abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46026105
Vaak zit ik vol met woede door opmerkingen die Natasia maakt. Net ook wenst ze Illona dood.
Deze frustratie moet ik toch op een of andere manier uit. Ik weet vrijwel zeker dat er meer mensen
zijn die dezelfde of een ergere frustratie voelen.

Hier kun je je woede de vrije loop geven Dus gooi al je agressie er uit !!!

Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_46026237
Natasia is gewoon iemand van het allerlaagste soort, vies wijf, compleet gestoord, en echt vet lelijk!!!
Het leven is te hard om zacht te zijn.
pi_46026265
NATASIA JE BENT EEN GRAFHOER
JE BENT HET
JE BENT HET
JE BENT HET
KIJK ME AAAAAN!!!!!
JE BENT HET
JE BENT HET
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_46026267
WAt een walgelijk gestoord, irritant pokke wijf. Ze moet er echt uit. Die opmerkingen kunnen echt niet hoor. Ilona doodwensen, ze is echt gek.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_46026283
Beginnen jullie ook al heimwee te krijgen naar Nathanael?
pi_46026287
Normaal zeg ik,"het is maar een spelletje, je kent die mensen niet vind je het niks dan kijk je niet meer!"

Maar zo werkt het niet, het is verslavend
dus wil ik tegen Natasia zeggen @#$% %#$@ !&&^%$#**@
pi_46026321
Ik hoop dat ze zo snel mogelijk uit DGK gaat, thuis aankomt, daar Wilgo betrapt met een ander surinaams mokkel die 10x zo dik als zij. Haar gevaarlijke zuster beide kinderen heeft afgepakt. Ze daarna verslaafd raakt aan hard drugs en hierdoor weer de prostitutie in moet gaan (achter centraal station). En uiteindelijk dood gaat aan een overdosis, na een lange lijdensweg

poef, dat is eruit...sorry voor dit
Napoleon Bonaparte: "Never interrupt your enemy when he is making a mistake."
pi_46026331
Ik vraag me af waar ze wil gaan wonen als ze de kooi uit is.
Dat mens heeft geen leven meer straks.
:-)
Make my day!
pi_46026335
walgelijk mens, ik voel me voorgelogen bij geschiedenis daar zeiden ze dat deze aapsoort ongeveer een miljoen jaar geleden mekaar al had opgegeten.
pi_46026378
we moeten een detectiv inhuren
pi_46026392
iemand de dood wensen dit gaat me te ver
pi_46026446
"moet je een hanger naar mijn hoofd?" <--- haar woorden
"moet je een baksteen naar je hoofd" >---- haar vermoedelijke woorden ooit eerder in haar leven
pi_46026601
wat een ongelovelijke GRAFTAKKE HOER !!!!!!!!

en hetzelfde geldt voor amanda en brian

dit was érg

ook bart had wel IETS aardigs kunnen zeggen hoor bij dat afscheid

iloontje het ga je goed hoor wees blij dat je eruit bent !!
pi_46026673
iloontje het ga je goed hoor wees blij dat je eruit bent !!
bij deze mensen hoorde JIj niet...gelukkig maar!
  maandag 5 februari 2007 @ 23:34:41 #15
159989 PokerJoker
The Meek Shall Inherit Nothin
pi_46026756
quote:
Op maandag 5 februari 2007 23:23 schreef Cungy het volgende:
Ik hoop dat ze zo snel mogelijk uit DGK gaat, thuis aankomt, daar Wilgo betrapt met een ander surinaams mokkel die 10x zo dik als zij. Haar gevaarlijke zuster beide kinderen heeft afgepakt. Ze daarna verslaafd raakt aan hard drugs en hierdoor weer de prostitutie in moet gaan (achter centraal station). En uiteindelijk dood gaat aan een overdosis, na een lange lijdensweg

poef, dat is eruit...sorry voor dit
Kunnen we wel een leuke atractie van maken daar achter CS, zodra je een temeier ziet met een amandelhondje ff stoppen 15 mtr verder, stoephoer naar de auto laten sukkelen en dan roepen:
JIJ BENT ECHT TE DUUR, ECHT WEL (4x)

en dat in een stream (sic) van autos natuurlijk, als echte streamers, gewoon in een bmw, niks bisonders
Pretty Sick: Gus Hansen en Daniel Negreanu met een leuk handje poker
-- http://www.youtube.com/watch?v=ojeRwWIdQBM --
pi_46026834
Bart realiseert zich dat hij en Sylvia hoger op de kicklist van apekop. Dus hij speelt nu nog even t hateparade spelletje mee.

Natasia heeft Bart en Sylvia op haar kicklist, Brian is ze al aan t insauzen om hem ook te lozen. Walgelijk verot persoon is zij zeg, vies achterbaks doortrapt mens.
pi_46026872
Wat mijn Korsakov-broer zou zeggen: Foei
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  maandag 5 februari 2007 @ 23:41:45 #18
166984 zaadjuh
natasia eng wijf
pi_46027018
maar wat zei michel nou tegen bart???
maar ik ben dom...wat is jou excuses
pi_46027172
quote:
Op maandag 5 februari 2007 23:41 schreef zaadjuh het volgende:
maar wat zei michel nou tegen bart???
Dat Brian en Natasia hem eruit willen stemmen.
  maandag 5 februari 2007 @ 23:48:42 #20
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46027242
Vreselijk mens, goed gecast dat wel.
  maandag 5 februari 2007 @ 23:48:53 #21
166984 zaadjuh
natasia eng wijf
pi_46027249
ohhhh ok dan hoop ik dat ie nou met sil een spelletje tegen hun gaat spelen wat een teringgasten bah
maar ik ben dom...wat is jou excuses
  maandag 5 februari 2007 @ 23:50:02 #22
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46027283
quote:
Op maandag 5 februari 2007 23:46 schreef schatje het volgende:

[..]

Dat Brian en Natasia hem eruit willen stemmen.
Haha goede zet, die is gewoon aan het stoken dus?
pi_46027326
met nathanael heeft ze ook al onder valse voorwendselen duidelijk laten blijken Bart eruit te willen werken, dit weet Brian ook. Bart staat hoog op dat lijstje van die Nataapia
pi_46028227
Natasia moeten ze gewoon uit een vliegtuig gooien zonder parachute. Maar ze mogen haar om mijn part ook bij Artis voor de leeuwen gooien.
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
pi_46028472
Natasia is een vieze vuile gore goedkopen vette slet, Ze ziet er niet uit, ze moesten haar in de fik zetten en daarna ophangen.. ( ga ik nu te ver )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')