Weer is het hier weer heerlijk!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:01 schreef pirke het volgende:
Hier is het weer heerlijk weer!

Ik merk hetquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:43 schreef freud het volgende:
[..]
Ach, asl je mara senl geneog leets dan gata het vanzlenfsperkend toch geod. Mesnelijke hersenen zijn erg hadnig in het in de goede voglorde zetten van de letters. Corirgerend lezen neomen we dat.

Jaaaaaaaaaaaquote:

Hier wel op het grasveldquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:19 schreef freud het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa. VEEL sneeuw! Het blijft alleen niet liggen
.

Bamiquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:38 schreef Yoni het volgende:
Hier wordt het gewoon al donker! En ik heb niet gelunched. Hopelijk heeft Herr Freud dus veel bami straks

Met dien verschillen dat bij jouw zinnen de betekenis van elke "weer" vast staat en niet omgeruild kan worden, anders loopt de zin niet en bij de mijne welquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:22 schreef freud het volgende:
[..]
Weer is het hier weer heerlijk!
Is het weer weer heerlijk hier?
Weer is heerlijk weer hier...
Etc...

Whehehehe...ik ga binnen nu en 15 minuten lekker naar huisquote:

Nu nog een TT6 voor smartphonesquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:05 schreef Rabrynil het volgende:
Over routeplanners gesproken...
De routeplanner van Locatienet denkt dat je de sloot in moet rijden om bij mijn huis te komen
Sindsdien overgestapt op de ANWB maar heb ook TomTom 6 West-Europa

Je zou er een serie van kunnen maken. Ik wil namelijk door deze foto weten wat er ná dit shot gebeurt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:42 schreef Vliegvrager het volgende:
FF vraagje tussendoor. Is dit wat of is het niets?
[afbeelding]

D2X?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:45 schreef Rabrynil het volgende:
Je zou er een serie van kunnen maken. Ik wil namelijk door deze foto weten wat er ná dit shot gebeurt.
Trouwens net mijn nieuwe digitale camera binnen en de eerste foto gemaakt, het is deze geworden:
[afbeelding]

D2Xsquote:

oja, "s" over het hoofd gezien....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:56 schreef Rabrynil het volgende:
D2Xs
Ik moet zeker nu al zeggen dat het RAW-formaat (NEF) erg prettig werkt i.c.m. Photoshop CS2.

Argumenten:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
oja, "s" over het hoofd gezien....
Vanwaar de overstap van canon 350d naar topmodel Nikon?En waarom geen echte nikon lens maar die sigma?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |