Had jij bij-de-weg ook nog mijn msn bericht gekregen inzake een of ander familiespel???? Want jij gebruikte weer een vage msn kloontoolsoftwarezut..quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:19 schreef freud het volgende:
Ik heb geen stress, bloeddruk valt ook mee volgens mij (sport veel, eet gezond), niet gesport (althans, koken voor 4 fotters, maar dat viel wel mee). Ik sliep wel als een blok, maar had gewoon geen slaap. Vergelijk het met het gevoel als je om 14:00 's middags ineens moet slapen. Misschien ga ik wel gewoon te vroeg naar bed. Was gewend maar 5 uur per nacht te slapen namelijk, en nu kan ik makkelijk 6 of 7 uur slapen.
Anyway, schiet wel lekker op met mijn boeken zo.
@ All .... Goeiemorgenquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
1DmkIIN ? 5D? En bij canon krijg je ook nog eens cashback.
Maar afgezien daarvan, ik denk dat je beter kan inversteren in een dure lens en een goedkope body dan andersom; de geldontwaarding van een lens is nihil tot negatief(ja, ze worden soms zelfs duurder!)--en mits geen sigma/tokina/tamron); bodies worden alleen maar minder waard helaas.
Maar toch gefeli met je aankoop
Voor HM2 en zijn AK-4 fetish
Goeiemorgenquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:00 schreef LekkerApart het volgende:morgen iedereen..
Het wordt hier toch niet gevaarlijk he met al die wapens?
Guns don't kill people. People do.?quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:03 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
Wapens op zich zijn niet gevaarlijk![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:38 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
U kent ze wel, die populaties van vreedzaam samenlevende Kalshnikovs.
Wel een hamster dan?quote:HMaster-II - woensdag 7 februari 2007 @ 10:58
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 10:49 schreef Vliegvrager het volgende:
Kijkt dat loopt lekker op: 9 sorry Hamster
Like I said...
ik ben geen last-minute cheap-ticket trut.... Ik had allang geaanmeld...
quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:09 schreef LekkerApart het volgende:
[..]
Wel een hamster dan?
(Sorry kon het niet laten)
Moet ik me dan iedere keer verdedigenquote:
Ik vind het er raar uitzien. Normale huishoudens en dan 1 of meer vuurwapens. Bij sommige mensen past het gewoon niet imo.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:28 schreef HMaster-II het volgende:
@Shark.bait....toffe link man... Vooral die gast met die Bushmaster CAR15 en die gast met die salontafel vol pistolen
![]()
Jou had ik nodigquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik vind het er raar uitzien. Normale huishoudens en dan 1 of meer vuurwapens. Bij sommige mensen past het gewoon niet imo.
Inderdaad, op sommige foto's is het contrast enormquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik vind het er raar uitzien. Normale huishoudens en dan 1 of meer vuurwapens. Bij sommige mensen past het gewoon niet imo.
Heb ik gehad ja. Duur geintje zeg, customizen. En dan nog geeneens echt customquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Had jij bij-de-weg ook nog mijn msn bericht gekregen inzake een of ander familiespel???? Want jij gebruikte weer een vage msn kloontoolsoftwarezut..
Arme ikquote:Op maandag 5 februari 2007 20:38 schreef -Marjo- het volgende:
Stel dat ze zo'n ding winnen...
Arme collega's van HM2
Watjequote:
Volgens mij komt eerst st. Juttemis nog en daarna ergens ooit de Paashaasdagen..quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:56 schreef Puckzzz het volgende:
weet iemand wanneer het pasen is? krijg een order binnen staat op : levertijd: na pasen
moet je wel een beetje in je feestdagen zitten om 'm dan in te voeren he?
Om van een pistool, revolver, geweer of ander soort vuurwapen een moordwapen te maken, is op zich niet zo heel moeilijk hoorquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:50 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad de mensen, die van alles een moordwapen kunnen maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |