Dit kan je wel leuk als waarheid bestempelen maar je hebt hier 0,0 bewijs voor. Of moet het Apache-verhaal weer worden aangehaald..quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:13 schreef RainofDeath het volgende:
Wat eigenlijk met stipt op #1 moet staan zijn de all-time apple aanhangers, die gewoon altijd lopen te blaten: "Apple is het beste!" met het argument: " er zijn geen virussen voor".. Vind je het gek? OSX is niet interessant genoeg voor virus schrijvers vanwege de hoeveelheid mensen die werkt op OSX. Windows is een beter doelwit aangezien dat veel meer wordt gebruikt, zelfde verhaal met linux distro's
Nee, je als je zelf een systeem bouwt, kun je een OEM licentie kopen en heb je geen support van MS.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp hoort een OEM (Original Equipment Manuf.) met een hardwareproduct geleverd te worden, maar komt daar in de praktijk weinig van terecht.....?
Ja, het is namelijk niet zo dat mac-gebruikers zich druk maken over Windows. Nee. Nooit gezien hoor! Eerlijk waar!quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:36 schreef mbargo het volgende:
Ik (of moet ik zeggen I) moet zeggen dat dit topic het lekkerst leest op een mac (Imac bedoel ik) en het is nog beter om het te lezen als je ondertussen naar je Ipod luistert en als ik zo ga schijten neem ik mijn macbook mee om lekker verder te lezen. Het is alleen jammer dat ik tijdens het schijten nog niet kan bellen met mijn iphone. Dat zou nog lekkerder zijn. Maar wat het echt superlekker maakt is dat terwijl ik dit allemaal thuis doe er iemand in de wereld is die ik verder niet ken, die zich hier ontzettend druk over maakt...
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:28 schreef Repeat het volgende:
punt 10
nerds die met zn allen bijeenkomen om samen via internet naar berichtjes te kijken over wat die gast presenteert
Om 12 uur 's nachts in de rij gaan staan bij Alternate voor Vista is zeker nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:11 schreef sanni het volgende:
[..]
je bedoelt dit
![]()
Idd erg nerdie als blijkt dat dit dezelfde gasten van OneMoreThing waren die een Stichting Klokhuis van oudbolligheid en nerd-gedrag betichte.![]()
Mischien heb ik het fout maar ik denk dat HeatWave een beetje de advocaat van de Duivel speelt
met zijn reacties want hij geeft aan beide OS'en te hebben en dus een beetje tegengas geeft tegen
al die adoratie van de Mac en anderen dus niet teveel moeten happen.O~)
Dat is inmiddels wel duidelijk.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb hier ook nog een oude Dell 2.4 Ghz staan voor mijn statistieksoftware. Op mijn werk heb ik ook een Dell voor diezelfde software. Ik gebruik al jaren Windows maar, sinds ik OSX gebruik, alleen nog maar wanneer het echt moet...
"iPhone On".. *BOING*..quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:18 schreef MrBadGuy het volgende:
Apple-fans: http://www.youtube.com/watch?v=p01RjigiYF0
Zelfs daar is discussie over. Als je een systeembouwer bent dan zou je m mee kunnen krijgen maar goed het precieze kun je beter in t Vista topic nakijkenquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dus als ik het goed begrijp hoort een OEM (Original Equipment Manuf.) met een hardwareproduct geleverd te worden, maar komt daar in de praktijk weinig van terecht.....?
Ja, en dat is voor 99% van de windows gebruikers ook simpelweg waar. Uiteraard omdat die mensen niet weten wat ze doen, maar is dat hun verantwoording? Een computer is een gebruiksprodukt geworden en zou out of the box save en simpel moeten zijn.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:53 schreef ixio het volgende:
[..]
Vooral niet naar de context kijken hé...
Hij reageert gewoon hier op:
[..]
Wat ik leuk vind bij die macstores is dat je gewoon mag klooien met die dingen. Probeer dat in een andere winkel, krijg je stomme screensavers met wat dat ding allemaal kan, maar zelf proberen ho maar. Misschien als je een verkoper zou vragen dat het zou kunnen, maar dan heb ik er al geen zin meer in - ze hebben de neiging om te gaan plakken en hulpvaardig te zijn. Dingen waar ik op zo'n moment een hekel aan heb.quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:18 schreef sanni het volgende:
Ik moet wel seggen dat die Mac-centre's een bepaalde frisheid uitstralen ivg
de gewone winkel waar je je Toshiba e.d. moet kopen.![]()
Kerel, het is nog geen hacker gelukt binnen te komen op een mac waarop OSX draait.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:13 schreef RainofDeath het volgende:
Wat eigenlijk met stipt op #1 moet staan zijn de all-time apple aanhangers, die gewoon altijd lopen te blaten: "Apple is het beste!" met het argument: " er zijn geen virussen voor".. Vind je het gek? OSX is niet interessant genoeg voor virus schrijvers vanwege de hoeveelheid mensen die werkt op OSX. Windows is een beter doelwit aangezien dat veel meer wordt gebruikt, zelfde verhaal met linux distro's
Haha grappenmakerquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:47 schreef __Saviour__ het volgende:
OS X is gewoon afgekeken van Vista
Waarbij je toch voor het gemak vergeet dat je ook in OSX overal op kunt klikken. Dan gebeurt er alleen verrot weinig.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:06 schreef FJD het volgende:
Omdat het doel is om je virus zo groot mogelijk te verspreiden, een virus schrijven voor een PC waarmee maar een procent of 5 van de hele wereld mee speelt is niet interessant. Plus nog dat in de groep MAC users significant minder mensen zullen rondhangen die hun PC niet beveiligd hebben. Bejaarden en breezahs die overal op klikken wat los en vast zitten zullen zwaar oververtegenwoordigd zijn in de PC wereld en dat zijn de PCs die het makkelijkst te infecteren zijn.
Daarom is het niet interessant.
eens is!quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:13 schreef sanni het volgende:
hele zooi weggeknipt
Apache is verreweg de meest gebruikte webserver. Toch wordt het kleinere percentage IIS serveers aangevallen en niet apache.... als we jouw redenatie volgen.... waarom?quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:06 schreef FJD het volgende:
Omdat het doel is om je virus zo groot mogelijk te verspreiden, een virus schrijven voor een PC waarmee maar een procent of 5 van de hele wereld mee speelt is niet interessant. Plus nog dat in de groep MAC users significant minder mensen zullen rondhangen die hun PC niet beveiligd hebben. Bejaarden en breezahs die overal op klikken wat los en vast zitten zullen zwaar oververtegenwoordigd zijn in de PC wereld en dat zijn de PCs die het makkelijkst te infecteren zijn.
Als iemand een virus schrijft voor OSX is hij wel gelijk wereldberoemd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:06 schreef FJD het volgende:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:13 schreef RainofDeath het volgende:
Ik hoop niemand, en diegene die wel klaarkwamen moeten ze standrechterlijk executeren.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:28 schreef super-muffin het volgende:
Trouwens, weet iemand hoeveel mensen er zijn klaargekomen in de zaal toen Steve Jobs zei 'We're introducing the iPhone!"
Dan weet je toch gelijk wat je fout hebt gedaan? Mooie melding hoor, had hem gister nog.quote:Windows XP could not start because the following file is missing or corrupt: WINDOWSSYSTEM32CONFIGSYSTEM
Nog nooit gezienquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:30 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind de Windows foutmeldingen toch echt wel erg mooi hoor.
[..]
Dan weet je toch gelijk wat je fout hebt gedaan? Mooie melding hoor, had hem gister nog.
Eeeehmmm, engels, ja dan wordt het lastig blijkbaar, want voor de rest staat er 100% wat er aan de hand is. En dit ligt meestal aan of brakke hardware of gekut van de user (uitzetten met de powerknop in gedrukt houden).quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:30 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind de Windows foutmeldingen toch echt wel erg mooi hoor.
[..]
Dan weet je toch gelijk wat je fout hebt gedaan? Mooie melding hoor, had hem gister nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |