quote:Builder:
Sudostroil'noye Obyedieneniye (Almaz),
Petrovskiy SY, St. Petersburg;
Vladivostokskiy Sudostroitel'nyy Zavod (Ulis), Vladivostock;
Sredniy Neva SY, Kolpino.
Displacement (tons):
469 tons full load Tarantul-I/II
493-540 tons full load Tarantul-III
Speed (kts):
38-42 knots
Dimensions (m):
56.1 meters long
10.2 meters beam
2.65-4.36 meters draft
Propulsion:
2 gas. turbines; 2 props., 32'000 hp; 2'400 n.m/13 kts
Crew:
44
Armament:
Missiles: 4 SS-N-2c Styx anti-ship (2 twin) in Tarantul I/II
4 SS-N-22 anti-ship (2 twin) in Tarantul III
1 1 SA-N-8 SAM position
Guns: 1 x 2 AK-176 DP (76 mm)
2 x 6 AK-630 gattl. AA
(6 x 30 mm; r: 6'000rds/m/mount)
Torpedoes: no
EW:
Vympel-R2 suite with Foot Ball-A intercept
Half Hat-B intercept
2x PK-16 decoy RL
Ja.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:27 schreef Richboy het volgende:
Die specs klinken allemaal best leuk, maar is het wat?!
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:25 schreef hermandeperman het volgende:
Die had ik ook, kut.
een bootquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:27 schreef Richboy het volgende:
Die specs klinken allemaal best leuk, maar is het wat?!
Op m'n werk rijden de vrachtwagens met auto's af en aan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:33 schreef Fugie het volgende:
strax weer met die hoere bus naar bergen op zoom
onderhoud moet ook gebeurenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:35 schreef M5 het volgende:
[..]
Op m'n werk rijden de vrachtwagens met auto's af en aan.
Way to go ProRail, lekker de lucht laten vervuilen door tig vrachtwagens waar het ook met 1 trein af zou kunnen.![]()
Onderhoud?? het is een spoed reparatiequote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
onderhoud moet ook gebeuren
ik ga ff kijken of ik beetje op tijd thuis ben, anders zorg ik wel dat mijn baas mijn tank bezine betaalt
viel vanochtend nog wel mee, was maar kwartiertje later op mijn werk, maar ik vrees het ergste voor strax
best debiel om anderhalf uur te doen over middelburg - roosendaal![]()
En dat zegt iemand met een passatquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:39 schreef M5 het volgende:
Vandaag zo'n nieuw C70 gereden.. best leuk bakkie, jammer van het intereur. Zo saai.
volgens mij liggen er al 2 jaar nieuwe sporen klaar bij bergen op zoomquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:42 schreef M5 het volgende:
[..]
Onderhoud?? het is een spoed reparatieM.a.w. veel te lang geen onderhoud gedaan. Maar goed, ik ga donderdag lekker met de auto naar hoofddorp. OV =
Zei ik dat ik een leuk dashboard had dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dat zegt iemand met een passat![]()
Maar als je een zwarte full-options 2.4 onder je kont krijgt doe je er een beetje rustig mee he
Smaken verschillen. Ik vind hem juist wel mooi.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:56 schreef M5 het volgende:
[..]
Zei ik dat ik een leuk dashboard had dan?Dat is het ook niet echt. Maar bij 'n sportieve auto als de C70 past zo'n super strak S40 dashboardje niet imo.
En da's mooi. Afgeragd worden ze toch wel jaquote:Ik had een zilveregrijze D5. En we rijden alleen auto's die naar de UK gaan. Dus die bij jou thuis op de stoep komt wordt wel door iemand anders afgeragt![]()
![]()
Je bent een waar mirakel!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Anderhalf uur eerder thuis van werk
uur eerder begonnen en doorgewerkt in de Pauzes. En niet op t fok forum gezeten tijdens het werk, goed van me he?
Weet ik, ik ben de meest gewelidge persoon op aarde. Het enige nadeel is dat je daar zo'n arrogante zak van wordt.quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weet ik, ik ben de meest gewelidge persoon op aarde. Het enige nadeel is dat je daar zo'n arrogante zak van wordt.
Maar dat kan ook van korte duur gaan blijken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, zolang ik blij met mezelf ben is er ten minste nog iemand blij met me
Die had iemand al eens gepostquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:36 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.getlogged.com/(...)ep_it_stupid_simple/
Lexie
Als ik nog een werkend foto-apparaat had wel jaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
post je daar dan wel even een foto van?
Dan weet je meer als ikquote:Op maandag 5 februari 2007 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
huh, woensdag toch pas? torenkraan afbreken?
Ik expres vroeg naar huis om niet weer dat gezeik van vorig jaar mee te maken met die sneeuwquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:04 schreef M5 het volgende:
waarom blijft die sneeuw niet liggen [afbeelding] Ik wil daar door heen raggen met m'n auto!
Hier geen probleemquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:04 schreef M5 het volgende:
waarom blijft die sneeuw niet liggen [afbeelding] Ik wil daar door heen raggen met m'n auto!
op de snelweg, jaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik expres vroeg naar huis om niet weer dat gezeik van vorig jaar mee te maken met die sneeuw![]()
Gaat het gewoon regenen![]()
Stelletje paniekzaaiers hier in dat kutland![]()
Ze voorspellen sneeuw en iedereen gaat al op de rem staan![]()
Drama hequote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:10 schreef lipje het volgende:
[..]
op de snelweg, jaIk knalde er bijna met 120 bovenop
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Stelletje paniekzaaiers hier in dat kutland![]()
Ze voorspellen sneeuw en iedereen gaat al op de rem staan![]()
ja, ze zijn nog druk bezg de botenshow op te bouwen, ziehier de foto'squote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan weet je meer als ik![]()
Moest rijden voor Mageon, met de babydaf en de huifsemi![]()
Lekker weer vandaag daaro... hele dag brilletje op gehadtot ik vanmiddag bij Woerden kwam op de terugweg.... blizzard
![]()
Is dat botenshow gebeuren trouwens nog steeds bezig daaro ???? kwam een berg van die dingen tegen onderweg men... en elke keer te laat voor foto's natuurlijk![]()
niet 100% maar wel weer aan het werk. Mag over een half uurtje richting huis.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:03 schreef lipje het volgende:
alweer beter Bojan?
Persoonlijk zit ik liever niet meer dan een paar centimeter van het wegdek in een auto met veel te veel vermogenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:33 schreef BaraCuda het volgende:
Toch wel leuk zo hoog in een vrachtwagen zitten![]()
In die vito zat ik al hoog maar met een vrachtwagen kun je gewoon over ze heen rijden![]()
das toch nog wel te repareren? Of is je distri ook geknapt?quote:
dat kwam vast door de sneeuwquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:37 schreef vlad het volgende:
is nog wel te fixxenmaar stond wel met een rokende motor voor het kruispunt
en dan van die maffe mensen die niet zien dat je de alarmlichten aanhebt, dus gaan toeteren als het stoplicht groen springt
![]()
En dit is nog een laag prutsdingetje, in die MAN TGA van van de week krijg je bijna hoogtevrees als je naar buiten kijktquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:33 schreef BaraCuda het volgende:
In die vito zat ik al hoog maar met een vrachtwagen kun je gewoon over ze heen rijden![]()
Pardon?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:33 schreef BaraCuda het volgende:
Op het circuit ik ookquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:34 schreef M5 het volgende:
[..]
Persoonlijk zit ik liever niet meer dan een paar centimeter van het wegdek in een auto met veel te veel vermogen
Mja. Alleen als het hard waait moet je weer erg opletten. Zo'n SUV is opzich nog niet zo gek.. hoog, groot...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Op het circuit ik ook![]()
Op de we kun je echter beter zo hoog mogelijk zitten![]()
Zo'n Ginaf met Caterpillar.. 950 PK... 3260 Nm... 4x4quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Met zo'n dakar truck dwars door zo'n kutalto rijden die een vrachtwagen met 80 inhaalt![]()
en omwaaien op de zeelandbrugquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:50 schreef M5 het volgende:
[..]
Zo'n Ginaf met Caterpillar.. 950 PK... 3260 Nm... 4x4
Daarmee kun je gewoon met 190 km/h over de linkerbaan rossen.
JAAAAAAAAAHquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Twee turbo's? Twee motoren!
Ja, de Bull, staat te koop. En een op de 3600, die stat in het DAF musuem, heb ik OOKfotos van. En natuurlijk de NAT2800quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:05 schreef lipje het volgende:
was er niet eentje gebaseerd op de 3300?
volgende keer beterquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:14 schreef lipje het volgende:
DAFJammer dat ik niet meekon naar Eindhoven
Euw jee, iets ernstigs?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vanochtend nog naar de dierenarts geweest ja
Meen je dat?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:48 schreef M5 het volgende:
[..]
Mja. Alleen als het hard waait moet je weer erg opletten. Zo'n SUV is opzich nog niet zo gek.. hoog, groot...
Range Rover Sport 3.6 V8 DieselDat geluid
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Meen je dat?Ik kan er niet warm of koud van worden
Onze smaken liggen ver, ver uit elkaarBehalve w.b.t. Onze voorkeur voor ouwe lullen auto's dan ...
Ohja, was dat spel straal vergetenquote:
Range Rover is een type.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:49 schreef BaraCuda het volgende:
Range Rover is echt een schijtmerk![]()
M'n baas heeft zo'n schijthok en die staat meer bij de garage dan in z'n eigen garage![]()
Cool, ik ga ook over 10 minuutjes spelenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:50 schreef _sin_ het volgende:
[..]
Ohja, was dat spel straal vergeten
Zal het straks eens aanslingen.
Heb je die wel een flink op 'n staart getrapt, de RR Sport met TdV8? Dat geluid is top. Dikke, dikke, zware V8 roffel. Klinkt als een tank, rijdt als een tank.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Meen je dat?Ik kan er niet warm of koud van worden
Onze smaken liggen ver, ver uit elkaarBehalve w.b.t. VO+lvO+ dan ...
Ja. De RRsport met TdV8 ja. Vind er niets aan. Echt niet. Je blijft horen dat hetquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:50 schreef M5 het volgende:
[..]
Heb je die wel een flink op 'n staart getrapt, de RR Sport met TdV8? Dat geluid is top. Dikke, dikke, zware V8 roffel. Klinkt als een tank, rijdt als een tank.
Mja, onze smaken verschillen nog al.Maar Volvo.. tsja.
Dus komt wel in orde weerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kreeg een kale rug, allergische reactie
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als het inderdaad een allergische reactie is op Aldi ham, wat ik vermeod, wel ja.
De echte oude die van vroegah zijn volgens mij de enige die betrouwbaar zijnquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Range Rover is een type.
En hij heeft een oude.
En geen sport.
Ik vind de sport er mooi uitzien, en alleen de benzine maakt mooi geluid. Nog niet super, maar toch...
De echte oude RR's roesten nu onder je reet vandaan voordat je d'r in gezeten hebt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De echte oude die van vroegah zijn volgens mij de enige die betrouwbaar zijn![]()
De rest is baggerEigenlijk bijna alles wat uit engeland is bagger qua betrouwbaarheid
![]()
Ik blijf het gevoel houden dat je ieder moment om kan tyfen als je door de bocht gaatquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:59 schreef M5 het volgende:
[..]
De echte oude RR's roesten nu onder je reet vandaan voordat je d'r in gezeten hebt.Over de betrouwbaarheid van die nieuwe dingen weet ik niet veel. maar ze rijden top.
Ook in de RR sport?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik blijf het gevoel houden dat je ieder moment om kan tyfen als je door de bocht gaat
Vroeger had ik haar en sex ja, nu niet meerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sex bijvoorbeeld. Met al dat haar.
Ookquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:03 schreef M5 het volgende:
[..]
Ook in de RR sport?
Ik heb dat gevoel in de XC90...
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:04 schreef Sjoewe het volgende:
IB-groep een por gegeven, achter m'n achterstallige loon aangemaild; de MacBook Pro zit nu officieel in de pijplijn
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vroeger had ik haar en sex ja, nu niet meer
Nee hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:54 schreef M5 het volgende:
[..]
Nee. is altijd een model van Land Rover geweest.
Als ik op m'n laatste dag de kans krijg om in zo'n ding te rijden zal ik proberen of ik hem op z'n kant kan krijgenquote:
toch nog iemand met klasse in je familiequote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe krijg je het uit je toetsenbord met je audi 80Die heeft m'n opa serieus ook nog gereden
Onder de naam Toyopet, een koosnaam voor Toyota, werden in Japan deze auto's verkocht.quote:
quote:
een cs is een leuke auto maar veuls te betrouwbaarquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als je dan toch leeg gaat lopen op een auto
Nee man, 4WD FTWquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
een cs is een leuke auto maar veuls te betrouwbaar
als je écht wilt leeglopen koop je een supra
In Zuid Amerika ook, stond ook nog een scan bij van een Toyota folder, alle Toyota's heetten Toyopet, behalve de Land Cruiser, die heette al Toyota. In de jaren '30 werden er driewielers onder de naam Toyopet gebouwd als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Onder de naam Toyopet, een koosnaam voor Toyota, werden in Japan deze auto's verkocht.
is de toyota crown.
edit:
bron: http://www.louwmancollection.nl/collectie1941_1965/Toyopet.htm
Mag ik je alfa met een knuppel aan gort rossen?quote:
Maar waar blijft de kleine pita girosquote:
wat dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:58 schreef lipje het volgende:
oi Tommy, Vlad wil jou nog spreken.
Ik las het ja..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:59 schreef lipje het volgende:
iets over Toyota's, dynamo's en Gorichem gok ik
Alleen zit die uitvreter filmpjes te kijken![]()
ik dacht dat je hem stiekem wel leuk vondquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mag ik je alfa met een knuppel aan gort rossen?
Tja ehm die van Fristi welquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:14 schreef LaCie het volgende:
[..]
ik dacht dat je hem stiekem wel leuk vond![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
tot over een paar dagen (ja smurfen jullie mogen lekken dit ker)
quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga met een Lada Niva Monstertruck weerloze zeehondjes plat rijden terwijl ik heavy goth metal luister en een dildo tussen een bijbel gevouwen heb liggen, waarbij ik met een arm de hitlergroet breng naar langslopende eskimo's en met m'n andere arm frikandellen bak in een frituurpan bevestigd aan een jonge negerin die het complete oeuvre van Henk Wijngaard ten gehore brengt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
foto 1 een miedemaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:52 schreef lipje het volgende:
en een breekijzer om je handgreep met Alexxxxxxxxx eraan te verwijderen
Geen handgrepen benodigd, maar mezelf vastklemmen met mijn knieen was bij jullie beiden wel noodzakelijkquote:
Waarom ben je dan al voor 23:30 terug?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:06 schreef PeuRac het volgende:
de laatste trein gaat gewoon al om 23:30 hierovolgende keer maar extra geld voor de nachtbus meenemen, kunnen we tenminste echt stappen
T is hier al een uur laterquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Waarom ben je dan al voor 23:30 terug?
ik zou gewoon jezelf plat zuipen en dan met de auto naar huis boekuh![]()
Ja super, relaxe mensen, in elk geval die waar ik mee om gaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je zit in Finland, helemaal vergeten![]()
hoe bevalt het daar eigenlijk?
Daarom gaan we ook op dinsdag stappen, is happy evening, tot 10u bier 1e (halve liter!!) (we waren er om half9 alquote:
T leven hier bevalt me nu al en ik ben hier pas een weekquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
das wel relaxe weer relaxe...
Als ik t geld heb voor een digi camquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
-25 lijkt me toch wel erg koud hoor
wanneer zet je wat foto's online trouwens?
nu echt pleite
ik vond het klote dat alles daar om 2 uur sluitquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:06 schreef PeuRac het volgende:
de laatste trein gaat gewoon al om 23:30 hierovolgende keer maar extra geld voor de nachtbus meenemen, kunnen we tenminste echt stappen
welke 3.0 ligt erin ? En dat ding is nu toch wel redelijk vlot of nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:42 schreef PNG het volgende:
Afgelopen maandag bij de RDW voor weggedrag en geluidstest, andere tests waren vorige week,
en meneer M. is erdoor:
http://www.youtube.com/watch?v=qvdobi9PDV0
Watergesneden adaptorplaten, Senator Girling remmen en de enige in NL op kenteken !
prettig, hou je hem zo of komen er nog verdere stappen ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:52 schreef PNG het volgende:
X30XE 3 liter 24v uit een Omega B MV6.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:42 schreef PNG het volgende:
Afgelopen maandag bij de RDW voor weggedrag en geluidstest, andere tests waren vorige week,
en meneer M. is erdoor:
http://www.youtube.com/watch?v=qvdobi9PDV0
Watergesneden adaptorplaten, Senator Girling remmen en de enige in NL op kenteken !
net al dynamotje besteldquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik las het ja..
Ik ben tegenwoordig hofleverancier van stock Toyota onderdelen hier in PTA![]()
dus een dynamo opsturen moet ook wel lukken
quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:52 schreef PNG het volgende:
X30XE 3 liter 24v uit een Omega B MV6.
Ja dat dacht ik dus ook al.quote:
Toen sliep ik nog nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 02:20 schreef ijsmeis het volgende:
Eh, jij slaapt ook geloof ik.
Ik ook niet echt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:11 schreef _sin_ het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook al.
Ben geen fan van astra's, maar dit zal gaan als de brandweer!![]()
Wtf moet je met zo'n ding...quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:20 schreef _sin_ het volgende:
Wat een vet ding! Was ook gigantisch groot/lomp/stoer en zo
Ik wil er één in zwart en met blingbling velgen!![]()
Lees die zin dan nog maar eens door.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toen sliep ik nog nietK was me al wel klaar aan t maken om naar bed te gaan
Foeiquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:48 schreef _sin_ het volgende:
Hey ijsmeis,kga de mijne laten flashen denk ik..
Nieuwste kan *niet* worden gedetecteerd door MS![]()
Eet zequote:Op woensdag 7 februari 2007 17:53 schreef ijsmeis het volgende:
Tsss, GoW is veul belangrijker.
Nee geintje. Ik ga nu ook eten,
.
Ik moet hem nog steeds downloadenquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:54 schreef _sin_ het volgende:
[..]
Eet ze
Ga straks weer ff die crackdown demo spelen, was leuker dan verwacht![]()
Morgen om 10:30 naar tilburg dus waarschijnlijk vol in de sneeuwbuiquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:21 schreef Paladijn het volgende:
Heeft iemand nog een sneeuwploeg voor een MX-5?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Morgen om 10:30 naar tilburg dus waarschijnlijk vol in de sneeuwbui![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:21 schreef Paladijn het volgende:
Heeft iemand nog een sneeuwploeg voor een MX-5?
Morgenvroeg naar hoofddorp en weer terug.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Morgen om 10:30 naar tilburg dus waarschijnlijk vol in de sneeuwbui![]()
ik kan denk ik zo rond 1 uur smiddags weer terug, dus ik hoef niet in de spits te rijden.. dat scheelt weer ")quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:06 schreef lipje het volgende:
reken maar op een vette vertraging op de A4, zullen wel weer een paar idioten op elkaar rijdenIets wat de laatste tijd helaas met zeer grote regelmaat gebeurd
en heen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:07 schreef M5 het volgende:
[..]
ik kan denk ik zo rond 1 uur smiddags weer terug, dus ik hoef niet in de spits te rijden.. dat scheelt weer ")
+/- 110 voor LPGquote:
Dieselquote:
moet er om 11 uur zijn. dus ik ga hier wel ruim op tijd weg... iets van 8 uur ofzow.. moet nog ff zien.quote:
als het echt goed sneeuwt staat er om 11:00 echt nog wel file die kant opquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:07 schreef M5 het volgende:
[..]
ik kan denk ik zo rond 1 uur smiddags weer terug, dus ik hoef niet in de spits te rijden.. dat scheelt weer ")
Dan doe je teveel opquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:22 schreef BaraCuda het volgende:
Al die rommel van axe meurt een uur in de wind![]()
En het werkt voor geen meter![]()
Mja.. ik zie wel. voor zover ik nu weet gaat het eerst in het zuiden sneeuwen in de ochtend, dus dan hoop ik dat er in de randstad nog niet te veel van dat witte spul ligtquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
als het echt goed sneeuwt staat er om 11:00 echt nog wel file die kant op![]()
Nee morgen pasquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:25 schreef _sin_ het volgende:
Zo te lezen is er overal sneeuw, behalve hier..![]()
hangt er maar net vanaf welke vrouwengeurtjes je bedoeldquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan doe je teveel op.
Ik vind mannengeurtjes sowieso lekkerder ruiken dan vrouwengeurtjes.
mja.. ik ga ook maar op tijd uit bed.. als het dan al bagger is vertrek ik nog eerder. kom ik dan veeel te vroeg, dan ga ik wel vliegtuigjes kijken bij schiphol of zow.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:19 schreef lipje het volgende:
als je rond 8 uur het weer en filebericht beluistert kan het wel eens flink tegenvallen
maar wel lunchen met Bojo![]()
Van Gilsquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan doe je teveel op.
Ik vind mannengeurtjes sowieso lekkerder ruiken dan vrouwengeurtjes.
Dudequote:Op woensdag 7 februari 2007 19:27 schreef vlad het volgende:
[..]
hangt er maar net vanaf welke vrouwengeurtjes je bedoeld![]()
[afbeelding]
Dat boek moet ik hebbenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:27 schreef vlad het volgende:
[..]
hangt er maar net vanaf welke vrouwengeurtjes je bedoeld![]()
[afbeelding]
bojo @ (achternaam) .comquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:27 schreef M5 het volgende:
[..]
mja.. ik ga ook maar op tijd uit bed.. als het dan al bagger is vertrek ik nog eerder. kom ik dan veeel te vroeg, dan ga ik wel vliegtuigjes kijken bij schiphol of zow.
lunchen met BoJo.. waar is ie als je hem nodig hebt?![]()
Mja. anders komt het wel een andere keer.. heb geen idee hoelang het gesprek gaat duren en zo. en zodra ik klaar ben sprint ik gelijk weer naar huis met de V6. Dus ja..quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:45 schreef lipje het volgende:
Heb wel 2 telefoonnummers van m
en misschien neemt ie via een 0900 nummer ook wel op. Afhankelijk hoe gemakkelijk je langs zijn slaafjes komt
jij bent dan ook niet degene die er met de snufferd voor hoeft te hangenquote:
Als ie online komt.. dan valt er wel wat af te spreken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:54 schreef lipje het volgende:
Watje. Heb je een kans op een minimeet met de overbekende Joegoslaaf, en dan ren je naar huis
er zijn de laatste tijd al meer van die zogenaamde mini-meets geweest met joegoslaven in Amsterdam, ik zou me er niet aan wagenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:54 schreef lipje het volgende:
Watje. Heb je een kans op een minimeet met de overbekende Joegoslaaf, en dan ren je naar huis
jij hebt liever minimeets met Schotten?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:57 schreef vlad het volgende:
[..]
er zijn de laatste tijd al meer van die zogenaamde mini-meets geweest met joegoslaven in Amsterdam, ik zou me er niet aan wagen![]()
zeker allemaal vreemde mensen erbijquote:
Bojo heeft Private spice, en ineens wil M5 een minimeetquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:02 schreef lipje het volgende:
[..]
jij hebt liever minimeets met Schotten?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:57 schreef vlad het volgende:
[..]
er zijn de laatste tijd al meer van die zogenaamde mini-meets geweest met joegoslaven in Amsterdam, ik zou me er niet aan wagen![]()
Mn breezercollega (quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die stinkt niet, die ruikt lekker.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:09 schreef vlad het volgende:
[..]
Bojo heeft Private spice, en ineens wil M5 een minimeet![]()
verdachte omstandigheden!![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:09 schreef vlad het volgende:
[..]
Bojo heeft Private spice, en ineens wil M5 een minimeet![]()
verdachte omstandigheden!![]()
Ik ben benieuwd. Ik kan er vooralsnog allen niks mee, mn computeris doodquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:17 schreef Sounddragon het volgende:
Good evening allen![]()
Alex, check je mail![]()
over een minuutje of 2 5![]()
Cool, ik moet morgen nog even naar Arnhem.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:21 schreef Fugie het volgende:
morgen wordt het boutweer !
dus ik ga lekker driften op me fiets je snapt!
overigens was er hier wel sneeuw, maar dat zuigt toch alleen maar in nederland want dan gaat iedereen paniekeren met hun zomerbanden, ik voorspel morgen iig 500km file
Voeding was het toch?quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik kan er vooralsnog allen niks mee, mn computeris dood
Die afwas staat inmiddels al in de gang of niet?quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:24 schreef LaCie het volgende:
M5 komt m'n afwas doen zegt ie net op msn![]()
![]()
pfft verpest het maar hoerebrabanderquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:25 schreef BaraCuda het volgende:
500km file staat er al met een beetje motregen![]()
er kan niks bij op het aanrecht neequote:Op woensdag 7 februari 2007 20:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die afwas staat inmiddels al in de gang of niet?![]()
correct, in een grote zak aan de trekhaak van de passatquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:24 schreef LaCie het volgende:
M5 komt m'n afwas doen zegt ie net op msn![]()
![]()
Waarmee zit je op FOK dan, je foon ?quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik kan er vooralsnog allen niks mee, mn computeris dood
gare laptop van mn exquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waarmee zit je op FOK dan, je foon ?![]()
ik heb ff een wat stevigere nodig dit keer, gebruik er 3 per 2 jaarquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:52 schreef BaraCuda het volgende:
Heb hier nog 2 voedingen liggen ergens![]()
Een Antec 430W krijg jij niet kapot johquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb ff een wat stevigere nodig dit keer, gebruik er 3 per 2 jaar
klopt.Ik heb tegenwordig twee banen, een auto, kort haar en gen relatie meer. Maar ik ben nog steeds en egoïstische lulquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
*heeft blijkbaar iets gemist @ Lex*
quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb ff een wat stevigere nodig dit keer, gebruik er 3 per 2 jaar
ding staat vaak aan en in een stoffig hoekjequote:Op woensdag 7 februari 2007 21:20 schreef _sin_ het volgende:
[..]Wat doe je met die dingen man?
* _sin_ heeft in al die jaren maar 1 keer een voeding moeten wisselen..![]()
Niet? Ben er niet echt rouwig om eigenlijk..quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
dan zijn er geen heks-aanhangsels meer in PTA
Jazeker, gaaf spul! Ik post zelf mn foto's op het 640 formaat. En echt bijzondere dingen gaan op 800 piels breed, als ik daar zin in hebquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:33 schreef Sounddragon het volgende:
Postbode al langs geweest Alexxxx ??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |