ok dan, lief van jequote:
Volgens mij heeftze al genoeg gehad.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:21 schreef noekje het volgende:
Ik raak altijd dronken van Rosé.
Natasia schenkt gauw wat in voor Amanda. Kijk, dat zijn de goede pimps.
Ik was voor de verandering de 1e, was al een tijdje geleden, sorry.quote:
quote:
Kok Mark is er nog, mss als hij weg gaat, wordt het weer wat andersquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:28 schreef Gert het volgende:
Gebeurt er nog steeds niets?
Gedragen zelfs Na&Bra zich?
Lol....... ik dacht dat je het anders bedoelde..... meer in de zin van "is er nog een COS nodig of gaat de stekker uit DGK"quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:27 schreef beequeen het volgende:
Ik was voor de verandering de 1e, was al een tijdje geleden, sorry.![]()
Zo begreep ik het ookquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lol....... ik dacht dat je het anders bedoelde..... meer in de zin van "is er nog een COS nodig of gaat de stekker uit DGK"![]()
OT: Lekker dan, ik dacht dat jij ook een COS geopent had en dat ik eerder was, lekkere spraakverwarringquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lol....... ik dacht dat je het anders bedoelde..... meer in de zin van "is er nog een COS nodig of gaat de stekker uit DGK"![]()
Dromquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:31 schreef Miraaa het volgende:
Maar ik begreep uit de vorige cos, dat Brian boos terug kwam...........![]()
Wrom ????![]()
Weten we niet, maar Syl blijft wel verdacht lang weg, al meer dan een half uur volgens mij.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:31 schreef Miraaa het volgende:
Maar ik begreep uit de vorige cos, dat Brian boos terug kwam...........![]()
Wrom ????![]()
Heh, wil ik eens een roddel weten, houdt Brian zijn bekquote:
Zonde van het geld, al heeft JdM genoeg pecunia'squote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:32 schreef CHAOS_ het volgende:
Ze mag dan dure kleding ( willen ) dragen, maar manieren heeft ze niet geleerd, fatsoenlijk met mes en vork eten heeft ze nog nooit van gehoord. DGK kan de etiquette cursus herhaald worden???????????????
Nee joh, ben je gek..... ik open alleen maar een COS als het echt te lang duurt voor er 1 open is... of als ik de laatste poster in de voorgaande COS was.... maar die regel gaat hier de laatste tijd niet opquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:31 schreef beequeen het volgende:
OT: Lekker dan, ik dacht dat jij ook een COS geopent had en dat ik eerder was, lekkere spraakverwarring![]()
Wie zijn dat en waar lees je dat?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:33 schreef Sporti het volgende:
De namen van Ushi en Mailer doen op 10 de ronde als nieuwe bewoners, hebben jullie al enig idee?
Hopelijk is dat volgende week anders (want dan moeten er haast wel nieuwe bewoners bij zijn gekomen)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik krijg een beetje medelijden met Mark... hij ziet er al een uur verveeld uit.
En hoe kijkt Sylvia??quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:36 schreef BONG4002 het volgende:
Sylvia is terug
Je zou zeggen dat ze voor de testimonuels....pfff je weet wel dat blauwe scherm, heel de dag de tijd hebben gehad..........dus dat zal het wel niet zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weten we niet, maar Syl blijft wel verdacht lang weg, al meer dan een half uur volgens mij.
Zoals gewoonlijk, niets bijzondersquote:
Testemonails schatquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:37 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ze voor de testimonuels....pfff je weet wel dat blauwe scherm, heel de dag de tijd hebben gehad..........dus dat zal het wel niet zijn.![]()
[sneaky mode].........misschien wordt syl voorgestelt aan haar 3 nieuwe vriendjes en bespreken ze de tackteak......[/sneaky mode]
De reacties van de mensen die op de Tien site zelf posten dus??quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:36 schreef Sporti het volgende:
euhhhhh bij de reacties onder het stukje dat die muts Amanda haar vriend spreekt.
waar las je dat?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:38 schreef Mika25 het volgende:
Hmz, hoop niet dat Yvette de nieuwe bewoner wordt, Brian had het al over een bekende. En woensdag wordt Yvette vervangen last ik net...
Dat zou de mop van de eeuw zijn............3x =quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:36 schreef beequeen het volgende:
Syl is niet echt depri, dusssssssssssssssssss Huub returns![]()
![]()
![]()
Die bekt iig wel Zdngmw afquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:39 schreef Kaleddis het volgende:
Ik wil juf Judith wel als nieuwe bewoner![]()
Zet het anders even in het DGK_REDACTIE topic !quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:39 schreef Black_king het volgende:
Ik heb trouwens ook het "rechtenprobleem" van de Talpasite nu.....
Mijn IP-adres is niet goed.....? Is hier al een topic over ?
quote:
Geen topic, maar je bent wel de derde die er over begint.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:39 schreef Black_king het volgende:
Ik heb trouwens ook het "rechtenprobleem" van de Talpasite nu.....
Mijn IP-adres is niet goed.....? Is hier al een topic over ?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zet het anders even in het DGK_REDACTIE topic !
Noem het dat meteen "getuigenissen", we heten immers niet allemaal Brianquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:41 schreef Leandra het volgende:
Testimonials dan lieverd![]()
Het komt van testimony
Dan zal het mogelijk bij iedereen zijn vermoed ik (heb zelf nog niet getest btw)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:41 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Geen topic, maar je bent wel de derde die er over begint.![]()
Maar het kan wel even duren, want ze zijn al 10 uur offline.quote:
Yvonne zou volgens dat stuk vervangen worden door Palma... das kennelijk een Amsterdamse faghag, dus dat kan wel gezellig worden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:38 schreef Mika25 het volgende:
Hmz, hoop niet dat Yvette de nieuwe bewoner wordt, Brian had het al over een bekende. En woensdag wordt Yvette vervangen last ik net...
"testimonuels" <===== gelukkig ik had dus maar 2 letters fout.......quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
Das dus niet teste mo nails
maar testimonials![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:44 schreef Miraaa het volgende:
[..]
"testimonuels" <===== gelukkig ik had dus maar 2 letters fout.......![]()
En blijft "time goes by so slowly..." neuriënquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik krijg een beetje medelijden met Mark... hij ziet er al een uur verveeld uit.
Rattenplaagquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:50 schreef Black_king het volgende:
Brian wil graag kinderen.
Zou de rest van de mensheid dat ook vinden.....![]()
Sorry, die jongen haalt het echt het slechtste in me boven....
Die moet toch ook met een papieren zak over zijn hoofd over straat. Wat een nare, domme, ordinaire Amoebe.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:40 schreef Prospera het volgende:
Die Amandel heeft toch een vriendje Rogier op het Leidse Plein?
Ik hoop dat hij gezellig meeleest hierHallo Rogier
waar is de tijd dat ze ons even inseinden als er actie op komst was..quote:
Komt nog wel denk (hoop) ikquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:52 schreef 2live het volgende:
[..]
waar is de tijd dat ze ons even inseinden als er actie op komst was..![]()
Gesellie!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:52 schreef snkr-xxx het volgende:
Liever een kast vol H&M prul dan zo'n lelijke achterbakse GRAFBEK.
Ja ik ben altijd zo gezellig.
Alls beter dan bontquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:52 schreef snkr-xxx het volgende:
Uhm, om nog even terug te komen op de snobistische haat van Amanda jegens H&M: ik weet zeker dat de helft van de kleding die ze gekregen heeft daarvandaan komt. Ik shop nogal (te)veel dus ik herken dat zo uit duizenden.
offtopic: weer muntthee?quote:
Wij zijn ook gezelligquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:52 schreef snkr-xxx het volgende:
Uhm, om nog even terug te komen op de snobistische haat van Amanda jegens H&M: ik weet zeker dat de helft van de kleding die ze gekregen heeft daarvandaan komt. Ik shop nogal (te)veel dus ik herken dat zo uit duizenden.
Nu maar hopen dat het geholpen heeftquote:
Je sigquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:57 schreef beequeen het volgende:
Wat heeft Snollie nou eigenlijk NIET meegemaakt?????????? En toch al 19 jaar![]()
Nena had ook een intense afkeer van H&M kleding...... dus het is haar niet vreemd.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:52 schreef snkr-xxx het volgende:
Decadent????????? Niemand is daar decadent, alleen Snollie denkt dat ze tot de Nouveau Riche behoortquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wij zijn ook gezellig![]()
Waarom gooien ze al decadente mensen het huis in?? Designer kleding, veel uit eten, grote fooien geven en dan zelf helemaal niks doen of iig geen doelen hebben??
Mwah, aan de timecounter te zien nu niet meerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het geholpen heeft![]()
Maar Nena zei altijd dat ze de kleding niet mooi vond, het zat niet goed. Deze foute kloon vindt de kleding te goedkoopquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nena had ook een intense afkeer van H&M kleding...... dus het is haar niet vreemd.
De vraag is nu of ze met die opmerking de Nena-kloon uithangt of het zelf niet goed genoeg vindt.
Hij is wel alleen gekomen en voor zover ik me nog kan herinneren (tijd geleden) ging ie ook altijd alleen wegquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:00 schreef Black_king het volgende:
Ik hoop niet dat Marc zo zelf naar huis rijdt.....
Ze praat wel zo....Nouveau riche is ook niet echt een koosnaam hoor....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Decadent????????? Niemand is daar decadent, alleen Snollie denkt dat ze tot de Nouveau Riche behoort![]()
![]()
![]()
![]()
Die is even stil blijven staan toen sommige users het verschil niet meer maakten tussen de redactie en de user DGK_REDACTIE.... en bijna stalker-achtig gedrag begonnen te vertonen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:52 schreef 2live het volgende:
waar is de tijd dat ze ons even inseinden als er actie op komst was..![]()
mss is het uitendelijk wel een relclonequote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar Nena zei altijd dat ze de kleding niet mooi vond, het zat niet goed. Deze foute kloon vindt de kleding te goedkoop![]()
Ik heb ook een hekel aan H&M, na 3x dragen is het stuk![]()
mss zit er achter wel gewoon iemand op hem te wachten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij is wel alleen gekomen en voor zover ik me nog kan herinneren (tijd geleden) ging ie ook altijd alleen weg
Mjah, decandent is niet het goede woord neequote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Decadent????????? Niemand is daar decadent, alleen Snollie denkt dat ze tot de Nouveau Riche behoort![]()
![]()
![]()
![]()
Zo bedoelde ik het ook nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:02 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ze praat wel zo....Nouveau riche is ook niet echt een koosnaam hoor....![]()
jupquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:04 schreef ruby het volgende:
Zit Brian weer in zichzelf te lachen als een psychopaat?
Misschien is hij wel die TBSer die erin zou komen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:04 schreef ruby het volgende:
Zit Brian weer in zichzelf te lachen als een psychopaat?
eens, het was jammer dat sommigen het niet meer konden zien als;' the icing on the cake...'[ lijk NL welquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is even stil blijven staan toen sommige users het verschil niet meer maakten tussen de redactie en de user DGK_REDACTIE.... en bijna stalker-achtig gedrag begonnen te vertonen.
Persoonlijk vind ik het heel begrijpelijk dat ze hier ff niet zo nodig hoeven.
Ik hoop het, en denk het ook wel, het is een verstandige knul, geloof ik.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:02 schreef 2live het volgende:
[..]
mss zit er achter wel gewoon iemand op hem te wachten.
amandel vroeg "moet ik je helpen Mark?"quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:04 schreef jessie het volgende:
Wrom doet die amanda niks!
Tsja het zijn weer van die uitspraken dat zij ooit hebben gehoord tijdens het hangen met mensen die veel te veel geld en veel te veel wansmaak hebben. Ze hangen toch altijd in de Ritz rond, als uitje...Rijke luien spotten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nena had ook een intense afkeer van H&M kleding...... dus het is haar niet vreemd.
De vraag is nu of ze met die opmerking de Nena-kloon uithangt of het zelf niet goed genoeg vindt.
Wrom wel ze is toch miljonair, en ik zit te wachten tot Zdngmw ontploft door dat nixdoenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:04 schreef jessie het volgende:
Die zit zich voor te bereiden op het verschonen van de vuilniszak zo.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:04 schreef jessie het volgende:
Ik moet toegeven dat IAmNena veel meer doet met het huishouden dan Nena, maar het is vast een tactische zet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:05 schreef Prospera het volgende:
[..]
amandel vroeg "moet ik je helpen Mark?"
Antwoord: "nee ik ben zo klaar"
Goed idee!quote:
Oe... jij denkt: 'ik gooi er effe een gewaagde vraagstelling in!'quote:ontopic: Hoelaat denken jullie dat de bewoners vanavond naar bed gaan?
Handig he, die Tabblaadjesquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mwah, aan de timecounter te zien nu niet meerMaargoed, wellicht wilden ze even snel een blik werpen op de topiclist alhier en ook omdat er nu al gespeculeerd wordt wat er mogelijk zojuist besproken is achter de schermen toen iedereen even apart werd genomen
Wat zou ze moeten kunnen dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:04 schreef jessie het volgende:
Ik gebruik gewoon nog IE6 hoorquote:
Ik denk gewoon dat ze ff geen tijd hebben om hier ff gezellig mee te posten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:05 schreef 2live het volgende:
[..]
eens, het was jammer dat sommigen het niet meer konden zien als;' the icing on the cake...'[ lijk NL wel].
het voegde net iets toe, maar het werd teveel 'verantwoording afleggen.'
Een beetje kittig heen en weer lopen bij t aanrecht ofzoquote:
Dan ben je één van de weinigen volgens mijn statistieken.quote:
Doe ik zo met je meequote:
Tja je moet af en toe toch echt iets ontopics proberen te bedenkenquote:Oe... jij denkt: 'ik gooi er effe een gewaagde vraagstelling in!'![]()
Het is echt 3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x3x niets meer. De streams trekken me al dagen niet meer. Niets meer gezien sinds zondag, niets meer gemist.
Dat is in ieder geval iets...........quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:10 schreef jessie het volgende:
[..]
Een beetje kittig heen en weer lopen bij t aanrecht ofzo
Vergeleken bij BB6 is DGK altijd een rollercoaster....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Doe ik zo met je mee
[..]
Tja je moet af en toe toch echt iets ontopics proberen te bedenkenmaar idd, sinds zondag is het heel hard bergafwaarts gegaan, al moet ik wel eerlijk zeggen dat BB6 toch saaier was (grootendeels dan)
Bij BB werd uiteindelijk ook wel veel geslapen overdag, dat hebben ze hier beter opgelost.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Doe ik zo met je mee
[..]
Tja je moet af en toe toch echt iets ontopics proberen te bedenkenmaar idd, sinds zondag is het heel hard bergafwaarts gegaan, al moet ik wel eerlijk zeggen dat BB6 toch saaier was (grootendeels dan)
Moet je wel een legale versie hebbenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:11 schreef Black_king het volgende:
[..]
![]()
Waarom, het is écht zóveel handiger .......
Haha, omdat het meer ingebouwd zit in XP en de verkenner (als je door je mappen bladert via Deze Computer) qua interface gelijkstaat, ja ik ben nogal precies daarmee, ik wacht wel een jaartje tot ik Vista neem, vind IE7 meer een Vista browserquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:11 schreef Black_king het volgende:
[..]
![]()
Waarom, het is écht zóveel handiger .......
Dat is dan wel weer een troost...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:12 schreef Black_king het volgende:
[..]
Vergeleken bij BB6 is DGK altijd een rollercoaster....![]()
Ow, ja dat is wel handig; ja.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moet je wel een legale versie hebben![]()
(of handig zijn)
Mooi om te zien ja........quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:13 schreef StunningCunt het volgende:
DIE KOK !!! die ergert zich aan die Nataisa onzin...
Daarom is IE7 ook sneller.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, omdat het meer ingebouwd zit in XP en de verkenner (als je door je mappen bladert via Deze Computer) qua interface gelijkstaat, ja ik ben nogal precies daarmee, ik wacht wel een jaartje tot ik Vista neem, vind IE7 meer een Vista browser
Natasia is nu trouwens weer aan het woord
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moet je wel een legale versie hebben![]()
(of handig zijn)
Ik ben blij dat ik jullie zo lekker kan volgenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, omdat het meer ingebouwd zit in XP en de verkenner (als je door je mappen bladert via Deze Computer) qua interface gelijkstaat, ja ik ben nogal precies daarmee, ik wacht wel een jaartje tot ik Vista neem, vind IE7 meer een Vista browser
Natasia is nu trouwens weer aan het woord
Jep, scheelt al een hele boelquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:12 schreef 2live het volgende:
[..]
Bij BB werd uiteindelijk ook wel veel geslapen overdag, dat hebben ze hier beter opgelost.
Kom op zeg, je weet toch wel waar je in zit te klikken?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik jullie zo lekker kan volgen![]()
![]()
blond he?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik jullie zo lekker kan volgen![]()
![]()
blond he?
Een héél klein sprankje hoop, ja.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Toch heb ik een heel klein sprankeltje hoop dat als Mark straks weggaat er nog iets komt...
Ja hierquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kom op zeg, je weet toch wel waar je in zit te klikken?
(staat boven in beeld - Internet Explorer)![]()
Please, do NOT mention that. she might hear it....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vind Natasia trouwens opvallend rustig nu, echt overheersend is ze bepaald niet @the moment
Sindsdien is het ook bergafwaarts gegaan met 'm.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:17 schreef jessie het volgende:
Vroeger deed Brian al een hoepel in zijn tong en hij vond het heerlijk
Tsja dat geloof ik graag. Bij mijn neuspiercing ging ook hard... gelukkig kon ik er nog doorheen...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:15 schreef Black_king het volgende:
Bart heeft een tongpiercing gehad. Na anderhalf uur was het gaatje dichtgegroeid.....
En nooit meer goedgekomen.....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:18 schreef ruby het volgende:
[..]
Sindsdien is het ook bergafwaarts gegaan met 'm.
Iets afgemaaktquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:18 schreef Miraaa het volgende:
Wat heeft Amandel allemaal "niet" gedaan ??![]()
Wie weet waar die daarvoor zijn hoepels al hadquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:18 schreef ruby het volgende:
[..]
Sindsdien is het ook bergafwaarts gegaan met 'm.
19 jaar dus vol levenswijsheid......quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:18 schreef Miraaa het volgende:
Hebben we iig weer een beetje vuurwerkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:18 schreef Black_king het volgende:
[..]
Please, do NOT mention that. she might hear it....![]()
Je hebt natuurlijk wel een legale XP nodig om IE 7 te draaien hèquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:10 schreef HiDiHo het volgende:
Dan ben je één van de weinigen volgens mijn statistieken.![]()
![]()
(nou ok, iets minder dan de helft)
Of effe een fake-activation server installerenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:19 schreef Leandra het volgende:
Je hebt natuurlijk wel een legale XP nodig om IE 7 te draaien hè![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
uhm een gouden tand laten zetten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:18 schreef Miraaa het volgende:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hebben we iig weer een beetje vuurwerkBeter dan dit slappe geouweneel toch?
![]()
of handig zijnquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja iets van 5 minuten hoorde ik ( frans ?)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
er gaat iets gebeuren.......
en syl die riep; nog niet...toen de telefoon gingquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Telefoon voor kok Mark. Bart merkt meteen op : "Hij moet opzouten" ..... Zal er iets gaan gebeuren ? Ze weten er kennelijk zelf al meer van.
Had ie een tribal op zijn schouder en zocht hij naar Nena???quote:
Judith....Kaasproeverij?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Telefoon voor kok Mark. Bart merkt meteen op : "Hij moet opzouten" ..... Zal er iets gaan gebeuren ? Ze weten er kennelijk zelf al meer van.
Of videoboodschap, je weet het niet.....mss ook helemaal niets dat kan ookquote:
Whehe nou nog kaasproeven, dat zou mooie kotsscenes opleverenquote:
Ja, nou inderdaad zeg.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:22 schreef Black_king het volgende:
Had ie een tribal op zijn schouder en zocht hij naar Nena???![]()
Arme vuilniszakquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:25 schreef Borga het volgende:
voor Brainless is een opening in een vochtige vuilniszak al genoeg..
het examenjaar van het VMBO?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:57 schreef beequeen het volgende:
Wat heeft Snollie nou eigenlijk NIET meegemaakt?????????? En toch al 19 jaar![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:26 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, nou inderdaad zeg.
En er strompelde iemand achter hem aan met een ice-pack op z'n knie.
dat laatste hopelijk nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:26 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, nou inderdaad zeg.
En er strompelde iemand achter hem aan met een ice-pack op z'n knie.
Haar kapperopleiding afmaken...haar rijbewijs halen...hersencellen onderweg kopen...quote:
Heb je een cap ?quote:
Ach jawel joh, je moet het alleen als een target zien... dat je precies weet waar je hem moet raken.quote:
Ah nee hoor. Zo spectaculair is ze nou ook weer niet.quote:
Ja..... alsof je nog ergens anders insane zou kunnen zijn...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:30 schreef Black_king het volgende:
"Insane in the brain"
Mooi gevonden, Natas....
OT: ben je ook zo handig dat je niet heb betaald voor wmrecorder? (hollands hè)quote:
Zelfs zo handigquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:31 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
OT: ben je ook zo handig dat je niet heb betaald voor wmrecorder? (hollands hè)
Waarom heb je een andere avatar??quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:31 schreef PokerJoker het volgende:
OT: ben je ook zo handig dat je niet heb betaald voor wmrecorder? (hollands hè)
Zij het wel echte appels, ze liggen al zo langquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:32 schreef Mika25 het volgende:
Tafel wordt afgeruimt en meteen de appels er weer op![]()
![]()
Je weet dat je een probleem hebt als je je begint te irriteren aan een fruitmand met appels
Ja ze zijn echtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zij het wel echte appels, ze liggen al zo lang
Dit was helaas de enige cap die ik zo snel heb kunnen "schieten".quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:35 schreef Leandra het volgende:
Toch maar even de streams aan dan...
Brian heeft hele nare dingen gezegd over Tamara, en ik denk wel dat Tamara iemand is die de streams een beetje bekijkt...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:34 schreef snetje het volgende:
gooien ze nu tamara erinanders komt dgk nooit meer van amanda af ...... brian kiest dan wel voor tamara
![]()
deurmatquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:34 schreef Miraaa het volgende:
Kut het wordt post denk ik.....ik zie de deurmat..........![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:35 schreef ruby het volgende:
[..]
Dit was helaas de enige cap die ik zo snel heb kunnen "schieten".
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:37 schreef Leandra het volgende:
Unaniem is een moeilijk woord voor Amanda![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wat een gezeik van mij mogen ze allemaal de lucht in
ik peer 'm
![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:39 schreef Myriam1978 het volgende:
Ok hier gaat de vriendschap van Brian & Bart.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:37 schreef Leandra het volgende:
Brian en Bart gaan hier heibel om krijgen........ mooie zet redactie.
Goedzo, beetje actie in de tent.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:39 schreef Myriam1978 het volgende:
Ok hier gaat de vriendschap van Brian & Bart.
Had je wat anders verwacht ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:39 schreef jessie het volgende:
Hahahahaha geeft Syl dr stem een keer weg gelijk gezeik over dr heen.
Ja maar daar wordt overheen gesproken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:37 schreef agter het volgende:
amanda wil ook vliegen
heeft geen zin, het moet unaniem zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:39 schreef agter het volgende:
2 voor bart, 2 voor brian
We vergeten zijn drukke bezigheden onder de douche en zijn siechologische gelulquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:40 schreef ruby het volgende:
Brian heeft alleen maar gitaarlessen. Meer dan genoeg voor die kwezel.
Meer kan ie ook niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |