gewoon boycotten die handel.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:37 schreef Cungy het volgende:
Ik stel voor dat alle FOKkers die daar zijn demonstratief op de grond gaan zitten als Brian aan het draaien is...en tijdens de hele set blijven zitten
grotere afgang voor een DJ is niet mogelijk
kijk dan nietquote:Op maandag 5 februari 2007 23:36 schreef beequeen het volgende:
Ik trek dit niet meer deze steams, krijg waarschijnlijk nachtmerrie's,maar dat is nou eenamml het risico van het kijken naar de streams, alsof er geen andere mensen meer zijn, en ik ga nu echt over mijn nek als ik haar praten over Syl, waar zijn de defibrilatoren![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en dat gordon als valse nicht?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:35 schreef partyyboyy het volgende:
Graag iemand die intelligenter is dan de andere bewoners:
Bonnie St. Clair misschien?
Dat gebeurt toch wel aangezien Brian echt een kutdj is. NL was een betere keusquote:Op maandag 5 februari 2007 23:37 schreef Cungy het volgende:
Ik stel voor dat alle FOKkers die daar zijn demonstratief op de grond gaan zitten als Brian aan het draaien is...en tijdens de hele set blijven zitten
grotere afgang voor een DJ is niet mogelijk
Precies: Nena heeft het voltallige publiek opgestookt, met haar benen wijd omgekocht etc..quote:Op maandag 5 februari 2007 23:37 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Als Nena daar is, dan zal meneer dombo wel denken dat zij dat bekokstooft heeft.![]()
Wrong boycot..je moet juist WEL gaan en daar iets gaan doen;)quote:Op maandag 5 februari 2007 23:38 schreef agter het volgende:
[..]
gewoon boycotten die handel.
ik ga niet.
laat brian maar in zijn eentje draaien.
Lieve lieve DGK_REDACTIEquote:Op maandag 5 februari 2007 23:34 schreef Sonique het volgende:
Ik vind, nou eigenlijk, ik denk dat BRian van een koude kermis thuis gaat komen vanuit de zebralounge.
Hij gaat zich heel klein voelen.
De hele kliek bewoners zal daar zijn, nena ook.
Het publiek bestaat grotendeels uit DGK kijkers...
You do the math....
Het is behoorlijk dom om zo iemand als Brian, zo in het openbaar neer te zetten na alles wat hij geflikt heeft...
Ik denk dat de zebralounge wel eens de levensles voor Brian gaat zijn. Alle hints die hij in z'n leven tot nu toe gemist heeft, zullen daar allemaal op hem afkomen.
En we weten allemaal hoe hij daarop gaat reageren...
Zwarte schoenpoets??quote:Op maandag 5 februari 2007 23:35 schreef yellowfirst het volgende:
Had Natasia niet gezegd tegen Sylvia..."Ik heb geen make-up nodig!"
Wat haalt ze eraf dan?![]()
Wicked, daar zijn die sponsors altijd hypergevoelig voorquote:
Is in ieder geval geen entree waard.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:40 schreef Cungy het volgende:
[..]
Wrong boycot..je moet juist WEL gaan en daar iets gaan doen;)
Dacht het niet............ik weet wel zekerquote:Op maandag 5 februari 2007 23:38 schreef Myriam1978 het volgende:
"Visite uitnodigen" is dat goed Nederlands..? Daar twijfel ik aan en het is niet eens mijn moedertaal...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |