Is veel leuker als ze eruit is en ze wil schelden maar de redaktie de telefoon niet opneemt als zij het isquote:Op maandag 5 februari 2007 23:32 schreef Missy_1974 het volgende:
Nou zou ik willen dat natas even villa vandaag zou mogen lezen........................................please redactie, ik had gehoopt op een nieuwe bewoner, maar helaas, dus dan is dat even laten lezen toch nog een beetje voldoening
quote:Op maandag 5 februari 2007 23:32 schreef pullup het volgende:
Brian tegen Bart: heb jij die cyanide al besteld ?
Amandel: Cya..cyawatte![]()
Bart: Cyanide dat is een energydrink![]()
Ja maar ze is slecht op steeds de zelfde manier........schelden en aso zijn en vooral alles (incl roddels) 80x herhalen.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:30 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie vergelijking
Toch denk ik dat ze haar erin willen houden, omdat er een 'slechterik' moet zijn. Alleen niveau-natasia is wel heeeeeeeeeel sneu
Zou wel terecht zijn.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:32 schreef snetje het volgende:
gooien ze huupert er 's nachts weer stiekum in net zoals ingrid van BB![]()
Graag iemand die intelligenter is dan de andere bewoners:quote:Op maandag 5 februari 2007 23:33 schreef Veulen het volgende:
Graag nu een bewoner er in...
Yep.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:34 schreef Sonique het volgende:
Ik vind, nou eigenlijk, ik denk dat BRian van een koude kermis thuis gaat komen vanuit de zebralounge.
Hij gaat zich heel klein voelen.
De hele kliek bewoners zal daar zijn, nena ook.
Het publiek bestaat grotendeels uit DGK kijkers...
You do the math....
Het is behoorlijk dom om zo iemand als Brian, zo in het openbaar neer te zetten na alles wat hij geflikt heeft...
Ik denk dat de zebralounge wel eens de levensles voor Brian gaat zijn. Alle hints die hij in z'n leven tot nu toe gemist heeft, zullen daar allemaal op hem afkomen.
En we weten allemaal hoe hij daarop gaat reageren...
ik weet niet of het wel buitensluiten is. sylvia wil volgens mij ook niet met die 3 malloten geassocieerd wordenquote:Op maandag 5 februari 2007 23:34 schreef Pulu het volgende:
Ik ben waarschijnlijk te harmonieus ingesteld, maar alhoewel Sylvia niet mijn favoriet is (verre van zelfs), vind ik het wel erg hoe stelselmatig Sylvia al wordt buitengesloten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |