ik ga er nu heen...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:01 schreef Quinazoline het volgende:
En mijn laatste bericht:
Vervelend Sylvana, hoe gaat het nu met hem?
Ik? Ik heb zit niet op een sport, ook nooit op gezeten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:31 schreef _Boo_ het volgende:
Doe je alleen dat steppen of is het extra naast sporten?
Ja jijquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik? Ik heb zit niet op een sport, ook nooit op gezeten.![]()
Ik doe altijd m'n mp3-speler op. Ik doe het nu al iets meer dan 3 weken elke dag, 1 of 2 keer en dan per keer een kwartier, 20 minuten of 25 minuten maar dat ligt aan hoe ik me voel. Als ik last van m'n milt krijg stop ik er mee en dan wacht ik even tot het over is of ik stop.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:31 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ja jijNog n-o-o-i-t op een sport gezeten
Ik vroeg het me af omdat dat steppen thuis me zo saai lijkt, bovendien is het nogal eenzijdig.
Maar doe je af en toe eens een paar minuten of sta je drie keer per week een uur lang dat op dat ding
Ik heb een paar topics geleden gemeld dat het het snelst gaat als men even een PM-etje stuurt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:01 schreef Quinazoline het volgende:
Volgens mij moet Troel de mensen die zich net hebben aangemeld nog overzetten van de dieetclub naar het slank topic. Dat moet met de hand gebeuren, dus jullie moeten even wachten tot Troel online is geweest.
thnx en mn vader heeft weer een hersenbloeding gehadquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:55 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Sterkte ook al weet ik niet wat er aan de hand is
vervelend!! ik heb er niet veel verstand van, maar wordt hij weer beter of.. ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
thnx en mn vader heeft weer een hersenbloeding gehad
geen idee, hij heeft tig jaar geleden al een paar keer hersenbloeding gehad waardoor hij aan linkerkant van zijn lichaam verlamd is, nu rechterkant er ook bij en hij kan niet meer praten en ook heel slecht eten/drinken, dus tis echt helemaal mis nu en tis maar afwachten of het verbetert, of nog erger wordt ( als hij nog meer bloedingen krijgt bijvoorbeeld)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:00 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
vervelend!! ik heb er niet veel verstand van, maar wordt hij weer beter of.. ?
Tuurlijkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:35 schreef Sylvana het volgende:
Thrilled, wil je wat meer over de powerplate vertellen, want bij mij in de sportschool hebben ze ze ook nu en ben er erg benieuwd naar
Even denken hoor,quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:46 schreef Sylvana het volgende:
klinkt goed, ik had idd ook het idee nl dat het gewoon zo'n tellsell aparaat is, maar nou toch maar es afspraak maken ervoor
wat voor houdingen (oefeningen?) moest je bijvoorbeeld doen dan?
Tis niet saaiquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:47 schreef conleche het volgende:
Het gaat goed met lijnen, eet heel gezond en heb een ongelofelijke zware step/intervaltraining gedaan vandaag. Morgen moet ik op visite bij een jarige moeder, dus dat wordt de eerste hindernis; nee zeggen tegen taart en ander lekkers. Bij ons op de sportschool hebben ze ook van die powerplates, heb er ook nog niet opgestaan, misschien toch maar eens proberen, 't lijkt me wat saai of valt dat mee?
Wij deden wel push-ups tijdens het trillen, maar je kan ook gewoon je armen stilhouden en in 1 houding blijven staan (niet je armen strekken, maar in een knik/ gebogen houden)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:55 schreef Sylvana het volgende:
klinkt goed thrilled die oefeningen, alleen dat push-ups kan ik al niet eens gewoon op de grond, dus laat staan op een powerplate
maar rest klinkt wel als te doen
het zal er vast heel leuk uitzien maar is niet de bedoelingquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:58 schreef Sylvana het volgende:
gewoon op zijn hondjes staan kan ik wel
dan sla ik die oefening ook maar overquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:26 schreef Thrilled het volgende:
[..]
het zal er vast heel leuk uitzien maar is niet de bedoeling![]()
knieën van de grond en benen gestrekt
Oh ik hoop voor je dat je dan een keus hebtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:33 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dan sla ik die oefening ook maar over
Er zijn altijd wel koekjes of iets open en de verleiding is te groot.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:44 schreef Miss_S het volgende:
ik snoep nu al een paar jaar niet meer dus heb ook geen zin meer in zoiets
wel eet ik vaak crackers of yoghurt in de avond
waarom probeer je dat niet?
Woon je nog thuis? Zorgen dat het niet in huis is, of niet naar op zoek gaanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel koekjes of iets open en de verleiding is te groot.Maar goed ik zal het eens proberen.
![]()
het is ook niet makkelijk maar je kan het inderdaad op zijn minst proberenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel koekjes of iets open en de verleiding is te groot.Maar goed ik zal het eens proberen.
![]()
Ik heb dat soort dingen bijna nooit in huis. Dat is echt de enige manier als je een zoetekauw bent. Maar ik zie dat je in 1988 bent geboren dus misschien woon je nog thuis? Snel op kamers dan maar!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb net als gisteravond weer 2 keer vla, 3 chocolade koekjes en 1 stroopwafel gegeten.Hebben jullie dat ook dat je 's avonds altijd zo'n zin om te snoepen hebt?
M'n moeder maakt altijd koekjes open, ik doe het zelf niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:50 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Woon je nog thuis? Zorgen dat het niet in huis is, of niet naar op zoek gaanwat er niet is, komt er niet aan, wat er niet aan komt, hoeft er ook niet af
© > Slanky
Oh lekker danquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
het is ook niet makkelijk maar je kan het inderdaad op zijn minst proberen
dat water vult kwam ik vandaag wel achter had vanaf 10 uur tot 4 uur niets gegeten en had ook geen honger
had het nogal druk en was dus vergeten te eten
"Nee" zeggenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:51 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
M'n moeder maakt altijd koekjes open, ik doe het zelf niet.En de trommel staat altijd op tafel.
of je ouders heropvoedenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb dat soort dingen bijna nooit in huis. Dat is echt de enige manier als je een zoetekauw bent. Maar ik zie dat je in 1988 bent geboren dus misschien woon je nog thuis? Snel op kamers dan maar!
Sorry, heb ik niet gezien!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:51 schreef Troel het volgende:
Ik heb een paar topics geleden gemeld dat het het snelst gaat als men even een PM-etje stuurt.
Nou, ik ben blij dat ik het huis uit ben, want mijn ouders hadden altijd ladingen snoep en chips in huis. En heropvoeden was/is eigenlijk niet nodig, want ze hebben zelf de discipline om dan ook maar 1 koekje te nemen en de rest weg te leggenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:53 schreef Miss_S het volgende:
of je ouders heropvoeden
met resultaat dat mijn ouders ook 30+ kilos kwijt zijn
Nee, duh, je bent net nieuw, maar ik had aangegeven dat het wellicht het beste in de OP gezet kon worden enzo omdat er regelmatig van die vragen zijnquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:15 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Sorry, heb ik niet gezien!![]()
Bedankt voor het fiksen![]()
Dat eet ik in een paar dagen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:10 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Ik hoef niet in het lijstje, want eigenlijk hoef ik niet van kilo's gewicht af. Ik wil alleen af van mijn snack-gewoonten... Elke week minstens een pak koekjes en een zak chips is gewoon niet goed lijkt me. Ik ga proberen om op snack-momenten naar fruit of boterhammen te grijpen in plaats van slechte zooi.
Als je een account hebt aangemaakt en je staat er een keer toevallig in, trek dan even aan de belquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:10 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Ik hoef niet in het lijstje, want eigenlijk hoef ik niet van kilo's gewicht af. Ik wil alleen af van mijn snack-gewoonten... Elke week minstens een pak koekjes en een zak chips is gewoon niet goed lijkt me. Ik ga proberen om op snack-momenten naar fruit of boterhammen te grijpen in plaats van slechte zooi.
Ik heb me vanavond zoals gewoonlijk ook weer laten gaan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:50 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Vandaag weer allemaal koekjes gegetenMaar het is ook zo lekker
![]()
Dat zei ik dus ook tegen hem, ik heb die vorm al sinds ik 14 was ofzo, mijn moeder heeft ook zo'n figuur, dat krijg je er echt niet uit met een paar kilo afvallen!quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:21 schreef Miss_S het volgende:
het zandlopereffect zal niet zo snel weg gaan dat zit in je bouw
dat merk ik nu wel dat ik 20 kilo afgevallen ben zijn de verhoudingen nog steeds hetzelfde
Ik neem aan dat je mij bedoelt?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:54 schreef Miss_S het volgende:
hoe ben je trouwens van plan te gaan afvallen?
Daaromquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:26 schreef Miss_S het volgende:
klinkt goed
een dieet houd je inderdaad nooit vol
Nee, die kinderen worden altijd al volgestopt met suiker...quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:34 schreef Miss_S het volgende:
die beteuterde gezichten ken ik![]()
ik vind het wel jammer als mijn neefjes komen en er niets is maarja is ook niet goed voor hun
Ik ken alleen maar mensen die elke dag croissants, puddingsbroodjes, koekjes en chocolade eten en slank zijn, zo oneerlijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:40 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Nee, die kinderen worden altijd al volgestopt met suiker...
Ik vind het wel heel toevallig dat alle mensen die ik ken, die als kind geen snoep kregen, nu slank zijn en nooit problemen met hun gewicht hebben.
Anyway, mijn liter thee is op, dus bedtijd![]()
Klopt, ik geef ook stiekum mijn ouders de schuld van mijn gezette lichaamquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:40 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Nee, die kinderen worden altijd al volgestopt met suiker...
Ik vind het wel heel toevallig dat alle mensen die ik ken, die als kind geen snoep kregen, nu slank zijn en nooit problemen met hun gewicht hebben.
Anyway, mijn liter thee is op, dus bedtijd![]()
het is vaak ook de schuld van de ouders dat je verkeerd word aangeleerd hoe je met eten om moet gaanquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:48 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Klopt, ik geef ook stiekum mijn ouders de schuld van mijn gezette lichaamhad me 50 euro in de maand gescheeld als ze mij minder lieten snoepen
Veel van die mensen krijgen het probleem later nog wel. Dan verbranden ze ineens niet meer alles wat ze binnenkrijgen (tja, je wordt toch ouder enzo..), maar zijn ze al hun hele leven gewend om niet te letten op wat ze eten... Ook niet zo prettig dusquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:48 schreef _Boo_ het volgende:
Ik ken alleen maar mensen die elke dag croissants, puddingsbroodjes, koekjes en chocolade eten en slank zijn, zo oneerlijk![]()
Erger nog, ze weten niet eens dat je dik wordt voor van dingen zoals croissants, pizza en kaasbroodjes
quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:19 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Wat bij mij goed helpt is alle verpakkingen dicht te houden.
kun je ze beter gewoon niet kopen, ipv alleen dicht te houden, scheelt nog boel geld ook danquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:19 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Wat bij mij goed helpt is alle verpakkingen dicht te houden. Als iets open is gaat het leeg ook...![]()
Ja, maar ik wil toch wat in huis hebben voor onverwachte gasten. Maar als die langs zijn geweest en twee van de zes koeken uit het pak hebben genomen, dan ben je er bij mij vrij zeker van dat de komende dagen die vier anderen ook opgepeuzeld worden...quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
kun je ze beter gewoon niet kopen, ipv alleen dicht te houden, scheelt nog boel geld ook dan
Bij mij nemen ze nu troep mee om te eten (ze wennen snel!), en vervolgens dwing ik ze om de restanten daarvan ook weer mee naar huis te nemen (want anders gooi ik het weg)quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:10 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ja, maar ik wil toch wat in huis hebben voor onverwachte gasten. Maar als die langs zijn geweest en twee van de zes koeken uit het pak hebben genomen, dan ben je er bij mij vrij zeker van dat de komende dagen die vier anderen ook opgepeuzeld worden...Terwijll ze anders nog gerust een maand in de kast blijven liggen...
Tsja, je krimpt overdag een beetjequote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:15 schreef Thrilled het volgende:
ben er ook achter gekomen dat ik 1.80m lang ben in de avond, en 1.82m 's ochtends
Als ik op streefgewicht zit zal ik idd wat meer moeten eten, evt mag het streefgewicht voor de zomer nog wat naar beneden (in principe ging ik voor een BMI van 22,5 wat me erg moeilijk haalbaar leek). Ik heb namelijk nog wel teveel buikvet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 09:43 schreef Miss_S het volgende:
knap dat je zoveel afgevallen bent veiligheidspeldje
wat ga je veranderen als je op je streefgewicht zit? blijf je wel sporten en op je eten letten?
Ik heb dat ook heel erg, ik vraag het me dus ook af. ok, geen buikspieren, die ben ik wat meer gaan trainen en dat gaat wel beter. drink geen melk meer, dat vormt veel gas in je darmen en daarmee is het ook wel wat minder geworden. maar helemaal weg gaan doet het nooit.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb momenteel zo'n opgezette buik, waardoor kan dat komen? Ik heb het vaak, behalve als ik net wakker ben eigenlijk maar momenteel is het wel heel erg.
Oeps, er is dus kans dat het door de melk komt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:52 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik heb dat ook heel erg, ik vraag het me dus ook af. ok, geen buikspieren, die ben ik wat meer gaan trainen en dat gaat wel beter. drink geen melk meer, dat vormt veel gas in je darmen en daarmee is het ook wel wat minder geworden. maar helemaal weg gaan doet het nooit.
Ok, dan is het goedquote:Op zondag 11 februari 2007 09:55 schreef Miss_S het volgende:
ik hoor ook nog niet echt in de topicmaar goed antwoord op je vraag
ik ben wel van plan te blijven sporten, ook gewoon omdat het erg lekker is
zal ook wel moeten want heb zelf fitnessapparaten gekocht dus zou zonde van het geld zijn als ze na een paar jaar niet meer gebruikt worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |