.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Jobs loopt ook rond in een spijkerbroek en witte sneukers.
En voor 2500 fucking dollars koop je ook een MacPro; high-end systeem met de allerlaatste snufjes.
Probeer maar 's bij DELL; kost je vrijwel net zoveel en soms nog meer knaken ook.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
NU ja. Eerder waren ze vele malen duurder dan PC's met mindere prestatie's.
En ga die pro eens configureren![]()
Sorry hoor![]()
![]()
2 gig ram, $ 299![]()
De standaard-versie is zo high-end nog niet![]()
Dus je zegt nu eigenlijk dat Apple geen flikker uitvoerde qua update's.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Probeer maar 's bij DELL; kost je vrijwel net zoveel en soms nog meer knaken ook.
En vroeger hadden Apples PPC processoren aan boord en werden ze eens per 12-18 maanden geupdate. Toen kon je een anderhalf jaar oude Mac nog voor 90-95% van de nieuwprijs verkopen. Moet je 's proberen met een Dell; toen en nu.
Qua hardware niet echt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dus je zegt nu eigenlijk dat Apple geen flikker uitvoerde qua update's.
Ik weet niet waar ik blijer van zou worden![]()
Oh; Dell!!
Hoezo? Het loopt toch allemaal? Ik zie het probleem niet?quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Qua hardware niet echt.
Maar vijf jaar na XP een keertje Vista uitbrengen is wel lekker rap...![]()
Probleem was eerder dat IBM geen flikker uitvoerde qua updates en daardoor Apple z'n machines maar moeilijk up to spec kon houden. Waar Apple wel direct invloed op heeft, is de software. En die houden ze behoorlijk op de cutting edge.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dus je zegt nu eigenlijk dat Apple geen flikker uitvoerde qua update's.
Toen de CoreDuo uitkwamen zaten ze gelijk al in de MacBookPro. Toen de Core2Duo uitkom, was Apple een van de eerste die deze in een systeem stopte (iMac).quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:19 schreef Biogarde het volgende:
De technologie staat bij Apple dus 12 tot 18 maanden stil, en tegen de tijd dat ze met een dikke processor komen, hangt zo'n processor al in een Dixons "family-pc" van 399.
Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |