Nou ja, hoe wou je het dan noemen. Ze is toch ontslagen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet unaniem en niet via een ontslagronde, dus die kan nog steeds vervangen worden (dat weten ze ook)
De stemming Angelique was voor 24-10, dus golden nog de oude regels.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:49 schreef Day het volgende:
[..]
Zo werd het niet uitgelegd. Toen Stefan unaniem door de bewoners eruit is gestemd zei Plasmaboy dat er binnenkort 1 of 2 nieuwe bewoners erin kwamen. Uiteindelijk kwam alleen Nathanaël.
Alleen bewoners die er unaniem uit worden gestemd worden niet vervangen. Bij Angelique was het de meerderheid.
Maar misschien vinden ze 9 bewoners gewoon genoeg.
Dat is niet negatief maar een feit. Heb je al de sites al bekeken waar ze staat ?quote:
En ik ben geen Ger.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Sorry Ger, zal me gedragen
Maar ik ben echt geen man
Denk het niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga er nog steeds vanuit dat de redactie Amanda erin gezet heeft om even korte metten te maken met die achterbakse loeders die haar eruit wilden werken via de stemming.
Ze kwam er immers in als vriendin en vervanging van Nena, als een van mijn vriendinnen zo was behandeld door (met name) Brian en Natasia dan waren ze van mij, en niet zuinig ook.
Daarom hoop ik nog steeds (waarschijnlijk tegen beter weten in) dat dit toneelspel van Amanda is en dat het nog paybacktime wordt...
Dan nomineer ik haar persoonlijk voor een oscar! (als dat zou kunnen...)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga er nog steeds vanuit dat de redactie Amanda erin gezet heeft om even korte metten te maken met die achterbakse loeders die haar eruit wilden werken via de stemming.
Ze kwam er immers in als vriendin en vervanging van Nena, als een van mijn vriendinnen zo was behandeld door (met name) Brian en Natasia dan waren ze van mij, en niet zuinig ook.
Daarom hoop ik nog steeds (waarschijnlijk tegen beter weten in) dat dit toneelspel van Amanda is en dat het nog paybacktime wordt...
*he* mag ik ook is dromen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:48 schreef Mika25 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zal moeilijk worden met deze bewoners
klopt niet want voor eveline is huub gekomenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nena --> Amanda
Angelique --> Huub
Nicolaas --> Nathanael
Eveline ---> open
Huub ---> open
Nathanael --> open
Ilona --> open
Dus 4 x open.
Als het Tamara is en Brian trekt naar haar toe, dan wordt het oorlog tussen hem en Amanda/Natasia.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:53 schreef elsie het volgende:
Tamara komt er vast in ...Brian is er van overtuigd dat er iemand ie komt die ze al kennen ...
Wil je kinderen:?quote:
Door Huub, Sylvia en Ilona gigantisch te beledigen terwijl ze weet wat voor band Nena met die 3 opgebouwd heeft?! Dan heeft ze toch echt wat verkeert gedaanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:50 schreef Leandra het volgende:
Offtopic is nog niet zo erg, maar flirten met een ander, breekt mijn hart!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Wil je kinderen:?![]()
Sorry Day, voor het offtopic gaan.![]()
Niemand weet wie voor wie is vervangen. Er gaan mensen uit, er komen mensen binnen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:54 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
klopt niet want voor eveline is huub gekomen
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:54 schreef Day het volgende:
Als het Tamara is en Brian trekt naar haar toe, dan wordt het oorlog tussen hem en Amanda/Natasia.
Met 3 mailadressen gemaild. MOet toch mogelijk zijn om met de fokkers voor een paar honderd mailtjes te zorgen. Mailen mensen!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
Heb net een mail gestuurd naar HIER.
Details in dit topic
Naja in dat geval is er niemand voor angelique gekomen en veranderd dat niks aan het feit dat er nog steeds 4 in moeten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:54 schreef Missy_1974 het volgende:
klopt niet want voor eveline is huub gekomen
Wat voor band? Nena ging pas de laatste 3,4 weken goe met Ilona, Syl en Huub om. Syl en zeker Ilona mocht ze de eerste tijd niet eens. Ze had een veel sterkere band met B&B.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:55 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Door Huub, Sylvia en Ilona gigantisch te beledigen terwijl ze weet wat voor band Nena met die 3 opgebouwd heeft?! Dan heeft ze toch echt wat verkeert gedaan
Jij zei vanmiddag achter de schermen dat je van iemand anders hield!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:56 schreef Day het volgende:
[..]
Offtopic is nog niet zo erg, maar flirten met een ander, breekt mijn hart!![]()
ach .. de ene B heeft allang in de gaten dat de andere rat B niet te vertrouwen is en gaat daarom op zoek naar een nieuw bondgenootje ...wie anders dan syl kun je dan kiezen omdat je denkt dat ze nu alleen staat ....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:31 schreef Day het volgende:
[..]
Omdat er een afspraak stond? Als je het niet meer wil, zeg je het eerst tegen de persoon met wie je die afspraak hebt, i.p.v. het te vertellen tegen iemand die je nauwelijks kent.
Ik vind het van beide kanten huichelen overigens, niet alleen van Bart.
Maar ik denk dat B&B zich voorlopig beter nog aan hun pact kunnen houden, ze zullen elkaar hard nodig hebben.
Lijkt me enig om ze dan elke dag voor te lezen op internetquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Wil je kinderen:?![]()
Sorry Day, voor het offtopic gaan.![]()
Dat idee had ik de eerste dag ook, maar deze gedachtengang was bij mij al snel verdwenen toen ik merkte dat ze totaal geen niveau heeft. Dus ik denk niet dat ze een spel kan spelen, dan moet je toch wel wat meer in huis hebben.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga er nog steeds vanuit dat de redactie Amanda erin gezet heeft om even korte metten te maken met die achterbakse loeders die Nena eruit wilden werken via de stemming.
Er moeten iig 3 nieuwe in.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:56 schreef Veulen het volgende:
Naja in dat geval is er niemand voor angelique gekomen en veranderd dat niks aan het feit dat er nog steeds 4 in moeten kunnen.
Bart?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:40 schreef Sebi het volgende:
[..]
Brian vertelde vanmiddag dat ie op donkere krullen viel à la Fajah Lourens...raden wie er morgen bij de kapper zit?![]()
Allemaal mailen!!!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:56 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Met 3 mailadressen gemaild. MOet toch mogelijk zijn om met de fokkers voor een paar honderd mailtjes te zorgen. Mailen mensen!
Hoereren?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:58 schreef Pulu het volgende:
Weet je waar Amanda goed in zou zijn?
Nee ik weet het, maar ik kan me toch echt niet voorstellen dat ik (of een van mijn vriendinnen) zo zou heulen met de vijand en het nog zou menen ook.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:58 schreef noucky het volgende:
Dat idee had ik de eerste dag ook, maar deze gedachtengang was bij mij al snel verdwenen toen ik merkte dat ze totaal geen niveau heeft. Dus ik denk niet dat ze een spel kan spelen, dan moet je toch wel wat meer in huis hebben.
Maar we zullen zien.
Ja ja ja is goed, whatever.... je loopt op de zaken vooruit.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lijkt me enig om ze dan elke dag voor te lezen op internet
en dat kan dus misschien weer leuke beelden opleverenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want Natasia trekt het niet als er iemand anders aan "haar" Brian komt, zelfs als het haar geliefde Amanda zou zijn zou ze heel naar uit de hoek gaan komen.
Door dat grote vacuum in d'r hoofd...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:58 schreef Pulu het volgende:
Hete olie!quote:
Ik heb een heel groot hart!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij zei vanmiddag achter de schermen dat je van iemand anders hield!![]()
Ik denk dat Brian dat vindt...Natasia en Brian vinden dat Bart alleen nog maar ongelukkig is in de villa...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus die afspraak is nu officieel niet geldig? Hebben ze het daarover gehad?
Of "vindt" Brian dat?
Trustequote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga slapen..moet er om half 8 uit..was gezellig..wat een kutmensen in dat huis..behalve Syl..love her
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga slapen..moet er om half 8 uit..was gezellig..wat een kutmensen in dat huis..behalve Syl..love her
Nou.. ik ook!quote:
Misschien voelde Ilona de band hechter want die vond Nena vanaf het begin al leukquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:57 schreef Day het volgende:
[..]
Wat voor band? Nena ging pas de laatste 3,4 weken goe met Ilona, Syl en Huub om. Syl en zeker Ilona mocht ze de eerste tijd niet eens. Ze had een veel sterkere band met B&B.
Gert, je maakt me verlegenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou.. ik ook!![]()
Kleinzusje lieeev! [afbeelding]
Hoe vervelend het ook is: we moeten dus toch zorgen dat Sylvia bovenaan komt te staan in de polls die er echt toe doen. Toch een SMSje sturen dus. En wel dusdanig dat Sylvia in dr uppie meer dan 50% van alle stemmen krijgt, krijgt ze in dr uppie ook meer contactpunten dan de rest bij elkaar.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:58 schreef Likkende_Lassie het volgende:
- De dag begint om 09:00 uur met het ontbijt, vanaf 23:00 uur is er de mogelijkheid te gaan slapen.
- De Miljonairs hebben, in overleg met de redactie, de mogelijkheid hun eigen bedrijf op te zetten.
- Contact met de buitenwereld is slechts heel beperkt mogelijk.
- De Miljonairs mogen ten allen tijden briefpost versturen naar de achterban.
- Met contactpunten kunnen de Miljonairs ook bellen en bezoek ontvangen.
- Deze contactpunten kunnen worden verdiend op meerdere manieren: Door middel van een populariteitsmeting, bonusspelen of een persoonlijke uitdaging. Er mag ook onderling worden geruild.
- De Miljonairs mogen per dag 30 minuten televisie kijken, deze minuten mogen tot maximaal twee uur worden opgespaard.
- Indien een Miljonair binnen een jaar de Villa verlaat, raakt deze de borg van 10.000 euro kwijt.
- Elke laatste donderdag van de maand is er tijdens een vergadering de mogelijkheid een mede-Miljonair unaniem weg te sturen.
- Indien een Miljonair zelf besluit op te stappen, kan deze eventueel vervangen worden door een nieuwe Miljonair. Dit geldt dus niet als de Miljonair unaniem is weggestemd.
En ga naar de Zebra donderdag hè! Eieren mee..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:02 schreef LoveProfusion het volgende:
Er bloeit hier echt iets moois op hè?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou.. ik ook!![]()
Kleinzusje lieeev! [afbeelding]
Hoe vaak wordt niet gezegd dat je je beste vrienden pas leert kennen als je ze nodig hebt ????quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee ik weet het, maar ik kan me toch echt niet voorstellen dat ik (of een van mijn vriendinnen) zo zou heulen met de vijand en het nog zou menen ook.
Denk in de hele Kamasutra als ze er voor betaald krijgtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:58 schreef Pulu het volgende:
Trustequote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:04 schreef kleinzusje het volgende:
Gert, je maakt me verlegen![]()
Ik ga lekker dromen![]()
Zo gek is ze wel, verder heeft ze toch niets in huis.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Denk in de hele Kamasutra als ze er voor betaald krijgt
Truste kanjerquote:
Slaap lekker ding.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gert, je maakt me verlegen![]()
Ik ga lekker dromen![]()
Jij ookquote:
De laatste SMS ronde heb ik 5 x gestuurd naar Huub en 3 x naar Sylvia. In mijn ogen niet veel, want we kregen er ook genot voor terug.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe vervelend het ook is: we moeten dus toch zorgen dat Sylvia bovenaan komt te staan in de polls die er echt toe doen. Toch een SMSje sturen dus. En wel dusdanig dat Sylvia in dr uppie meer dan 50% van alle stemmen krijgt, krijgt ze in dr uppie ook meer contactpunten dan de rest bij elkaar.
En met die CP's kan ze......... Huub uitnodigen![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:25 schreef Pulu het volgende:
[..]
nee hoor....mannen denken zoveel met hun pik dat ze sex kunnen hebben met een vrouw aan wie ze een oprechte hekel hebben....vrouwen zouden dat nooit overwegen
Ik weet niet hoe serieus dat was hoor, van Nena. En anders geeft het alleen maar aan dat ze nog niet echt aan kinderen toe is.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:13 schreef Pulu het volgende:
Die opmerking van Nena (zoals in de sig van kleinzusje) over kinderen....tegen wie zei dat eigenlijk? Sommigen zullen hem briljant vinden....hoe ik hem lees, zegt dat veel over wat er onder haar dakpan zit....
Luub en ze verkrachten Nat zijn naam ookquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:11 schreef agter het volgende:
Laatste post voor nu...op http://www.rtl.nl/actueel/rtlboulevard/home/index.xml
het Huub verhaal.
Volgens mij was dat zo'n half humoristische opmerking van Nena..... niet te serieus nemen dus.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:13 schreef Pulu het volgende:
Die opmerking van Nena (zoals in de sig van kleinzusje) over kinderen....tegen wie zei dat eigenlijk? Sommigen zullen hem briljant vinden....hoe ik hem lees, zegt dat veel over wat er onder haar dakpan zit....
IM me even zijn MSN als dat magquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:17 schreef Likkende_Lassie het volgende:
KUT! Huub komt online bij mij...shitshitshit
Zeg maar dat het een sukkel is dat ie zich verlulde!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:17 schreef Likkende_Lassie het volgende:
KUT! Huub komt online bij mij...shitshitshit
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:20 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ja heb hem vanmiddag al gesproken, hij denkt het dus niet gedaan te hebben haha..echt kut
lolly's zuigenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:58 schreef Pulu het volgende:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:22 schreef Pulu het volgende:
Zegt ff tegen Huub dat ie zich moet opgeven voor Lord Of The Rings 4: Return of Frodo
Lijkt mij een goed plan, optreden staat gepland tussen 2200 en 0300 uur.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:04 schreef Gert het volgende:
En ga naar de Zebra donderdag hè! Eieren mee..![]()
Vond die actie om iedereen een paar euries te laten storten nog niet zo gek. Huub een stuk minder geldzorgen als dank voor alle plezier die hij ons gegeven heeft.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub!!! Wel klote dat hij nou 10.000E kwijt is aan een lullig trapje tegen een stoel
Heeft hij nog een idee voor Sylvia?
Ja doeiquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Vond die actie om iedereen een paar euries te laten storten nog niet zo gek. Huub een stuk minder geldzorgen als dank voor alle plezier die hij ons gegeven heeft.
doe je hem ff de groetjes van tante snetjequote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:22 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Verlopig nog niet, hij heeft namelijk nog een contract lopen. Hij is wel van plan een meeting bij te gaan wonen en komt ook zeker weer op fok!
Groetjes terugquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:32 schreef snetje het volgende:
[..]
doe je hem ff de groetjes van tante snetje![]()
Heeft hij nou zelf die beelden teruggezien eigenlijk ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:30 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ik ga nu echt slapen jongens , voor de 10e keerdie gouden kooi is wel verslafend
Van Brian? Ik zit dr ook aan te denken om er heen tegaan!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:32 schreef noucky het volgende:
Voorop staat dat ik een 30 minuut durende set ga draaien en iedereen uit ze bol te laten gaan op de dansvloer.
Bron: uit zijn weblog.
Nou dat iedereen uit zijn bol zal gaan zul je zeker merken :-)
Als je terug bent in DGK zul je als een briesend paard het huis verlaten :-)
Dit heb ik nou al een paar keer voorbij zien komen, dat moet ik die huub toch wel nagevenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Vond die actie om iedereen een paar euries te laten storten nog niet zo gek. Huub een stuk minder geldzorgen als dank voor alle plezier die hij ons gegeven heeft.
Ja , maar hij moest weer naar Eemnes en heb hem dr niet meer over kunnen spreken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 01:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heeft hij nou zelf die beelden teruggezien eigenlijk ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |