Schiet es op man! Je moet al over 2 uurtjes vliegen.... Je mag trouwens ook niet klagen, vanavond gewoon om 18.05 weer terug zodat je nog voldoende pils kan nuttigen!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:44 schreef Mojave het volgende:
[..]
Hahahah wat een leventje als Capt. zijn die sim dagen tbv de opleiding of prof check?
Voor de opleiding, 1 simbeurt training, die anders was mijn command profcheck, soort van examen dus... Nu dat weer achter de rug is, zondag weer de lucht in (2x RTM_LHR)...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:44 schreef Mojave het volgende:
[..]
Hahahah wat een leventje als Capt. zijn die sim dagen tbv de opleiding of prof check?
Wie zegt dat ik dat ook niet doe?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:50 schreef YellowLedbetter het volgende:
En ik maar hard leren....
Zal wel verschillen per type, denk ik...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:06 schreef Alternate het volgende:
Wat staat er voor boeiends in AOM II dan? Bij mij is dat zo ongeveer de minstgelezen (en de dunste)
Zie ik vast iets over het hoofd.
Deel III doen we niet aanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:04 schreef Alternate het volgende:
Aah dat hebben ze bij ons allemaal in AOM III gestopt. Het 'paniek boek'.
Behalve flighttechniques, dat staat in II.
Erg logisch, want de MEL heet bij ons ook gewoon 2.6 alleen dat zit dan in boek III
Idd, proost!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:49 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Schiet es op man! Je moet al over 2 uurtjes vliegen.... Je mag trouwens ook niet klagen, vanavond gewoon om 18.05 weer terug zodat je nog voldoende pils kan nuttigen!![]()
Pilotem nog wel!!quote:
Dat is echt belachelijk laag... maarja die mensen gingen daar express staan heh? (in approach path)quote:
Wij krijgen van de DDI een uitbrander als we daar durven te gaan staan... Zelfs over dat pad rijden als er een kist gaat kruisen is al 'not done'quote:Op zondag 11 februari 2007 13:52 schreef Autoreply het volgende:
Ongevallenverslag van Husbos 2005. Voor de minder ge"interesseerden; bekijk iig foto 9 eventjes![]()
Dood door schuld mijns inziens![]()
Welk pad bedoel je?quote:Op zondag 11 februari 2007 18:08 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wij krijgen van de DDI een uitbrander als we daar durven te gaan staan... Zelfs over dat pad rijden als er een kist gaat kruisen is al 'not done'
Klopt. Neil Lawson was de beste luchtvaartfotograaf waar ik foto's van kende en ik ken er heel wat...quote:Op zondag 11 februari 2007 17:56 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Dat is echt belachelijk laag... maarja die mensen gingen daar express staan heh? (in approach path)
Die gast mag nog van geluk spreken dat hij een controlled crash landing kon doen in dat graanveld... Zit toch aardig snelheid aan volgens mij, en die dingen zijn niet heel erg stevig.quote:Op zondag 11 februari 2007 19:22 schreef Autoreply het volgende:
Los daarvan, op een halve meter (2 ft) over mensen heenrossen. Ben je wel lekker bij je hoofd. Maargoed, jonge gasten, grote ego's, er vallen een hoop dooien op WK's..
Ik houd het meestal wel gezien bij een metertje of 2/3, da's spectaculair genoeg.![]()
Stevig zijn die units wel opzich, Hawker xp800 die een zweefvliegtuigje kopt, doet toch meer pijn dan je zou denkenquote:Op zondag 11 februari 2007 19:26 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Die gast mag nog van geluk spreken dat hij een controlled crash landing kon doen in dat graanveld... Zit toch aardig snelheid aan volgens mij, en die dingen zijn niet heel erg stevig.
Op Terlet, als er op de 04 of 22 gevlogen wordt, dan moet je over een pad wat final kruist. Een beetje zo'n zelfde situatie als je op de foto ziet...quote:
wow! Anders komt ff het halve flightpanel eruit!!!quote:Op zondag 11 februari 2007 20:08 schreef cheukert het volgende:
[..]
Stevig zijn die units wel opzich, Hawker xp800 die een zweefvliegtuigje kopt, doet toch meer pijn dan je zou denken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |