quote:
Goede voorzet.quote:
Zekerquote:
Lijkt me inderdaad wel spannend om te horen hoe je kind het op school doet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:36 schreef lookinforyou het volgende:
ik mag zo op rapportbespreking, ik ben benieuwd.....
Oké.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:54 schreef Gollemrulez het volgende:
Aha.
Niet te lang over van alles en nog wat gaan babbelen hoor, je hebt maar 10 minuten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:36 schreef lookinforyou het volgende:
ik mag zo op rapportbespreking, ik ben benieuwd.....
De vriendin van Appelsien heet natuurlijk appeldinnetje, aangezien ze net met de account van SIen aan het posten was.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:35 schreef TerroRobbie het volgende:
WTF is nou weer een appeldinnetje
Ik had 15 minuten trouwens.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Niet te lang over van alles en nog wat gaan babbelen hoor, je hebt maar 10 minuten.
Avond!
Rondje op kosten van het Appeldingetje.
Waar zie jij een pet?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:39 schreef TerroRobbie het volgende:
wordt het minder graden als je een pet op zet?
Jij bent echt te dom voor woordenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:39 schreef TerroRobbie het volgende:
wordt het minder graden als je een pet op zet?
Account HIJACK!!!!!!!11111einzeeeee11111111quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De vriendin van Appelsien heet natuurlijk appeldinnetje, aangezien ze net met de account van SIen aan het posten was.
Ik kan A) niet zien aan die foto zien of het egypte en 45 graden isquote:
Ah gezien. Leuke meid!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
foto van mijn wederhelft in het vorige hools topic
Whehe, toch een glimlach.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Een muts met een pet !!!!!1111111111roflol1111111111111111111111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ach..zolang ik er maar mee kan leven hequote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Een muts met een pet !!!!!1111111111roflol1111111111111111111111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En terechtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Yo!
Ik moest lachen om de post van Appeldinnetje. Ze moest het Sientje er even goed inwrijven.
Dat is ook een cito toets fout, boske!quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat is ook een cito toets fout, boske!
nee, 10 minuten is gebruikelijk, maar er kwam een stel ouders niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:39 schreef methodmich het volgende:
Okee, is die 15 daar gebruikelijk of had de juf / meester een buffer ingebouwd?
Okee, altijd fijn. Ik doe meestal wel een kleine buffer. Dan plan ik er vijf in een uur.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:51 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
nee, 10 minuten is gebruikelijk, maar er kwam een stel ouders niet.
Ja er komen echt zware tijden aan voor de Brabantse vrijgezelquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:47 schreef sjimz het volgende:
maare.. TR.. nu ik mijn vriendin heb getoond mag jij ook je rechterhand posten hoor
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja er komen echt zware tijden aan voor de Brabantse vrijgezel![]()
![]()
![]()
Cito-toets, 0 fout tegen 2 fout.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:50 schreef methodmich het volgende:
Waarmee had Appeldingetje dan van Appelsientje gewonnen??
met een petje op ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kwestie van je tijd goed verdelen.
Ze studeert en heeft nog anderhalve bijbaanMaar elke avond ligt ze naast me in mijn bedje
![]()
Fijn dat je er over begint.quote:
Okee, netjes. Allebei 550 dus.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Cito-toets, 0 fout tegen 2 fout.
quote:
Ga je in een Feedback-kostuum?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb er overigens helemaal geen zin in. Pas als ik er eenmaal ben en een paar bier op heb komt bij mij het carnavals gevoel naar boven.
welke groep geef jij les dan mm?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee, altijd fijn. Ik doe meestal wel een kleine buffer. Dan plan ik er vijf in een uur.
Die van Sjimz ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:27 schreef Suijk het volgende:
Muts bij deal or no deal.
Nee, ze heeft geen petje op.quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Jammer.
Is dit serieus omgquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:37 schreef Ambrosius het volgende:
Sprockel in oranje! Marco is nu echt doorgeslagen.
de mijne heeft groep 3quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:11 schreef methodmich het volgende:
* methodmich heeft groep 4.
Maar ik ga ook de kroeg verlaten. Fijne avond nog allen!
Geen idee??? Maar zou kunnen???quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
![]()
Robbie ik hoorde van Plae@ dat je iets tegen me ging gebruiken ofzo![]()
Hij had je iets op MSN verteld of zat die sjaak weer dingen uit ze duim te zuigen tegen me op msnquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Geen idee??? Maar zou kunnen???
hoiquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:48 schreef Eilanden het volgende:
Helloooooooooooooooooooooooo Hools!
Gastonquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:48 schreef Eilanden het volgende:
Helloooooooooooooooooooooooo Hools!
Ik heb werkelijk waar geen idee...ik zou zeggen proberen (het is voor mij ook een tijd geleden)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:16 schreef Suijk het volgende:
Zitten er hier wat video bewerkingsmensen? Ik heb een filmpje gemaakt en wil dat als een normale dvd opslaan. Het is nu DV-AVI, kan Nero dat gewoon direct als een dvd opslaan zodat als ik die in een dvd speler stop, hij gewoon start met afspelen?
Ik ben nero even aan het downloaden want dat had ik niet meer, maar er stond me iets bij dat dat wel kon.
Ja, volgens mij ook. Ik wil dus dat die mappen video_ts en audio_ts oid automatisch erin komen, met de .vob file en die andere shit.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee...ik zou zeggen proberen (het is voor mij ook een tijd geleden)
Maar het moet volgens mij wel mogelijk zijn
Uh hoe bedoel jequote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook. Ik wil dus dat die mappen video_ts en audio_ts oid automatisch erin komen, met de .vob file en die andere shit.
Dat zijn de standaard map-/bestandsnamen van een DVDquote:
Nou, als je een DVD in je verkenner bijv. bekijkt, zie je meestal 2 mappen, video_ts en audio_ts. Daar staan dan wat files in (waaronder een .vob file wat het video gedeelte is). Zo wil ik dat ook hebben.quote:
Die is maar 80 mb. Het is geen groot filmpje (een reclamefilmpje) maar de omroep wil dat op een dvd hebben.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:27 schreef TerroRobbie het volgende:
HOe groot is die DV-AVI?
.avi bestand.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat voor bestand? Gebruik VirtualDub of het eerder genoemde TMPGEnc.
To convert avi etc to DVD go to http://www.trustfm.net/divx/SoftwareAvi2Dvd.htmlquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die is maar 80 mb. Het is geen groot filmpje (een reclamefilmpje) maar de omroep wil dat op een dvd hebben.
Ja, die had ik ook, maar die neemt mijn geluid niet mee.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Avi2DVD.
Ja, alle verschillende mogelijkheden. Zoveel zijn er ook niet, ik was erg blij met dat programma omdat het juist zo simpel was. Maar goed, Nero maar even proberen, toch bedankt!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel de goede instellingen gebruikt dan?
Effe popduelen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:40 schreef borisz het volgende:
met z'n allen bellen naar 3fm om de popquiz te mogen spelen
![]()
Inderdaad niet verstandig om zoiets in het openbaar te doen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:46 schreef SCH het volgende:Ik zat aan het tafeltje naast Rita V. te eten - heb toch maar geen vorkje in d'r rug geprikt
Komt Rita ook bij de Burger King?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:46 schreef SCH het volgende:Ik zat aan het tafeltje naast Rita V. te eten - heb toch maar geen vorkje in d'r rug geprikt
Somalisch restaurantquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Komt Rita ook bij de Burger King?
Ze had zeker het Hirsi-Ali menu besteld?quote:
Gefrituurde asielzoekers idd.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze had zeker het Hirsi-Ali menu besteld?
Het lijkt me niet slim om ziek vlees te eten.quote:
Waarom niet een paar afleveringen van het een en een paar afleveringen van het ander?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:07 schreef dndiek het volgende:
Dadelijk maar eens gaan genieten van een DVD-box...
CSI: New York of The Sopranos?
Hopelijk gaat het dan wel doorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nah ja ... ik kan op 17 maart weer naar een concert![]()
Geen idee....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom niet een paar afleveringen van het een en een paar afleveringen van het ander?
Dan moet je gewoon zonder nadenken een DVD pakken en hem in de DVD-speler doen en gaan kijken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:10 schreef dndiek het volgende:
[..]
Geen idee....
Ik heb gewoon even iets nodig dat me op andere gedachten zet
Dat ga ik dan ook zo maar eens doenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon zonder nadenken een DVD pakken en hem in de DVD-speler doen en gaan kijken.
quote:
Dat gaat dus niet lukken he, als je goed rekent.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat met jequote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:10 schreef dndiek het volgende:
Doe je mee met fokpokertoernooi, kom maar opquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik speel jou weg.
FOK! LIVE poker toernooiquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:17 schreef TerroRobbie het volgende:
waar?
straks komt oom agent Sjimz nog langsquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
FOK! LIVE poker toernooi
Sethje en Ericajax doen ook mee![]()
En ik ga de locatie niet zeggen, weet hem trouwens niet eens(nog niet)![]()
Die kan ik wel aan hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:20 schreef borisz het volgende:
[..]
straks komt oom agent Sjimz nog langs![]()
Waarom nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet lukken he, als je goed rekent.
Life stinks, doesn't it.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:10 schreef dndiek het volgende:
[..]
Geen idee....
misschien is ze dan weer ziekquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
![]()
als je er niet uit komt, kom hier maar ff langs danquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:12 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat ga ik dan ook zo maar eens doen
ff gaat niet lukkenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als je er niet uit komt, kom hier maar ff langs dan![]()
Als dat vaker gebeurt deze maand wel. 1 dag is niet zo erg.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:28 schreef pascalheister het volgende:
Deze maand op 1 dag na geen films gezien, klinkt dat erg?
Waar?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Robbie, ik zit aan de zelfde pokertafel bij Unibet.
Ach als jij er gelukkig van wordt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:28 schreef pascalheister het volgende:
Ach, het is pas de zesde, dus het valt nog wel mee.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:28 schreef pascalheister het volgende:
Ik ben net weg denk ik? Jou niet gezien??quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Robbie, ik zit aan de zelfde pokertafel bij Unibet.
Morgen zal de 2e worden, dus het valt nog meequote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als dat vaker gebeurt deze maand wel. 1 dag is niet zo erg.
Sinds wanneer heeft een freeroll rebuysquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Zonder Rebuys?
Ik was Excelsjors, je was snel weer weg idd.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik ben net weg denk ik? Jou niet gezien??
ik zat mij daadwerkelijk een seconde af te vragen wie Rebuys is en waar hij speeltquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Zonder Rebuys?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Om playmoney Planet Caravan 20/40 blinds.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zat mij daadwerkelijk een seconde af te vragen wie Rebuys is en waar hij speelt
Das toch die hele sympathieke kerel die rechtsmid speelt?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zat mij daadwerkelijk een seconde af te vragen wie Rebuys is en waar hij speelt
Sinds lang?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:34 schreef Jasza het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft een freeroll rebuys![]()
Dan is het geen freeroll hoor, daar zitten geen rebuys bijquote:
Ach, zie rechtsboven. En je moet toch ergens beginnen zonder te storten.quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:38 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Das toch die hele sympathieke kerel die rechtsmid speelt?
Dan niet joh, wat jij wilquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan is het geen freeroll hoor, daar zitten geen rebuys bij![]()
Of heb je het over playmoney freerolls ofzo?![]()
Hmm naja dan noem ik het niet echt een freeroll maargoedquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:39 schreef RayMania het volgende:
Een freeroll kan wel met rebuy zijn, degene die geld hebben kunnen 1500 chips kopen.
Is dat vanavond?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:41 schreef sjimz het volgende:
Maverick is afgelopen en nu wachten voordat Lama Gezocht begint
Maverick had ik nog op dvd staan en Lama gezocht komt dalijk op een van de nederlandse netten (Wel de herhaling maar was hem de vorige keer vergeten op te nemen)quote:
ga rounders kijken ofzoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:44 schreef pascalheister het volgende:
dat boring poker ook
Smokin' Aces, al gezien?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:44 schreef pascalheister het volgende:
dat boring poker ook
Jij zat dus niet met een reshuffle op een bridge door een flip op de turnflop?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:44 schreef pascalheister het volgende:
dat boring poker ook
Ben ik ook wel benieuwd naar, lijkt me wel een vette film iig.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wil die volgende week gaan zien. Aanrader?
Hij limpte via Ajax twee vrouwen, maar na een bicycle turn kwam een brick, waardoor iemand met crabs won van de bulletsquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jij zat dus niet met een reshuffle op een bridge door een flip op de turnflop?
nee een double over the flew with a mix up kong all kingquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jij zat dus niet met een reshuffle op een bridge door een flip op de turnflop?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Hopelijk heb je een zachte pleeborstel, succes daar!
Die vleugels SCHuren zoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:07 schreef Eilanden het volgende:ik heb al een familiepakket Always met vleugeltjes besteld
op alles voorbereid nu!
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:28 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik ken heel die Sprockel niet.
kut, is het alweer ochtend?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:28 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik ken heel die Sprockel niet.
Steintje Huysegums.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:09 schreef Ambrosius het volgende:
Nog even de video van Holland Sport erdoor jassen en dan slapen.
Toe maar, ezeltjequote:Op woensdag 7 februari 2007 00:38 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman is twee keer op zn smoel geklapt, lekker glad.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:40 schreef Da_Sandman het volgende:
De laatste keer hier in de kelder, daar verwacht je het echt niet... Knie doet echt veul pijn, ben benieuwd morgen....
Je weet zeker dat dat niet van zondag is? Van het plein voor Noord?quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:40 schreef Da_Sandman het volgende:
De laatste keer hier in de kelder, daar verwacht je het echt niet... Knie doet echt veul pijn, ben benieuwd morgen....
En?quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:25 schreef golfer het volgende:
Laatste afleveringen van 24 en PB nog even bekeken.
Ging wel.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:26 schreef Jasza het volgende:
En?
Heb ze vanmiddag gezien, toch wel wat onverwachte dingetjes![]()
Trusteh piemel!quote:
Niks glad hier, ook helemaal geen sneeuw gehad.quote:
Iddquote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:10 schreef Suijk het volgende:
Het was lekker fris op het fietsje. Wel helemaal wakker nu.
Het is de ABN Amro...quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:17 schreef Suijk het volgende:
Heb ik net weer een uitzicht op het westen.
Wanneer moest je nu naar ING, sien?
quote:Job description & deliverables Help run an efficient PMO function for the CLAIRE Programme within IT Group Functions. Specific tasks are: * IT-Support: applying, changing and chasing all authorisations to systems (logins). It concerns hard- en software authorisations for the desktop as well as development-, support- and testsystems (Approx. 70-80% of the work) * General support: facilitating/organising workshops, taking minutes, maintaining action lists, assisting with supporting materials (approx. 5-10%). * Logistical support: on-boarding, desks, passes, moves, travels etc (approx. 5-10%) * Resourcing: hold track of the total resource-pool of the CLAIRE-IT department and also the administration of the contracts (approx. 5%) * Reporting: facilitate reporting and management information for the Claire IT portfolio (all kinds of reports) (approx. 5%)
Tja dat is dan wel weer jammer.. het is in Amstelveenquote:Op woensdag 7 februari 2007 08:28 schreef Suijk het volgende:
Geinig, waar zou het ergens zijn?
nee idd... ik zal in ieder geval niet verdwalenquote:Op woensdag 7 februari 2007 08:35 schreef Suijk het volgende:
Eerst in de Rai en nu Amstelveen, dat scheelt niet zo veel.
Als ik het goed heb begrepen is het voor 3 maanden... met kans op verlening.quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:36 schreef Suijk het volgende:
Voor hoe lang is dit traject?
Waarom wil de snel hier maar niet vallenquote:
Het was ook niet echt sneeuw (als je dat soms bedoeld) maar meer wit van de rijp, vorst etcquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:03 schreef appelsientje het volgende:
Waarom wil de snel hier maar niet vallen
Maar goed ik ga weer een stukje fietsen
Het is inderdaad raadzaam om een das om en handschoenen aan te doen hier.quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:10 schreef Suijk het volgende:
Het was lekker fris op het fietsje. Wel helemaal wakker nu.
Hey wat goed!!quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:24 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh! Heerlijk fris weertje!
Vandaag al drie kijkers voor het huis en morgen ook drie.
Zekers... was echt koud buiten... Had net wel wind tegen, maar heerlijk fris, jammer dat het maar voor een paar dagen is..quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is inderdaad raadzaam om een das om en handschoenen aan te doen hier.
dat is mooi, hopelijk zijn het serieuze kijkers!quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:24 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh! Heerlijk fris weertje!
Vandaag al drie kijkers voor het huis en morgen ook drie.
Als ik uitslaap ben ik er nog niet om 9.45 uit.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Uitslapen midden in de week is zo slecht nog niet.
In alle relativiteit.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik uitslaap ben ik er nog niet om 9.45 uit.
Okee, dat scheelt wel weerquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
In alle relativiteit.Moet wel om 11:20 op school zijn.
Nee dat hebben we gemerktquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik uitslaap ben ik er nog niet om 9.45 uit.
Wat is er.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Au.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:38 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman is twee keer op zn smoel geklapt, lekker glad.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:40 schreef Da_Sandman het volgende:
kan je nog lopen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Au.
*slaat Vommie in gezichtquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:58 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
* schopt Sandje tegen z'n knie
Nog een goeie reflex, niks aan het handje![]()
![]()
Nou is me wondje weer openquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
*slaat Vommie in gezicht
Ah, bloed, gezonde jongen.
Nou het begon net leuk te wordenquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:11 schreef RayMania het volgende:
* RayMania springt tussen Sandman en Vom in.
Bos is er vroeg bijquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:29 schreef Bos81 het volgende:
* Bos81 pakt nog een biertje en gaat gezellig vanaf de barkruk de vechtende Hools aanmoedigen
Virtueel neem ik een biertje. In het echt natuurlijk nietquote:
Doe dat in het vervolg wanneer mijn glas bier op de bar staat. Nu ben ik kletsnatquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:44 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz pakt popcorn en springt bij bos op schoot, samen naar het SCHlagveld kijken
Daarvoor hoef ik echt niet te oefenen hoorquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:08 schreef borisz het volgende:
[..]
hij is alvast aan het oefenen voor carnaval![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daarvoor hoef ik echt niet te oefenen hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |