We en ik ook. Hij kan aan en uit. Cool, niet?!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:50 schreef Monidique het volgende:
We hebben nu digitale televisie.
Die stop je toch wel eerst overal in he?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik laat mijn vingers ruiken.
Alle zenders, miljoenen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Digitale ontvangst. Hmmm.
Alle zenders?!!! Dat zijn er duizenden! Een doorbraak!
Meestal in kleine rothondjes. Je weet wel, de kuttelikkertjes.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Die stop je toch wel eerst overal in he?
Het duizelt mij. Maakt jou het niet angstig, zoveel informatie?quote:
En duke dan? Geen staatsjournaal on diemant?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:59 schreef Bellarmine het volgende:
Die hele publieke omroep discussie is zo obsoleet als wat. Straks schakelen we over naar on-demand televisie, en dan heb je veel minder frictie tussen aanbod en vraag.
Zodra jij Duke ergens ziet moet je het gewoon niet met m eens zijn. En vica versa.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En duke dan? Geen staatsjournaal on diemant?![]()
Daar begon het ook mee. Ik denk dat de PO het veel langer volhoudt dan de commerciele zenders.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:59 schreef Bellarmine het volgende:
Die hele publieke omroep discussie is zo obsoleet als wat. Straks schakelen we over naar on-demand televisie, en dan heb je veel minder frictie tussen aanbod en vraag.
Nu draaf jij ook door. Tijd voor een pint. Ik hou van Duke. Duke is de man.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zodra jij Duke ergens ziet moet je het gewoon niet met m eens zijn. En vica versa.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zodra jij Duke ergens ziet moet je het gewoon niet met m eens zijn. En vica versa.
ja, pomp er gewoon nog wat geld bij. No problemo. Lingo niet leuk, pomp nog wat geld er in.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar begon het ook mee. Ik denk dat de PO het veel langer volhoudt dan de commerciele zenders.
heb net ook een biertje opengetrokkenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nu draaf jij ook door. Tijd voor een pint. Ik hou van Duke. Duke is de man.![]()
![]()
Proost!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
heb net ook een biertje opengetrokken.
.
Een heerlijk koele hertog janquote:
als ie kan branden kan ie ook on(t)branden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:06 schreef Monidique het volgende:
Halleluja! Kennelijk kan mijn DVD-schrijver wel mijn DVD's erasen. Maar toch ben ik er niet helemaal gerust op.
Koninck!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een heerlijk koele hertog jan.
Jij ook proost!
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nu draaf jij ook door. Tijd voor een pint. Ik hou van Duke. Duke is de man.![]()
![]()
Het blijven computers, hè. Vorige week was-ie het er namelijk niet mee eens. Wilde niet erasen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
als ie kan branden kan ie ook on(t)branden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |