quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik jullie zo lekker kan volgen![]()
![]()
blond he?
Een héél klein sprankje hoop, ja.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Toch heb ik een heel klein sprankeltje hoop dat als Mark straks weggaat er nog iets komt...
Ja hierquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kom op zeg, je weet toch wel waar je in zit te klikken?
(staat boven in beeld - Internet Explorer)![]()
Please, do NOT mention that. she might hear it....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vind Natasia trouwens opvallend rustig nu, echt overheersend is ze bepaald niet @the moment
Sindsdien is het ook bergafwaarts gegaan met 'm.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:17 schreef jessie het volgende:
Vroeger deed Brian al een hoepel in zijn tong en hij vond het heerlijk
Tsja dat geloof ik graag. Bij mijn neuspiercing ging ook hard... gelukkig kon ik er nog doorheen...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:15 schreef Black_king het volgende:
Bart heeft een tongpiercing gehad. Na anderhalf uur was het gaatje dichtgegroeid.....
En nooit meer goedgekomen.....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:18 schreef ruby het volgende:
[..]
Sindsdien is het ook bergafwaarts gegaan met 'm.
Iets afgemaaktquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:18 schreef Miraaa het volgende:
Wat heeft Amandel allemaal "niet" gedaan ??![]()
Wie weet waar die daarvoor zijn hoepels al hadquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:18 schreef ruby het volgende:
[..]
Sindsdien is het ook bergafwaarts gegaan met 'm.
19 jaar dus vol levenswijsheid......quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:18 schreef Miraaa het volgende:
Hebben we iig weer een beetje vuurwerkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:18 schreef Black_king het volgende:
[..]
Please, do NOT mention that. she might hear it....![]()
Je hebt natuurlijk wel een legale XP nodig om IE 7 te draaien hèquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:10 schreef HiDiHo het volgende:
Dan ben je één van de weinigen volgens mijn statistieken.![]()
![]()
(nou ok, iets minder dan de helft)
Of effe een fake-activation server installerenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:19 schreef Leandra het volgende:
Je hebt natuurlijk wel een legale XP nodig om IE 7 te draaien hè![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
uhm een gouden tand laten zetten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:18 schreef Miraaa het volgende:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hebben we iig weer een beetje vuurwerkBeter dan dit slappe geouweneel toch?
![]()
of handig zijnquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja iets van 5 minuten hoorde ik ( frans ?)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
er gaat iets gebeuren.......
en syl die riep; nog niet...toen de telefoon gingquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Telefoon voor kok Mark. Bart merkt meteen op : "Hij moet opzouten" ..... Zal er iets gaan gebeuren ? Ze weten er kennelijk zelf al meer van.
Had ie een tribal op zijn schouder en zocht hij naar Nena???quote:
Judith....Kaasproeverij?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Telefoon voor kok Mark. Bart merkt meteen op : "Hij moet opzouten" ..... Zal er iets gaan gebeuren ? Ze weten er kennelijk zelf al meer van.
Of videoboodschap, je weet het niet.....mss ook helemaal niets dat kan ookquote:
Whehe nou nog kaasproeven, dat zou mooie kotsscenes opleverenquote:
Ja, nou inderdaad zeg.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:22 schreef Black_king het volgende:
Had ie een tribal op zijn schouder en zocht hij naar Nena???![]()
Arme vuilniszakquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:25 schreef Borga het volgende:
voor Brainless is een opening in een vochtige vuilniszak al genoeg..
het examenjaar van het VMBO?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:57 schreef beequeen het volgende:
Wat heeft Snollie nou eigenlijk NIET meegemaakt?????????? En toch al 19 jaar![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:26 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, nou inderdaad zeg.
En er strompelde iemand achter hem aan met een ice-pack op z'n knie.
dat laatste hopelijk nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:26 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, nou inderdaad zeg.
En er strompelde iemand achter hem aan met een ice-pack op z'n knie.
Haar kapperopleiding afmaken...haar rijbewijs halen...hersencellen onderweg kopen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |