Is veel leuker als ze eruit is en ze wil schelden maar de redaktie de telefoon niet opneemt als zij het isquote:Op maandag 5 februari 2007 23:32 schreef Missy_1974 het volgende:
Nou zou ik willen dat natas even villa vandaag zou mogen lezen........................................please redactie, ik had gehoopt op een nieuwe bewoner, maar helaas, dus dan is dat even laten lezen toch nog een beetje voldoening
quote:Op maandag 5 februari 2007 23:32 schreef pullup het volgende:
Brian tegen Bart: heb jij die cyanide al besteld ?
Amandel: Cya..cyawatte![]()
Bart: Cyanide dat is een energydrink![]()
Ja maar ze is slecht op steeds de zelfde manier........schelden en aso zijn en vooral alles (incl roddels) 80x herhalen.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:30 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie vergelijking
Toch denk ik dat ze haar erin willen houden, omdat er een 'slechterik' moet zijn. Alleen niveau-natasia is wel heeeeeeeeeel sneu
Zou wel terecht zijn.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:32 schreef snetje het volgende:
gooien ze huupert er 's nachts weer stiekum in net zoals ingrid van BB![]()
Graag iemand die intelligenter is dan de andere bewoners:quote:Op maandag 5 februari 2007 23:33 schreef Veulen het volgende:
Graag nu een bewoner er in...
Yep.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:34 schreef Sonique het volgende:
Ik vind, nou eigenlijk, ik denk dat BRian van een koude kermis thuis gaat komen vanuit de zebralounge.
Hij gaat zich heel klein voelen.
De hele kliek bewoners zal daar zijn, nena ook.
Het publiek bestaat grotendeels uit DGK kijkers...
You do the math....
Het is behoorlijk dom om zo iemand als Brian, zo in het openbaar neer te zetten na alles wat hij geflikt heeft...
Ik denk dat de zebralounge wel eens de levensles voor Brian gaat zijn. Alle hints die hij in z'n leven tot nu toe gemist heeft, zullen daar allemaal op hem afkomen.
En we weten allemaal hoe hij daarop gaat reageren...
ik weet niet of het wel buitensluiten is. sylvia wil volgens mij ook niet met die 3 malloten geassocieerd wordenquote:Op maandag 5 februari 2007 23:34 schreef Pulu het volgende:
Ik ben waarschijnlijk te harmonieus ingesteld, maar alhoewel Sylvia niet mijn favoriet is (verre van zelfs), vind ik het wel erg hoe stelselmatig Sylvia al wordt buitengesloten
Slijmquote:Op maandag 5 februari 2007 23:35 schreef yellowfirst het volgende:
Had Natasia niet gezegd tegen Sylvia..."Ik heb geen make-up nodig!"
Wat haalt ze eraf dan?![]()
Ik hoop dat er ook veel FOKkers zijm die ONS forum daar eer aan gaan doenquote:Op maandag 5 februari 2007 23:34 schreef Sonique het volgende:
Ik vind, nou eigenlijk, ik denk dat BRian van een koude kermis thuis gaat komen vanuit de zebralounge.
You do the math....
Het is behoorlijk dom om zo iemand als Brian, zo in het openbaar neer te zetten na alles wat hij geflikt heeft...
Ik denk dat de zebralounge wel eens de levensles voor Brian gaat zijn. Alle hints die hij in z'n leven tot nu toe gemist heeft, zullen daar allemaal op hem afkomen.
Als Nena daar is, dan zal meneer dombo wel denken dat zij dat bekokstooft heeft.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:34 schreef Sonique het volgende:
You do the math....
Ik zou er niet in WILLEN, voor geen goudquote:Op maandag 5 februari 2007 23:25 schreef agter het volgende:
Ik zou eerlijk gezegd die kooi niet indurven...
Iets zwarts...quote:Op maandag 5 februari 2007 23:35 schreef yellowfirst het volgende:
Nee, die is natuurlijk incognito. Let maar op.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:34 schreef agter het volgende:
Nou, voordat stream 3 en 4 op lock gingen, zag ik mensen door de tuin lopen. Mannen. Meer dan 1. Herkende geen Huub.
Daarom kijk ik nog een half uurtje om te zien of er nog iets gebeurt en anders oogjes dicht en snaveltjes toe (of zoiets).
Te boycottenquote:Op maandag 5 februari 2007 23:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zit net te bedenken...de gouden kooi word toch gesponsored? Is het niet leuk om massaal een sponsor te schrijven....?
Je avatar!!!quote:Op maandag 5 februari 2007 23:36 schreef tipsch het volgende:
leuke attitude richting Bert nu - moet toch niet gekker worden
Nou, tis maar net hoe je het bekijkt.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:36 schreef ruby het volgende:
Intelligente vraag van Natasia: zou Sylvia zich nu eenzaam voelen?
Wat dacht je anders, stomme klapkut?
onzin, dan lig je daar zo niet bijquote:Op maandag 5 februari 2007 23:37 schreef Missy_1974 het volgende:
toch denk ik dat bart dit geroddel niet helemaal kan waarderen
gewoon boycotten die handel.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:37 schreef Cungy het volgende:
Ik stel voor dat alle FOKkers die daar zijn demonstratief op de grond gaan zitten als Brian aan het draaien is...en tijdens de hele set blijven zitten
grotere afgang voor een DJ is niet mogelijk
kijk dan nietquote:Op maandag 5 februari 2007 23:36 schreef beequeen het volgende:
Ik trek dit niet meer deze steams, krijg waarschijnlijk nachtmerrie's,maar dat is nou eenamml het risico van het kijken naar de streams, alsof er geen andere mensen meer zijn, en ik ga nu echt over mijn nek als ik haar praten over Syl, waar zijn de defibrilatoren![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en dat gordon als valse nicht?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:35 schreef partyyboyy het volgende:
Graag iemand die intelligenter is dan de andere bewoners:
Bonnie St. Clair misschien?
Dat gebeurt toch wel aangezien Brian echt een kutdj is. NL was een betere keusquote:Op maandag 5 februari 2007 23:37 schreef Cungy het volgende:
Ik stel voor dat alle FOKkers die daar zijn demonstratief op de grond gaan zitten als Brian aan het draaien is...en tijdens de hele set blijven zitten
grotere afgang voor een DJ is niet mogelijk
Precies: Nena heeft het voltallige publiek opgestookt, met haar benen wijd omgekocht etc..quote:Op maandag 5 februari 2007 23:37 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Als Nena daar is, dan zal meneer dombo wel denken dat zij dat bekokstooft heeft.![]()
Wrong boycot..je moet juist WEL gaan en daar iets gaan doen;)quote:Op maandag 5 februari 2007 23:38 schreef agter het volgende:
[..]
gewoon boycotten die handel.
ik ga niet.
laat brian maar in zijn eentje draaien.
Lieve lieve DGK_REDACTIEquote:Op maandag 5 februari 2007 23:34 schreef Sonique het volgende:
You do the math....
Zwarte schoenpoets??quote:Op maandag 5 februari 2007 23:35 schreef yellowfirst het volgende:
Wicked, daar zijn die sponsors altijd hypergevoelig voorquote:
Is in ieder geval geen entree waard.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:40 schreef Cungy het volgende:
[..]
Wrong boycot..je moet juist WEL gaan en daar iets gaan doen;)
Dacht het niet............ik weet wel zekerquote:Op maandag 5 februari 2007 23:38 schreef Myriam1978 het volgende:
"Visite uitnodigen" is dat goed Nederlands..? Daar twijfel ik aan en het is niet eens mijn moedertaal...
PS en Amanda, ik heb nog niemand gehoord die haar leuk vind, en ik krijg de neiging om mee te gaan, wat een afgang dit. En nu kun je er op wachten dat ze Sylvia gaan negeren zoals Huub de eerste weken. Viva Talpaquote:Op maandag 5 februari 2007 23:39 schreef schizolientje het volgende:
Wie gaan er naar de zebra lounge? Ik weet al een ploeg die de oud bewoners willen ontmoeten en gaan, maar ook plannen hebben Brian flink te bashen ( niet fysiek)
neequote:Op maandag 5 februari 2007 23:38 schreef Myriam1978 het volgende:
"Visite uitnodigen" is dat goed Nederlands..? Daar twijfel ik aan en het is niet eens mijn moedertaal...
quote:Op maandag 5 februari 2007 23:38 schreef kleinzusje het volgende:
Als het te ver gaat met Syl bashen, zullen we dan toch maar weer iets organiseren ?
Van wie waren die schermen ook alweer ??quote:Op maandag 5 februari 2007 23:40 schreef doesss het volgende:
[..]
Wicked, daar zijn die sponsors altijd hypergevoelig voor![]()
Wie zijn de grote sponsors van De Ratten Bak?
Als je nog maar een sprankje hoop hebt in die zogenaamde "redactie" dan heb je de afgelopen dagen toch wat gemist.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:40 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Lieve lieve DGK_REDACTIE
Kunnen jullie alsjeblieft livestreams verzorgen van deze voor Brainless zo heuglijke avond?
Please Please Pretty Please!
ik doe mee .... heb medelijden met Sylvia.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:38 schreef kleinzusje het volgende:
Als het te ver gaat met Syl bashen, zullen we dan toch maar weer iets organiseren ?
Precies.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:40 schreef doesss het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de bewoners 1 voor 1 binnen druppelen, maar alle drie tegelijk.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:39 schreef Danny het volgende:
[..]
kijk dan niet
ik ben nog nooit zo kalm geweest. bevalt me voorlopig prima.
Maar begrijp ik nou goed dat er door de redactie was gezegd dat er vandaag nieuwen zouden komen en dat die er nog steeds niet zijn?
In dat geval heeft de redactie nog 25 minuten voor ze NOG een enorme flater slaan namelijk
Ze wekt bij mij een gevoel voor haat op. Tuurlijk als ik haar zou ontmoeten op een feestje zou ze van mij een eerlijke kans krijgen..maar als ik haar op straat zou tegenkomen zou ik wel wat roepen ..iets van KUTHOER ofzo..lol..heel kinderachtig.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:41 schreef kleinzusje het volgende:
Gert ben je er nog ?
Ik denk niet dat je of we een persoon haten die we niet kennen. Maar dat zij ons doet denken aan de vreselijkste kanten van een mens ( uit onze nabijheid/ verleden/ in ons zelf wellicht) waar we zo van walgen............... Zij staat daar symbool voor
rustig wijffie ... door de neus in ......door de oren uit ....quote:Op maandag 5 februari 2007 23:42 schreef beequeen het volgende:
ZIJN ER ECHT NOG MENSEN DIE NAAR DIT KUTGEOUWEHOER LUISTEREN, IK NIET DUS, WAT EEN NIVO, TOP JDM, GA ZO DOOR, EN GEEN SORRY VOOR MIJN CAPS DAN MAAR EEN BAN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pek met veren nog leuker!quote:Op maandag 5 februari 2007 23:43 schreef Missy_1974 het volgende:
fuck it, ik ga morgen tomaten in de zon leggen, en gewoon buiten staan bij de zebra, brian zou maar een petje dragen
Thanks for the peptalk ! I needed that !quote:Op maandag 5 februari 2007 23:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
rustig wijffie ... door de neus in ......door de oren uit ....
het zijn tyfuslijers ... en laten we hopen dat we over een week ontzettende lol hebben om de nieuwe bewoners (ja, ik zeg ook maar wat om jou -en mij- moed in te praten)
laffe lulquote:Op maandag 5 februari 2007 23:43 schreef vzzzzzbx het volgende:
bart moet zich toch ook groen en geel ergeren
Ik weet niet, wat komt daar binnen?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:44 schreef kleinzusje het volgende:
Kaartenactie is misschien te cliche, iemand een idee ?
... hoewel die kaartenactie er wel ERG heeft ingehakt bij de anderenquote:Op maandag 5 februari 2007 23:44 schreef kleinzusje het volgende:
Kaartenactie is misschien te cliche, iemand een idee ?
De grootste is Samsung, geloof ik.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:40 schreef doesss het volgende:
[..]
Yep.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:42 schreef agter het volgende:
[..]
Precies.
Als wij van Fok! aangeven dit te boycotten, zullen ze meer geneigd zijn om te luisteren...denk en hoop ik zo.
quote:Op maandag 5 februari 2007 23:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
laffe lul
als ie een beetje lef in zijn donder had ging ie nu even een wijntje met syl drinken
maar ja......... enig lef is bart vreemd
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |