Nou, niet dusquote:Op maandag 5 februari 2007 20:13 schreef XiChico het volgende:
Niks speciaals aan man, pure marketing bullshit. Desondanks wel te zuipen en handige verpakking. Past goed bij een huisje-boompje-beestje levensstijl.
Weet je wel wat voor ontwenningsverschijnselen ik nu heb? Nou?!quote:Op maandag 5 februari 2007 20:13 schreef XiChico het volgende:
Niks speciaals aan man, pure marketing bullshit. Desondanks wel te zuipen en handige verpakking. Past goed bij een huisje-boompje-beestje levensstijl.
same herequote:Op maandag 5 februari 2007 20:16 schreef grizegrijn het volgende:
Ja hier ook een lotgenoot, bij mij kwam het door die met kersensmaak
Ja maar ik moet nog een beetje goed voor de dag komen, anders mag ik niet meer aan de counter bij de BKquote:Op maandag 5 februari 2007 20:35 schreef het.ismij het volgende:
jij gebuikt je enkel?
slecht
k doe het in me halsslagader![]()
Oke,.. ik zit de hele dag in een donker hok opgesloten zonder ramen met een paar beeldschermen. (it-er)quote:Op maandag 5 februari 2007 20:38 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja maar ik moet nog een beetje goed voor de dag komen, anders mag ik niet meer aan de counter bij de BK.
site werkt nietquote:Op maandag 5 februari 2007 20:48 schreef nixxx het volgende:
Probeer hier eens hulp te vinden: www.Capri-sonne-anonymous.com
kusjes en sterkte!
te druk denk ik.. TS is niet de enige.....quote:
quote:Op maandag 5 februari 2007 21:50 schreef ryangozer het volgende:
Vaag gevoeg dat dit een LEMMING!! aargh oetjkga! is
arme jongen, hij heeft net z'n shot al gehadquote:Op maandag 5 februari 2007 21:50 schreef ryangozer het volgende:
Vaag gevoeg dat dit een LEMMING!! aargh oetjkga! is
Dan hebben ze je nog belazerd ook, de echte smaakt naar helemaal niks ja, kraanwaterquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:47 schreef dborhem het volgende:
Ah,heb ik mijn hele jeugd op geleefd,zalig dat kraanwater met sinassmaak.........
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:36 schreef Gamer_V het volgende:
Dit topic zou realistisch zijn als het over Wicky ging. Capri-Sonne is best te drinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |