Ik ben sinds 2 weken voorstander van valblokken. Heb ze zien zitten op een Kawasaki uit 2005 die nu al 3 x op z'n bek is gegaan zonder noemenswaardige schade. En niet zo zuinig ook.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:29 schreef _sin_ het volgende:
En weer zo'n goede tip! Die valblokken zijn gewoon voor elke motor te koop?
Kuip zal er waarschijnlijk niet echt opzitten, zat zelf te denken aan zo'n "allroad" (?)
motor zoals jij ook al voorstelde. Lijkt me wat meer geschikt voor die wegen.
Dogbones, en aangezien hicham ze heeft willen verwisselen samen met Roderick zal ik er vanuit gaan dat het erg makkelijk is te doen. (dat moet je maar van mij aannemen aangezien de namen jou niks zeggenquote:Perfect! Hoe noemt men dat ding eigenlijk, en is dat wisselen een beetje zelf te doen?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:54 schreef Worldbeater het volgende:
Leuk overgespoten RF600. Blijft een beetje lomp qua kuip.
[afbeelding]
Verhip.. .het is Rib-i.![]()
Ons niets vertellen.
![]()
[afbeelding]
Let op die schoenen.![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:34 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zou vanavond in Den Haag eten en slapen, krijg ik net een spontane sms van vriendinnetje..
Ik begrijp het als je vandaag liever bij je motor blijft om te sleutelen, dus doe wat je wil.
Dus ik stuur een berichtje terug dat ik dat dan maar doe.![]()
Krijg ik een bericht terug..
Wel jammer dat je voor je motor thuis blijft..
Errrrrrrrrr.![]()
![]()
[/Patrick281]
Die gearindicator is zo op het gevoel exact 0,01 gram.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:35 schreef Worldbeater het volgende:
Klinkt dik.![]()
Ik weet niet veel van aluminium, alleen dat het idioot licht is, maar ook minder sterk dan staal.
Vandaar ik als **beroepszeikerwel iets zou willen weten over het gewicht en de montage van de gear indicator.
(gaat het daarom, weet ik niet eens zeker.Maar is dat ding losstaand, of liggende op andere onderdelen
)
** Maar noem het maar de nieuwsgierigheid in techniek!![]()
![]()
[..]
nee, maar ook engineers maken fouten oid. Ik wil er gewoon meer van weten.
Het heeft mijn intresse.![]()
You!...... Bastard!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:50 schreef hicham het volgende:
* schrijft koffiekoekje op de lijst van mensen met groot hart [afbeelding]
Voor als ik eens wat nodig heb, want een week lang zo veel werken voor noppes...![]()
Nou ik ken die jongen, en het verdriet van de ouders. Wonen hier 2 kilometer vandaan.quote:
Wilde net hetzelfde doen!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:39 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding] Rib-I in tha house [afbeelding]![]()
Ach makkelijker gezegd dan ervaren is het altijd heHquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou ik ken die jongen, en het verdriet van de ouders. Wonen hier 2 kilometer vandaan.
Dit is echt niet grappig.![]()
Ik zag het vanmiddag als eerste al. Zie je dat er toch mensen op reageren.![]()
quote:Het is toch een beetje een smet. En voor de rest is het gewoon een kloon of een stom iemand.
Heb namelijk meer topics op zijn berichten onderzocht. [/Pimber]![]()
Ik heb al vijf jaar Parkinson, dus wilde hetzelfde aan jou vragen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:40 schreef worldpimber het volgende:
Wat was ook alweer een andere naam voor die dogbones?
Alzheimerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:41 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb al vijf jaar Parkinson, dus wilde hetzelfde aan jou vragen.![]()
Die indicator weegt net zoveel als een een pakje sigaretten schat ik. Te verwaarlozen belasting dus.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat kan jij zelf wel vinden AIVD'er.![]()
[..]
Klinkt dik.![]()
Ik weet niet veel van aluminium, alleen dat het idioot licht is, maar ook minder sterk dan staal.
Vandaar ik als **beroepszeikerwel iets zou willen weten over het gewicht en de montage van de gear indicator.
(gaat het daarom, weet ik niet eens zeker.Maar is dat ding losstaand, of liggende op andere onderdelen
)
** Maar noem het maar de nieuwsgierigheid in techniek!![]()
![]()
[..]
nee, maar ook engineers maken fouten oid. Ik wil er gewoon meer van weten.
Het heeft mijn intresse.![]()
Ik ben dislxcrtiesch anderz hat ik het andwoort kunen tiepenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb al vijf jaar Parkinson, dus wilde hetzelfde aan jou vragen.![]()
Ja, ik vergeet ook steeds welke ziekte ik heb. Gek he.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:43 schreef worldpimber het volgende:
Alzheimer![]()
![]()
Hopelijk is rib-i, de motormonteur nog aanwezig.
Het is ook geen Truimph trillende driecylinder of TLR tweecylinder natuurlijk. Akelige vierpitter familie hier.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:43 schreef Gawaine het volgende:
Die indicator weegt net zoveel als een een pakje sigaretten schat ik. Te verwaarlozen belasting dus.
Omdat de afstanden zo kort zijn zal hij ook niet scheuren door trillingen.
Zijn motor is eerder kaput dan het beugeltje![]()
Geweldig.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:44 schreef Rib-i het volgende:
Ik ben dislxcrtiesch anderz hat ik het andwoort kunen tiepen
Ik geloof dat diefstal sneller was gegaan. 20 dagen. Je hebt toch contacten?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:47 schreef Rib-i het volgende:
Morgen eindelijk een handtekening zetten odner de voorwaarden van de verzekering. De eerste helft wordt dan zsm uitbetaald en kan ik de Suzuki ophalen
valbeugelsquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:40 schreef worldpimber het volgende:
Ja het is heel zielig maar ik ben niet schijnheilig genoeg om hier wel over te treuren en over de duizenden andere doden over heel de wereld iedere dag die het ook niet verdienen dus tjaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou ik ken die jongen, en het verdriet van de ouders. Wonen hier 2 kilometer vandaan.
Dit is echt niet grappig.![]()
Ik zag het vanmiddag als eerste al. Zie je dat er toch mensen op reageren.![]()
Het is toch een beetje een smet. En voor de rest is het gewoon een kloon of een stom iemand.
Heb namelijk meer topics op zijn berichten onderzocht. [/Pimber]![]()
Maak je niet druk, daar kom ik nog wel achterquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:40 schreef worldpimber het volgende:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:47 schreef Rib-i het volgende:
Morgen eindelijk een handtekening zetten odner de voorwaarden van de verzekering. De eerste helft wordt dan zsm uitbetaald en kan ik de Suzuki ophalen
Ik neem aan op alle motoren, het is de link tussen de onderkant van de achterveer en de rest van het framequote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:50 schreef _sin_ het volgende:
[..]
Maak je niet druk, daar kom ik nog wel achter![]()
Zitten ze trouwens op elke motor of alleen op de offroad modellen?
600 euroquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik geloof dat diefstal sneller was gegaan. 20 dagen. Je hebt toch contacten?![]()
Kost die Soes?![]()
Lukt het?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
600 euro
[url=http://mcrijen.motoroccasion.nl/index.php?pagina=motoren_zoeken&action=&ZOEK[view]=true&ZOEK[motor_idnr]=756539][afbeelding][/url]
[url=http://mcrijen.motoroccasion.nl/index.php?pagina=motoren_zoeken&action=&ZOEK[view]=true&ZOEK[motor_idnr]=756539][afbeelding][/url]
Hoge marktwaarde![]()
tailrisers tochquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neeheeej![]()
Iets met risers ofzo.
Je slaat nu de plank mis met je reactie. Nee, je hoeft niet over alle doden te treuren. Ja je hebt respect voor de doden, en zeker voor de nabestaanden, die zo nog een schop na krijgen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:50 schreef BazzieK het volgende:
Ja het is heel zielig maar ik ben niet schijnheilig genoeg om hier wel over te treuren en over de duizenden andere doden over heel de wereld iedere dag die het ook niet verdienen dus tja
Tailrisers kan je ze ook noemen. Maar dan juist andersom.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:52 schreef worldpimber het volgende:
Ik neem aan op alle motoren, het is de link tussen de onderkant van de achterveer en de rest van het frame
Oeps te laat.quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met een beetje mazzel rijd je em nog voor je aan de rollator moet
Ja dat snap ik ook wel maar jij moet wel inzien dat er een verschil zit tussen zo'n reactie plaatsen en om zo'n reactie lachenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je slaat nu de plank mis met je reactie. Nee, je hoeft niet over alle doden te treuren. Ja je hebt respect voor de doden, en zeker voor de nabestaanden, die zo nog een schop na krijgen.
Lees deze post volgend jaar nog maar even als je hem niet begrijpt.![]()
Nee joh, mag niet eens in uniform van het terrein afquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Liep je vandaag in Eindhoven rondVeel agenten vandaag op straat
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Vooruit. Op jouw leeftijd.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel maar jij moet wel inzien dat er een verschil zit tussen zo'n reactie plaatsen en om zo'n reactie lachen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee joh, mag niet eens in uniform van het terrein af![]()
![]()
Nee man, ga doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Police Academy 243![]()
Ik heb 80 euro voor de indicator betaald en 30 voor een plug & play kabel, ik had geen zin om me erin te verdiepenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:58 schreef Gawaine het volgende:
Ow jah, Pimper wat is een beetje normale pijs voor die indicator ?
Heb me er nog niet in verdiept![]()
Ik heb ook een 1100, maar als de prijs zo hoog is voor een 750quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Maar dit is een 750 cc.. je ging toch voor een 1.100?![]()
Leuke korting trouwens.![]()
Helmond is zeker te engquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Word pas over 2.5 maanden in het ghetto van Veghel of Uden rondgelaten
Ah, beterrrrr.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:02 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb ook een 1100, maar als de prijs zo hoog is voor een 750
Is goed.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:01 schreef BazzieK het volgende:
Gewoon keihard je fout onder ogen zien![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En bij Optitune in laten bouwen ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:03 schreef worldpimber het volgende:
En ik heb een witte omdat ik niet wilde zoeken naar een groene indicator![]()
![]()
![]()
![]()
Verkopen en een groene bestellenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:03 schreef worldpimber het volgende:
En ik heb een witte omdat ik niet wilde zoeken naar een groene indicator![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is wel een plekkie in Brabantquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Word pas over 2.5 maanden in het ghetto van Veghel of Uden rondgelaten
Ik weet het.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is wel een plekkie in Brabant
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Veghel+uden+moskee+brand&meta=
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |