Kunnen we wel een leuke atractie van maken daar achter CS, zodra je een temeier ziet met een amandelhondje ff stoppen 15 mtr verder, stoephoer naar de auto laten sukkelen en dan roepen:quote:Op maandag 5 februari 2007 23:23 schreef Cungy het volgende:
Ik hoop dat ze zo snel mogelijk uit DGK gaat, thuis aankomt, daar Wilgo betrapt met een ander surinaams mokkel die 10x zo dik als zij. Haar gevaarlijke zuster beide kinderen heeft afgepakt. Ze daarna verslaafd raakt aan hard drugs en hierdoor weer de prostitutie in moet gaan (achter centraal station). En uiteindelijk dood gaat aan een overdosis, na een lange lijdensweg
poef, dat is eruit...sorry voor dit
Dat Brian en Natasia hem eruit willen stemmen.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:41 schreef zaadjuh het volgende:
maar wat zei michel nou tegen bart???
Haha goede zet, die is gewoon aan het stoken dus?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat Brian en Natasia hem eruit willen stemmen.
quote:Geachte lezer,
Ik begrijp dat er nooit ingegaan kan worden op persoonlijke dossiers of zaken en ik ga hier dus niet naar vragen. Wél gebied de eerlijkheid mij te zeggen dat ik volgende vragen stel naar aanleiding van het gedrag van een individueel 'geval'. Een geval waar jullie als kinderbescherming, zo maak ik uit verschillende media op, al aandacht hebben besteed. Er blijven bij mij toch een paar vragen bestaan.
Ik (als leek) kan me namelijk niet voorstellen dat het voor een kind goed is om een moeder te hebben die haar kinderen, waarvan een chronisch ziek, voor onbepaalde tijd in een huis gaat zitten en zich daar ook nog eens profileert als een persoon dat grossiert in doodsverwensingen, minachting en onbegrip. Bovendien heeft het er alle schijn van dat betreffende een crimineel verleden heeft. '
Het willens en wetens achterlaten van je jonge kinderen, waarvan een chronisch ziek; het hebben van een crimineel verleden en een walgelijke persoonlijkheid. Gunt een instituut als de kinderbescherming een kind zo'n moeder? Heeft zo'n kind toekomst?
Dit vroeg ik me af, want het gaat mijn lekenpet te boven.
Met vriendelijke groet,
Vind ik ook. Huub en Nattenel hadden er wat mij betreft niet uit gehoeven. Natuurlijk, fysiek 'geweld' (want kom op, ze hadden beiden geen schrammetje) is natuurlijk een grens...maar ik had altijd het idee dat huub en nattenel zo met elkaar omgingen vanwege het 'spel' en niet omdat ze elkaar nou zo graag af zouden willen maken. Brian en Natasia daarentegen zijn gewoon twee in-en-in slechte mensen die niets van de wereld begrijpen. Zij gedragen zich niet zoals ze doen vanwege het spel, maar gewoon omdat ze zo zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:51 schreef PietjePuk63 het volgende:
Brain en Natasia eruit, of de stekker eruit!
Nee hoor. Ik heb vele ergere dingen gehoord.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:38 schreef Gerdien76 het volgende:
Natasia is een vieze vuile gore goedkopen vette slet, Ze ziet er niet uit, ze moesten haar in de fik zetten en daarna ophangen.. ( ga ik nu te ver )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |