quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:00 schreef LekkerApart het volgende:
HeheheMaar kaartjes zjin tegenwoordig best fijn in te kopen
Euh, moet C niet zijn dat jij het verschil niet gebruikt. De canon is het verschil imo echt wel waard, al is het alleen al vanwege fullframe. Maar damn, die Nikon is ookquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:08 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Argumenten:
a) Geld over. En 350D vlak voor lancering 400D voor een hele leuke prijs de deur uit gedaan.
b) Ik krijg de BTW terug
c) De Canon 1Ds MII is de bijna dubbel zo hoge prijs niet waard.
d) Sigma meegenomen voor magazijnprijs, ben al wel aan het neuzen voor leuk Nikon glas.
1DmkIIN ? 5D? En bij canon krijg je ook nog eens cashback.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:08 schreef Rabrynil het volgende:
Argumenten:
a) Geld over. En 350D vlak voor lancering 400D voor een hele leuke prijs de deur uit gedaan.
b) Ik krijg de BTW terug
c) De Canon 1Ds MII is de bijna dubbel zo hoge prijs niet waard.
d) Sigma meegenomen voor magazijnprijs, ben al wel aan het neuzen voor leuk Nikon glas.
De eerst volgende meet is zaterdagquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:45 schreef Rabrynil het volgende:
Lijkt me ook gezellig om op de eerstvolgende meet even lekker te babbelen.
Ik heb inmiddels ook een Nikon 50mm f1.4 D erbij voor o.a. de sfeeropnamen binnen zonder flits.
Beetje laat, maar ik vind hem coolquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:42 schreef Vliegvrager het volgende:
FF vraagje tussendoor. Is dit wat of is het niets?
[afbeelding]
Komt eraan, ik denk deze week nog. Eerst de CD-tjes voor de modellen op de bus doen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:44 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik zie foto's in je avatar die ik nog niet gezien heb, maar waar is de showcase
Je ava ziet er iig al veelbelovend uit...quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:26 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Komt eraan, ik denk deze week nog. Eerst de CD-tjes voor de modellen op de bus doen.
'morning y'all
Da's best k*tquote:Op woensdag 7 februari 2007 08:28 schreef freud het volgende:
Zo, mijn auto ook weer uitgebikt. Iemand heeft er 2mm ijs overheen gegooid vannacht. Ijs krabben voor gevorderden zeg maar. Vannacht wederom pas om 2:00 mijn ogen dicht, incluus Dormidinges. Misschien heb ik gewoon weinig slaap nodig of zo
.
Eerst koffie.
hmmzzz, heb je al eens nagedacht over mogelijke oorzaken? Stress? Hoge bloeddruk? Laat op de avond sporten? Allemaal dingen waar je slecht van in slaap komt. En als je eenmaal slaapt, slaap je dan goed?quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:28 schreef freud het volgende:
Zo, mijn auto ook weer uitgebikt. Iemand heeft er 2mm ijs overheen gegooid vannacht. Ijs krabben voor gevorderden zeg maar. Vannacht wederom pas om 2:00 mijn ogen dicht, incluus Dormidinges. Misschien heb ik gewoon weinig slaap nodig of zo
.
Eerst koffie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |