Yupquote:Op maandag 5 februari 2007 20:36 schreef Shark.Bait het volgende:
Dus je ziet HM2 en Freud als panische dingen?
Je kan m altijd nog niet bookmarkenquote:Op maandag 5 februari 2007 20:37 schreef Shark.Bait het volgende:
ow kut...staat ie weer in mijn AT
maar hij was gewoon te goed om te laten schieten
Stomkopquote:Op maandag 5 februari 2007 20:37 schreef Shark.Bait het volgende:
ow kut...staat ie weer in mijn AT
maar hij was gewoon te goed om te laten schieten
goftedomme, tief opquote:Op maandag 5 februari 2007 20:39 schreef CocaColaLight het volgende:
de mijne is volgens mij nog irritanter
Nou, ik vind je suggestie zo goed dat ik ff een doekje nodig heb...quote:Op maandag 5 februari 2007 20:38 schreef Vliegvrager het volgende:
Je kan m altijd nog niet bookmarken
Maar jij verkoopt je ziel tenminste niet aan de USB duivelquote:Op maandag 5 februari 2007 20:39 schreef CocaColaLight het volgende:
wees blij tis geen naam topic voor jou
de mijne is volgens mij nog irritanter
omdat je het zo aardig vroegquote:
Astuquote:Op maandag 5 februari 2007 20:47 schreef HMaster-II het volgende:![]()
Naamtopic
![]()
![]()
Oh ik wil ik nog zo'n sefldesctruction Button USB hub geval dinges en ook zo'n panic button-knop voor op m'n keyboards..
Ik weet het, ik kom ook in ONZquote:Op maandag 5 februari 2007 23:25 schreef Mauro het volgende:
[..]
Te groot![]()
Maximaal 100 kb toegestaan op Fok!
Hoezo, ben net terug van het werk. Zodadelijk gaat het licht hier uit.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 07:06 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog gooit het licht aan en stampt de SC in.....
MogguhTijd om aan den arbeit te gaan
En er staan allemaal leuke fotoshoots op de planning de komende tijd
![]()
We hebben niet allemaal van die vage werktijden als jij Ivoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 07:19 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Hoezo, ben net terug van het werk. Zodadelijk gaat het licht hier uit.
Gezien het zwamverhaal best goed volgens mijquote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:37 schreef -Marjo- het volgende:
freud hoe heb je geslapen?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 07:19 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Hoezo, ben net terug van het werk. Zodadelijk gaat het licht hier uit.
HM2, is dit wat je zoekt?
[afbeelding]
Goed, pilletjes erin, half uurtje rustig lezen en coma. Misschien scheelde het ook dat ik 90 minuten voluit gesquashed hadquote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:37 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen
freud hoe heb je geslapen?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:47 schreef freud het volgende:
[..]
Goed, pilletjes erin, half uurtje rustig lezen en coma. Misschien scheelde het ook dat ik 90 minuten voluit gesquashed had. Dingen maar voor de zekerheid genomen dus. Thanx voor de tip in ieder geval!
Ah....het blauw is ook weer wakkerquote:
Ach, asl je mara senl geneog leets dan gata het vanzlenfsperkend toch geod. Mesnelijke hersenen zijn erg hadnig in het in de goede voglorde zetten van de letters. Corirgerend lezen neomen we dat.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:39 schreef WurM het volgende:
freud, kap eens met die ondertitels, ik krijg er freudiaanse verlezingen van![]()
Mogguh
En op 't werk ook inmiddels enzoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah....het blauw is ook weer wakker
Vanavond lekker foto's kijken![]()
Vies = lekkerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:59 schreef Yoni het volgende:
[..]
En op 't werk ook inmiddels enzoVies weer is 't trouwens zeg!
HAHA, true. Net grote vlokken hier zeg... Zullen we pasen en kerst gewoon omdraaien voortaan? Dan is de pasen lekker warm, en hebben we meer kans op een witte kerst.quote:
Goed planquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:29 schreef freud het volgende:
[..]
HAHA, true. Net grote vlokken hier zeg... Zullen we pasen en kerst gewoon omdraaien voortaan? Dan is de pasen lekker warm, en hebben we meer kans op een witte kerst.
Je gaat gewoon in het midden op de grond zitten en je laat ze naar jou toe komen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:07 schreef Yoni het volgende:
Man, wat is het irritant om ergens in je eentje te zitten en nauwelijks overdracht gehad te hebben.
Ik zie een heeeeeeeeeeeleboel kastjes en muren op het moment
Komt omdat je flieft bent Yoniquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:51 schreef Yoni het volgende:
Goed plan![]()
Ik heb trouwens wel weer errrug veel zin in lente/zomer enzo. Kom maar op met dat zonnetje!
Echt nietquote:
Michelinquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:56 schreef Yoni het volgende:
Weet iemand nog geen goede routeplanner? Eentje die klopt, duidelijk is en waarvan niet elke keer de site crasht zoals Map24....
Lokatienet vind ik dus niet zo geslaagd. Maar goed, heb nu toch maar een Map24 ding geprint.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:59 schreef freud het volgende:
Ik gebruikte lokatienet.nl toen ik nog geen tomtom had.
Maar waarom eigenlijk? Je weet toch waar ik woonquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:29 schreef Yoni het volgende:
Lokatienet vind ik dus niet zo geslaagd. Maar goed, heb nu toch maar een Map24 ding geprint.
Thanks anyway (VV ook)
![]()
Ja, maar ik weet niet waar mijn andere locatievan mijn werk woontquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:41 schreef freud het volgende:
[..]
Maar waarom eigenlijk? Je weet toch waar ik woon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |