ok dan, lief van jequote:
Volgens mij heeftze al genoeg gehad.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:21 schreef noekje het volgende:
Ik raak altijd dronken van Rosé.
Natasia schenkt gauw wat in voor Amanda. Kijk, dat zijn de goede pimps.
Ik was voor de verandering de 1e, was al een tijdje geleden, sorry.quote:
quote:
Kok Mark is er nog, mss als hij weg gaat, wordt het weer wat andersquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:28 schreef Gert het volgende:
Gebeurt er nog steeds niets?
Gedragen zelfs Na&Bra zich?
Lol....... ik dacht dat je het anders bedoelde..... meer in de zin van "is er nog een COS nodig of gaat de stekker uit DGK"quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:27 schreef beequeen het volgende:
Ik was voor de verandering de 1e, was al een tijdje geleden, sorry.![]()
Zo begreep ik het ookquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lol....... ik dacht dat je het anders bedoelde..... meer in de zin van "is er nog een COS nodig of gaat de stekker uit DGK"![]()
OT: Lekker dan, ik dacht dat jij ook een COS geopent had en dat ik eerder was, lekkere spraakverwarringquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lol....... ik dacht dat je het anders bedoelde..... meer in de zin van "is er nog een COS nodig of gaat de stekker uit DGK"![]()
Dromquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:31 schreef Miraaa het volgende:
Maar ik begreep uit de vorige cos, dat Brian boos terug kwam...........![]()
Wrom ????![]()
Weten we niet, maar Syl blijft wel verdacht lang weg, al meer dan een half uur volgens mij.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:31 schreef Miraaa het volgende:
Maar ik begreep uit de vorige cos, dat Brian boos terug kwam...........![]()
Wrom ????![]()
Heh, wil ik eens een roddel weten, houdt Brian zijn bekquote:
Zonde van het geld, al heeft JdM genoeg pecunia'squote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:32 schreef CHAOS_ het volgende:
Ze mag dan dure kleding ( willen ) dragen, maar manieren heeft ze niet geleerd, fatsoenlijk met mes en vork eten heeft ze nog nooit van gehoord. DGK kan de etiquette cursus herhaald worden???????????????
Nee joh, ben je gek..... ik open alleen maar een COS als het echt te lang duurt voor er 1 open is... of als ik de laatste poster in de voorgaande COS was.... maar die regel gaat hier de laatste tijd niet opquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:31 schreef beequeen het volgende:
OT: Lekker dan, ik dacht dat jij ook een COS geopent had en dat ik eerder was, lekkere spraakverwarring![]()
Wie zijn dat en waar lees je dat?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:33 schreef Sporti het volgende:
De namen van Ushi en Mailer doen op 10 de ronde als nieuwe bewoners, hebben jullie al enig idee?
Hopelijk is dat volgende week anders (want dan moeten er haast wel nieuwe bewoners bij zijn gekomen)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik krijg een beetje medelijden met Mark... hij ziet er al een uur verveeld uit.
En hoe kijkt Sylvia??quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:36 schreef BONG4002 het volgende:
Sylvia is terug
Je zou zeggen dat ze voor de testimonuels....pfff je weet wel dat blauwe scherm, heel de dag de tijd hebben gehad..........dus dat zal het wel niet zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weten we niet, maar Syl blijft wel verdacht lang weg, al meer dan een half uur volgens mij.
Zoals gewoonlijk, niets bijzondersquote:
Testemonails schatquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:37 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ze voor de testimonuels....pfff je weet wel dat blauwe scherm, heel de dag de tijd hebben gehad..........dus dat zal het wel niet zijn.![]()
[sneaky mode].........misschien wordt syl voorgestelt aan haar 3 nieuwe vriendjes en bespreken ze de tackteak......[/sneaky mode]
De reacties van de mensen die op de Tien site zelf posten dus??quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:36 schreef Sporti het volgende:
euhhhhh bij de reacties onder het stukje dat die muts Amanda haar vriend spreekt.
waar las je dat?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:38 schreef Mika25 het volgende:
Hmz, hoop niet dat Yvette de nieuwe bewoner wordt, Brian had het al over een bekende. En woensdag wordt Yvette vervangen last ik net...
Dat zou de mop van de eeuw zijn............3x =quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:36 schreef beequeen het volgende:
Syl is niet echt depri, dusssssssssssssssssss Huub returns![]()
![]()
![]()
Die bekt iig wel Zdngmw afquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:39 schreef Kaleddis het volgende:
Ik wil juf Judith wel als nieuwe bewoner![]()
Zet het anders even in het DGK_REDACTIE topic !quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:39 schreef Black_king het volgende:
Ik heb trouwens ook het "rechtenprobleem" van de Talpasite nu.....
Mijn IP-adres is niet goed.....? Is hier al een topic over ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |