abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46112095
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 16:47 schreef buachaille het volgende:

[..]

Zonder provocaties door de Palestijnen? dan heb ik wat gemist. Geef eens een voorbeeld.
pff, krijgen we het kip-ei verhaal weer .. hoeveel huizen, boomgarden etc worden er, nog steeds, ook alweer onteigend/gesloopt tbv die muur ? En dat dan even afgezien van het feit dat dat land daar om te beginnen is verdeeld door een natte vinger in de lucht te houden of zoiets, hoevelen moesten er verkassen omdat hun geboortegrond ineens Israël was ?
pleased to meet you
pi_46114223
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:22 schreef moussie het volgende:

[..]

pff, krijgen we het kip-ei verhaal weer .. hoeveel huizen, boomgarden etc worden er, nog steeds, ook alweer onteigend/gesloopt tbv die muur ? En dat dan even afgezien van het feit dat dat land daar om te beginnen is verdeeld door een natte vinger in de lucht te houden of zoiets, hoevelen moesten er verkassen omdat hun geboortegrond ineens Israël was ?
Schei toch uit. Mensen zitten allemaal te janken om die Palestijnen. Vandaag zijn er bij de grens Israelische soldaten beschoten door Libanezen. Waar zie je dat in de media ? Nergens dus. Er worden genoeg raketten afgevuurd op Israel waar je niks van hoort, toch best wel vreemd? Ik bekijk alles van twee kanten , beide hebben schuld. Maar waarom iedereen zo pro Palestijns is , vraag ik me af.

Ach wat maak ik me eigenlijk druk , de palestijen slachten elkaar toch wel af . ( in het kader van geloofsbeleving en macht )
pi_46126550
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:34 schreef feessie het volgende:

[..]

Schei toch uit. Mensen zitten allemaal te janken om die Palestijnen. Vandaag zijn er bij de grens Israelische soldaten beschoten door Libanezen. Waar zie je dat in de media ? Nergens dus. Er worden genoeg raketten afgevuurd op Israel waar je niks van hoort, toch best wel vreemd? Ik bekijk alles van twee kanten , beide hebben schuld. Maar waarom iedereen zo pro Palestijns is , vraag ik me af.

Ach wat maak ik me eigenlijk druk , de palestijen slachten elkaar toch wel af . ( in het kader van geloofsbeleving en macht )

Waarom pro Palestijns we kunnen ook allemaal pro Israel zijn maar dan kunnen we onze menselijkheid vergeten en hetzelfde doen wat Israel doet. namelijk doelgericht op de burgers
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_46126623
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 00:01 schreef Meki het volgende:

[..]

Waarom pro Palestijns we kunnen ook allemaal pro Israel zijn maar dan kunnen we onze menselijkheid vergeten en hetzelfde doen wat Israel doet. namelijk doelgericht op de burgers
Dat is natuurlijk iets wat van palestijnse zijde nooit zou worden overwogen. Stel je voor zeg, dan moet je overgaan tot opblazen van stadsbussen en toeristencentra

Klinkt toch wel bekend eigenlijk.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_46126727
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 00:04 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk iets wat van palestijnse zijde nooit zou worden overwogen. Stel je voor zeg, dan moet je overgaan tot opblazen van stadsbussen en toeristencentra

Klinkt toch wel bekend eigenlijk.
die hebben hun menselijkheid ook kwijt geraakt
pi_46126890
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 00:07 schreef Meki het volgende:

[..]

die hebben hun menselijkheid ook kwijt geraakt
Oh, veelal worden deze figuren juist bejubbeld in eigen gelederen, mooi dat jij daar niet zo over denkt, ben alleen bang dat je dan toch echt ook de palestijnse samenleving eens onder de loep moet nemen.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_46127000
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 00:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Oh, veelal worden deze figuren juist bejubbeld in eigen gelederen, mooi dat jij daar niet zo over denkt, ben alleen bang dat je dan toch echt ook de palestijnse samenleving eens onder de loep moet nemen.
heb ik gedaan maar zoals ik al eerder zei
ik ben geen aanhanger van Hamas of van Fatah
ik ben een aanhanger voor de Palestijnse burgers en kinderen
pi_46130333
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 00:17 schreef Meki het volgende:

[..]

heb ik gedaan maar zoals ik al eerder zei
ik ben geen aanhanger van Hamas of van Fatah
ik ben een aanhanger voor de Palestijnse burgers en kinderen
Jammer dat tussen die burgers ook terroristen zitten. Dat maakt de cirkel rond. Weet je trouwens dat Palestijen hun kinderen inzetten voor strategische doelen , als menselijk schild ?
pi_46130402
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 08:48 schreef feessie het volgende:

[..]

Jammer dat tussen die burgers ook terroristen zitten. Dat maakt de cirkel rond. Weet je trouwens dat Palestijen hun kinderen inzetten voor strategische doelen , als menselijk schild ?
En toen was het stil............
pi_46130506
En trouwens 90 % van die Palestijen haten Israel en die zien heel erg graag Israel van de aardbodem weggevaagd worden. Die kinderen worden op school al met haat gevoelens tegen die Israeliers opgevoed.
  † In Memoriam † vrijdag 9 februari 2007 @ 09:39:10 #236
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_46131006
quote:

[..]

"Ja en Palestijnen eten puppy's op, levend! echt!, en ze haten ook poezen en hamsters en.. en.. en.."

Weet je wie door de internationale gemeenschap op de vingers is getikt vanwege (en door humanitaire organisaties is veroordeeld voor) het gebruik maken van menselijke schilden? Juist, Israel.

Kijk als je vanuit je helicoptergunships (afgeschooid van de Amerikaanse belastingbetaler) op burgers in Gaza en de WB schiet en daarbij worden zoals te verwachten vrouwen, kinderen en oude mensen geraakt en aan stukken gereten, dan moet je natuurlijk een kutsmoes voor je misdaden hebben, en dus ga je claimen dat je op terroristen schoot maar die zich verscholen achter menselijke schilden. Dat deze beulen zulke smoezen verzinnen om hun slachtpartijen mee af te dekken kun je nog verklaren, dat er mensen zijn die dit daadwerkelijk slikken als waarheid en het ook nog napraten, daar kun je alleen maar je hoofd bij schudden...
pi_46131047
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:39 schreef NorthernStar het volgende:

[..]
Weet je wie door de internationale gemeenschap op de vingers is getikt vanwege (en door humanitaire organisaties is veroordeeld voor) het gebruik maken van menselijke schilden? Juist, Israel.
Waar heb je dat nou weer vandaag
  † In Memoriam † vrijdag 9 februari 2007 @ 09:43:56 #238
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_46131109
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:40 schreef buachaille het volgende:

[..]

Waar heb je dat nou weer vandaag
Vandaan bedoel je?

type eens "human shields israel" in google in luilak.
pi_46131176
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:43 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Vandaan bedoel je?

type eens "human shields israel" in google in luilak.
Laat maar, ik heb al een geval gevonden uit 2005 op de site van Amnesty Vlaanderen. http://www.aivl.be/index.cfm?PageID=2274
Kan het me levendig voorstellen, als je tot op het bot getergd wordt
pi_46131229
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:39 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

"Ja en Palestijnen eten puppy's op, levend! echt!, en ze haten ook poezen en hamsters en.. en.. en.."

Kijk als je vanuit je helicoptergunships (afgeschooid van de Amerikaanse belastingbetaler) op burgers in Gaza en de WB schiet en daarbij worden zoals te verwachten vrouwen, kinderen en oude mensen geraakt en aan stukken gereten, dan moet je natuurlijk een kutsmoes voor je misdaden hebben, en dus ga je claimen dat je op terroristen schoot maar die zich verscholen achter menselijke schilden. Dat deze beulen zulke smoezen verzinnen om hun slachtpartijen mee af te dekken kun je nog verklaren, dat er mensen zijn die dit daadwerkelijk slikken als waarheid en het ook nog napraten, daar kun je alleen maar je hoofd bij schudden...
Ja hoor , tis vrij toevallig dat er meestal meer kinderen gedood worden dan volwassenen
pi_46131254
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:47 schreef buachaille het volgende:

[..]

Laat maar, ik heb al een geval gevonden uit 2005 op de site van Amnesty Vlaanderen. http://www.aivl.be/index.cfm?PageID=2274
Kan het me levendig voorstellen, als je tot op het bot getergd wordt
Ach jey.. zoals ik al zei .. het zal vast wel waar zijn. Maar waar er twee vechten hebben er twee schuld. Daarom vind ik het niet zielig.
pi_46131539
quote:

[..]

daar geloof ik helemaal niet in.
ik heb al eerder gezegd dat ik onderscheid maak tussen burgers en terroristen
Israel maakt geen onderscheid en schiet ze allemaal dood ook al zijn het kinderen
pi_46131600
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 10:03 schreef Meki het volgende:

[..]

daar geloof ik helemaal niet in.
ik heb al eerder gezegd dat ik onderscheid maak tussen burgers en terroristen
Israel maakt geen onderscheid en schiet ze allemaal dood ook al zijn het kinderen
Vast , ze schieten zomaar zonder reden.
pi_46131654
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 10:05 schreef feessie het volgende:

[..]

Vast , ze schieten zomaar zonder reden.

ze schieten met een reden maar niet tegen Hezbollah maar tegen de burgers

voorbeeld:

Oorlog Libanon

100 strijders Hezbollah dood
1500 burgers dood inclusief 600 kinderen
pi_46131772
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 10:07 schreef Meki het volgende:

[..]

ze schieten met een reden maar niet tegen Hezbollah maar tegen de burgers

voorbeeld:

Oorlog Libanon

100 strijders Hezbollah dood
1500 burgers dood inclusief 600 kinderen
Meki, zonder Israel zouden er nog veel meer doden vallen daar. Als Israel er niet zou zijn dan zou de Hezb'Allah haar pijlen richten op de Christelijke inwoners van Libanon en die afslachten, net zolang totdat het 100% religierein is zoals in Saoedie Arabie. Dat zou je toch niet willen?
pi_46131883
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 10:12 schreef buachaille het volgende:

[..]

Meki, zonder Israel zouden er nog veel meer doden vallen daar. Als Israel er niet zou zijn dan zou de Hezb'Allah haar pijlen richten op de Christelijke inwoners van Libanon en die afslachten, net zolang totdat het 100% religierein is zoals in Saoedie Arabie. Dat zou je toch niet willen?

Nee echt niet
Hezbollah zou helemaal geen libanezen gaan vermoorden
Hezbollah is een onderdeel van Libanon.

Hezbollah gaat dat zeker niet doen.
pi_46132017
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 10:17 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee echt niet
Hezbollah zou helemaal geen libanezen gaan vermoorden
Hezbollah is een onderdeel van Libanon.

Hezbollah gaat dat zeker niet doen.
Hezbollah is een onderdeel ja , maar ze trekken zich niets aan van de andere partijen. Als de Hezbollah nou hun wapens een keer zouden leerleggen zouden oorloge zoals die van een half jaar terug niet meer nodig zijn.
pi_46132041
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 10:23 schreef feessie het volgende:

[..]

Hezbollah is een onderdeel ja , maar ze trekken zich niets aan van de andere partijen. Als de Hezbollah nou hun wapens een keer zouden leerleggen zouden oorloge zoals die van een half jaar terug niet meer nodig zijn.

Houdt Israel zich aan de regels houdt Israel zich aan VN resoluties
Houdt Israel zich aan de mensenrechten ?
pi_46132217
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 10:24 schreef Meki het volgende:

[..]

Houdt Israel zich aan de regels houdt Israel zich aan VN resoluties
Houdt Israel zich aan de mensenrechten ?
Je zal eens moeten kijken naar oorzaken en wat daarna de gevolgen zijn. Alle problemen hebben een oorzaak en een gevolg.

Het probleem is gewoon dat Israel de stukken grond niet wil afgeven waar ze denken recht op te hebben. Het gevolg is dat de Palestijnen gaan flippen en de grond alsnog willen hebben.

Als de Palestijnen gaan rellen komen er ongeregeldheden waarna oorlog volgt. Zo komt er geweld op geweld wat steeds weer vergeldt wordt.

Bijbels gezien denk ik dat de Isralieten ook recht op grond hebben , maar dat gebeurd gewoon niet.
Dus misschien kunnen ze beter met elkaar gaan praten ipv van oorlogje spelen.. maar ach who cares.. er zal nooit vrede komen daar.
pi_46132293
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 10:31 schreef feessie het volgende:

[..]

Je zal eens moeten kijken naar oorzaken en wat daarna de gevolgen zijn. Alle problemen hebben een oorzaak en een gevolg.

Het probleem is gewoon dat Israel de stukken grond niet wil afgeven waar ze denken recht op te hebben. Het gevolg is dat de Palestijnen gaan flippen en de grond alsnog willen hebben.

Als de Palestijnen gaan rellen komen er ongeregeldheden waarna oorlog volgt. Zo komt er geweld op geweld wat steeds weer vergeldt wordt.

Bijbels gezien denk ik dat de Isralieten ook recht op grond hebben , maar dat gebeurd gewoon niet.
Dus misschien kunnen ze beter met elkaar gaan praten ipv van oorlogje spelen.. maar ach who cares.. er zal nooit vrede komen daar.

Israel heeft ten eerste geen recht op dat gebied en zeker niet van de Palestijnse gebieden
praten dat lukt met beiden niet

Als Israel zich niet aan de mensenrechten houdt en Kinderen in de gevangenis zet is er geen vrede voor Israel mogelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')