vraag Beautiful day without you maar aanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb net mijn request de deur uit gedaan, volgende keer dan maar.![]()
Overigens ook een plaat wat mij doet denken aan toen ik nog jong was (24, uuhhm zo oud is dat toch niet)
[..]
roysköpp volgende keer dan maar, goede plaat btw.![]()
En nu maar afwachten.quote:(20:59) Floris: Als je nog een plekje hebt op de playlist: Nailpin - What Are You Waiting For
(21:01) MetMichiel -@ 3F: niet de nieuwe doen?
(21:02) Floris: wat jij wil
(21:02) MetMichiel -@ 3F:
Sirolf is Floris omgekeerdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij bent dus Floris! .. okay, ook fanatiek met posten op de website van Michiel.
Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:03 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
vraag Beautiful day without you maar aan
Keer m'n nickname eens om (zie sig).quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij bent dus Floris! .. okay, ook fanatiek met posten op de website van Michiel.
quote:
Okay, het kwartje is inmiddels gevallen.quote:
Domien vertelde me dat hij er ook pas na een paar weken achter kwam dat Sirolf == Floris.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Okay, het kwartje is inmiddels gevallen.![]()
Chelsea Dagger, het wordt tijd voor een nieuwe plaat van hun.
De cd is trouwens wel erg goed.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Okay, het kwartje is inmiddels gevallen.![]()
Chelsea Dagger, het wordt tijd voor een nieuwe plaat van hun.
't is trouwens FlorisD zie ik net.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Keer m'n nickname eens om (zie sig).
Op de MetMichiel-site heb ik tot nu toe 2 keer gereageerd, en de laatste keer was al ruime tijd terug.
Amen, heb hem gekocht op aanraden van Ekdom... maar ik blijf er vrolijk van wordenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:10 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
De cd is trouwens wel erg goed.
Zo niet, kunnen we altijd nog even een mailbom daarmee doen richting het einde van het programmaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Amen, heb hem gekocht op aanraden van Ekdom... maar ik blijf er vrolijk van worden
zullen we Mika en Good Things End ook nog horen dit uur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |