abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46031101

Voor wie is 'Slank de feestdagen in', ookwel bekend als \'Slank de zomer in\' bedoeld?
De Slank-de-zomer-uit-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilotjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben.
Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Fok!Dieetclub, deel 132 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Heb ik weer, gooi ik hem dicht!

[ Bericht 1% gewijzigd door DarkElf op 12-02-2007 13:25:35 ]
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_46031107
En mijn laatste bericht:

Vervelend Sylvana, hoe gaat het nu met hem?

Volgens mij moet Troel de mensen die zich net hebben aangemeld nog overzetten van de dieetclub naar het slank topic. Dat moet met de hand gebeuren, dus jullie moeten even wachten tot Troel online is geweest.

Kheb verder niet zoveel te melden. Ben gisteren begon met mijn stage (of masteronderzoek of hoe je het ook wil noemen ) en zit dus nu iedere dag van 9-minstens 5 op de uni, met heel veel regelmaat (vaste koffietijd 's ochtends, 12 uur lunchen, half 4 weer koffie) en ik fiets er ook naar toe, 20 minuten heen, 20 minuten terug, alle beetjes helpen he?
Gevolg is dus wel dat ik niet meer 's ochtends kan gaan sportren (deed altijd een les die om 10 uur begon), dus ik moet dat sporten in mijn avondritme gaan inbouwen. Gisteren al wel op m'n stepper gestaan, maar ik voelde me niet zo lekker dus heb niet zo fanatiek bewogen.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_46031628
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 08:01 schreef Quinazoline het volgende:
En mijn laatste bericht:

Vervelend Sylvana, hoe gaat het nu met hem?
ik ga er nu heen...
  dinsdag 6 februari 2007 @ 09:45:16 #4
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_46032344
Sterkte, Sylvana. Ik hoop dat alles een beetje meevalt.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_46034591
sterkte sylvana
pi_46036464
Hè wat ellendig voor je Sylvana! Heel veel sterkte! (wordt dat afvallen ook weer direct in het juiste perspectief geplaatst.)
  dinsdag 6 februari 2007 @ 13:55:35 #7
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46038969
Sterkte!
pi_46039915
Ik sta nog steeds niet op het lijstje en heb volgens mij toch alles ingevuld....
pi_46040192
tvp'tje.

Ik ben weer fanatiek begonnen met lijnen, nadat het een poos stil heeft gestaan.
Gisteren al hard wezen lopen, vandaag een eindje met de hond gewandelt.

Ik geloof dat het weer de goede kant opgaat
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:49:37 #10
157031 roosjeroosje1988
pi_46041913
Doe je alleen dat steppen of is het extra naast sporten?
pi_46043290
Heel veel sterkte Sylvana..!

Met mij gaat het echt bagger, ben weer ongesteld en blijf maar chocolade eten (geen excuus, I know...hopelijk "volgende week maar weer")..
  dinsdag 6 februari 2007 @ 16:15:12 #13
157031 roosjeroosje1988
pi_46043407
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 15:31 schreef _Boo_ het volgende:
Doe je alleen dat steppen of is het extra naast sporten?
Ik? Ik heb zit niet op een sport, ook nooit op gezeten.
pi_46043968
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 16:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ik? Ik heb zit niet op een sport, ook nooit op gezeten.
Ja jij Nog n-o-o-i-t op een sport gezeten

Ik vroeg het me af omdat dat steppen thuis me zo saai lijkt, bovendien is het nogal eenzijdig.
Maar doe je af en toe eens een paar minuten of sta je drie keer per week een uur lang dat op dat ding
  dinsdag 6 februari 2007 @ 16:38:22 #15
157031 roosjeroosje1988
pi_46044194
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 16:31 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Ja jij Nog n-o-o-i-t op een sport gezeten

Ik vroeg het me af omdat dat steppen thuis me zo saai lijkt, bovendien is het nogal eenzijdig.
Maar doe je af en toe eens een paar minuten of sta je drie keer per week een uur lang dat op dat ding
Ik doe altijd m'n mp3-speler op. Ik doe het nu al iets meer dan 3 weken elke dag, 1 of 2 keer en dan per keer een kwartier, 20 minuten of 25 minuten maar dat ligt aan hoe ik me voel. Als ik last van m'n milt krijg stop ik er mee en dan wacht ik even tot het over is of ik stop.
pi_46048184
steppen moet je ook combineren met ander soort sporten als je echt resultaat wil zien
  dinsdag 6 februari 2007 @ 18:51:10 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_46048503
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 08:01 schreef Quinazoline het volgende:
Volgens mij moet Troel de mensen die zich net hebben aangemeld nog overzetten van de dieetclub naar het slank topic. Dat moet met de hand gebeuren, dus jullie moeten even wachten tot Troel online is geweest.
Ik heb een paar topics geleden gemeld dat het het snelst gaat als men even een PM-etje stuurt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46049509
thnx iedereen

de hele dag niks eten is ook niet echt gezond he

maar krijg gewoon echt geen hap door mn kele, hele dag bij mn vader gezeten, nu wel weer thuis, maar ben helemaal kapot, totaal geen honger, maar enige wat ik op heb vandaag is een danoontje, zo toch maar proberen wat meer naar binnen te krijgen
  dinsdag 6 februari 2007 @ 19:55:22 #19
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_46051034
Sterkte ook al weet ik niet wat er aan de hand is

Oei de sportschool gaat een schema voor me maken voor sporten ik ben benieuwd
veni vidi gebanned
pi_46051199
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 19:55 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Sterkte ook al weet ik niet wat er aan de hand is
thnx en mn vader heeft weer een hersenbloeding gehad
  dinsdag 6 februari 2007 @ 20:00:59 #21
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_46051267
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 19:59 schreef Sylvana het volgende:

[..]

thnx en mn vader heeft weer een hersenbloeding gehad
vervelend!! ik heb er niet veel verstand van, maar wordt hij weer beter of.. ?
veni vidi gebanned
pi_46051354
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 20:00 schreef KingKullWarriorKing het volgende:

[..]

vervelend!! ik heb er niet veel verstand van, maar wordt hij weer beter of.. ?
geen idee, hij heeft tig jaar geleden al een paar keer hersenbloeding gehad waardoor hij aan linkerkant van zijn lichaam verlamd is, nu rechterkant er ook bij en hij kan niet meer praten en ook heel slecht eten/drinken, dus tis echt helemaal mis nu en tis maar afwachten of het verbetert, of nog erger wordt ( als hij nog meer bloedingen krijgt bijvoorbeeld)
pi_46054529
He bah, Sylvana. Waar naar allemaal. Heel veel sterkte
  dinsdag 6 februari 2007 @ 22:29:19 #24
96705 mirrie1986
all you need is love
pi_46057638
Hmmz, maar weer eens proberen om af te vallen. Ben nu 73 terwijl ik een half jaar 70 kg was.. Dus in ieder geval die 3 kilo eraf. En dan op naar de 62 kg!! (ben miriam in die lijst)

Sterkte sylvana!
pi_46057827
Hallo allemaal, terug van weg geweest!! kzie dat jullie mijn oude banner nog gebruikte dus die heb ik maar ff ge-update

Ben sinds mijn laatste post vééél meer gaan fitnessen, weet niet meer wat mijn gewicht tijdens het posten was, maar dat zit nu op 84,7 (anderhalve kilo afgevallen sinds vorige week ) en mn conditie schiet omhoog, meerdere keren per week RPM lessen volgen en daarna hardlopen, krachttraining en soms op de powerplate
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')