Toen was je lul plots 8 centimeter ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:21 schreef Fietsmutilatie het volgende:
ik meet de mijne wekelijks
vorige week had ie 2 graden verhoging
Ik heb nog nooit een grensrechter met een meetlint gezien.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
Dat is een taak voor de grensrechter bij elke wedstrijd.
Ze maken een beraming van de maten met hun koppie.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een grensrechter met een meetlint gezien.
Je bent wel een bikkel als je het verschil tussen 2.85 meter en 2.90 meter zo even met je duim en je wijsvinger weet te vinden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:29 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ze maken een beraming van de maten met hun koppie.
Ja klopt. De 'duim' is een hulpmiddel die ze daarbij gebruiken inderdaad.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:33 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je bent wel een bikkel als je het verschil tussen 2.85 meter en 2.90 meter zo even met je duim en je wijsvinger weet te vinden.
Wij kregen een nieuw hoofdveld en alles moest er af.Voor de gein gingen ze het doel nameten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:39 schreef rubbereend het volgende:goede vraag, ik ben ineens heel nieuwsgierig! Een mailtje naar de KNVB lijkt me op zn plaats
Ik plaats de reactie als ik die heb ontvangen.quote:Beste KNVB,
In Duitsland werd door de media bekend gemaakt dat een van de doelen van Hamburger SV in plaats van de juiste 2.44 meter maar 2.39 meter hoog was. De doelpalen waren langzaam de grond in gezonken zonder dat de club er erg in had.
Toen rees op het Fok! Forum: fok.forum.nl/topic/977694 de vraag of de KNVB de doelen geregeld nameet om competitievervalsing te voorkomen. Kunt u of een van de experts bij de KNVB op dit gebied ons helderheid verschaffen?
Met vriendelijke groeten,
-Vaduz- (echte naam in de mail uiteraard)
toen legden jullie de lat wat hoger en werd de doelstelling niet gehaald?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:20 schreef tong80 het volgende:
Jaren geleden kwamen we er bij mijn amateurclub achter dat de lat 10 centimeter te laag hing.
heb eens gevoetbald op een veld dat een stuk kleiner was dan normaal, dat merk je goedquote:Trouwens ook vreemd dat een club zelf mag bepalen hoe groot een veld is.
Ben erg benieuwd.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb de KNVB erover gemaild:
[..]
Ik plaats de reactie als ik die heb ontvangen.
Ben benieuwd naar de reactiequote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb de KNVB erover gemaild:
[..]
Ik plaats de reactie als ik die heb ontvangen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |